Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Очікувана вартість
2 390 000,00 UAH
UA-2024-03-12-010214-a ● 8987a3f1cbce4ec0b2cadb24716dcb5c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль" |
Код ЄДРПОУ: | 05445534 |
Місцезнаходження: | 03131, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Лютнева,58 |
Контактна особа: |
Галаєв Юрій Федорович +380966414328 kpsheu@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 15:36 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 12:41 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 12:41 |
Очікувана вартість: | 2 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Rеруючись, постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (із змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138100 метри
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03131, Україна, м. Київ, м. Київ, Балансові об'єкти ШЕУ Магістраль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
2192.5 метри квадратні
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03131, Україна, м. Київ, м. Київ, Балансові об'єкти ШЕУ Магістраль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 12:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 11:49 |
Перелік змін в тендерній документації 2 Розмітка.docx | |
15 березня 2024 11:49 |
ТД нова редакція 2 Розмітка ВТ з особл 2024.doc | |
14 березня 2024 12:58 |
Перелік змін в тендерній документації Розмітка.docx | |
12 березня 2024 15:31 |
Прект договору Розмітка 2024.docx |
15 березня 2024 12:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 березня 2024 11:49 |
Перелік змін в тендерній документації 2 Розмітка.docx
|
||||||
15 березня 2024 11:49 |
ТД нова редакція 2 Розмітка ВТ з особл 2024.doc
|
||||||
14 березня 2024 12:58 |
Перелік змін в тендерній документації Розмітка.docx
|
||||||
12 березня 2024 15:31 |
Прект договору Розмітка 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех завд
Дата подання: 12 березня 2024 20:45
Дата відповіді: 13 березня 2024 10:37
Доброго дня,послуги з нанесення розмітки виконуються лише фарбою,без скляних мікрокульок?
Відповідь: Доброго дня! Послуги з нанесення розмітки виконуються лише фарбою,без скляних мікрокульок.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 березня 2024 09:49
Дата відповіді: 15 березня 2024 11:44
Доброго дня! В підпункті 1.3.1. пункту 1.3. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації вказано: «Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 2 (двох) років (2022 – 2023 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 9), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху за встановленою формою.».
Якщо мається на увазі перелік типу лінії визначених у технічному завданні в Додатку 3 до тендерної документації, то просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 березня 2024 09:46
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:49
Шановний Замовник, відповідно до п. 1.1.5.1. розділу 2 додатку 2 Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів, зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам пункту 1.1.5, а також копії цих документів. Просимо надати роз'яснення які саме прилади Замовник має на увазі. Чи вірно ми розуміємо. що це прилади для вимірювання коефіцієнтів світлоповертання, яскравості та коефіцієнту зчеплення розмічальних матеріалів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік метрологічно повірених вимірювальних приладів та обладнання для здійснення вхідного, операційного та приймального контролю визначено вимогами пунктів 7.3.4 та 7.4.6 розділу 7 «Контроль виконання робіт» ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки». Зазначене викладено в п.9.4 проєкту Договору.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 березня 2024 09:53
Дата відповіді: 19 березня 2024 15:01
Шановний Замовник, відповідно до п.1.1.5.1 розділу 2 додатку 2 Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів, зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам пункту 1.1.5, а також копії цих документів. Якщо учасник уклав договір із сторонньою організацією, наприклад ДП "ДерждорНДІ" (ДП "НІРІ") чи потрібно у такому разі надавати копії документів, що підтверджують їх повірку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пунктів 9.4. та 9.5. проекту Договору (Додаток 4) тендерної документації:
При здійсненні вхідного, операційного та приймального контролю Виконавець дотримується вимог ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» в частині розділу 7 «Контроль виконання робіт» та зобов’язаний мати у своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання згідно пунктів 7.3.4 та 7.4.6 зазначеної Настанови.
Для забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів світлоповертання, яскравості та коефіцієнту зчеплення) Виконавець зобов’язаний мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану відповідними приладами (зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації), або забезпечувати такий контроль на підставі договору з сторонньою фаховою організацією.
Отже для кваліфікації Учасника відповідно до вимог пункту 1.1.5. тендерної документації він повинен мати у своєму ропоряджені:
1. Для проведення операційного контролю метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання;
2. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів яскравості та зчеплення) лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією.
При здійсненні вхідного, операційного та приймального контролю Виконавець дотримується вимог ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» в частині розділу 7 «Контроль виконання робіт» та зобов’язаний мати у своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання згідно пунктів 7.3.4 та 7.4.6 зазначеної Настанови.
Для забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів світлоповертання, яскравості та коефіцієнту зчеплення) Виконавець зобов’язаний мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану відповідними приладами (зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації), або забезпечувати такий контроль на підставі договору з сторонньою фаховою організацією.
Отже для кваліфікації Учасника відповідно до вимог пункту 1.1.5. тендерної документації він повинен мати у своєму ропоряджені:
1. Для проведення операційного контролю метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання;
2. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів яскравості та зчеплення) лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією.
Додаток 2
Дата подання: 17 березня 2024 10:41
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:24
Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення стосовно наступного: якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, чи потрібно надавати копію рішення загальних зборів на вчинення правочину у випадку, якщо засновник (одноосібний) і директор Учасника - одна й та ж особа? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо учасник – юридична особа, що має форму власності «товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю», то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Якщо у товариства з обмеженою або додатковою відповідальністю є один засновник то він, в цьому випадку, повинен надати копію свого рішення на вчинення правочину.
Зміни до Тендерної документації
Дата подання: 18 березня 2024 12:10
Дата відповіді: 19 березня 2024 15:09
Шановний Замовник, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме що послуги з нанесення розмітки виконуються лише фарбою, без скляних мікрокульок. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Нанесення розмітки виконуються лише фарбою. Застосування скляних мікрокульок, як додаткової умови тендерної документації, не передбачено. Отже внесення таких змін в ТД не має сенсу.
Виробнича база
Дата подання: 19 березня 2024 17:14
Дата відповіді: 20 березня 2024 15:33
Шановний Замовник, відповідно до п.1.1.4 розділу 2, Додатку 2 Тендерної документації: зазначена вимога, щодо наявності в Учасника складу та виробничої бази для підготовки виробництва. Предметом закупівлі є - надання послуг, а не виготовлення (постачання) товару. Отже, для надання послуг з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби - не потрібно мати виробничу базу так, як матеріали для надання послуг ми не виробляємо і нема потреби мати виробничу базу. Просимо внести зміни до тендерної документації в даний пункт, а саме прибрати вимогу, щодо наявності в Учасника - виробничої бази. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є - надання послуг. Виробнича база це сукупність приміщень, споруд, обладнання та інструмента, призначених для зберігання, технічного обслуговування, ремонту парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання послуг, що є предметом даної закупівлі, а також створення необхідних умов для високопродуктивної праці персоналу. Вимога, щодо наявності в Учасника виробничої бази є цілком логічною та обгрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФОКСРОАД |
1 896 000,10
UAH з ПДВ
|
1 872 007,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
1 907 944,38
UAH з ПДВ
|
1 878 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" |
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
2 225 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
2 228 155,20
UAH з ПДВ
|
2 228 155,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФОКСРОАД #44575210 |
Переможець |
1 872 007,20
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 13:06
|
Дод угода 1 від 30.09.24 до дог 30 від 05.04.24.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 13:05
|
Договір 30 від 05.04.24 | зміни до договору |
30 вересня 2024 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |