Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 ukstender87@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 58 879 471,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 294 397,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 16:06 |
Додаток № 2.docx | |
11 березня 2024 16:06 |
Додаток № 4.docx | |
11 березня 2024 16:06 |
Тендерна документація.docx | |
11 березня 2024 16:06 |
Додаток № 1.docx | |
11 березня 2024 16:06 |
Додаток № 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000039 ● cb4d1655296e4aa28df8b83ff6520094
- Статус: завершено ● Дата: 06 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2024-03-11-010225-a 11.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 13:58:30
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-11-010225-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.04.2024 №1 до договору від 02.04.2024 № 1/ПРУ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 17:07:07
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель).
.
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель) (номер тендеру в ЦБД UA-2024-03-11-010225-а), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування», за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 08.03.2024 № 21-0044\01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3343703886996178422/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель), ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-70493.html
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Договір про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) (із змінами).
Керуючись наведеним, Департаментом з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради укладено договір від 02.04.2024 року № 1/ПРУ з Приватним акціонерним товариством «Трест Житлобуд-1» щодо виконання робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель) (далі - Договір) на загальну суму 58 879 470,00 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят гривень 00 коп.).
У подальшому, Сторонами досягнуто згоди стосовно зменшення строку виконання робіт за Договором, на підставі чого було укладено додаткову угоду № 1 від 04.04.2024 року, відповідно до умов Договору та тендерної документації.
Сторонами Договору враховувались:
- необхідність оперативної реалізації виробничого процесу з будівництва захисної споруди цивільного захисту, яка відповідає діючим нормам, що встановлені чинним законодавством до захисних споруд цивільного захисту, з метою забезпечення надійного укриття для населення та забезпечення відповідної організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, спричиненого збройною агресією збоку Російської Федерації проти України;
- наявність потужного виробничого потенціалу Приватного акціонерного товариства «Трест Житлобуд-1».
Висновковуючи, Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківська гімназія № 88 Харківської міської ради» по вул. Генерала Момота, 8 в м. Харків. Коригування (45210000-2 – будівництво будівель).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" |
58 879 470,00
UAH з ПДВ
|
58 879 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" #01270285 |
Рішення скасоване |
58 879 470,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 14:25
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" #01270285 |
Переможець |
58 879 470,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 17:21
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 11:39
|
Додаткова угода № 1 дог. 1-ПРУ.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 16:51
|
Договір.pdf | укладений |
03 квітня 2024 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначено у Додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 1/ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зазначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 1/ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |