Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна панель в комплекті з комп’ютерним модулем, мобільною стійкою, ноутбуком, БФП
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-03-12-013547-a ● 2fca4ae92da74dde8d89c7897fcf1757
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №19 I-III СТУПЕНІВ ІМЕНІ АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ПАВЛОВСЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 22764070 |
Місцезнаходження: | 29021, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ КАМ'ЯНЕЦЬКА, будинок 164 |
Контактна особа: |
Паляниця-Огородник Оксана Василівна +380382223827 innaglinenko410@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивна панель в комплекті з комп’ютерним модулем, мобільною стійкою, ноутбуком, БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29021, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул.Кам'янецька, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 20:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 20:48 |
ТД інтерактивна панель.docx | |
12 березня 2024 20:48 |
ДОДАТОК 4.docx | |
12 березня 2024 20:48 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
12 березня 2024 20:48 |
Додаток 2 Технічні_характеристики.docx | |
12 березня 2024 20:48 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-12-013547-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3207019977
Дата подання: 14 березня 2024 10:33
Надання висновку
Шановний Замовнику! У додатку 2 Вами встановлена вимога щодо надання "висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар. Проте, відповідно до Закону України «Про систему громадського здоров’я» 2573-IX, що був прийнятий від 06.09.2022р., втратив чинність ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким регламентувалися питання видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ). Відповідно, на сьогоднішній день у Учасників, що не мають дійсних висновків ДСЕЕ, відсутня можливість їх отримання. Цим ви обмежуєте учасників у можливості участі в торгах і обмежуєте конкуренцію, що є порушенням Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), де визначено принципи здійснення публічних закупівель одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Окрім цього, частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також зазначимо, що Закон України має вищу юридичну силу, ніж Наказ Міністерства науки і освіти від 29.04.2020 № 574, яким встановлена вимога щодо наявності зазначеного висновку (а саме, «засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи,») Враховуючи викладене, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання висновку ДСЕЕ, як таку, що неможливо виконати
Розгорнути
Згорнути
Також зазначимо, що Закон України має вищу юридичну силу, ніж Наказ Міністерства науки і освіти від 29.04.2020 № 574, яким встановлена вимога щодо наявності зазначеного висновку (а саме, «засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи,») Враховуючи викладене, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання висновку ДСЕЕ, як таку, що неможливо виконати
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2024 15:08
Шановний учаснику! Замовники галузі освіти керуються у своїй роботі галузевими нормативними актами, одним з яких є наказ МОН від 29.04.2020 № 574. На сьогоднішній день змін до цього наказу не було внесено, тож у Замовника немає підстав не вимагати від учасників висновків ДСЕЕ або гігієнічних сертифікатів.
До того ж, згідно п. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А оскільки дане обладнання використовуватиметься в освітньому процесі для дітей, то до його характеристик та безпечності висуваються більш ретельні вимоги, ніж до подібного обладнання, яке використовується у інших сферах. Разом з тим, учасник, який продає таке обладнання і планує постачати його до закладів освіти, може в добровільному порядку замовити висновок ДСЕЕ на пропоновану ним продукцію. Тому ця вимога не є такою, яку неможливо виконати.
Виходячи із вищевказаного, Замовник не вважає за потрібне усувати вимогу щодо надання висновку ДСЕЕ.
До того ж, згідно п. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А оскільки дане обладнання використовуватиметься в освітньому процесі для дітей, то до його характеристик та безпечності висуваються більш ретельні вимоги, ніж до подібного обладнання, яке використовується у інших сферах. Разом з тим, учасник, який продає таке обладнання і планує постачати його до закладів освіти, може в добровільному порядку замовити висновок ДСЕЕ на пропоновану ним продукцію. Тому ця вимога не є такою, яку неможливо виконати.
Виходячи із вищевказаного, Замовник не вважає за потрібне усувати вимогу щодо надання висновку ДСЕЕ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" |
199 998,00
UAH з ПДВ
|
199 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Переможець |
199 998,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 08:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 12:50
|
договір | укладений |
12 квітня 2024 12:36
|