Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 445 000,00 UAH
UA-2024-03-11-012121-a 3e65acf8a2d5479a98f133b25c10d7f0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Юрчишина

+380988083918 3341763@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міські активи" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03341763
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Мечнікова, б.6
Контактна особа: Ірина Юрчишина
+380988083918
3341763@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2024 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2024 01:00
Початок аукціону: 21 березня 2024 13:06
Початок аукціону: 21 березня 2024 13:06
Очікувана вартість: 2 445 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Свободи, 82А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 18:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 березня 2024 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 17:37
0.Тендерна документація (нова редакція).docx
15 березня 2024 17:37
Перелік змін до ТД від 15.03.2024.docx
15 березня 2024 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 17:31
0.Тендерна документація (нова редакція).docx
15 березня 2024 17:29
Перелік змін до ТД від 15.03.2024.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 3 (1).docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 3 (1).docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.Проект договору.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.Проект договору.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 4 з РК.doc
11 березня 2024 18:28
Додаток 4 з РК.doc
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 1 .docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 1 .docx
15 березня 2024 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 17:37
0.Тендерна документація (нова редакція).docx
11 березня 2024 18:28
0.Тендерна документація.docx
15 березня 2024 17:37
Перелік змін до ТД від 15.03.2024.docx
15 березня 2024 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2024 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 17:31
0.Тендерна документація (нова редакція).docx
11 березня 2024 18:28
0.Тендерна документація.docx
15 березня 2024 17:29
Перелік змін до ТД від 15.03.2024.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 3 (1).docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 3 (1).docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.Проект договору.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.Проект договору.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 4 з РК.doc
11 березня 2024 18:28
Додаток 4 з РК.doc
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 1 .docx
11 березня 2024 18:28
Додаток 1 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Операторів систем розподілу
Дата подання: 12 березня 2024 11:36
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:00
Шановний Замовник, умовами Вашої документації передбачена закупівля Електричної енергії разом з послугами розподілу. Для того щоб Учасники могли скласти цінову пропозицію скажіть, до якого оператора системи розподілу Ви підключені АТ ДТЕК "Дніпровські електромережі", АТ "Укрзалізниця" та ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»? Якщо Ви підключені до кількох ОСР, то Ваш обсяг закупівлі 360000 кВт*г необхідно розділити на декілька операторів системи розподілу, тільки тоді Учасники будуть зможуть розрахувати суму пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник підключений до АТ ДТЕК "Дніпровські електромережі"
Усунення невідповідностей в Тендерній документації
Дата подання: 12 березня 2024 13:49
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:00
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога надання сертифікатів: ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». При цьому, зазначена вимога щодо видачі сертифікатів саме органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Вважаємо, що зазначені вище вимоги щодо надання сертифікатів в частині того, що вони повинні бути видані органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, є такими, що не відповідають положенням чинного законодавства (у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178), оскільки вони є явно дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників закупівлі. Статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлений принцип добровільності акредитації. На офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко зазначено: Основними принципами діяльності НААУ є добровільність акредитації. У ст.10 зазначеного Закону йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації, але законом не передбачається обов’язкова акредитація Національного агентства з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так, і міжнародним нормам. Таким чином, чинним законодавством передбачена акредитація виключно у добровільному порядку та не передбачено, що в обов’язковому порядку органи сертифікації повинні бути акредитовані у НААУ. Тобто, положення тендерної документації в зазначеній частині грубо порушують положення чинного законодавства, а також є такими, що суттєво обмежують коло учасників процедури закупівлі (є дискримінаційними). Одночасно зазначаємо, Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях неодноразово звертав увагу на те, що вказані вище вимоги замовників порушенням чинного законодавства (наприклад, рішення №18413-р/пк-пз АМКУ від 30/09/2020 на закупівля UA-2020-08-18-007456-a), а отже, Замовники не мали законного права зазначати у вимогах саме вимогу щодо видачі сертифікатів органами сертифікації, включеними до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Крім того, в реєстрі НААУ за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov взагалі відсутній акредитований орган сертифікації у сфері 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Предметом цієї закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія», яка є специфічним товаром та її постачання нерозривно пов’язане з наданням електропостачальником відповідних послуг споживачу.
Відповідно до п. 34 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в тендерній документації визначено, що предмет закупівлі включає в себе послуги з розподілу та доставки електричної енергії, тому учасники мають підтвердити якість предмету закупівлі, в тому числі і послуг.
Звертаємо увагу, що сертифікація передбачає перевірку підприємства електропостачальника, який надає комплекс послуг з постачання, а не безпосередньо електричної енергії.
Функції національного органу стандартизації виконує Державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” відповідно до Розпорядження КМУ від 26.11.2014 р. № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації».
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме:
- ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
- ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
- ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2021 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 р. № 502);
- ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 15.09.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 03.06.2020 р. №104);
- ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 р. №507);
- ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2009 року відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 р. №268).
Наявність вищезазначених сертифікатів – є фактично підтвердженням якості послуг, які є частиною предмета закупівлі.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Надання роз'яснення вимог тендерної документації або внесення змін до неї
Дата подання: 12 березня 2024 14:11
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:04
Шановний Замовнику! П.1 розділу 3 Тендерної документації встановлена вимога щодо надання інформації (довідки) від Державної податкової служби України та/або його територіального органу видану Учаснику про систему оподаткування такого Учасника, видану у 2023 році. Повідомляємо, що надання такої довідки органами ДПС України взагалі не передбачено законодавством, отже суб’єкти господарювання не зобов’язані мати таку довідку. Тим більше, враховуючи, що закупівля була оголошена та проводиться у березні 2024 року, потенційні учасники фізично не зможуть отримати довідку датовану 2023 роком, що значно обмежує конкуренцію учасників, а отже така вимога є дискримінаційною. У зв’язку із наявністю вищезазначеної вимоги у Тендерній документації, в діях Замовника вбачаються антиконкурентні узгоджені дії з певним Учасником, який має таку довідку в наявності на момент оголошення закупівлі. Просимо Вас обґрунтувати вимогу надання довідки виданої саме у 2023 році або внести зміни до тендерної документації в частині дати надання довідки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в тендерну документацію внесено зміни
Надання роз'яснення вимог Тендерної документації
Дата подання: 15 березня 2024 13:21
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:04
Шановний Замовнику! В додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога надання Учасником листа від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії. Відповідно до ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Також, цим Законом встановлені вимоги до органів з оцінки відповідності. В Законі України «Про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» відсутні повноваження НКРЕКП щодо сертифікації продукції. Отже, НКРЕКП не є органом з оцінки відповідності та не має право проводити сертифікацію та надавати інформацію з питань сертифікації. За посиланням https://ukrcert.com/script/index_oc.php розміщені органи по сертифікації продукції, серед яких відсутня НКРЕКП. Таким чином, просимо Вас роз’яснити, чому Замовником встановлена вимога про надання Учасниками листа щодо сертифікації електричної енергії, виданого саме НКРЕКП, а ні будь яким належним органом сертифікації? Як вплине на предмет закупівлі та спроможність Учасника виконувати зобов’язання з постачання електричної енергії лист щодо сертифікації електричної енергії, виданий саме НКРЕКП? Якщо Учасником буде наданий лист щодо сертифікації електричної енергії, виданий уповноваженим органом з сертифікації, це буде розглядатися Замовником як невідповідність тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Предметом цієї закупівлі є Електрична енергія, яка є специфічним товаром та її постачання нерозривно пов’язане з наданням електропостачальником відповідних послуг споживачу.
Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» ліцензуванню господарської діяльності на ринку електричної енергії підлягає господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом.
Відповідно до абз. 2 п.4 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг здійснює ліцензування видів господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг, передбачених законом
Відповідно до п. 4 ч. 2 статті 2 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії.
Як вбачається, у вищезазначеній вимозі міститься маніпулювання поняттями, де «Копія ліцензії з постачання електричної енергії споживачу» прирівнюється до «Сертифікації електричної енергії».
Відповідно до п. 34 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в тендерній документації визначено, що предмет закупівлі включає в себе послуги з розподілу та доставки електричної енергії, тому учасники мають підтвердити якість предмету закупівлі, в тому числі і послуг.
Звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації до учасників у частині, про яку йдеться у даній вимозі не кваліфікаційним критерієм, а є підтвердженням якісних технічних характеристик предмету закупівлі в розумінні закону.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Приведення вимог Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства
Дата подання: 15 березня 2024 14:44
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:04
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога надання сертифікату: ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Відповідно до ч.3 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Вимога надання Учасниками сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» не обґрунтована Замовником. Згідно з п. 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Замовником не застосовуються, тобто Вимагаючи сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Замовник фактично вимагає підтвердити наявність у Учасника працівників відповідної категорії, зокрема, інженера з охорони праці, відповідального за електрогосподарство, тощо. Даний стандарт відноситься до підприємств з підвищеним ризиком нещасних випадків на виробництві, до яких не відносяться постачальники електричної енергії. Тому, вимога надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» при закупівлі електричної енергії, а фактично послуг з постачання електричної енергії, є недоцільною. Просимо Вас виключити із Тендерної документації вимогу надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», як таку, що суперечить діючому законодавству про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що в результаті повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України одним з приорітетних напрямків для удару країни агресора стали об’єкти критичної інфраструктури, в тому числі мережі передачі та розподілу електричної енергії, суттєво підвищилась навантаженість на ті елементи системи передачі та розподілу, які ще вціліли та продовжують функціонування.
Вищезазначені вимоги сформовані відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону і покликані перед усім для того, щоб замовник мав змогу впевнитися, що потенційний постачальник здатен поставити запропонований товар в умовах повномасштабного вторгнення.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 16 березня 2024 12:31
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:17
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: "У учасника обов’язково повинні бути укладені договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з операторами системи розподілу, а саме: АТ ДТЕК "Дніпровські електромережі", АТ "Укрзалізниця" та ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК». На підтвердження факту укладених договорів надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів." У відповідь на запит потенційного Учасника, Вами повідомлено, що об'єкти Замовника приєднані до мереж оператора системи розподілу АТ ДТЕК "Дніпровські електромережі". Натайте, будь ласка роз'яснення, з якою метою Замовник вимагає надання Учасниками документів, підтверджуючих укладання Учасниками договорів з АТ "Укрзалізниця" та ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» або внесіть зміни до Тендерної документації та виключіть цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає надання Учасниками документів, підтверджуючих укладання Учасниками договорів з АТ "Укрзалізниця" та ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», у зв'язку з потенційною можливістю підключення ще декількох об'єктів до постачання електричної енергії за цим договором.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2024 12:42
Дата відповіді: 18 березня 2024 18:19
Шановний Замовнику! Дякуємо за відповіді, але ми не отримали чіткого роз'яснення з поставлених питань. Вами роз'яснено мету вимоги у тендерній документації сертифікатів, але так і не надано роз'яснення щодо обов'язковості надання сертифікатів саме органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Крім того, Ви не звернули уваги на те, що в реєстрі НААУ за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov взагалі відсутній акредитований орган сертифікації у сфері 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Будь ласка, надайте відповідь на запитання щодо акредитації органів сертифікації або внесіть зміни в тендерну документацію та виключіть із неї вимоги "Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сфера акредитації є офіційним документом НААУ, що відображає підтверджену з боку НААУ компетентність ООВ в певних напрямках діяльності по підтвердженню відповідності. В реєстрі НААУ присутні акредитовані органи сертифікації, які мають право видавати сертифікати з систем управління та менеджменту відповідно до вимог нормативних документів у сфері акредитації органів з оцінки відповідності.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2024 12:52
Дата відповіді: 18 березня 2024 18:40
Шановний Замовник, В додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога надання Учасником листа від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії. Повідомляємо,що такі листи можуть надавати і інші органи, які проводять сертифікацію товарів. Просимо Вас не обмежувати Учасників наданням листа від конкретного органу, а, відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" після вимоги "надати лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії" доповнити фразою "або іншого уповноваженого органу сертифікації". Також наголошуємо, якщо Учасником буде надано лист про сертифікацію електричної енергії від належного органу сертифікації та його пропозиція буде відхилена з цієї підстави, це буде підставою для подання скарги до АМКУ, оскільки НКРЕКП не є органом з оцінки відповідності! Крім того, зазначаємо що ліцензування постачальника електричної енергії та сертифікація електричної енергії як товару є різними поняттями та проводяться різними органами!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вказана вами вимога присутня в тендерній документації на підставі наступних документів:
• Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;
• «Правила роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312
• Кодекс систем розподілу, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. №310;
• Кодекс системи передачі, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. №309.
• Інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії».
Також, Замовник чітко визначив усі можливі варіанти подання документів, що вимагаються тендерною документацією. Будь ласка, вивчіть детальніше тендерну документацію Замовника.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2024 13:06
Дата відповіді: 18 березня 2024 18:47
Шановний Замовник, на звернення потенційного Учасника щодо надання Учасниками сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Вами надано відповідь: "Враховуючи, що в результаті повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України одним з приорітетних напрямків для удару країни агресора стали об’єкти критичної інфраструктури, в тому числі мережі передачі та розподілу електричної енергії, суттєво підвищилась навантаженість на ті елементи системи передачі та розподілу, які ще вціліли та продовжують функціонування." Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (у редакції постанови НКРЕКП 12.08.2020 № 1550), відповідальність за функціонування мереж передачі та розподілу електричної енергії покладена на операторів системи передачі та розподілу. Електропостачальник не несе відповідальність за дії даних учасників ринку електричної енергії. Тому, до предмета закупівлі "електрична енергія" застосовувати вимогу надання Учасниками сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» є неправомірним. Таким чином, просимо Вас виключити дану вимогу із Тендерної документації як таку, що не пов'язана з предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Передача та розподіл електричної енергії є частиною предмета закупівлі відповідно до п. 34 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно Замовник має повне право встановлювати вимогу щодо якості цієї послуги.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2024 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 1 965 600,00
UAH з ПДВ
1 928 925,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" 1 969 202,88
UAH з ПДВ
1 932 527,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС" 2 181 600,00
UAH з ПДВ
2 181 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 березня 2024 15:03
Електронний підпис
24 березня 2024 15:02
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
24 березня 2024 15:02
Довідка (78).zip.p7s
24 березня 2024 15:02
Довідка (77).zip.p7s
24 березня 2024 15:02
Григоренко Е..pdf.p7s
24 березня 2024 15:02
Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2024 15:02
Довідка про підписанта.pdf
24 березня 2024 15:02
Довідка (78).zip
24 березня 2024 15:02
Довідка (77).zip
24 березня 2024 15:02
Григоренко Е..pdf
24 березня 2024 15:02
Витяг-2393164-Федько-2024-03-19.pdf
24 березня 2024 15:02
Банкрутство февраль 2024.pdf
17 березня 2024 16:28
Електронний підпис
17 березня 2024 16:28
Електронний підпис
17 березня 2024 16:27
01_13573 березень.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
19. Етична поведінка.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
ясно.pdf
17 березня 2024 16:27
Опис до Статуту 2024.pdf
17 березня 2024 16:27
Наказ 200_А 23.12.22.pdf
17 березня 2024 16:27
ISO 37001_2016.pdf
17 березня 2024 16:27
сертифікації.pdf
17 березня 2024 16:27
Наказ Григоренко О..pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Опис до Статуту 2024.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Відомості про учасника.pdf
17 березня 2024 16:27
01_13573.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Наказ 200_А 23.12.22.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Договір Захави.pdf
17 березня 2024 16:27
Витяг 06.02.2024.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Статут2024.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Довідка 2.zip.p7s
17 березня 2024 16:27
Наказ Григоренко О..pdf
17 березня 2024 16:27
Договір Захави.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
S0100114 Ф1. Баланс1492829.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Банкрутство февраль 2024.pdf
17 березня 2024 16:27
Перевидання ДЕП ISO 50001.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
ДовідкаСтатистика14.12.2023.pdf
17 березня 2024 16:27
Григоренко Е..pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Статут2024.pdf
17 березня 2024 16:27
S0100114 Ф1. Баланс1492829.pdf
17 березня 2024 16:27
35. Договір ОСР ДнЕМ..pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
ЄДР нова адреса.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Витяг 06.02.2024.pdf
17 березня 2024 16:27
ВипискаСічень2024.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
аналог. договори.pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка ДНЕУ 12.02.2024.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Довідка 1.zip.p7s
17 березня 2024 16:27
01_13573 березень.pdf
17 березня 2024 16:27
ЄДР нова адреса.pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка про кол-центр.pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка 2.zip
17 березня 2024 16:27
аналог. договори.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Довідка 3.zip
17 березня 2024 16:27
S0100114 Ф1. Баланс1901039.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
інформаційний лист УЗ .pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка 3.zip.p7s
17 березня 2024 16:27
17.3 Рішення нове.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
сертифікації.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
ISO 28000_2007.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
інформаційний лист ДнЕМ.pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка щодо витрат.pdf
17 березня 2024 16:27
35. Договір ОСР ДнЕМ..pdf
17 березня 2024 16:27
ясно.pdf_1.p7s
17 березня 2024 16:27
ДПС 2024.pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка щодо витрат.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Довiдка_про_ЦОК НОВАЯ .pdf
17 березня 2024 16:27
9. ІД паспорт директора.pdf
17 березня 2024 16:27
ISO 28000_2007.pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка ДНЕУ 12.02.2024.pdf
17 березня 2024 16:27
Григоренко Е..pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка про кол-центр.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
ДПС 2024.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
Довiдка_про_ЦОК НОВАЯ .pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
S0100114 Ф1. Баланс1901039.pdf
17 березня 2024 16:27
19. Етична поведінка.pdf
17 березня 2024 16:27
17.3 Рішення нове.pdf
17 березня 2024 16:27
ясно.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
ISO 37001_2016.pdf.p7s
17 березня 2024 16:27
ВипискаСічень2024.pdf
17 березня 2024 16:27
Довідка 1.zip
17 березня 2024 16:27
Перевидання ДЕП ISO 50001.pdf

Публічні документи

18 березня 2024 13:15
Електронний підпис
18 березня 2024 13:15
Електронний підпис
18 березня 2024 13:11
1.3.3 ГЛ санкції.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
1.3 Довідка абз 14 п 47 Ос.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.1 Довідка не ФОП.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
1.3.15 Дефолтний статус.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
1.3.9 Довідка комунікація.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.1 Довідка не ФОП.pdf
18 березня 2024 13:11
0.3 Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
1.3 Довідка п47.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.15 Дефолтний статус.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.16 Етична поведінка.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
1.3 Довідка п47.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
0.5 Довідка_про_довкілля.pdf
18 березня 2024 13:11
3.4 ДСНС 2022-2023.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.16 Етична поведінка.pdf
18 березня 2024 13:11
3.1 Лист-згода з ТС.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.6 Довідка вебсайт.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.13 ГЛ товар не з рф.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
3.1 Лист-згода з ТС.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
0 ГЛ роз'яснення.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
3.5 Лист ДАТАХАБ.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
0.3 Витяг платника ПДВ.pdf
18 березня 2024 13:11
3.3 Держпраця УСЕ.zip
18 березня 2024 13:11
1.3.3 ГЛ санкції.pdf
18 березня 2024 13:11
0 ГЛ роз'яснення.pdf
18 березня 2024 13:11
0.2 Довідка не об'єднання.pdf
18 березня 2024 13:11
3.5 Лист ДАТАХАБ.pdf
18 березня 2024 13:11
3.6 Пояснювальна записка.pdf
18 березня 2024 13:11
1.3.6 Довідка вебсайт.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
3.4 ДСНС 2022-2023.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
1.3 Довідка абз 14 п 47 Ос.pdf.p7s
18 березня 2024 13:11
1.3.13 ГЛ товар не з рф.pdf
18 березня 2024 13:11
1.2.1 Фінзвіт 2023 УСЕ.pdf
18 березня 2024 13:11
1.2.1 Фінзвіт 2023 УСЕ.pdf.p7s

Публічні документи

19 березня 2024 13:58
Електронний підпис
19 березня 2024 13:58
Електронний підпис
19 березня 2024 13:58
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 березня 2024 13:58
Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2024 13:58
сертифікат_ISO_37001.rar
19 березня 2024 13:58
Укрметртестстандарт.pdf
19 березня 2024 13:58
лист НЕК Укренерго.zip
19 березня 2024 13:58
рішення.pdf
19 березня 2024 13:58
Технічна специфікація.pdf
19 березня 2024 13:58
Наказ на директора.PDF
19 березня 2024 13:58
Настанови.pdf
19 березня 2024 13:58
Договір ЖВК.pdf
19 березня 2024 13:58
Договір ЗРГС.pdf
19 березня 2024 13:58
ПС_1_2376-24_02_02_2024.zip
19 березня 2024 13:58
Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 13:58
МЧС.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 1 928 925,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 16:39

Документи

22 березня 2024 16:39
Довідка НАЗК
22 березня 2024 16:39
Електронний підпис
22 березня 2024 16:38
Протокол 0322.pdf
21 березня 2024 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2024 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
1 928 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2024 16:39
Довідка НАЗК
22 березня 2024 16:39
Електронний підпис
22 березня 2024 16:38
Протокол 0322.pdf
21 березня 2024 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2024 14:06
Ду 1 дог 72175_2024.pdf зміни до договору
14 травня 2024 13:24
Електронний підпис укладений
17 квітня 2024 18:10
Дог_72175_2024просп_Свободи 82А.pdf укладений
17 квітня 2024 18:09
Протокол 0405.pdf укладений
17 квітня 2024 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю, зміна обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72175/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML