Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЩАСТИНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ЩАСТИНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43982093 |
Місцезнаходження: | 91480, Україна , Луганська обл., Щастя, пл. Міра, будинок 9 |
Контактна особа: |
Євсєєва Людмила Святославівна 380977486974 evseeva.ludmila.sv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:44 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:44 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбуки з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Просимо скоригувати Вашу вимогу у додатку №2 - на надання листа авторизації саме від виробника (цитуємо вимогу): "У разі, якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника на ноутбуки що пропонується учасником, із зазначенням найменуванням замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій."
На вимогу у наступній редакції:
Для підтвердження легального походження (легального ввезення в Україну) запропонованого товару, Учасник повинен надати Лист від виробника ТА\АБО його офіційного представництва на території України, наданий Учаснику закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.»
Дана вимога на відміну від встановленої вимоги Замовником не є дискримінаційною, так як є альтернатива - отримати лист у представництві виробнка.
Дякуємо за Увагу та розуміння!
З Повагою потенційний учасник.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників, яким цей учасник пише роками, спамить в системі при цьому участь не приймає.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a
UA-2023-01-04-005484-a
UA-2022-11-10-005801-a
UA-2023-06-07-003151-a
UA-2023-06-09-000629-a
UA-2023-07-05-007196-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-004087-a
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
також просимо врахувати, що в Україні не діє прецедентне право, надані учасником посилання на рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 та АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 – не мають жодного відношення до діючий закупівлі та надані з метою маніпулювання. Тож просимо це врахувати та не порушувати Закону вносячи не законні вимоги до тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000015 ● f1be03e38a114fe2a9c3fd2cae764398
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 № 9-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.04.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-12-009214-a 12.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 13:01:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Ноутбуки з програмним забезпеченням» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-12-009214-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 10:48:05
Відповідь на запит від 17.04.2024р. про надання пояснень
У відповідь на ваш запит про надання пояснень від 17.04.2024р. зазначаю наступне. Якісні та технічні характеристики визначено відповідно до загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема проведено аналіз ринку на ноутбуки та визначено найоптимальніший варіант прийнятний для потреб військової адміністрації.
Кошти на здійснення даної закупівлі були виділені згідно розпоряджень начальника військової адміністрації № 01/33 від 26.02.2024р (на ноутбуки) посилання: https://schastinska-gromada.gov.ua/documents/130342-pro-vnesennia-zmin-do-rozporiadzennia-nacalnika-shhastinskoyi-miskoyi-viiskovoyi administraciyi-shhastinskogo-raionu-lugansko, № 01/36 від 01.03.2024р. (добавлено кошти на програмне забезпечення), посилання: https://schastinska-gromada.gov.ua/documents/130776-pro-vnesennia-zmin-do-rozporiadzennia-nacalnika-shhastinskoyi-miskoyi-viiskovoyi-administraciyi-shhastinskogo-raionu-lugansko.
Очікувана вартість обрахована за результатами аналізу вартості товару на ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, рекламі в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro». Також були проведені усні ринкові консультації із постачальниками відповідної продукції. Для розрахунку очікуваної вартості також використовувались ціни укладених попередньо договорів предметом яких був аналогічний товар. Факт здійснення аналізу цін на товари підтверджується відповідними роздруківками із інтернет-сайтів постачальників, що додаються. Усні консультації із постачальниками та інформація отримана із електронної системи закупівель «Prozorro» не фіксувались.
Основні технічні характеристики та ціна на товар були отримані із моделі ноутбука HP 15-fc0035ua (91L07EA).
Розрахунок очікуваної вартості товару було здійснено методом порівняння ринкових цін.
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://schastinska-gromada.gov.ua/pub-info/132032-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartost.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
139 264,00
UAH з ПДВ
|
139 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович |
157 180,00
UAH з ПДВ
|
157 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Балюк Олена Анатоліївна" |
190 240,00
UAH з ПДВ
|
190 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
346 626,00
UAH з ПДВ
|
346 626,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ #3095318233 |
Відхилено |
139 264,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 15:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 15:19
|
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович #3602400035 |
Переможець |
157 180,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 12:18
|
Договір поставки 010424 від 16.04.2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 12:16
|