Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44225206 |
Місцезнаходження: | 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район, с. Городище, вулиця Шкільна, 35 |
Контактна особа: |
Валентина Василівна Ковальчук +380989431852 centrbuhgum@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 15:32 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 15:32 |
Очікувана вартість: | 462 986,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 629,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору до 31.07.2024 року. Під час проведення закупівлі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, переклад повинен бути здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Закупівля не поділяється на лоти. Місце надання послуг:Україна, Волинська область, Луцький район, с.Городище вулиця Шкільна,37. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Луцького району Волинської області за адресою: вул.Шкільна,37 с.Городище Луцького району Волинської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 11:12 |
Тендерна документація.pdf | |
13 березня 2024 11:12 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).pdf | |
13 березня 2024 11:12 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).pdf | |
13 березня 2024 11:12 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ФОП Мужик Євген Петрович. виявлено:
Аналогічним договором у даній закупівлі буде вважатись договір однакової правової природи (договір) з аналогічним предметом закупівлі обєктів, укладенні із замовниками (контрагентами) не раніше 01.01.2021 року. Загальна сума
виконаних робіт повинна бути в обсязі не меншому ніж 80% від обсягу робіт, зазначених у договорі.Однак, учасником ФОП Мужик Євген Петрович документи подані із порушенням встановленого кваліфікаційного критерію Замовником, а саме подано, як аналогічні із наступним предметом договору: Капітальний ремонт приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області за адресою м. Горохів, вул. Шевченка,41.Проте, в ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що предмет закупівлі - поточний ремонт відноситься до послуг, а капітальний до робіт. Відповідно договори поданні учасником, не можуть вважатися аналогічними за предметом закупівлі. Враховуючи викладене, з метою дотримання законодавства під час проведення публічних закупівелль, дотримуватися принципів здійснення закупівель та усунення порушень, скасувавши рішення щодо визначення переможцем по закупівлі Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (укриття) Городищенського ліцею Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Шкільна,37 с.Городище Луцького району Волинської області ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт учасника Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (укриття) Городищенського ліцею Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Шкільна,37 с.Городище Луцького району Волинської області ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
« 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі якого є поточний ремонт, капітальний ремонт, або реконструкція на виконання аналогічних видів робіт, які передбачені Додатком 2 Тендерної документації;» , Учасником ФОП Мужик Євгенієм Петровичем вимога дотримана.
Вимога Учасника про те, що аналогічним договором у даній закупівлі може вважатись договір однакової правової природи (договір) з аналогічним предметом закупівлі обєктів, укладенні із замовниками (контрагентами) не раніше 01.01.2021 року та, що предмет закупівлі - поточний ремонт відноситься до послуг, а капітальний до робіт та не можуть вважатися аналогічними за предметом закупівлі мала бути подана та розглянута на етапі оскарження тендерної документації. Період оскарження умов тендеру закінчено.
Відповідно підстави для скасування рішення уповноваженої особи № 50 від 26.03.2024 року відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000092 ● 518a19ba77d941359db8cd1961afaee3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 20-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.04.2024 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-13-003626-a від 13.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 12:01:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (укриття) Городищенського ліцею Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Шкільна,37 с.Городище Луцького району Волинської області ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-13-003626-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол уповноваженої особи від 22 березня 2024 року №48, яким відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Мужика Олега Євгеновича (далі – ФОП Мужик О.Є.) з наступних причин: «b) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав такі документи: договір №6 від 26.07.2023 та акт №1 приймання виконаних будівельних робіт від 31 липня 2023 року, перелік робіт в якому повністю не відповідає видам робіт зазначеним в технічній специфікації Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації . Відповідно надані документи Учасником закупівлі не підтверджують досвід виконання аналогічного договору та не відповідає кваліфікаційному критерію визначеному пп.З п.2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
c) у складі тендерної пропозиції надана не повна та не достовірна інформація в частині підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці №1 від 18.03.2024, що не відповідає кваліфікаційному критерію визначеному пп.1 п.2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Замовнику надати пояснення разом з документальним, яку не повну та не достовірну інформацію стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці №1 від 18.03.2024 було встановлено під час розгляду пропозиції ФОП Мужик О.Є.?
4. Чому Замовником в порушення пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Мужик О.Є. в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 14:35:05
Відповідь на моніторинг по закупівлі.
1.У відповідь на моніторинг закупівлі: Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (укриття) Городищенського ліцею Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Шкільна,37 с.Городище Луцького району Волинської області - ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (UA-2024-03-13-003626-a) надаємо інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень:
1) розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної за поточними цінами станом на 04 березня 2024р.та затвердженого рішенням виконавчого комітету Городищенської сільської ради від 06 березня 2024 року №42.
Всього по зведеному кошторисному розрахунку загальна вартість послуг: 482 832 грн.
В тому числі кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) – 5615 грн., вартість проектних робіт (К=0,3) -10923 грн. Податок на додану вартість ( глава 10-12) =3307,60;
Очікувана вартість закупівлі – 462986,40 грн.
2) власного веб-сайту Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради немає. Вся інформація оприлюднюється на сайті Городищенської сільської ради . Посилання на сторінку веб-сайту на якому оприлюднена інформація по закупівлі UA-2024-03-13-003626-a
https://rada.info/upload/users_files/04590530/b166a22f4c35f7dfa55205bb3be1ed17.pdf ;
2. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв та зазначення у тендерній пропозиції, не достовірної інформації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасником Мужик Олегом Євгенійовичем на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано такі документи: договір №6 від 26.07.2023 та акт №1 приймання виконаних будівельних робіт від 31 липня 2023 року, перелік робіт в якому повністю не відповідає видам робіт зазначеним в технічній специфікації Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 кошторисної документації, отже не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі.
3. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт надано довідку №1 від 18.03.2024 , в якій в пункті 18 зазначено складські приміщення ( власне ФОП Мужик О.Є.) по вулиці Грушевського,33 м.Горохів площею 300 кв.м., на які не надано підтвердження права власності, в пункті 2 зазначено власне майно ФОП Мужик О.Є. – автобус (Opel Vivaro) , на підтвердження права власності надано документ, який не підтверджує право власності автотранспорту ФОП Мужику Олегу Євгенійовичу і є не достовірною інформацією наданою Учасником закупівлі.
4. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв та зазначення у тендерній пропозиції не достовірної інформації Учасника.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником не оприлюднено вимоги про усунення невідповідностей тому що, тендерна пропозиція Учасника ФОП Мужик О.Є. не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв в частині досвіду виконання аналогічного договору та підтвердження матеріально-технічної бази , а не є невідповідністю (помилками ) в інформації та/або документах яку можна змінити.
(Зведений кошторисний розрахунок , локальний кошторис, дефектний акт, рішення про затвердження додаються);
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для вчинення юридичних дій з розірвання договору від 09 квітня 2024 №66 та передачі об'єкта надіслано лист ФОП Мужик Євгенію Петровичу №191/01-07/01-14 від 17.05.2024.
2024-05-20 10:31:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мужик Олег Євгенійович |
347 595,00
UAH з ПДВ
|
347 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мужик Євген Петрович |
410 018,00
UAH з ПДВ
|
410 018,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" |
429 650,54
UAH з ПДВ
|
429 650,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОУДІЗ" |
430 747,81
UAH з ПДВ
|
430 747,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мужик Олег Євгенійович #3287706432 |
Відхилено |
347 595,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 15:53
|
|
ФОП Мужик Євген Петрович #1992210235 |
Переможець |
410 018,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 14:03
|
ДУ 1 від 11 червня 2024 року.pdf | укладений |
12 червня 2024 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 10:25
|
Додаток 2 до договору.pdf | укладений |
10 квітня 2024 10:24
|
Додаток 1 до договору.pdf | укладений |
10 квітня 2024 10:24
|
Договір №66 від 09 квітня 2024 року.pdf | укладений |
10 квітня 2024 10:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (укриття) Городищенського ліцею Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Шкільна,37 с.Городище Луцького району Волинської області | 1 | послуга |
410 018,00
UAH з ПДВ
|