Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс "Інтерактивна панель" за кодом ДК021:2015 - 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-03-12-006797-a d7c6af8d4ebc474c9ffc8cc15874a9da
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ольга Миколаївна

+380997612360 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Волошина Ольга Миколаївна
+380997612360
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2024 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2024 10:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Мультимедійний комплекс "Інтерактивна панель" за кодом ДК021:2015 - 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирський район, місцезнаходження освітнії закладів Чернеччинської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 13:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 березня 2024 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 13:21
Тендерна документація-панель (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно тз
Дата подання: 12 березня 2024 14:48
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:38
Шановний, замовнику. 1. Клаіатури, миші, мережеві фільтри не підпадають під вимогу про сертифікацію. Також вище означені пристрої не підпадають під вимогу про ДСТУ ISO. 2. Виробником інтерактивної панелі встановлюється на виробництві ОС Android. Виробником зазделегідь передбачена можлививість удосконалити пристрій під конкретні вимоги замовника. Тому офіційний постачальник інтерактивних панелей надає можливість створити конфігурацію потрівну замовнику шляхом підбору потрібних компанентів. В тому числі обрати процесор, (вибір з 10 можливих), оперативну та вбудовану пам'ять. Передбачити потреби кінцевого замовника не можливо. Так само й встановлення ОС windows. 3. В Україні на сьогодні є ДВІ компанії які є ОФІЦІЙНИМИ представниками виробників. Такі, що мають всі документи, що вимагає Українське законодавство. 4. Компанії, що ОФІЦІЙНО постачають дану продукцію в Україну мають офіційні сервісні ценри в Україні, де спеціалісти, що пройли навчання та сертифікацію у виробника надають послуги з ремонту інтерактивних панелей. Вимагати наявність такого центру в місті Охтирка - це відкритим текстом писати - нам не важливо хто буде обслуговувати предмет закупівлі, нам важливо, щоб постачальник був той, що вам треба! Ваше технічне завдання створене таким чином, що порушує основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни в ТД. Ми залишаємо за собою право звернутись до АМКУ з вимогою про оскарження умов закупівлі. Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Додаток 2 тендерної документації (надалі –Документація) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога про надання сертифікатів ISO жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Встановлюючи дану вимогу Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже створює конкурентне середовища для закупівлі даного виду товару. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного постачальника. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані Вами документи.
Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
про усунення порушень законодавства України
Дата подання: 12 березня 2024 15:09
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:39
Міні комп’ютер постачається в зібраному стані з встановленим ліцензійним програмним забезпеченням Microsoft Windows 11 Pro x64. Програмне забезпечення повинно бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром. Учасник у складі пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику персональних комп’ютерів, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. Доводимо до відома замовника, що дана вимога є такою, що не може бути виконана. Мінікоп'ютер - э додатковим устаткуванням, як доречі і клавіатура, миша та мережевий фільтр. Вимагати встановлення виробником на мінікоп'ютер win pro - це не розуміти процесу виробництва. Замовник дійсно може вимагати підтвердження, що win pro є офіційною, дійсно таке підтвердження може дати офіційне представництво win в Україні. Але це все! Всі інші вимоги замовника що до win є такі, що відповідають вимогам Закону "Про публічні закупівлі". Шановний замовнику , приведіть ваші вимоги до діючого законодавтва .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Повідомляємо Вас, що предметом закупівлі є комплекти інтерактивних панелей, у складі з міні комп'ютером з попередньо встановленим ПЗ Microsoft Windows 11 Pro Ukrainian. Для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (SoftwareLicensingDescriptionTable) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник комп'ютерів, який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога щодо надання документів на підтвердження дотримання авторського права на програмне забезпечення жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного постачальника. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
сервісне обслуговування
Дата подання: 12 березня 2024 15:22
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:39
Сервісний центр має бути виключно в Охтирці? Чи замовник погодиться, щоб таке обслуговування могло проводитися в м. Суми, чи м Конотоп ,наприклад? Звісно всі витрати за рахунок постачальника. Внесіть зміни, бо дуже схоже на порушення принципів закону про публічні закупівлі.
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Отже, Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Наявність сервісного центру у м. Охтирка забезпечить оперативне реагування на поломку обладнання, швидкої діагностики поломки та забезпечення належного функціонування обладнання під час робочого дня, гарантування безперебійності робочого дня. Окремо необхідно зазначити, що вимога наявності сервісного центру у місті Охтирка обумовлена тим, що відсутність комплектів інтерактивних панелей вплине з негативного боку на процес навчання учнів та може вплинути на перенесення уроків та зміни у учбовій програмі.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
питання
Дата подання: 15 березня 2024 15:08
Дата відповіді: 16 березня 2024 14:16
Шановний, замовнику. Ви не розумієте? Додаткове обладнання, як то миші, клавіатури, мережеві фільтри не є продуктом яке підлягає сертифікації!!! Жодного виробника такого роду продукції, жодного дистриб'ютора такої продукції законодавство України не забов'язує проводити сертифікацію продукції! Більше того виробникі не забов'язані отримувати сертифікати ISO, Вимога про надання таких сертифікатів на цю продукцію є такою, що грубо порушує закон України "Про публічні закупівлі". Замовник не може вимагати в учасника документи, що не передбачені законодавством України! Стосовно ПЗ. Ви, як замовник маєте право вимагати в учасника підтвердження, що надана ним (учасником) ПЗ win pro є офіційною, що підтверджує відповідний лист від представництва Майкрософт в Україні. Все!!!! Вимагати від учасника лист, що ПЗ встановлено виробником - то порушення законодавства України!!! Міні комп'ютер, як ви його називаєте - то ВБУДОВАНИЙ ДОДАТКОВИЙ пристрій в саму інтерактивну панель. ДОДАТКОВИЙ! Тому ніяких додаткових сертифікатів не повинен мати! Наявність спеціалістів в м. Охтирка - то звичайно важливо. Але цією вимогою ви свідомо включаєте дискрімінаційні вимоги, що до інших учасників!!!! Ми не бачим в ваших вимогах вимогу про надання сертифікату, що до проходження навчання і дозволу від виробника, чи офіційного дистриб'ютора на право проводити гарантійний ремонт інтерактивних панелей. Шановний замовнику. Це не повний перелік порушень у вашій ТД. Ми маємо підозру, що данна ТД написана виключно під ОДНОГО учасника! А дивлячись на вартість закупівлі - ваші слова про розумну витрату коштів виглядають нікчемними!!! Навіть по роздрібним цінам вартість закупівлі не дотягує до 300 т гривень. Гарний бізнес під час війни... Вимагаємо привести ТД до діючого законодавства!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Додаток 2 тендерної документації (надалі –Документація) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога про надання сертифікатів ISO жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Щодо твердження, що сертифікати ISO не передбачені законодавством України, повідомляємо, що в України вказані сертифікати були прийняті наступними наказами:
- наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015;
- наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.10.2019 № 312;
Отже, сертифікати передбачені чинним законодавством України.
Також, зазначаємо, що вимога щодо надання лиса від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику персональних комп’ютерів, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві було встановлено для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ,
Наголошуємо, що кожен виробник комп'ютерів, який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Вимога щодо надання документів на підтвердження дотримання авторського права на програмне забезпечення жодним чином не дискримінує Учасників Закупівлі.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
сам з собою я веду розмову
Дата подання: 16 березня 2024 14:34
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:28
Шановний, замовнику. По суті ви не відповіли ні на одне питання! Ще раз наголошуємо - замовник не має права вимагати документи, що не передбачені законодавством України!!! ISO не вимагаються і не надаються на ДОДАТКОВЕ устаткування!!!! Щоб не придбати піратське ПЗ достатньо вимоги про надання листа від Майкрософт!!!!! Міні комп'ютер є ДОДАТКОВИМ устаткуванням!!!!!!! Вимагати окремі сертифікати на додаткове устаткування - то нікчемна вимога! Замовник не чує! Не відповідає на питання!! Ви ГРУБО ПОРУШУЄТЕ законодавство України. В вашому ТЗ та ТД є не тільки ознаки дискримінації, а й певні ознаки змови з певним учасником-постачальником! Ми вимушені звернутися до служби безпеки України з вимогою перевірити замовника на доброчесність у зв'язку з відмовою замовником виконувати Закони України! З приводу того, шо закупівля має всі ознаки корупційної домовленості між замовником і певним учасником. Ми просили вас внести правки, вимагали привести ТД до діючого законодавтва - ви вирішили, що красти грошу платників податків під час війни для вас важливіше. То ваш вибір. Тепер будете мати чудову можливість надати певні поясненни суровим хлопцям, які дуже не люблять коруціонерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено Інші умови тендерної документації де вказано :
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-12-006797-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Тищенко Олександр Андрійович", Код ЄДРПОУ:3734406251
Дата подання: 14 березня 2024 21:36
Приведення технічної документації у відповідність до Наказу МОН №574
У Додатку 2 вами встановлена вимога щодо наявності "Міні комп'ютера". Проте, предметом закупівлі є мультимедійне обладнання, перелік якого регламентується Наказом МОН №574. Відповідно до Наказу характеристики Інтерактивної панелі визначено в п. 1.3. "Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 А) Інтерактивна панель" Таблиці 2, згідно якої інтерактивна панель може мати "вбудований ПК". Оскільки, "міні комп'ютер" зазначений вами, не є вбудованим ПК, таке обладнання не відповідає типовому переліку згідно Наказу МОН. Вимагаємо привести технічні характеристики у відповідність до Наказу, а саме змінити "міні комп'ютер" на вбудований ПК типу OPS з аналогічними характеристиками, а також прибрати вимоги щодо "авторизації Microsoft", як такі, що не мають відношення до предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 14:40
Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Отже, Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Наказом МОН №574 в характеристиці Інтерактивної панелі визначеної в п. 1.3. "Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 А) вказано що інтерактивна панель може мати (але не обов’язково) вбудований ПК, а за наявності вбудованого ПК вказані його характеристики. Отже Замовник має право самостійно визначати який саме ПК потрібно, вбудований чі окремий..
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Булахов Андрій Володимирович 499 475,00
UAH з ПДВ
499 475,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2024 17:27
Електронний підпис
22 березня 2024 17:17
4 ОПП_печать.pdf
22 березня 2024 15:47
ІПН.pdf
22 березня 2024 15:47
Паспорт Булахов А.В..pdf
22 березня 2024 15:47
Довідка пункт 47.pdf
22 березня 2024 15:47
Довідка НАЗК Булахов.zip
22 березня 2024 15:47
Довідка ліцензія.pdf
22 березня 2024 15:47
Витяг МВС Булахов.rar
22 березня 2024 15:47
Витяг з ЕДР_печать.pdf
22 березня 2024 15:47
4 ОПП_печать.pdf
19 березня 2024 19:41
Електронний підпис
19 березня 2024 18:37
Довідка об_єднання.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка МТБ.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка ліцензія.pdf
19 березня 2024 18:37
Порівняльна таблиця.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка з банку.pdf
19 березня 2024 18:37
Паспорт Булахов А.В..pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка діяльність.pdf
19 березня 2024 18:37
Листи КОМЕЛ.pdf
19 березня 2024 18:37
ІПН.pdf
19 березня 2024 18:37
Декларація радіо Intech.pdf
19 березня 2024 18:37
Технічний опис.pdf
19 березня 2024 18:37
Декларація панель Intech.pdf
19 березня 2024 18:37
Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2024 18:37
Сертифікат на панель.PDF
19 березня 2024 18:37
Витяг з ЕДР_печать.pdf
19 березня 2024 18:37
Сертифікат ISO 14001 Комел.pdf
19 березня 2024 18:37
Висновок СЕС панель.pdf
19 березня 2024 18:37
Сертифікат ISO 9001 Комел.pdf
19 березня 2024 18:37
ТОВ КОМЕЛ партнер Microsoft.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка щодо ціни.pdf
19 березня 2024 18:37
Висновок СЕС Клав_ Миш..pdf
19 березня 2024 18:37
Сертификат ISO 27001 Комел.pdf
19 березня 2024 18:37
Висновок СЕС Vinga.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка субпідрядник.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка сервісний центр.pdf
19 березня 2024 18:37
Авторизація Lumi.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка пункт 47.pdf
19 березня 2024 18:37
Довідка працівники.pdf
19 березня 2024 18:37
Авторизаційний лист INTECH.pdf
19 березня 2024 18:37
ISO 14001 Intech з перекладом.pdf
19 березня 2024 18:36
ISO 9001 Intech з перекладом.pdf
19 березня 2024 18:36
4 ОПП_печать.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Булахов Андрій Володимирович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Булахов Андрій Володимирович
#2991409334
Переможець 499 475,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 15:42

Документи

21 березня 2024 15:43
Довідка НАЗК
21 березня 2024 15:42
Електронний підпис
21 березня 2024 15:20
SCAN0016.PDF
20 березня 2024 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2024 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Булахов Андрій Володимирович
#2991409334
499 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2024 15:43
Довідка НАЗК
21 березня 2024 15:42
Електронний підпис
21 березня 2024 15:20
SCAN0016.PDF
20 березня 2024 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2024 10:08
SCANдог153.PDF укладений
27 березня 2024 10:05