Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нагрудна нашивка НГУ
Очікувана вартість
9 390 888,00 UAH
UA-2024-03-12-012105-a a0432305112640beb0b71a28bd652000
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Ірина Вячеславівна

380444624862 vch3078@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Камінська Ірина Вячеславівна
380444624862
vch3078@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2024 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 390 888,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 908,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 281726 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
481584 штука
Нагрудна нашивка НГУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 39560000-5 — Текстильні вироби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 281726 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразок-еталон
Дата подання: 14 березня 2024 13:37
Дата відповіді: 14 березня 2024 15:03
Доброго дня! Чи є затверджені Замовником зразки-еталони і де можна з ними ознайомитися?
Відповідь: Доброго дня. Ознайомитися зі зразком-еталоном зможе Переможець спрощеної закупівлі. Під час дії в Україні правового режиму воєнного стану, ознайомлення Учасниками (потенційними Учсниками) зі зразками-еталонами не передбачено Оголошенням, оскільки, вони заходятся на складі військової частини, що є режимним об'єктом з обмеженим доступом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГОБЕЛЕН" 9 390 888,00
UAH з ПДВ
9 390 888,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2024 16:19
Електронний підпис
26 березня 2024 13:52
Електронний підпис
20 березня 2024 12:34
Електронний підпис
20 березня 2024 12:34
Електронний підпис
20 березня 2024 12:32
Опис документів.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
Оборотна відомість ОЗ.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
Договір оренди №2.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
Договір аналогічний.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
ВисновкиСЕС.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
10033 Атестат 21.02.24.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
Акт звіряння.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
Лист- відгук .pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
Штатний розпис.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
3_5.3 Статут.pdf.p7s
20 березня 2024 12:32
ТОВ ГОБЕЛЕН_38371_p7s.7z.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОБЕЛЕН"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГОБЕЛЕН"
#31740601
Переможець 9 390 888,00
UAH з ПДВ
27 березня 2024 18:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 18:45

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав Статут затверджений рішенням загальних зборів Учасників ТОВ «ГОБЕЛЕН» протоколом №18 від 14.06.2019 р, в якому п. п 21 п 3.3 встановлені обмеження на вчинення правочину керівником. – Учасник надав довідку про раніше виконаний договір в якій не зазначив інформацію про контактних осіб (прізвище та контактний телефон) контрагента з яким укладений аналогічний договір, предмет договору та стан виконання договору. – Учасник не надав у складі пропозиції довідку, що мітить технічну специфікацію запропонованого товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Абзац 2 підпункт 5 пункту 2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Примітка: у разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису державного контракту (за строком, сумою тощо) – надати документ (копію рішення та/або протоколу та/або дозволу тощо), який надає право підписувати державний контракт. – Підпункт 1 пункту 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; -номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). – Абзац 3 пункту 5 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, що містить технічну специфікацію запропонованого товару за наступною формою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – Надати рішення Учасників ТОВ «ГОБЕЛЕН» на право підписання договору з військовою частиною 3078 за результатами спрощеної закупівлі. – Надати довідку про раніше виконані, із зазначеною інформацією про: - контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). – Надати довідку, що містить технічну специфікацію запропонованого товару за наступною формою, яка в казана Додатку 2 пункту 5 абзацу 3.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2024 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГОБЕЛЕН"
#31740601
9 390 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2024 17:33
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 16:29
Державний контракт №72 ВОЗ 2024.pdf укладений
03 квітня 2024 16:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нагрудна нашивка НГУ 481584 штука 19,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2024 — 01 грудня 2024
Сума оплати за договором: 9 390 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 565 148,00 UAH)