Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44094449 |
Вебсайт: | https://gora-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Нерубайська Ірина +30976600185 ukb.gora@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 264 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту в підвальному приміщенні Ревненського ліцею Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, що знаходиться за адресою 08342, вул. Шкільна, 24 с. Ревне, Бориспільський район Київська область. Коригування (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту в підвальному приміщенні Ревненського ліцею Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, що знаходиться за адресою 08342, вул. Шкільна, 24 с. Ревне, Бориспільський район Київська область. Коригування» (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість (обсяг): 1 робота
Місце надання послуг: вул. Шкільна24 в с. Ревне, Бориспільського району, Київської області
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 15 264 000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.10.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.03.2024 00:00
7) умови оплати: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3).
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1% від очікуваної вартості закупівлі.
12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 17:34 |
Перелік змін_18032024.docx | |
18 березня 2024 17:34 |
Перелік змін_18032024.docx | |
18 березня 2024 17:29 |
Оголошення_ВТО_ліцей_18032024.docx | |
18 березня 2024 17:29 |
ВТО_ТД_Укриття Ліцей_зі змінами.docx | |
18 березня 2024 17:29 |
Оголошення_ВТО_ліцей_18032024.docx | |
18 березня 2024 17:29 |
ВТО_ТД_Укриття Ліцей_зі змінами.docx | |
18 березня 2024 17:29 |
Додаток 1_Ліцей укриття.docx | |
18 березня 2024 17:29 |
Додаток 1_Ліцей укриття.docx | |
12 березня 2024 16:49 |
Додаток 8_Ліцей укриття.docx | |
12 березня 2024 16:49 |
Додаток 8_Ліцей укриття.docx | |
12 березня 2024 16:49 |
Додаток 3_Ліцей укриття.docx | |
12 березня 2024 16:49 |
Додаток 3_Ліцей укриття.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000076 ● 15ea1ec3b9814808974992da0a65cba5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 16:32 |
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
28. UA-2024-03-12-012276-a, яку проводить Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 11:34:17
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту в підвальному приміщенні Ревненського ліцею Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, що знаходиться за адресою 08342, вул. Шкільна, 24 с. Ревне, Бориспільський район Київська область. Коригування» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012276-a), яка проведена Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до «Технічного завдання» (Додаток № 3 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі в розділі «Обсяги робіт» передбачено установлення насосів, та в розділі «Обсяги матеріалів» передбачено придбання, зокрема, Циркуляційних насосів Wilo Yonos MAXO-Z 65/0,5 у кількості 2 шт.
Учасником – ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» у складі тендерної пропозиції надано, поміж іншого, Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-019 на теплопостачання калориферів систем вентиляції П1, П2, відповідно до якого при виконанні робіт за предметом закупівлі вказаним учасником передбачено придбання Циркуляційних насосів Wilo Yonos MAXO-Z 65/0,5 у кількості 2 шт. вартістю 145 866,64 грн кожен, а також Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: Циркуляційний насос Wilo Yonos MAXO-Z 65/0,5 у кількості 2 шт. загальною вартістю 291 733,28 грн.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, придбання якого передбачено «Технічним завданням» (Додаток № 3 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» обладнання (Циркуляційний насос Wilo Yonos MAXO-Z 65/0,5), що буде придбаватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 12:47:02
Пояснення (інформацію, документи) на запит від 27.05.2024 р. Держаудитслужби
Пояснення (інформацію, документи) на запит від 27.05.2024 р. Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2024-05-21-000076.
1. Надати пояснення щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, придбання якого передбачено «Технічним завданням» (Додаток № 3 до тендерної документації).
Відповідно до роз’яснення Мінекономіки від 15.04.2024 року № 3323-04/27710-06, Міністерство економіки України як Уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, інформує, що з 09.04.2024 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178” (далі – постанова № 382), якою внесені зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (далі - постанова № 166) та від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 2 постанови № 382 закупівлі, розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Щодо ступеню локалізації
Згідно з пунктом 29)1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі. Отже розрахунок іде на одиницю товару. Закон № 922 не містить обмежень щодо способу придбання товару, проте вимагає застосовувати локалізацію до всіх закупівель визначених товарів на суму вище 200 тис. грн. Локалізація виробництва в публічних закупівлях передбачає законодавчу вимогу до замовників придбавати товар із визначеного переліку підпункту 2 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі». (Джерело: https://edz.expertus.com.ua/10000915)
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Локалізація може бути застосована при закупівлі послуг та робіт, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, включених до переліку, але Локалізація застосовується якщо очікувана вартість локалізованих товарів вище 200 тис. гривень. ( Джерело: https://infobox.prozorro.org/articles/algoritm-diy-pri-zakupivli-lokalizovanih-tovariv )
Отже, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель товару у складі робіт чи послуг (якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону), у разі якщо його вартість становить або перевищує 200 тисяч гривень.
Варто зауважити, що відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт споруди цивільного захисту в підвальному приміщенні Ревненського ліцею Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, що знаходиться за адресою 08342, вул. Шкільна, 24 с. Ревне, Бориспільський район Київська область. Коригування (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-012276-a) оголошено 12.03.2024 року. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 25.03.2024 року. Рішення про визначення переможця та намір укласти договір було прийнято уповноваженою особою 04.04.2024 року.
Виходячи з вищевикладеного Замовником дотримано вимог діючої постанови Кабінету Міністрів України 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, і в Замовника до набрання чинності постанови № 382 не було обов’язку встановлювати вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, придбання якого передбачено «Технічним завданням» (Додаток № 3 до тендерної документації).
Роз’яснення Мінекономіки від 15.04.2024 року № 3323-04/27710-06, додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
2024-06-03 16:03:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів
2024-09-26 12:24:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" |
14 850 570,30
UAH з ПДВ
|
14 850 570,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" #39343796 |
Переможець |
14 850 570,30
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 15:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 червня 2024 16:12 |
Кінець періоду оскарження: | 14 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 червня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
03 червня 2024 16:12
|
Електронний підпис |
03 червня 2024 16:11
|
Протокол щодо відміни торгів.docx |