Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання з нержавіючої сталі
Очікувана вартість
62 495,00 UAH
UA-2024-03-12-004675-a ad9892b22de64a25a5c97ba312c966cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Пинчук

+380979261600
+380963287796
galyacmkl92@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Контактна особа: Галина Пинчук
+380979261600, +380963287796
galyacmkl92@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стелаж 4полички 1500*600*1800 усилення поздовжне, задні ніжки вкорочені на 180мм, нижня поличка 300мм від низу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
2 штуки
Стелаж 4полички 1250*600*1800 усилення поздовжне, задні ніжки вкорочені на 180мм, нижня поличка 300мм від низу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
1 штуки
Стіл-мийка (2чаші ліворуч) 1800*500*850 дві полички знизу, чаша1 450*350*300, чаша2 450*350*200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
2 штуки
Поличка двохрівнева 900*250*400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
1 штуки
Стіл промисловий (з поличкою) 700*600*760, поличка 350мм від низу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі

Тендерна документація

12 березня 2024 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СОКОЛИК ІВАН БОГДАНОВИЧ
#3252621597
Переможець 62 495,00
UAH
12 березня 2024 11:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 265.pdf укладений
12 березня 2024 11:42