Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшона, пшенична, ячнева, перлова, гречана)
Очікувана вартість
123 322,00 UAH
UA-2024-03-12-012883-a ● 03d8d51011d34545b09572c554bd596a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання» |
Код ЄДРПОУ: | 26044590 |
Місцезнаходження: | 65013, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана КОРОЛЬОВА +380487053216 bomj.centr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:02 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:44 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:44 |
Очікувана вартість: | 123 322,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 616,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1380 кілограм
Крупа пшона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1050 кілограм
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1010 кілограм
Крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
180 кілограм
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1750 кілограм
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 20 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 17:04 |
ТД Крупи 2024 року-зміни 18.03 2024.docx | |
18 березня 2024 17:03 |
Прот 061 + Перелік змін 18032024 до ТД.PDF | |
12 березня 2024 17:41 |
Прот 054 Крупи 2024.PDF |
18 березня 2024 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2024 17:04 |
ТД Крупи 2024 року-зміни 18.03 2024.docx
|
|||
18 березня 2024 17:03 |
Прот 061 + Перелік змін 18032024 до ТД.PDF
|
|||
12 березня 2024 17:41 |
Прот 054 Крупи 2024.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення характеристик товару
Дата подання: 15 березня 2024 15:44
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:26
Доброго дня!
В таблиці "технічні і якісні вимоги до товару" прописано, що товар має відповідати ДСТУ або іншим діючим стандартам. Однак у самих вимогах, що прописані у Додатку №2 пунктами 1 і 3 зазначено, що товар має відповідати ДСТУ.
На яку із цих вимог потрібно орієнтуватися потенційному Учаснику, якщо вони суперечать одна одній?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі! Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації (Додатку №2). Зміни оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до положень законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-12-012883-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Антоненко Галина Борисівна", Код ЄДРПОУ:2470807647
Дата подання: 28 березня 2024 22:56
незаконне визнання переможцем учасника торгів
Шановний Замовнику!
Тендерну документацію по процедурі закупівлі ID UA-2024-03-12-012883-a (далі – ТД) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Вами було встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3
частини 2 статті 22 Закону та детально викладено в Додатку 2 до ТД, а саме:
Встановлено вимоги щодо технічних та якісних вимог до товару «Крупа пшоно»:
ДСТУ 2629-94 «Крупи, побічні продукти». Пшоно повинно мати: жовтий колір різних відтінків, притаманний пшону смак і запах, чисте, сухе, без затхлості та плісняви, без уражень шкідниками. На кожній упаковці повинна бути інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО.
Всупереч Закону та Особливостям, 25 березня 2024 о 15:13 було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 28.03.2024 № 066 щодо визначення переможця тендеру ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) та повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
Учасник ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) в складі тендерної пропозиції надає Декларацію. Виробника ФГ «Баргузін» від 08.09.2023 № 54/27, де зазначено, що Крупа пшоняна відповідає ДСТУ 1055:2006, що не відповідає вимогам ТД.
Окрім цього, відповідно до пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД:
«… 3.11.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тен-дерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
3.12. Під невідповідністю в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передба-чається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУ-РИ ЗАКУПІВЛІ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКА-ЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕ-ТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, НАЙМЕ-НУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО…».
Дана вимога кореспондується із пунктом 40 Особливостей, а саме:
«…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)...».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповід-ності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а тому повинна бути відхилена Замовником (відповідно до пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Разом з тим зазначаю, що, Ви, як Замовник, нехтуєте основними принципами здійснення даної закупівлі, відповідно до частини 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. А тому, вимагаю скасувати рішення уповноваженої особи, викладене в протоколі від 28.03.2024 № 066.
У разі ігнорування факту порушення по процедурі закупівлі ID UA-2024-03-12-012883-a вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, буду змушена звернутись до Органу оскарження для захисту своїх прав у цій публічній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Тендерну документацію по процедурі закупівлі ID UA-2024-03-12-012883-a (далі – ТД) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Вами було встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3
частини 2 статті 22 Закону та детально викладено в Додатку 2 до ТД, а саме:
Встановлено вимоги щодо технічних та якісних вимог до товару «Крупа пшоно»:
ДСТУ 2629-94 «Крупи, побічні продукти». Пшоно повинно мати: жовтий колір різних відтінків, притаманний пшону смак і запах, чисте, сухе, без затхлості та плісняви, без уражень шкідниками. На кожній упаковці повинна бути інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО.
Всупереч Закону та Особливостям, 25 березня 2024 о 15:13 було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 28.03.2024 № 066 щодо визначення переможця тендеру ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) та повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
Учасник ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) в складі тендерної пропозиції надає Декларацію. Виробника ФГ «Баргузін» від 08.09.2023 № 54/27, де зазначено, що Крупа пшоняна відповідає ДСТУ 1055:2006, що не відповідає вимогам ТД.
Окрім цього, відповідно до пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД:
«… 3.11.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тен-дерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
3.12. Під невідповідністю в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передба-чається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУ-РИ ЗАКУПІВЛІ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКА-ЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕ-ТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, НАЙМЕ-НУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО…».
Дана вимога кореспондується із пунктом 40 Особливостей, а саме:
«…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)...».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповід-ності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а тому повинна бути відхилена Замовником (відповідно до пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Разом з тим зазначаю, що, Ви, як Замовник, нехтуєте основними принципами здійснення даної закупівлі, відповідно до частини 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. А тому, вимагаю скасувати рішення уповноваженої особи, викладене в протоколі від 28.03.2024 № 066.
У разі ігнорування факту порушення по процедурі закупівлі ID UA-2024-03-12-012883-a вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, буду змушена звернутись до Органу оскарження для захисту своїх прав у цій публічній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2024 19:00
01.04.2024
Роз’яснення Замовника.
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація.
Тендерна документація Замовника торгів розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження при-мірної тендерної документації», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі -ТД), Замовником було встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону. У Додатку до тендерної документації №2 встановлено вимоги щодо технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, а саме - п’яти видів круп, в тому числі «крупи пшоно», щодо якої вимагався ДСТУ 2629-94 «Крупи, побічні продукти», хоча насправді цей стандарт звучить так - ДСТУ 2629-94 «Крупи, побічні продукти і відходи», і тут Замовник не точно вказав назву стандарту. У своїй тендерній пропозиції ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) надала Декларацію виробника ФГ «Баргузін» від 08.09.2023 № 54/27, де зазначено, що Крупа пшоняна відповідає ДСТУ 1055:2006 «Крупи, що швидко розварюються», вищого гатунку, тобто Учасник запропонував кращі показники, ніж наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі. До того ж за меншу ціну, ніж в інших Учасників, а згідно пункту 1.4 ТД : Критерій оцінки один, згідно даної процедури відкритих торгів, - ціна. Питома вага – 100 %. ( Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 1 ТД Замовника). По інших чотирьох позиціях предмету закупівлі Учасник ФОП Швець Л.О. запропонувала продукцію згідно встановленим державним стандартам – ДСТУ і вищого гатунку(за винятком крупи гречаної 1 гатунку, але це і не вимагалося Замовником), тобто фактично характеристики запропонованих товарів відповідають або кращі за показники, що наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі. Учасник ФОП Швець Л.О. не змінював предмет закупівлі, а запропонував аналог або еквівалент товару, за умови, що характеристики запропонованого товару відповідають або будуть кращими за показники, що наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі. Таким чином, ствердження Учасника ФОП Антоненко Галина Борисівна про «невідповідність» в інформації та/або документах, що подані Учасником ФОП Швець Л.О. у процедурі закупівлі (ID UA-2024-03-12-012883-a) у складі тендерної пропозиції, та порушення Замовником п. 43 Особливостей є безпідставним. А ствердження про порушення Замовником п. 40 Особливостей в цій ситуації є і зовсім незрозумілим!
Замовник вважає за необхідне вказати, що конкретизація вимог до предмета закупівлі жодним чином не свідчить про обмеження конкуренції, а спрямована виключно на закупівлю якісного товару та ефективне використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного товару, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних Замовнику якісних характеристик за ціною, яка може бути значно вища. Звертаємо увагу також на те, що дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
У цій закупівлі Замовником ставиться вимога щодо відповідності продуктів харчування по якості і безпечності встановленим державним стандартам – ДСТУ (Додаток до тендерної документації №2, пункт 1), яка може здійснюватись будь-яким виробником на території України, а тому ця вимога не є дискримінаційною.
Предметом закупівлі є товар, який виробляється десятками різних виробників, тобто жодного обмеження конкуренції в даному випадку немає. Кожен учасник вправі пропонувати товар, що відповідає вимогам Замовника, або є кращим за (технічними) якісними характеристиками. Усі запропоновані пропозиції будуть розглядатись Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначалися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Замовник ніяким чином не порушував основних принципів закупівлі, відповідно до частини 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару за нижчу ціну.
Таким чином, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням вимог до товару, що дозволять забезпечити потреби закладу соціальних послуг у відповідності із законодавством, що регулює процедури державних (публічних) закупівель та з урахуванням потреб отримувачів цих послуг, Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, що наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Оскаржувати рішення уповноваженої особи Замовника, викладене в протоколі № 066 від 28.03.2024р., закупівля ID UA-2024-03-12-012883-a, згідно положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, -- право Учасника ФОП Антоненко Галина Борисівна, а право Замовника – захищати свої рішення від упереджених і необгрунтованих вимог Учасників згідно положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дякуємо за звернення.
Роз’яснення Замовника.
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація.
Тендерна документація Замовника торгів розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження при-мірної тендерної документації», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі -ТД), Замовником було встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону. У Додатку до тендерної документації №2 встановлено вимоги щодо технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, а саме - п’яти видів круп, в тому числі «крупи пшоно», щодо якої вимагався ДСТУ 2629-94 «Крупи, побічні продукти», хоча насправді цей стандарт звучить так - ДСТУ 2629-94 «Крупи, побічні продукти і відходи», і тут Замовник не точно вказав назву стандарту. У своїй тендерній пропозиції ФОП Швець Л. О. (код ЄДРПОУ 2423202244) надала Декларацію виробника ФГ «Баргузін» від 08.09.2023 № 54/27, де зазначено, що Крупа пшоняна відповідає ДСТУ 1055:2006 «Крупи, що швидко розварюються», вищого гатунку, тобто Учасник запропонував кращі показники, ніж наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі. До того ж за меншу ціну, ніж в інших Учасників, а згідно пункту 1.4 ТД : Критерій оцінки один, згідно даної процедури відкритих торгів, - ціна. Питома вага – 100 %. ( Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 1 ТД Замовника). По інших чотирьох позиціях предмету закупівлі Учасник ФОП Швець Л.О. запропонувала продукцію згідно встановленим державним стандартам – ДСТУ і вищого гатунку(за винятком крупи гречаної 1 гатунку, але це і не вимагалося Замовником), тобто фактично характеристики запропонованих товарів відповідають або кращі за показники, що наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі. Учасник ФОП Швець Л.О. не змінював предмет закупівлі, а запропонував аналог або еквівалент товару, за умови, що характеристики запропонованого товару відповідають або будуть кращими за показники, що наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі. Таким чином, ствердження Учасника ФОП Антоненко Галина Борисівна про «невідповідність» в інформації та/або документах, що подані Учасником ФОП Швець Л.О. у процедурі закупівлі (ID UA-2024-03-12-012883-a) у складі тендерної пропозиції, та порушення Замовником п. 43 Особливостей є безпідставним. А ствердження про порушення Замовником п. 40 Особливостей в цій ситуації є і зовсім незрозумілим!
Замовник вважає за необхідне вказати, що конкретизація вимог до предмета закупівлі жодним чином не свідчить про обмеження конкуренції, а спрямована виключно на закупівлю якісного товару та ефективне використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного товару, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних Замовнику якісних характеристик за ціною, яка може бути значно вища. Звертаємо увагу також на те, що дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
У цій закупівлі Замовником ставиться вимога щодо відповідності продуктів харчування по якості і безпечності встановленим державним стандартам – ДСТУ (Додаток до тендерної документації №2, пункт 1), яка може здійснюватись будь-яким виробником на території України, а тому ця вимога не є дискримінаційною.
Предметом закупівлі є товар, який виробляється десятками різних виробників, тобто жодного обмеження конкуренції в даному випадку немає. Кожен учасник вправі пропонувати товар, що відповідає вимогам Замовника, або є кращим за (технічними) якісними характеристиками. Усі запропоновані пропозиції будуть розглядатись Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначалися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Замовник ніяким чином не порушував основних принципів закупівлі, відповідно до частини 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару за нижчу ціну.
Таким чином, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням вимог до товару, що дозволять забезпечити потреби закладу соціальних послуг у відповідності із законодавством, що регулює процедури державних (публічних) закупівель та з урахуванням потреб отримувачів цих послуг, Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, що наведені в документації до технічних вимог до предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Оскаржувати рішення уповноваженої особи Замовника, викладене в протоколі № 066 від 28.03.2024р., закупівля ID UA-2024-03-12-012883-a, згідно положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, -- право Учасника ФОП Антоненко Галина Борисівна, а право Замовника – захищати свої рішення від упереджених і необгрунтованих вимог Учасників згідно положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Швець Л. О. |
110 520,00
UAH з ПДВ
|
77 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" |
87 862,80
UAH з ПДВ
|
77 553,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Антоненко Галина Борисівна" |
108 099,00
UAH з ПДВ
|
108 099,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Швець Л. О. #2423202244 |
Рішення скасоване |
77 552,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 08:41
|
ФОП Швець Л. О. #2423202244 |
Відхилено |
77 552,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 09:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" #39999148 |
Відхилено |
77 553,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 16:08
|
ФОП "Антоненко Галина Борисівна" #2470807647 |
Переможець |
108 099,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 09:36
|
Дог 48 з ФОП Антоненко крупи.PDF | укладений |
15 квітня 2024 09:35
|