Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
1 348,34 UAH
UA-2024-03-13-004565-a ● 919c7e13abbd4af8af105f79d0773908
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
13 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42204729 |
Вебсайт: | https://sc2.pmsd.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Привокзальна, буд. 3-а |
Контактна особа: |
Ганна Малушина +380542788014 tender_centr2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1.Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України.
2.Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.
3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції.
4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару.
5. Постачальник забезпечує поставку товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту подання заявки.
6. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3-а. Постачальник забезпечує страхування товару під час доставки його до Замовника.
7. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості - відповідно до документів, що засвідчують його якість.
8. Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладкою Постачальника (в двох екземплярах), яка підписується матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній обов’язково зазначаються: назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
Розгорнути
Згорнути
2.Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.
3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції.
4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару.
5. Постачальник забезпечує поставку товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту подання заявки.
6. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3-а. Постачальник забезпечує страхування товару під час доставки його до Замовника.
7. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості - відповідно до документів, що засвідчують його якість.
8. Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладкою Постачальника (в двох екземплярах), яка підписується матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній обов’язково зазначаються: назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Бахіли медичні, нестерильні, одноразові, низькі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
500 штуки
Шапочка медична одноразова, нестерильна, розмір універсальний, на резинці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
13 березня 2024 11:46 |
Проєкт договору щодо закупівлі по ЗПП Медичні вироби (бахіли, шапочки).docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість використань |
Можливі значення:
|
|
Стерильність |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Кріплення |
Можливі значення:
|
|
Стерильність |
Можливі значення:
|
|
Кількість використань |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
1 300,00
UAH з ПДВ
|
1 300,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП САМОЙЛОВ ПАВЛО ІВАНОВИЧ |
1 326,00
UAH з ПДВ
|
1 326,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
1 348,20
UAH з ПДВ
|
1 348,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" #45099150 |
Переможець |
1 300,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 08:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 12:04
|
Додаткова угода №1 від 21.03.2024 до договору №29 від 21.03.2024 ТОВ ВОК-Медіка Груп Медичні вироби (бахіли, шапочки) ЗПП.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 11:52
|
Договір №29 від 21.03.2024 ТОВ ВОК-Медіка Груп Медичні вироби (бахіли, шапочки) ЗПП.pdf | укладений |
21 березня 2024 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3.2. та п.10.1. та 10.2.5. Договору про закупівлю товарів №29 від 21.03.2024, у зв’язку із погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони домовилися зменшити загальну вартість Договору на суму 02,20 грн.( Дві гривень, 20 копійок) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бахіли одноразові нестерильні з кріпленням , 3 г | 1000 | штука |
0,72
UAH з ПДВ
|
Шапочка медична одноразова, нестерильна | 500 | штука |
1,16
UAH з ПДВ
|