Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Торфобрикет (код за ЄЗС ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо)
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2024-03-11-011255-a ● d909bfbf0de8450e9d79db2795367475
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОРБІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 14253762 |
Місцезнаходження: | 16311, Україна , Чернігівська обл., с. Горбове, вулиця Миру, будинок 80 |
Контактна особа: |
Юлія Гринь +380989089682 lgorbivskij@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 14:57 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 14:57 |
Очікувана вартість: | 252 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 тонни
Торфобрикет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16311, Україна, Чернігівська область, с. Горбове, вул. Миру, буд.80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюється після фактичної поставки Товару. Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі наданого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги товару підтверджуються Товаро-транспортною накладною. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Замовником у строк, який не може бути меншим 7 (семи) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Замовником. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 16:45 |
Оголошення торфобрикет.docx | |
11 березня 2024 16:45 |
Додаток 1 Торфобрикет.doc | |
11 березня 2024 16:45 |
ТД Торфобрикет Горбівський ліцей.doc | |
11 березня 2024 16:45 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
11 березня 2024 16:45 |
Додаток 2 технічна специфікація торфобрикет.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію
Дата подання: 14 березня 2024 10:15
Дата відповіді: 15 березня 2024 16:31
11 березня 2024 року Замовником було розміщено закупівлю . Шановний замовнику, зі змісту тендерної документації вважаємо наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що умови тендерної документації суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
А саме:
1) Кваліфікаційні критерії:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
2) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен документально підтвердити успішне проходження сертифікації їхньої діяльності на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції.
Просимо внести зміни до документації згідно двох пунків
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено чотири кваліфікаційні критерії:
1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно статті 16 Закону, що не порушує вимоги пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону щодо здійснення закупівель за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Що стосується підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» з наданням відповідного сертифікату, то згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно статті 16 Закону, що не порушує вимоги пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону щодо здійснення закупівель за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Що стосується підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» з наданням відповідного сертифікату, то згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" |
222 120,00
UAH з ПДВ
|
203 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" |
236 520,00
UAH з ПДВ
|
203 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій