Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління |
Код ЄДРПОУ: | 08029523 |
Місцезнаходження: | 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру |
Контактна особа: |
Путятін Володимир Борисович +380512446624 kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 11:12 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 11:39 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 11:39 |
Очікувана вартість: | 4 590 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 91800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Миколаївського квартирно-експлуатаційного управління за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленного рахунку-фактури на поставлений товар | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 11:07 |
ТД (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000126 ● 523ec34cc1b04867996c7be47c483573
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 47-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.06.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.06.2024 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2024-03-12-003717-a 12.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 09:13:49
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7: Деревина» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-003717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 16:44:43
щодо очікуваної вартості
1. Відповідно до п.2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, розрахунок очікуваної вартості деревини (дров твердих порід з врахуванням вартості завантажувальних та розвантажувальних робіт, транспортування товару, витрат на складування (штабелювання) товару в місці поставки) визначено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а саме:
1. ФОП Рура С.В. – 2 899,00 грн/ м3 ID UA-2023-12-20-016204-a;
2. ФОП Тімченко О.Л. – 2 650,00 грн/ м3 ID UA-2023-12-20-016542-a;
3. ФОП Тімченко О.М. – 2 589,95 грн/ м3 ID UA-2023-12-27-010113-a;
4. ФОП Старцев В.О. – 2 549,47 грн/ м3 ID UA-2024-01-19-014410-a ;
5. ФОП Рура К.В. – 2 538,00 грн/ м3 ID UA-2024-02-20-012064-a;
6. ФОП Тен Л.В. – 2 593,00 грн/ м3 ID UA-2024-02-22-009570-a.
Окрім цього враховано комерційну пропозицію ДП «Київський військовий деревообробний завод» - 3 100,00 грн/м3 (не враховуючи вартості завантажувальних та розвантажувальних робіт, транспортування товару, витрат на складування (штабелювання) товару в місці поставки).
Середня вартість: 2 702,77 грн/м3.
Очікувану вартість деревини визначено за ціною 2 700,00 грн/м3 не застосовуючи коефіцієнту індексації.
Додаток : звіти про результати проведення вищевказаних процедур закупівель;
копія комерційної пропозиції ДП «Київський військовий деревообробний завод».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 17:50:59
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03410000-7 — Деревина (дрова твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-003717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 (трьом) відсоткам від вартості договору.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 16:45:55
щодо забезпечення виконання договору
забезпечення виконання договору було внесено
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-21 11:33:12
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03410000-7 — Деревина (дрова твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-003717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації вологість дров повинна становити не більше 30%.
Учасник ФОП Кушнєрова Н.О. у складі тендерної пропозиції надав копію протоколу випробувань від 19.02.2024 № 800 (файл «Висновки СЕС+ТУ+Радіологія.pdf»), в якому зазначено, що масова частка загальної вологи (Wt-r) становить 32,1 відсотка.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, яким чином учасник ФОП Кушнєрова Н.О. підтвердив відповідність товару, що пропонується ним до постачання, вимогам Додатку 3 до тендерної документації щодо вологості деревини?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 15:20:55
пояснення щодо вологості деревини
У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Кушнєрова Н.О. надав копію протоколу випробувань від 19.02.2024 №800, в якому зазначено, що масова частка загальної вологи становить 32,1 відсотка. Проведення випробувань відбувалось з 15.02.2024 р. по 19.02.2024 р.
Відповідно до п. 5.1 договору від 27.03.2024 №2303 (далі – Договір) термін постачання деревини – з 27.03.2024 по 10.04.2024. З дня проведення випробувань до постачання першої партії деревини, а саме 29.03.2024, пройшло більше місяця. Вологість деревини змінюється в залежності від погодних умов.
Під час приймання кожної партії деревини на паливному складі вологість вимірювалась вологоміром деревини та відповідно становила нижче 30%, тобто кожна партія товару відповідала стандартам якості.
Окрім цього, у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Кушнєрова Н.О. надав:
- гарантійний лист від 19.03.2024 №014 де учасник надає згоду що вологість дров повинна становити не більше 30% (файл «Погодження з технічними вимогами»;
- гарантійний лист від 19.03.2024 №013 де учасник надає згоду з проєктом договору (файл «Проект договору (Додаток 4)».
Відповідно до п. 2.1 Договору «Якість товару, що передається у власність (постачається), повинна відповідати вимогам законодавства України (стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до її якості.)
Деревина (дрова твердих порід) повинна відповідати наступним показникам:
- паливна деревина твердих порід (дуб, бук, граб, акація);
- розмір дров: по довжині – 1.00 м, 1,25 м, (допускається відхилення від -0,05 до + 0,1м.), по товщині - від 10 см і більше, при товщині від 26 см і більше – розколена на частини де найбільша лінія розколу у торці будь-якої частини не перевищувала б 22 см;
- вологість дров повинна становити не більше 30% (перевірка вологості поставленого обсягу товару визначається за допомогою вологомірів (знаходяться на паливному складі Замовника)
- в дровах не допускається зовнішня трухлява гниль.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-24 17:50:53
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03410000-7 — Деревина (дрова твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-003717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю товару за державні кошти від 27.03.2024 № 2303 з ФОП Кушнєрова Н.О. (далі – Договір про закупівлю).
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити наступне:
• в якому обсязі ФОП Кушнєрова Н.О. виконала свої зобов’язання щодо постачання деревини, що є предметом закупівлі (надати підтверджуючі документи – накладні, товаро-транспортні накладні, акти приймання-передачі тощо)?
• в якому обсязі вами виконані зобов’язання щодо оплати за поставлений товар, що є предметом закупівлі (надати підтверджуючі документи – платіжні доручення, банківські виписки тощо)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 15:29:29
щодо підтвердження виконання зобов'язань згідно договору
копії рахунків, видаткових накладних та платіжних доручень для підтвердження виконання зобов'язань за договором
- рахунок_накладна 1.pdf
- рахунок_накладна 2.pdf
- рахунок_накладна 3.pdf
- рахунок_накладна 4.pdf
- рахунок_накладна 9.PDF
- рахунок_накладна 10.pdf
- рахунок_накладна 5.pdf
- рахунок_накладна 11.pdf
- рахунок_накладна 6.pdf
- рахунок_накладна 7.PDF
- рахунок_накладна 8.PDF
- рахунок_накладна 12.pdf
- рахунок_накладна 13.pdf
- рахунок_накладна 14.pdf
- дог2303-27.03.24-_1.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_2.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_6.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_3..pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_7.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_8.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_4..pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_9.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_5.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_10.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_11.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_12.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_13f.pdf
- дог_2303-27.03.2024 рах_14.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кушнєрова Н.О. |
4 199 000,00
UAH з ПДВ
|
3 874 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Пономаренко Володимир Петрович |
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
3 875 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КРУПСЬКА АЛЬОНА АНДРІЇВНА" |
4 581 500,00
UAH з ПДВ
|
3 876 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУД-ХАБ" |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
3 901 498,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЄВПАТ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кушнєрова Н.О. #2702311364 |
Переможець |
3 874 300,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 15:15
|
договір 2303.pdf | укладений |
28 березня 2024 15:12
|