Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" |
Код ЄДРПОУ: | 02004781 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, буд. 94/1 |
Контактна особа: |
Ганна Стецькова +0973117597 stomat_st@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 476 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений Товар. Замовник здійснює оплату Товару в безготівковому порядку шляхом оплати фактично поставленого Товару згідно накладної протягом 30 календарних днів з дня отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 14:52 |
Додаток 3.doc | |
12 березня 2024 14:52 |
ТД.doc | |
12 березня 2024 14:52 |
Додаток 2.doc | |
12 березня 2024 14:52 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000087 ● 2a9044798806459c888b25d94db5fb49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.04.2024 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2024-03-12-008847-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:59:36
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-008847-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до вимог підпункту 3.5.7 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
У зв’язку із чим, учасник-переможець надає наступні документи, зокрема:
- У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, враховуючи технічну неможливість перевірити інформацію замовником за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, учасник-переможець надає інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual).
Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п.п. 3 п. 47 Особливостей) та повинна бути видана/сформована не більше трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог п.п. 3 п. 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Переможцем процедури закупівлі в електронну систему закупівель завантажено лише інформаційну довідку про те, що за результатами пошуку щодо ТОВ "НІЦ "Сканер" не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, тобто інформацію, що підтверджує відсутність підстави, визначеної п.п. 2 п. 47 Особливостей.
Інформація щодо керівника переможця процедури закупівлі відповідно до вимог п.п. 3 п. 47 Особливостей в електронній системі закупівель відсутня.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ "НІЦ "Сканер"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-01 12:17:39
Відповідь на запит
1. Питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної
вартості предмета закупівлі
1 Назва предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 38510000-3 – «Мікроскопи»
(код НК 024:2023 -62439 – Мікроскоп хірургічний стоматологічний)
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Актуальність: для забезпечення відділень поліклініки високоспеціалізованим оптичним обладнанням з метою проведення стоматологічних втручань необхідно провести закупівлю стоматологічного мікроскопу.
Після проведеного аналізу технічних та якісних характеристик мікроскопу у комерційних пропозиціях постачальників та проведених (закінчених) процедур у системі ProzorrO було прийнято рішення провести закупівлю з наступними медико-технічними вимогами, що встановлені після обговорення з колективом лікарів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін., методом порівняння ринкових цін.
Для аналізу ринку у потенційних учасників отримано комерційні пропозиції від чотирьох постачальників:
ПП «Фірма Укр-Медмаркет», мікроскоп Densim Optics - на суму 512 401,00грн.
ТОВ «НІЦ «Сканер», мікроскоп діагностичний «Calipso»- на суму 476 000,00грн.
ТОВ «ЛІКСНАБ», мікроскоп хірургічний АМ-5000 - на суму 599 000,00грн.
Мікроскоп хірургічний Brighfield Healthcare – на суму 618 000,00грн.
Після аналізу отриманих пропозицій було прийнято рішення визначити очікувану вартість предмета закупівлі по код ДК 021:2015 - 38510000-3 – «Мікроскопи» (код НК 024:2023 -62439 – Мікроскоп хірургічний стоматологічний) - 476000,00грн. з ПДВ.
2. Питання:
Інформація щодо керівника переможця процедури закупівлі відповідно до вимог п.п. 3 п. 47 Особливостей в електронній системі закупівель відсутня.
Пояснення:
Абзацом 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
04.09.2023 на офіційному вебпорталі Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) повідомили, що НАЗК відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, із врахуванням безпекових аспектів.
22 березня, після оприлюднення Переможцем довідок по п.п. 5, 6 і 12 та в абзаці 14 п. 47 було здійснено перевірку інформації по п.п. 3 п. 47 керівника ТОВ «НІЦ «Сканер» Сінгатулліна Рената Назібовича у Реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, мною особисто. Порушення не виявлено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник погоджується з Висновком та зобов’язується врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 28 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 під час формування тендерної документації.
2024-05-10 14:09:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "СКАНЕР" |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
476 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "СКАНЕР" #14180968 |
Переможець |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 15:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 12:11
|
Договір 20.PDF | укладений |
28 березня 2024 12:09
|