Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
3 861,19 UAH
UA-2024-03-11-009029-a 38812ca0da74406aa2eceda779ba9037
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білякова Тетяна Олександрівна

0564948012 ingzakupki314@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052548
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1
Контактна особа: Білякова Тетяна Олександрівна
0564948012
ingzakupki314@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
Скріпки оцинковані 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Папка-реєстратор А4, 70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Файли А4+, 40мкм з перфорацією на 11 отворів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Скоби для степлера, 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Скоби для степлера № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
36 штука
Біндери 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Клей ПВА, 300 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Ніж канцелярський 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Подушка штемпельна, Economix, настільна 70*110 мм, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

11 березня 2024 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Якубинська Галина Миколаївна
#2885307749
Переможець 3 861,19
UAH з ПДВ
11 березня 2024 15:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2024 15:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Скріпки оцинковані 25мм 5 пачка 6,83
UAH з ПДВ
Папка-реєстратор А4, 70мм 30 штука 65,67
UAH з ПДВ
Файли А4+, 40мкм з перфорацією на 11 отворів 10 пачка 76,17
UAH з ПДВ
Скоби для степлера, 24/6 2 пачка 7,55
UAH з ПДВ
Скоби для степлера № 10 5 пачка 5,00
UAH з ПДВ
Біндери 32 мм 36 штука 2,08
UAH з ПДВ
Клей ПВА, 300 мл 5 штука 39,67
UAH з ПДВ
Ніж канцелярський 18 мм 6 штука 9,83
UAH з ПДВ
Подушка штемпельна, Economix, настільна 70*110 мм, синя 2 штука 39,50
UAH з ПДВ