Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трансформатори
Очікувана вартість
1 172 072,00 UAH
UA-2024-03-12-007707-a ● 7540f7f50fc248ff9cb11b040c58cd54
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Вебсайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Контактна особа: |
Діана ЗОЗУЛЯ +380472395577 d.zozulia@cherkasyoblenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 172 072,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 860,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Трансформатор ТСЗЛУ 400/10/0,4 Δ/Yн-11 "ЕКОДИЗАЙН"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника.(Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги). | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 80 |
Iнша подія | Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 14:06 |
Додаток 2_технічна специфікація.docx | |
12 березня 2024 14:06 |
ТД.docx | |
12 березня 2024 14:06 |
Додаток 3_проект договору.docx | |
12 березня 2024 14:06 |
Додаток 1_цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно викладених вимог
Дата подання: 14 березня 2024 16:36
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:16
Добрий день. Просимо відповісти на запитання та внести відповідні зміни до технічних вимог.
1. Згідно з ДСТУ EN 60076-3: 2015 «Силові трансформатори. Частина 3. Рівні ізоляції, діелектричні випробування та зовнішні повітряні проміжки.» Розділ 7.2, пункт 7.2.2, таблиця 2 Test voltage levels для обмотки з найбільшою робочою напругою 1,1 кВ випробувальна напруга 50 Гц повинна бути 3 кВ., а не 5 кВ як зазначено в технічних вимогах Технічній специфікації додаток 2 тендерної документації. Просимо внести зміни.
2. В технічних вимогах зазначено що температура навколишнього середовища От -45 до +40. Даного типу трансформатори використовуються в закритому приміщенні, де показники температури навколишнього середовища достатні в межах от -25 до +40. Чи можливо змінити ці вимоги?
3. В технічних вимогах зазначено тип температурного реле ТР-100. Європейські виробники силових трансформаторів використовують зазвичай температурне реле Т-154, провідного європейського виробника Tecsystem. Можливе використання температурного реле Т-154 як аналога ТР-100?
4. В технічних вимогах зазначено віброопора тип ОВ-31М. Європейські виробники силових трансформаторів використовують зазвичай віброопори провідного європейського виробника Tecsystem. Можливе використання віброопори Tecsystem як аналога ОВ-31М?
5. В технічних вимогах зазначено виконання виводів трансформатора, вверх. Так як виконання трансформатора захищене, чи означає це, що виводи ВН та НН повинні буть зверху захисного кожуха?
6. В технічній специфікації зазначено що від виробника необхідно надати сертифікати OHSAS 18001 або ISO 45001. Просимо доповнити цей перелік "або сертифікат ISO 9001".
7. В технічній специфікації зазначені вимоги до випробувальної лабораторії. Це є дискримінаційні вимоги. В штаті ПАТ «Черкасиобленерго» є спеціалізована випробувальна електротехнічна лабораторія. Згідно державних нормативних документів та СОУ-Н ЕЕ 20.302:2020 це є повністю зона відповідальності ПАТ «Черкасиобленерго». Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник!
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості): Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ви, як потенційний Учасник, просите ВНЕСТИ ЗМІНИ у тендерну документацію, а саме у Додаток № 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ».
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами Замовника. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому Законом порядку. У всьому необумовленому - трансформатор відповідає ДСТУ EN 60076, у всіх інших технічних вимогах - технічні характеристики - обумовлені, це вимоги Замовника торгів.
Також, варто додати, що у відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі ст.5 Закону не порушено принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Водночас, якщо учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст. 18 Закону, він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а тому не є дискримінаційними.
На жаль, Учасник не довів необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частин.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості): Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ви, як потенційний Учасник, просите ВНЕСТИ ЗМІНИ у тендерну документацію, а саме у Додаток № 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ».
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами Замовника. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому Законом порядку. У всьому необумовленому - трансформатор відповідає ДСТУ EN 60076, у всіх інших технічних вимогах - технічні характеристики - обумовлені, це вимоги Замовника торгів.
Також, варто додати, що у відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі ст.5 Закону не порушено принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Водночас, якщо учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст. 18 Закону, він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а тому не є дискримінаційними.
На жаль, Учасник не довів необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частин.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" |
1 158 000,00
UAH
|
1 158 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" #13608660 |
Переможець |
1 158 000,00
UAH
|
21 березня 2024 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 14:34
|
141-01-11-24_29.03.24_ТОВ ЕЛІЗ_трансформатори.pdf | укладений |
01 квітня 2024 14:33
|