Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492, 1 кг
Очікувана вартість
4 032,60 UAH
UA-2024-03-12-001996-a a0a1f2ab959a424d962cae0df07b8a23
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Дядченко

+380534623440 1785105@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44104383
Вебсайт: https://osvita.karlivka-mrada.gov.ua
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85
Контактна особа: Анастасія Дядченко
+380534623440
1785105@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Постачання Товару здійснюється партіями, відповідно до заявок закладів освіти Замовника, в строк до 31 березня 2024 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 кілограм
Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область, Заклади освіти Карлівської територіалної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Тендерна документація

12 березня 2024 10:09
Договір олія.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Марка Можливі значення:
  • П
  • Виморожена Можливі значення:
  • Так
  • Дезодорована Можливі значення:
  • Так
  • Відповідність ДСТУ 4492 Можливі значення:
  • Так
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 15 березня 2024 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" 4 026,96
    UAH з ПДВ
    4 026,96
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    14 березня 2024 17:08
    Електронний підпис
    14 березня 2024 17:07
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4492 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Дезодорована Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка П
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Виморожена Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
    #44844146
    Переможець 4 026,96
    UAH з ПДВ
    15 березня 2024 10:21

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 15 березня 2024 10:21

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
    #44844146
    4 026,96
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    03 квітня 2024 15:08
    ДУ № 102.pdf зміни до договору
    03 квітня 2024 15:07
    Електронний підпис укладений
    18 березня 2024 13:52
    Договір № 102 від 18.03.2024 р..pdf укладений
    18 березня 2024 13:51

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    31 березня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    03 квітня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 30 червня 2024 року у зв’язку із тим, що затверджений тимчасовий розпис бюджету Карлівської міської територіальної громади на І півріччя 2024 року на підставі рішення виконавчого комітету Карлівської міської ради № 367 від 29 березня 2024 року «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 29.12.2023 року № 343 «Про затвердження обсягів фінансування видатків бюджету Карлівської міської територіальної громади по тимчасових кошторисах бюджетних установ на І квартал 2024 року»
    Номер договору про закупівлю: 102
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML