Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійний комплекс "Інтерактивна панель" за кодом ДК021:2015 - 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-03-12-006797-a ● d7c6af8d4ebc474c9ffc8cc15874a9da
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 41834905 |
Місцезнаходження: | 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14 |
Контактна особа: |
Волошина Ольга Миколаївна +380997612360 41834905_cb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Мультимедійний комплекс "Інтерактивна панель" за кодом ДК021:2015 - 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, Охтирський район, місцезнаходження освітнії закладів Чернеччинської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 13:21 |
Тендерна документація-панель (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно тз
Дата подання: 12 березня 2024 14:48
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:38
Шановний, замовнику. 1. Клаіатури, миші, мережеві фільтри не підпадають під вимогу про сертифікацію. Також вище означені пристрої не підпадають під вимогу про ДСТУ ISO. 2. Виробником інтерактивної панелі встановлюється на виробництві ОС Android. Виробником зазделегідь передбачена можлививість удосконалити пристрій під конкретні вимоги замовника. Тому офіційний постачальник інтерактивних панелей надає можливість створити конфігурацію потрівну замовнику шляхом підбору потрібних компанентів. В тому числі обрати процесор, (вибір з 10 можливих), оперативну та вбудовану пам'ять. Передбачити потреби кінцевого замовника не можливо. Так само й встановлення ОС windows. 3. В Україні на сьогодні є ДВІ компанії які є ОФІЦІЙНИМИ представниками виробників. Такі, що мають всі документи, що вимагає Українське законодавство. 4. Компанії, що ОФІЦІЙНО постачають дану продукцію в Україну мають офіційні сервісні ценри в Україні, де спеціалісти, що пройли навчання та сертифікацію у виробника надають послуги з ремонту інтерактивних панелей. Вимагати наявність такого центру в місті Охтирка - це відкритим текстом писати - нам не важливо хто буде обслуговувати предмет закупівлі, нам важливо, щоб постачальник був той, що вам треба! Ваше технічне завдання створене таким чином, що порушує основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни в ТД. Ми залишаємо за собою право звернутись до АМКУ з вимогою про оскарження умов закупівлі. Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Додаток 2 тендерної документації (надалі –Документація) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога про надання сертифікатів ISO жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Встановлюючи дану вимогу Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже створює конкурентне середовища для закупівлі даного виду товару. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного постачальника. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані Вами документи.
Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Додаток 2 тендерної документації (надалі –Документація) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога про надання сертифікатів ISO жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Встановлюючи дану вимогу Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже створює конкурентне середовища для закупівлі даного виду товару. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного постачальника. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані Вами документи.
Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
про усунення порушень законодавства України
Дата подання: 12 березня 2024 15:09
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:39
Міні комп’ютер постачається в зібраному стані з встановленим ліцензійним програмним забезпеченням Microsoft Windows 11 Pro x64. Програмне забезпечення повинно бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром. Учасник у складі пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику персональних комп’ютерів, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.
Доводимо до відома замовника, що дана вимога є такою, що не може бути виконана. Мінікоп'ютер - э додатковим устаткуванням, як доречі і клавіатура, миша та мережевий фільтр. Вимагати встановлення виробником на мінікоп'ютер win pro - це не розуміти процесу виробництва. Замовник дійсно може вимагати підтвердження, що win pro є офіційною, дійсно таке підтвердження може дати офіційне представництво win в Україні. Але це все! Всі інші вимоги замовника що до win є такі, що відповідають вимогам Закону "Про публічні закупівлі". Шановний замовнику , приведіть ваші вимоги до діючого законодавтва .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Повідомляємо Вас, що предметом закупівлі є комплекти інтерактивних панелей, у складі з міні комп'ютером з попередньо встановленим ПЗ Microsoft Windows 11 Pro Ukrainian. Для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (SoftwareLicensingDescriptionTable) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник комп'ютерів, який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога щодо надання документів на підтвердження дотримання авторського права на програмне забезпечення жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного постачальника. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
Повідомляємо Вас, що предметом закупівлі є комплекти інтерактивних панелей, у складі з міні комп'ютером з попередньо встановленим ПЗ Microsoft Windows 11 Pro Ukrainian. Для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (SoftwareLicensingDescriptionTable) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник комп'ютерів, який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога щодо надання документів на підтвердження дотримання авторського права на програмне забезпечення жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного постачальника. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
сервісне обслуговування
Дата подання: 12 березня 2024 15:22
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:39
Сервісний центр має бути виключно в Охтирці? Чи замовник погодиться, щоб таке обслуговування могло проводитися в м. Суми, чи м Конотоп ,наприклад? Звісно всі витрати за рахунок постачальника. Внесіть зміни, бо дуже схоже на порушення принципів закону про публічні закупівлі.
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Отже, Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Наявність сервісного центру у м. Охтирка забезпечить оперативне реагування на поломку обладнання, швидкої діагностики поломки та забезпечення належного функціонування обладнання під час робочого дня, гарантування безперебійності робочого дня. Окремо необхідно зазначити, що вимога наявності сервісного центру у місті Охтирка обумовлена тим, що відсутність комплектів інтерактивних панелей вплине з негативного боку на процес навчання учнів та може вплинути на перенесення уроків та зміни у учбовій програмі.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Отже, Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Наявність сервісного центру у м. Охтирка забезпечить оперативне реагування на поломку обладнання, швидкої діагностики поломки та забезпечення належного функціонування обладнання під час робочого дня, гарантування безперебійності робочого дня. Окремо необхідно зазначити, що вимога наявності сервісного центру у місті Охтирка обумовлена тим, що відсутність комплектів інтерактивних панелей вплине з негативного боку на процес навчання учнів та може вплинути на перенесення уроків та зміни у учбовій програмі.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
питання
Дата подання: 15 березня 2024 15:08
Дата відповіді: 16 березня 2024 14:16
Шановний, замовнику. Ви не розумієте? Додаткове обладнання, як то миші, клавіатури, мережеві фільтри не є продуктом яке підлягає сертифікації!!! Жодного виробника такого роду продукції, жодного дистриб'ютора такої продукції законодавство України не забов'язує проводити сертифікацію продукції! Більше того виробникі не забов'язані отримувати сертифікати ISO, Вимога про надання таких сертифікатів на цю продукцію є такою, що грубо порушує закон України "Про публічні закупівлі". Замовник не може вимагати в учасника документи, що не передбачені законодавством України! Стосовно ПЗ. Ви, як замовник маєте право вимагати в учасника підтвердження, що надана ним (учасником) ПЗ win pro є офіційною, що підтверджує відповідний лист від представництва Майкрософт в Україні. Все!!!! Вимагати від учасника лист, що ПЗ встановлено виробником - то порушення законодавства України!!! Міні комп'ютер, як ви його називаєте - то ВБУДОВАНИЙ ДОДАТКОВИЙ пристрій в саму інтерактивну панель. ДОДАТКОВИЙ! Тому ніяких додаткових сертифікатів не повинен мати! Наявність спеціалістів в м. Охтирка - то звичайно важливо. Але цією вимогою ви свідомо включаєте дискрімінаційні вимоги, що до інших учасників!!!! Ми не бачим в ваших вимогах вимогу про надання сертифікату, що до проходження навчання і дозволу від виробника, чи офіційного дистриб'ютора на право проводити гарантійний ремонт інтерактивних панелей. Шановний замовнику. Це не повний перелік порушень у вашій ТД. Ми маємо підозру, що данна ТД написана виключно під ОДНОГО учасника! А дивлячись на вартість закупівлі - ваші слова про розумну витрату коштів виглядають нікчемними!!! Навіть по роздрібним цінам вартість закупівлі не дотягує до 300 т гривень. Гарний бізнес під час війни... Вимагаємо привести ТД до діючого законодавства!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Додаток 2 тендерної документації (надалі –Документація) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога про надання сертифікатів ISO жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Щодо твердження, що сертифікати ISO не передбачені законодавством України, повідомляємо, що в України вказані сертифікати були прийняті наступними наказами:
- наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015;
- наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.10.2019 № 312;
Отже, сертифікати передбачені чинним законодавством України.
Також, зазначаємо, що вимога щодо надання лиса від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику персональних комп’ютерів, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві було встановлено для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ,
Наголошуємо, що кожен виробник комп'ютерів, який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Вимога щодо надання документів на підтвердження дотримання авторського права на програмне забезпечення жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
Додаток 2 тендерної документації (надалі –Документація) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога про надання сертифікатів ISO жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Щодо твердження, що сертифікати ISO не передбачені законодавством України, повідомляємо, що в України вказані сертифікати були прийняті наступними наказами:
- наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015;
- наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.10.2019 № 312;
Отже, сертифікати передбачені чинним законодавством України.
Також, зазначаємо, що вимога щодо надання лиса від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику персональних комп’ютерів, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві було встановлено для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ,
Наголошуємо, що кожен виробник комп'ютерів, який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Вимога щодо надання документів на підтвердження дотримання авторського права на програмне забезпечення жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
сам з собою я веду розмову
Дата подання: 16 березня 2024 14:34
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:28
Шановний, замовнику. По суті ви не відповіли ні на одне питання! Ще раз наголошуємо - замовник не має права вимагати документи, що не передбачені законодавством України!!! ISO не вимагаються і не надаються на ДОДАТКОВЕ устаткування!!!! Щоб не придбати піратське ПЗ достатньо вимоги про надання листа від Майкрософт!!!!! Міні комп'ютер є ДОДАТКОВИМ устаткуванням!!!!!!! Вимагати окремі сертифікати на додаткове устаткування - то нікчемна вимога! Замовник не чує! Не відповідає на питання!! Ви ГРУБО ПОРУШУЄТЕ законодавство України. В вашому ТЗ та ТД є не тільки ознаки дискримінації, а й певні ознаки змови з певним учасником-постачальником! Ми вимушені звернутися до служби безпеки України з вимогою перевірити замовника на доброчесність у зв'язку з відмовою замовником виконувати Закони України! З приводу того, шо закупівля має всі ознаки корупційної домовленості між замовником і певним учасником. Ми просили вас внести правки, вимагали привести ТД до діючого законодавтва - ви вирішили, що красти грошу платників податків під час війни для вас важливіше. То ваш вибір. Тепер будете мати чудову можливість надати певні поясненни суровим хлопцям, які дуже не люблять коруціонерів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено Інші умови тендерної документації де вказано :
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-12-006797-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Тищенко Олександр Андрійович", Код ЄДРПОУ:3734406251
Дата подання: 14 березня 2024 21:36
Приведення технічної документації у відповідність до Наказу МОН №574
У Додатку 2 вами встановлена вимога щодо наявності "Міні комп'ютера". Проте, предметом закупівлі є мультимедійне обладнання, перелік якого регламентується Наказом МОН №574. Відповідно до Наказу характеристики Інтерактивної панелі визначено в п. 1.3. "Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 А) Інтерактивна панель" Таблиці 2, згідно якої інтерактивна панель може мати "вбудований ПК". Оскільки, "міні комп'ютер" зазначений вами, не є вбудованим ПК, таке обладнання не відповідає типовому переліку згідно Наказу МОН. Вимагаємо привести технічні характеристики у відповідність до Наказу, а саме змінити "міні комп'ютер" на вбудований ПК типу OPS з аналогічними характеристиками, а також прибрати вимоги щодо "авторизації Microsoft", як такі, що не мають відношення до предмету закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 14:40
Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Отже, Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Наказом МОН №574 в характеристиці Інтерактивної панелі визначеної в п. 1.3. "Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 А) вказано що інтерактивна панель може мати (але не обов’язково) вбудований ПК, а за наявності вбудованого ПК вказані його характеристики. Отже Замовник має право самостійно визначати який саме ПК потрібно, вбудований чі окремий..
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Отже, Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Наказом МОН №574 в характеристиці Інтерактивної панелі визначеної в п. 1.3. "Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 А) вказано що інтерактивна панель може мати (але не обов’язково) вбудований ПК, а за наявності вбудованого ПК вказані його характеристики. Отже Замовник має право самостійно визначати який саме ПК потрібно, вбудований чі окремий..
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Булахов Андрій Володимирович |
499 475,00
UAH з ПДВ
|
499 475,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Булахов Андрій Володимирович #2991409334 |
Переможець |
499 475,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 10:08
|
SCANдог153.PDF | укладений |
27 березня 2024 10:05
|