Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГІОЦ-24П_34_ВО Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Дніпровське відділення)
Очікувана вартість
2 718 127,99 UAH
UA-2024-03-11-010492-a ● f2df26254d3d427fbf8e305e5e26b316
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка 21 |
Контактна особа: |
Скринецький Вадим Віталійович 380444650967 skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 718 127,99 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 181,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії по кожному лоту окремо. Гарантія повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 81 000,00грн (вісімдесят одна тисяча гривень 00 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 81000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником у вигляді банківської гарантії. Переможець процедури закупівлі вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю –5 відсотків вартості договору про закупівлю. Для нерезидентів сума забезпечення виконання договору про закупівлю визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Дніпровське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк оплати за надані ЗАМОВНИКУ Послуги починає свій перебіг з дня реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. В такому випадку, ЗАМОВНИК має право притримати оплату/и ВИКОНАВЦЮ до дати фактичної реєстрації податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 16:15 |
ТД ДП клінінг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги які не відповідають предмету закупівлі
Дата подання: 12 березня 2024 11:58
Дата відповіді: 14 березня 2024 16:35
Шановний Замовнику, тендерною документацію на закупівлю за предметом "Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій", вимагається надання документів на підтвердження кваліфікації, а також перелік технічних документів, які не стосуються предмету закупівлі.
Такі вимоги як наявність лакаря-дезінфекціоніста із підтверджуючими кваліфікацію документами, 2-х водіїв транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів, до яких відносяться засоби для дезінфекції, дезінсекції та дератизації, не менше 3 дезінфекторів, не менше 1 уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, довідка про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, дезінсекції і дератизації, допуск (посвідчення) на право роботи з пестицидами і агрохімікатами, сертифікат/свідоцтво про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000), свідоцтво ДОПНВ про проходження спеціалізованого навчання щодо перевезення небезпечних вантажів та свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія, Копії сертифікату, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника стосовно послуг дезінфікування та винищування шкідників або послуг дезінфекції, дезінсекції, дератизації відповідає вимогам ISO 45001:2018 (ДСТУ ISO 45001:2019), Копію декларацію відповідності МТБ вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, з відміткою про реєстрацію в Державній службі України з надзвичайних ситуацій, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, призначених для перевезення пестицидів та агрохімікатів, та інші подібні вимоги, які складають питому вагу серед вимог ТД -
відносяться до іншого виду діяльності, ніж послуги прибирання, які є предметом закупівлі, а саме до послуг дезінсекції/дезінфекції, які надаються спеціалізованими підприємствами. Просимо привести у відповідністьТендерну документацію та прибрати вимоги, що не стосуються предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, послуги з прибирання включать санітарно-гігієнічну обробку, яка передбачає здійснення профілактичних та винищувальних заходів по боротьбі з гризунами та побутовими комахами згідно ентомологічних показників з використанням механічних пристроїв та безпечних препаратів, дозволених до застосування на території України.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Виконавець повинен власними засобами та своєчасно надавати перелічені у технічному завданні послуги та постійно підтримувати їх якість відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм та інших нормативно-правових актів України.
Усі перелічені Вами у питанні документи відповідають діючим нормативно-правовим актам України, та їх дотримання обов’язкове для будь-яких суб’єктів господарювання на території України.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником не встановлено жодних кваліфікаційних вимог, що суперечать діючим нормативно-правовим актам України, тому Ви маєте можливість отримати усі перелічені Вами документи у встановленому порядку у державних органах згідно їх компетенції.
Також слід зазначити, що декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань пожежної безпеки жодним чином не відноситься до послуг з дезінсекції/дезінфекції, як було зазначено Вами у питанні.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, послуги з прибирання включать санітарно-гігієнічну обробку, яка передбачає здійснення профілактичних та винищувальних заходів по боротьбі з гризунами та побутовими комахами згідно ентомологічних показників з використанням механічних пристроїв та безпечних препаратів, дозволених до застосування на території України.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Виконавець повинен власними засобами та своєчасно надавати перелічені у технічному завданні послуги та постійно підтримувати їх якість відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм та інших нормативно-правових актів України.
Усі перелічені Вами у питанні документи відповідають діючим нормативно-правовим актам України, та їх дотримання обов’язкове для будь-яких суб’єктів господарювання на території України.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником не встановлено жодних кваліфікаційних вимог, що суперечать діючим нормативно-правовим актам України, тому Ви маєте можливість отримати усі перелічені Вами документи у встановленому порядку у державних органах згідно їх компетенції.
Також слід зазначити, що декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань пожежної безпеки жодним чином не відноситься до послуг з дезінсекції/дезінфекції, як було зазначено Вами у питанні.
Не зазначений обсяг і перелік послуг
Дата подання: 12 березня 2024 16:03
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:29
Доброго дня. Просимо зазначити в таблиці з переліком послуг, що мають надаватись згідно Додатку №3 Види, періодичність та обсяг послуг з винищення гризунів та побутових комахам. З огляду на те, що умовами ТД вимагається забезпечення окремого транспортного засобу (автомобіля), призначеного для перевезення пестицидів та агрохімікаті та 2-х окремих штатних одиниць водіїв, які мають право пеервозити такі вантажі, лікаря-дезінфекціоніста та дезінфекторів, вбачається необхідність зазначення даних щодо переліку, періодичності та обсягу таких послуг. Просимо привести у відповідність Тендерну документацію, для забезпечення рівних умов для всіх Учасників та надати змогу коректно розрахувати цінову пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 ТД вказано періодичність та обсяг послуг із санітарно-гігієнічної обробки (винищення гризунів та побутових комах) за адресами:
- м. Дніпро, провулок Січовий 4, періодичність – за вимогою, обсяг послуг – 11 200,00 м2, кількість послуг – 6.
- м. Дніпро, провулок Січовий 4, періодичність – за вимогою, обсяг послуг – 11 200,00 м2, кількість послуг – 6.
Відсутній перелік послуг
Дата подання: 12 березня 2024 16:08
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:30
Тендерною документацією вимагається надання Копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці про дозвіл:- на роботи, що виконуються на висоті понад – 1,3 метра;- на верхолазні роботи;- на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти. Проте у Додатку №3 перелік, склад, обсяг, та періодичність надання таких послуг відустній. Просимо надати перелік, обсяг та періодичність робіт в електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти та послуг, які мають виконуватись на висоті понад 1,3. м. та верхолазних робіт. Звертаємо увагу, що вартість таких робіт може складати питому вагу у вартості послуг вцілому, тому визначення обсягів є дуже важливим для коретного розрахунку вартості послуг. Наполегливо просимо привести Тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 ТД вказано необхідність миття вікон з зовнішньої сторони будівлі за адресою:
- м. Дніпро, провулок Січовий 4, , обсяг 891,0 м2, кількість послуг – 1.
Дані роботи проводяться на висоті.
Згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», роботі на висоті відносять до небезпечних робіт, для яких передбачено отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці про дозвіл:- на роботи, що виконуються на висоті понад – 1,3 метра;- на верхолазні роботи.
У Додатку 3 ТД вказано необхідність прибирання приміщень, в яких знаходяться носії конфіденційної інформації – які є серверним обладнанням для забезпечення роботи АТ «Українська залізниця», перелік, обсяг та періодичність робіт з прибирання офісних приміщень вказана у Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 ТД. Серверне обладнання працює цілодобово, тому послуги необхідно надавати приміщеннях, які мають напругу. Згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», роботи у приміщеннях під струмом відносять до небезпечних робіт, для яких передбачено отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
- м. Дніпро, провулок Січовий 4, , обсяг 891,0 м2, кількість послуг – 1.
Дані роботи проводяться на висоті.
Згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», роботі на висоті відносять до небезпечних робіт, для яких передбачено отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці про дозвіл:- на роботи, що виконуються на висоті понад – 1,3 метра;- на верхолазні роботи.
У Додатку 3 ТД вказано необхідність прибирання приміщень, в яких знаходяться носії конфіденційної інформації – які є серверним обладнанням для забезпечення роботи АТ «Українська залізниця», перелік, обсяг та періодичність робіт з прибирання офісних приміщень вказана у Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 ТД. Серверне обладнання працює цілодобово, тому послуги необхідно надавати приміщеннях, які мають напругу. Згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», роботи у приміщеннях під струмом відносять до небезпечних робіт, для яких передбачено отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
ІСО боротьба із шкідниками - не відповідає предмету закупівлі
Дата подання: 13 березня 2024 15:33
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:30
Серед вимог ТД є надання Копії сертифікату, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, який засвідчує, що система управління якістю або система менеджменту якості Учасника стосовно послуг з прибирання та боротьби зі шкідниками відповідає вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи менеджменту якості. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» дійсний на момент подання пропозиції. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги прибирання приміщень та території. Послуги боротьби зі шкідниками ніяким чином не відповідають предмету закупівлі. Просимо прибрати помилкову вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 3 до тендерної документації, послуги з прибирання включать санітарно-гігієнічну обробку, яка передбачає здійснення профілактичних та винищувальних заходів по боротьбі з гризунами та побутовими комахами згідно ентомологічних показників з використанням механічних пристроїв та безпечних препаратів, дозволених до застосування на території України.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ІСО 14001 не відповідає предмету закупівлі
Дата подання: 13 березня 2024 15:34
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:31
Серед вимог ТД є надання Копії сертифікату виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, який підтверджує, що система екологічного менеджменту Учасника стосовно послуг з прибирання та боротьби зі шкідниками відповідає вимогам ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту якості. Вимоги» або ДСТУ ISO 14001:2015, (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», дійсний на момент подання пропозиції. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги прибирання приміщень та території. Послуги боротьби зі шкідниками ніяким чином не відповідають предмету закупівлі. Просимо прибрати помилкову вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 3 до тендерної документації, послуги з прибирання включать санітарно-гігієнічну обробку, яка передбачає здійснення профілактичних та винищувальних заходів по боротьбі з гризунами та побутовими комахами згідно ентомологічних показників з використанням механічних пристроїв та безпечних препаратів, дозволених до застосування на території України.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ІСО 45001 не відповідає предмету закупівлі
Дата подання: 13 березня 2024 15:36
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:31
Серед вимог ТД є надання Копії сертифікату, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника стосовно послуг дезінфікування та винищування шкідників або послуг дезінфекції, дезінсекції, дератизації відповідає вимогам ISO 45001:2018 (ДСТУ ISO 45001:2019) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», дійсний на момент подання пропозиції. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги прибирання приміщень та території. Послуги дезінфікування та винищування шкідників або послуг дезінфекції, дезінсекції, дератизації ніяким чином не відповідають предмету закупівлі. Просимо прибрати помилкову вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 3 до тендерної документації, послуги з прибирання включать санітарно-гігієнічну обробку, яка передбачає здійснення профілактичних та винищувальних заходів по боротьбі з гризунами та побутовими комахами згідно ентомологічних показників з використанням механічних пристроїв та безпечних препаратів, дозволених до застосування на території України.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно п.2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Щодо номративних актів
Дата подання: 14 березня 2024 16:51
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:31
Просимо уточнити, на які саме вимоги діючих санітарно-гігієнічних норм та інші нормативно-правові акти України ви посилаєтесь у вашій відповіді? З якими саме нормативними документами узгоджуються ваші вимоги, які висуваються до компаній, які провадять діяльність в категорії послуги прибирання?
Відповідь: Вимоги діючих санітарно-гігієнічних норм регулюються наступними нормативно-правовими актами України:
- Закон України «Про систему громадського здоров'я» від 06.09.2022 р. №2573-IX (зі змінами і доповненнями);
- Закон України «Про захист споживачів» (1023-12) (із змінами);
- Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» від 26.01.2005 р. №15 (із змінами та доповненнями);
- Закон України від 06.04.2000 р. № 1654 –ІІІ «Про захист населення від інфекційних хвороб» (зі змінами);
- Постанова КМУ «Порядок одержання посвідчення про право роботи з пестицидами» від 09.05.2023 №458 (зі змінами і доповненнями);
- «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» Державні санітарні правила ДСП 8.8.1.2001-98, затверджені Наказом МОЗ України від 03.08.1998р. №1;
- МУ 28-6/5 Методичні вказівки по боротьбі з гризунами в населених пунктах;
- Постанова КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» від 2 грудня 2015 р. № 1001;
- Наказ МВС від 04.08.2018 № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів»;
- Закон України «Про пестициди і агрохімікати»;
- Закон України «Про перевезення небезпечних речовин».
Даний перелік не є вичерпним.
Також наголошуємо, що Замовник не є законодавчим органом, тому Замовник не встановлює жодних санітарно-гігієнічних норм самостійно, а лише дотримується діючого законодавства України
- Закон України «Про систему громадського здоров'я» від 06.09.2022 р. №2573-IX (зі змінами і доповненнями);
- Закон України «Про захист споживачів» (1023-12) (із змінами);
- Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» від 26.01.2005 р. №15 (із змінами та доповненнями);
- Закон України від 06.04.2000 р. № 1654 –ІІІ «Про захист населення від інфекційних хвороб» (зі змінами);
- Постанова КМУ «Порядок одержання посвідчення про право роботи з пестицидами» від 09.05.2023 №458 (зі змінами і доповненнями);
- «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» Державні санітарні правила ДСП 8.8.1.2001-98, затверджені Наказом МОЗ України від 03.08.1998р. №1;
- МУ 28-6/5 Методичні вказівки по боротьбі з гризунами в населених пунктах;
- Постанова КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» від 2 грудня 2015 р. № 1001;
- Наказ МВС від 04.08.2018 № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів»;
- Закон України «Про пестициди і агрохімікати»;
- Закон України «Про перевезення небезпечних речовин».
Даний перелік не є вичерпним.
Також наголошуємо, що Замовник не є законодавчим органом, тому Замовник не встановлює жодних санітарно-гігієнічних норм самостійно, а лише дотримується діючого законодавства України
декларація відповідності
Дата подання: 14 березня 2024 17:30
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:32
Тендерною документацією вимагається надання учасниками декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Згідно постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИі від 5 червня 2013 р. № 440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, така декларація дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості).
Просимо уточнити, яким чином протипожежний стан об'єктів нерухомості учасників стосується предмету закупівлі послуг прибирання, які будуть надаватись на території замовника, та якими нормативно-правовими актами така вимога регулюється? При цьому, тендерною документацією не передбачено передання будь'яких об'єктів нерухомості, на яких будуть надаватись послуги прибирання, в експлуатацію/оренду/тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно дотримання норм пожежної безпеки на об’єктах задля забезпечення безперебійної роботи серверного обладнання для потреб АТ «Українська залізниця».
Згідно п.1 ст. 56 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ: Норми і правила, які встановлюють вимоги до пожежонебезпечних технологічних процесів та продукції, повинні включати вимоги пожежної безпеки і погоджуватися з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Згідно ст.6 постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИі від 5 червня 2013 р. № 440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки: Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Закупівля оголошена 11.03.2024р., строк подання пропозицій - до 20.03.2024р. В наявності учасників 8 робочих днів з дати оголошення закупівлі. Навіть при відсутності необхідних документів Ви маєте можливість отримати їх на безоплатній основі.
Згідно п.1 ст. 56 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ: Норми і правила, які встановлюють вимоги до пожежонебезпечних технологічних процесів та продукції, повинні включати вимоги пожежної безпеки і погоджуватися з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Згідно ст.6 постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИі від 5 червня 2013 р. № 440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки: Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Закупівля оголошена 11.03.2024р., строк подання пропозицій - до 20.03.2024р. В наявності учасників 8 робочих днів з дати оголошення закупівлі. Навіть при відсутності необхідних документів Ви маєте можливість отримати їх на безоплатній основі.
Уточнення Щодо декларації
Дата подання: 15 березня 2024 15:49
Дата відповіді: 18 березня 2024 14:43
Виходячи з вашої відповіді, чи правильно ми розуміємо, що така Делкарація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань пожежної безпеки має бути оформлена на об’єкти АТ «Українська залізниця», де будуть надаватись послуги, задля забезпечення безперебійної роботи серверного обладнання? Чи правомірною взааглі є така вимога, з урахуванням того, що Замовник не передає об'єкти надання послуг Виконавцю в експлуатацію? На якій підставі має бути взагалі оформлена така декларація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вам вже було надано відповідь на Ваше запитання.
Замовнику необхідно дотримання норм пожежної безпеки на об’єктах задля забезпечення безперебійної роботи серверного обладнання для потреб АТ «Українська залізниця».
Згідно п.1 ст. 56 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ: Норми і правила, які встановлюють вимоги до пожежонебезпечних технологічних процесів та продукції, повинні включати вимоги пожежної безпеки і погоджуватися з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Згідно ст.6 постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИі від 5 червня 2013 р. № 440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки: Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Закупівля оголошена 11.03.2024р., строк подання пропозицій - до 20.03.2024р. В наявності учасників 8 робочих днів з дати оголошення закупівлі. Навіть при відсутності необхідних документів Ви маєте можливість отримати їх на безоплатній основі.
Вам вже було надано відповідь на Ваше запитання.
Замовнику необхідно дотримання норм пожежної безпеки на об’єктах задля забезпечення безперебійної роботи серверного обладнання для потреб АТ «Українська залізниця».
Згідно п.1 ст. 56 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ: Норми і правила, які встановлюють вимоги до пожежонебезпечних технологічних процесів та продукції, повинні включати вимоги пожежної безпеки і погоджуватися з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Згідно ст.6 постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИі від 5 червня 2013 р. № 440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки: Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Закупівля оголошена 11.03.2024р., строк подання пропозицій - до 20.03.2024р. В наявності учасників 8 робочих днів з дати оголошення закупівлі. Навіть при відсутності необхідних документів Ви маєте можливість отримати їх на безоплатній основі.
миття вікон на висоті
Дата подання: 15 березня 2024 16:03
Дата відповіді: 18 березня 2024 14:43
Миття вікон ззовні проводиться системою для миття вікон із телескопічною ручкою зсередини приміщення. У разі якщо ви мали на увазі, що "миття вікон ззовні" має проводитись не з приміщення а з вулиці із залученням верхолазного спорядження або із застосуванням механізмів таких як підіймачі або люльки, тощо, про це необхідно зазначати в Технічному завданні, а не у відповіді на питання Учасників. Таким чином ви вводите в оману та ставите в нерівні умови Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вам вже було надано відповідь на Ваше запитання.
Будь-які роботі на висоті понад 1,3 метра відносять до небезпечних робіт згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Замовник не є законодавчим органом, тому Замовник не встановлює жодних вимог самостійно, а лише дотримується діючого законодавства України.
Вам вже було надано відповідь на Ваше запитання.
Будь-які роботі на висоті понад 1,3 метра відносять до небезпечних робіт згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Замовник не є законодавчим органом, тому Замовник не встановлює жодних вимог самостійно, а лише дотримується діючого законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
2 670 054,67
UAH з ПДВ
|
2 670 054,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Переможець |
2 670 054,67
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2024 14:40
|
ТД-37 Угода 1.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 14:48
|
37_ТД-37 клінінг.pdf | укладений |
16 квітня 2024 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою економії фінансових ресурсів АТ «Укрзалізниця», сторони дійшли згоди, щодо проведення уторгування, шляхом зниження ціни без зменшення обсягу та якості послуг, що будуть надаватися |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТД-37/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |