Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир,
вул. Р. Шухевича, 2а (коригування)» (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
27 839 780,40 UAH
UA-2024-03-12-007451-a ● de71af83f75c4a648bcaa1078455bd53
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:03 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:03 |
Очікувана вартість: | 27 839 780,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону України "Про публічні закупівлі" та наведені у п. 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 139000,00 (сто тридцять дев’ять тисяч гривень 00 коп.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 139000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир,
вул. Р. Шухевича, 2а (коригування)» (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
вул. Р. Шухевича, 2а (коригування)» (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Р. Шухевича, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 15:41 |
ПЕРЕЛІК змін від 20.03.2024.docx | |
20 березня 2024 15:41 |
ZH05A_04 ТД_(зі змінами).pdf | |
20 березня 2024 15:41 |
Відомість ресурсів Хірургічний корпус.rtf | |
12 березня 2024 13:53 |
ZH05A_04 _W ТД.pdf | |
12 березня 2024 13:53 |
Експертиза.pdf | |
12 березня 2024 13:53 |
ПЗ_Оперблок.pdf | |
12 березня 2024 13:53 |
Підсумкова відомість ресурсів Шухевича 2а.rtf | |
12 березня 2024 13:53 |
ЗКР_затверджений.pdf |
20 березня 2024 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2024 15:41 |
ПЕРЕЛІК змін від 20.03.2024.docx
|
|||
20 березня 2024 15:41 |
ZH05A_04 ТД_(зі змінами).pdf
|
|||
20 березня 2024 15:41 |
Відомість ресурсів Хірургічний корпус.rtf
|
|||
12 березня 2024 13:53 |
ZH05A_04 _W ТД.pdf
|
|||
12 березня 2024 13:53 |
Експертиза.pdf
|
|||
12 березня 2024 13:53 |
ПЗ_Оперблок.pdf
|
|||
12 березня 2024 13:53 |
Підсумкова відомість ресурсів Шухевича 2а.rtf
|
|||
12 березня 2024 13:53 |
ЗКР_затверджений.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 13 березня 2024 08:44
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:08
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо Вас внести ясність та чітко визначити, які саме договори будуть вважатись аналогічними. Предметом закупівлі є "Реконструкція" згідно коду 45454000-4 Реконструкція. Ви ж визначили код закупівлі 45200000-9 Роботи, пов"язані з об"єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об"єктів цивільного будівництва. Тобто, застосування позиції АМКУ щодо трактування поняття "аналогічний договір" є неможливою. Вимога що співставності робіт робіт також є неоднозначною, оскільки незрозуміло чи весь перелік 100% робіт вказаних в технічному завданні мають бути співставні з аналогічним договором чи основні роботи? Якщо основні роботи то можливо необхідно вказати перелік основних робіт, які мають бути виконані в рамках аналогічного договору - так як ви зазвичай вимагали в тендерних документаціях тендерів, які проводило Ваше управління в 2023 та 2024 роках?
Таким чином просимо дати однозначні та чіткі відповіді на наступні питання:
- чи будуть вважатись аналогічними договорами, договори на виконання робіт по реконструкції за кодами ДК 45454000-4 Реконструкція?
- які саме види робіт мають бути співставні? Вкажіть чіткий перелік.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику процедури закупівлі, за результатом розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке.
1. Визначення предмета закупівлі - це виключно функція замовника, а не учасника процедури закупівлі.
Так, відповідно до п. 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас, згідно з п. 1.2 розділу 1. «Загальні положення» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Крім того, пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 11.06.2020 № 1082, передбачено під час заповнення інформації в електронній системі закупівель зазначення коду за показниками другої-п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт.
Отже, враховуючи вимоги діючого законодавства у сфері публічних закупівель, замовником було визначено предмет закупівлі, а саме: «Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2а (коригування)» (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
2. Закупівля по предмету: «Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир, вул.
Р. Шухевича, 2а (коригування)» (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) здійснюється в рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ).
В рамках реалізації ПВУ замовник керувався примірною тендерною документацією, схваленою групою управління проектами Мінінфраструктури на відповідність вимог Європейського інвестиційного банку, та яка є обов’язковою для всіх Кінцевих бенефіціарів (замовників будівництва).
Так, в тендерній документації встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 3 до тендерної документації (враховуючи специфіку робіт з лікувального газопостачання, замовник не вимагає підтвердження наявності досвіду виконання робіт з лікувального газопостачання).
Отже, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції може надати договори на виконання робіт з нового будівництва (будівництва), реконструкції, капітального ремонту, які співставні за складом та характером робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 3 до тендерної документації (враховуючи специфіку робіт з лікувального газопостачання, замовник не вимагає підтвердження наявності досвіду виконання робіт з лікувального газопостачання), а не, наприклад, виконання робіт з реконструкції благоустрою території, з урахуванням вимог, встановлених в п. 5.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. Дякуємо за увагу до наших закупівель, які проведені управлінням капітального будівництва в період з 2023 по 2024 роки.
1. Визначення предмета закупівлі - це виключно функція замовника, а не учасника процедури закупівлі.
Так, відповідно до п. 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас, згідно з п. 1.2 розділу 1. «Загальні положення» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Крім того, пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 11.06.2020 № 1082, передбачено під час заповнення інформації в електронній системі закупівель зазначення коду за показниками другої-п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт.
Отже, враховуючи вимоги діючого законодавства у сфері публічних закупівель, замовником було визначено предмет закупівлі, а саме: «Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2а (коригування)» (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
2. Закупівля по предмету: «Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир, вул.
Р. Шухевича, 2а (коригування)» (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) здійснюється в рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ).
В рамках реалізації ПВУ замовник керувався примірною тендерною документацією, схваленою групою управління проектами Мінінфраструктури на відповідність вимог Європейського інвестиційного банку, та яка є обов’язковою для всіх Кінцевих бенефіціарів (замовників будівництва).
Так, в тендерній документації встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 3 до тендерної документації (враховуючи специфіку робіт з лікувального газопостачання, замовник не вимагає підтвердження наявності досвіду виконання робіт з лікувального газопостачання).
Отже, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції може надати договори на виконання робіт з нового будівництва (будівництва), реконструкції, капітального ремонту, які співставні за складом та характером робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 3 до тендерної документації (враховуючи специфіку робіт з лікувального газопостачання, замовник не вимагає підтвердження наявності досвіду виконання робіт з лікувального газопостачання), а не, наприклад, виконання робіт з реконструкції благоустрою території, з урахуванням вимог, встановлених в п. 5.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. Дякуємо за увагу до наших закупівель, які проведені управлінням капітального будівництва в період з 2023 по 2024 роки.
Технічне завдання
Дата подання: 18 березня 2024 18:33
Дата відповіді: 19 березня 2024 11:40
Доброго дня. Шановний замовнику, тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Тобто, подані учасниками кошторисні розрахунки повинні відповідати технічному завданню визначеному у додатку 3 до тендерної документації.
Однак технічне завдання в додатку 3 містить розцінки програми АВК-5, які втратили чинність відповідно до наказу Мінрегіонбуду від 31 грудня 2021 року №374 - зокрема позиції технічного завдання в п. 1,2,3,15,16,17,21,22,31,32,33,43,44,45,49,57, а саме всі розцінки розділу "Е". Дані розцінки є недіючими, а у разі їх заміни учасниками, це може бути розцінено Замовником як не відповідність технічній специфікації та відхиленню пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, просимо Вас роз"яснити, яким чином враховувати вказані розцінки. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику процедури закупівлі, дякуємо за вчасно поставлене запитання.
При цьому, повідомляємо про те, що замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
При цьому, повідомляємо про те, що замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
24 347 134,00
UAH з ПДВ
|
24 347 134,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
26 262 588,00
UAH з ПДВ
|
26 262 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АртХаус |
27 527 424,32
UAH з ПДВ
|
27 527 424,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
24 347 134,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2024 14:59
|
Дод_угода_2_від_26_08_2024.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2024 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 16:29
|
Дод_угода_1_від_03_06_2024.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 09:57
|
Договір_33_від_03_06_2024.pdf | укладений |
05 червня 2024 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 3.1., 3.4., додатків № 1, 2, 3, 4 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції додатків № 2, 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |