Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ліжка лікарняні, НК 024:2023: 34873 — Меблі для лікарень механічні (33192120-9 Лікарняні ліжка))
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2024-03-12-002078-a ● 05bc952b3f224cc690481cd550a09496
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999218 |
Вебсайт: | https://hmcl.org.ua |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
Контактна особа: |
Ніна Іванівна Сліпченко +380535420615 gad_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами). Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні(Ліжка лікарняні, НК 024:2023: 34873 — Меблі для лікарень механічні (33192120-9 Лікарняні ліжка)).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ліжка лікарняні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 33192120-9 — Лікарняні ліжка
НК 024:2023: 34873 — Меблі для лікарень механічні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 10:12 |
ТД з особливостями.docx | |
12 березня 2024 10:12 |
Додаток 3 - Проєкт договору.docx | |
12 березня 2024 10:12 |
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx | |
12 березня 2024 10:12 |
Додаток 2- Технічні характеристики.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-12-002078-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 15 березня 2024 16:59
Щодо дискримінаційних вимог ТД
Шановний Замовнику! Тендерною документацією у Додатку 2 прописані вимоги до предмету закупівлі, зокрема:
п. 25 таблиці: «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 стосовно «Проектування, розроблення та,виробництво ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)».
та
п.26. таблиці: «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 стосовно «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)».
В цих пунктах вказане дослівне формулювання, яке повинно бути зазначено у вищенаведених сертифікатах.
Це є дискримінаційною вимогою, тому що обмежує коло учасників і не надає право приймати участь учасникам, які мають сертифікати на даний вид товару з більш узагальненими визначеннями, які в свою чергу також відповідають нормам чинного законодавства України.
Наголошуємо, що п.3. ч.2 ст. 22 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а ч.5. ст.23 Закону передбачає можливість вимагати сертифікати, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, але Закон не надає право Замовнику визначати формулювання у сертифікатах, тим більше, що термін отримання сертифікатів перевищує строки передбачені для надання тендерної пропозиції.
На підставі вищенаведеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а саме прибрати із тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
п. 25 таблиці: «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 стосовно «Проектування, розроблення та,виробництво ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)».
та
п.26. таблиці: «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 стосовно «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)».
В цих пунктах вказане дослівне формулювання, яке повинно бути зазначено у вищенаведених сертифікатах.
Це є дискримінаційною вимогою, тому що обмежує коло учасників і не надає право приймати участь учасникам, які мають сертифікати на даний вид товару з більш узагальненими визначеннями, які в свою чергу також відповідають нормам чинного законодавства України.
Наголошуємо, що п.3. ч.2 ст. 22 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а ч.5. ст.23 Закону передбачає можливість вимагати сертифікати, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, але Закон не надає право Замовнику визначати формулювання у сертифікатах, тим більше, що термін отримання сертифікатів перевищує строки передбачені для надання тендерної пропозиції.
На підставі вищенаведеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а саме прибрати із тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2024 13:45
Шановний потенційний Учаснику!
Згідно пункту 25 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що виробник ліжок лікарняних повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99..
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наголошуємо, що Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» № 495 від 17.12.2018 року прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2019 року, серед яких було передбачено впровадження ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT).
Щодо зазначення саме ДСТУ EN ISO 13485:2018 повідомляємо, що кожен виробник медичного обладнання в Україні кожного року має проходити обов’язковий наглядовий аудит відповідним органом оцінки відповідності.
Як було зазначено вище, починаючи з 2019 року в Україні почав діяти ДСТУ EN ISO 13485:2018. Тобто згідно чинного законодавства, виробник медичного обладнання в Україні повинен мати сертифікат відповідності оновленого стандарту ДСТУ EN ISO 13485:2018. В іншому випадку виробник не пройшов щорічний обов’язковий наглядовий аудит.
З приводу зазначення у сертифікаті «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99. зазначаємо наступне.
Відповідно до тендерної документації та оголошення закупівлі предметом закупівлі є ліжка лікарняні, тому вимога наявності в сертифікаті виробника коду ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (Меблі медичні, хірургічні та ветеринарні та їхні частини (крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцька міська центральна лікарня»Гадяцької міської ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Згідно пункту 26 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що виробник ліжок лікарняних повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Крім того Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості.
Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів. Однак, вимоги замовника надати сертифікат відповідності до стандарту, який вже втратив чинність або ще не набрав її, або від чітко визначеного акредитованого органу сертифікації належать до дискримінаційних і підлягають оскарженню в АМКУ.
До того ж Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Крім цього, звертаємо увагу на позицію Верховного Суду, а саме, незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
З приводу зазначення у сертифікаті «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99. зазначаємо наступне.
Відповідно до тендерної документації та оголошення закупівлі предметом закупівлі є ліжка лікарняні, тому вимога наявності в сертифікаті виробника коду код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99 (Меблі медичні, хірургічні та ветеринарні та їхні частини (крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші..
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Згідно пункту 25 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що виробник ліжок лікарняних повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99..
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наголошуємо, що Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» № 495 від 17.12.2018 року прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2019 року, серед яких було передбачено впровадження ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT).
Щодо зазначення саме ДСТУ EN ISO 13485:2018 повідомляємо, що кожен виробник медичного обладнання в Україні кожного року має проходити обов’язковий наглядовий аудит відповідним органом оцінки відповідності.
Як було зазначено вище, починаючи з 2019 року в Україні почав діяти ДСТУ EN ISO 13485:2018. Тобто згідно чинного законодавства, виробник медичного обладнання в Україні повинен мати сертифікат відповідності оновленого стандарту ДСТУ EN ISO 13485:2018. В іншому випадку виробник не пройшов щорічний обов’язковий наглядовий аудит.
З приводу зазначення у сертифікаті «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99. зазначаємо наступне.
Відповідно до тендерної документації та оголошення закупівлі предметом закупівлі є ліжка лікарняні, тому вимога наявності в сертифікаті виробника коду ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (Меблі медичні, хірургічні та ветеринарні та їхні частини (крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцька міська центральна лікарня»Гадяцької міської ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Згідно пункту 26 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що виробник ліжок лікарняних повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Крім того Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості.
Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів. Однак, вимоги замовника надати сертифікат відповідності до стандарту, який вже втратив чинність або ще не набрав її, або від чітко визначеного акредитованого органу сертифікації належать до дискримінаційних і підлягають оскарженню в АМКУ.
До того ж Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Крім цього, звертаємо увагу на позицію Верховного Суду, а саме, незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
З приводу зазначення у сертифікаті «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99. зазначаємо наступне.
Відповідно до тендерної документації та оголошення закупівлі предметом закупівлі є ліжка лікарняні, тому вимога наявності в сертифікаті виробника коду код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99 (Меблі медичні, хірургічні та ветеринарні та їхні частини (крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші..
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Потькало Ніна Михайлівна |
79 800,00
UAH з ПДВ
|
79 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Потькало Ніна Михайлівна #2094109601 |
Переможець |
79 800,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 15:10
|
Договір 265.pdf | укладений |
28 березня 2024 15:03
|