Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори - за ДК 021:2015 - 38970000-5 (Тренажери та манекени: 1. Манекен для СЛР - код згідно НК 024:2023 - 35540 Муляж навчальний для відпрацювання навичок проведення реанімації; 2. Тренажер багатофункціональний HAL для відновлення дихальних шляхів дорослого та тренажер СЛР - код згідно НК 024:2023 - 35540 Муляж навчальний для відпрацювання навичок проведення реанімації.)
Очікувана вартість
478 400,00 UAH
UA-2024-03-12-012762-a ● 6d97b07e655043b29d8a079bf03c9edd
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
Код ЄДРПОУ: | 05415786 |
Вебсайт: | http://clinic.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Винарчук Віра 380976966091 VERUNCHIK_2409@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 19:00 |
Очікувана вартість: | 478 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 784,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | У формі гарантії банку, іншої фінансової установи, страхової організації. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7176 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38970000-5: Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори
Тренажери та манекени
Тренажери та манекен
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Манекен для СЛР - код згідно НК 024:2023 - 35540 Муляж навчальний для відпрацювання навичок проведення реанімації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38970000-5 — Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори
1 штука
Тренажер багатофункціональний HAL для відновлення дихальних шляхів дорослого та тренажер СЛР - код згідно НК 024:2023 - 35540 Муляж навчальний для відпрацювання навичок проведення реанімації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38970000-5 — Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024року. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 17:27 |
Додаток 4.docx | |
12 березня 2024 17:27 |
Додаток 5.docx | |
12 березня 2024 17:27 |
Оголошення про проведення.docx | |
12 березня 2024 17:27 |
ТД (відкриті торги згідно Особливостей).docx | |
12 березня 2024 17:27 |
Додаток 3.docx | |
12 березня 2024 17:27 |
Додаток 1.docx | |
12 березня 2024 17:27 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
пункт 1. Додатку № 5
Дата подання: 15 березня 2024 08:50
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:37
Шановний Замовнику! Під час ретельного ознайомлення з положеннями та вимогами, наведеними в тендерній документації було з’ясовано, що:
Замовником було сформовано тендерну документацію з порушенням норм чинного законодавства, а саме Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про інформацію».
1. Так, пунктом 1. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагаються «Копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспортугромадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.* Тимчасово переміщені особи також надають довідку тимчасово переміщеної особи, видану у встановленому законодавством України порядку.».
Згідно з частиною другою статті 27 Закону України «По публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
Захист персональних даних фізичних осіб регламентується Законом України «Про захист персональних даних», а також Закону України «Про інформацію».
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02 жовтня 1992 року № 2657-XII, із змінами, інформація про фізичну особу (персональні дані) – відомість чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса та місце-проживання.
Також слід зазначити, що відповідно до вимог Тендерної документації в складі Тендерної пропозиції Учасник надає (у разі, якщо учасником є юридична особа) :
«- інформацією та документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: розпорядчим документом про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказом про призначення».
Враховуючи вищевикладене та керуючись вимогами статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою із запобігання порушення законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про інформацію»
Просимо Замовника торгів - ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ:
видалити , пункт 1. Додатку № 5 до Тендерної документації, тому що дана інформація після її загрузки на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, стає загальнодоступною інформацією в мережі Інтернет. І Замовник, як протягом всього процесу здійснення процедури електронної закупівлі, так і по закінченні процедури закупівлі не в змозі забезпечити конфіденційність інформації наданої Учасниками АБО визначити даний пункт як вимогу для Учасників фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, повідодомляємо наступне, згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.
Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи.
Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства України, Замовником включена до Тендерної документації (п.17 Додатку № 5 до тендерної документації) вимога щодо надання учасником листа-згоди на обробку персональних даних в довільній формі або за встановленою формою.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи.
Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства України, Замовником включена до Тендерної документації (п.17 Додатку № 5 до тендерної документації) вимога щодо надання учасником листа-згоди на обробку персональних даних в довільній формі або за встановленою формою.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
пункт. 4 Додатку 2
Дата подання: 15 березня 2024 08:51
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:38
2. Вимога п. 4 Додатку 2 «Наявність професійного технічного персоналу, а саме сертифікованих виробником обладнання професійних інженерів. На підтвердження надається гарантійний лист та копії сертифікатів сервісних інженерів. А також Учасник повинен провести кваліфіковане навчання працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням.
У відповідності до статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, закупівлі мають здійснюватися, зокрема, у відповідності до таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо Вас, Шановний Замовнику , прибрати вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції «Наявність професійного технічного персоналу, а саме сертифікованих виробником обладнання професійних інженерів. На підтвердження надається гарантійний лист та копії сертифікатів сервісних інженерів. А також Учасник повинен провести кваліфіковане навчання працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням», у зв’язку з введенням в Україні правового режиму воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 "Про введення воєнного стану в Україні" та на виконання вимог Закону України "Про правовий режим воєнного стану" визначено правила виїзду за межі України окремих категорій осіб. Також постановою КМУ від 07.12.2023 р.№1292 були внесені зміни в Постанову КМУ від 27.07.1998р.№1147"Про прикордонний режим", обмежено виїзд за межі України (за кордон), окрім іншого, чоловікам у віці від 18 до 60 років. Що в свою чергу ускладнює проходження навчання інженерів і отримання сертифікатів у виробника Товару який виробляє продукцію за кордоном, що у свою чергу звужує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Вимога, встановлена п.4 Додатку №2 до тендерної документації зумовлена особливостями предмета закупівлі.
Вимога щодо наявності професійного технічного персоналу, а саме сертифікованих виробником обладнання професійних інженерів передбачає залучення саме кваліфікових спеціалістів, що в подальшому зможуть провести навчання працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Вимога, встановлена п.4 Додатку №2 до тендерної документації зумовлена особливостями предмета закупівлі.
Вимога щодо наявності професійного технічного персоналу, а саме сертифікованих виробником обладнання професійних інженерів передбачає залучення саме кваліфікових спеціалістів, що в подальшому зможуть провести навчання працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
пункт 16 Додатку 5
Дата подання: 15 березня 2024 08:52
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:39
3. Вимога пункту 16 Додатку 5 «16. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий державним реєстратором, уповноваженою особою суб'єкта державної реєстрації або уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
У відповідності до частини п’ятої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація щодо учасника міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним і відкритим.
Просимо Замовника торгів - ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ:
видалити Вимогу пункту 16 Додатку 5 «16. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий державним реєстратором, уповноваженою особою суб'єкта державної реєстрації або уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, повідодомляємо наступне , відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документаці
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документаці
пункт 10 Додатку 4 та пункт 2. Розділу ІІІ
Дата подання: 15 березня 2024 08:54
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:39
4. Вимога пункту 10 Додатку 4 Тендерної документації «10. Довідка (и), видана (і) не раніше місячної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана (і) банківською (ими) установою (ми), у якій (яких) обслуговується учасник про відсутність заборгованості.»
Та
Вимога п. 2. Розділу ІІІ Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції»
Згідно із статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, замовник має право встановити, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В фінансовій звітності, яка надається учасником торгів, вже міститься інформація про відсутність заборгованості учасника, а також вказана фінансова звітність підтверджує фінансову спроможність учасника.
Просимо Замовника торгів - ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ:
Видалити Вимога пункту 10 Додатку 4 Тендерної документації «10. Довідка (и), видана (і) не раніше місячної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана (і) банківською (ими) установою (ми), у якій (яких) обслуговується учасник про відсутність заборгованості.»
Та
Вимога п. 2. Розділу ІІІ Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції»
Виходячи із вищевикладеного, а також з тією метою, щоб у закупівлі прийняли участь більше учасників, і, відповідно, ціна закупівлі була найоптимальнішою для замовника, а значить і для Держави, просимо усунити вищевказані порушення, та привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема, Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, повідодомляємо наступне , відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документаці
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документаці
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій