Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Очікувана вартість
1 140 000,00 UAH
UA-2024-03-11-008934-a ● 4919f14b649446169f553549eab12d88
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Степанівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21729123 |
Місцезнаходження: | 23255, Україна , Вінницька обл., с. Степанівка, вул. Соборна, будинок 23 |
Контактна особа: |
Віктор Мураховський +380965762605 stepanivka2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 метр кубічний
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23255, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н., с. Степанівка, вул. Соборна 23. , 23256, с. Побережне, вул. Шевченка 21., 23256, с. Побережне, вул. Шевченка 18., 23251, с. Комарів, вул. Михайлівська 14.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після його отримання. інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; інші умови оплати – згідно додатку 2 до тендерної документації; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 16:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни).doc | |
18 березня 2024 16:44 |
Перелік змін що вносяться.docx | |
11 березня 2024 15:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
18 березня 2024 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2024 16:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни).doc
|
|||
18 березня 2024 16:44 |
Перелік змін що вносяться.docx
|
|||
11 березня 2024 15:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008934-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455
Дата подання: 12 березня 2024 20:02
дискримінаційна вимога
гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований КЗ «Заклад дошкільної освіти Ромашка» Вороновицької селищної ради, та містити ідентифікатор даної закупівлі, обсяг деревини, яку має відпустити учаснику (не менше обсягу, що закупляється в даній закупівлі), інформацію про договір, яким учасник купляє деревину у постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу.
Дана вимога обмежує наше товариство в участі у цих торгах, так як ми вже маємо укладений договір з постійним лісокористувачем і викуплений обєм на нашому складі. Ми можемо надати договір у складі тендерної пропозиції і ви зможете перевірити його в публічному доступі (укладено за результатом торгів).
Проте надати лист з окремим змістом і ідентифікатором ми не маємо можливості надати, так як лісництво НЕ Видає такі листи! Зауважимо, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено лист від постійного користувача для участі у публічних торгах у тому числі.
Ми не можемо вимагати лист від виробника продукції через забаганку Замовника, яка нічим не обгрунтована.
Така вимога унеможливлює конкуренцію та спотворює торги в цілому.
Внесіть зміни! У іншому випадку підемо в АМКУ за захистом своїх прав!
Як учасник, ми зможемо надати будь-який лист за своїм підписом, проте не від імені нашого контрагента.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога обмежує наше товариство в участі у цих торгах, так як ми вже маємо укладений договір з постійним лісокористувачем і викуплений обєм на нашому складі. Ми можемо надати договір у складі тендерної пропозиції і ви зможете перевірити його в публічному доступі (укладено за результатом торгів).
Проте надати лист з окремим змістом і ідентифікатором ми не маємо можливості надати, так як лісництво НЕ Видає такі листи! Зауважимо, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено лист від постійного користувача для участі у публічних торгах у тому числі.
Ми не можемо вимагати лист від виробника продукції через забаганку Замовника, яка нічим не обгрунтована.
Така вимога унеможливлює конкуренцію та спотворює торги в цілому.
Внесіть зміни! У іншому випадку підемо в АМКУ за захистом своїх прав!
Як учасник, ми зможемо надати будь-який лист за своїм підписом, проте не від імені нашого контрагента.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 21:42
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Наша тендерна документація не містить вимогу "гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований КЗ «Заклад дошкільної освіти Ромашка» Вороновицької селищної ради, та містити ідентифікатор даної закупівлі, обсяг деревини, яку має відпустити учаснику (не менше обсягу, що закупляється в даній закупівлі), інформацію про договір, яким учасник купляє деревину у постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу." оскільки ми являємося Комунальний заклад "Степанівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради.
Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною
Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008934-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455
Дата подання: 12 березня 2024 20:03
Дискримінаційна вимога
Дозвіл на спеціалізоване використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) (завірений печаткою постійного або тимчасового лісокористувача, або власника лісу (в разі наявності печатки)).
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, так як лісництво (постійний лісокористувач) не має можливості усім своїм покупцям надавати копії завірених документів, у тому числі і нам.
Ми можемо надати лист у якому буде вказано номер лісового квитка, який в свою чергу можна перевірити у публічному доступі - https://lk.ukrforest.com/. Також, ми можемо надати договір з постійним лісокористувачем.
Внесіть зміни, не встановлюйте вимоги, що ставлять учасника у залежність від волевиялення третіх осіб!
У випадку ігнорування подамо скаргу в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, так як лісництво (постійний лісокористувач) не має можливості усім своїм покупцям надавати копії завірених документів, у тому числі і нам.
Ми можемо надати лист у якому буде вказано номер лісового квитка, який в свою чергу можна перевірити у публічному доступі - https://lk.ukrforest.com/. Також, ми можемо надати договір з постійним лісокористувачем.
Внесіть зміни, не встановлюйте вимоги, що ставлять учасника у залежність від волевиялення третіх осіб!
У випадку ігнорування подамо скаргу в АМКУ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 21:38
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008934-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455
Дата подання: 12 березня 2024 20:04
вимога. що не відноситься до предмету закупівлі.
Додаток 1
12. Додатково надати:
- протокол визначення радіонуклідного складу деревини;
- дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
На якій підставі учасник повинен вам надавати такі документи???
ТУ, відповідність якому ви вимагаєте не встановлює такі вимоги! Також національні стандарти д даного виду товару не встановлюють таких вимог!
Про які роботи з підвищеною небезпекою йде мова????? Надайте нормативно-правове обгрунтування встановленій вимозі і детальне пояснення!
Щодо декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - что стосовно якої матеріально-технічної бази йде мова?
Якими нормативно-правовими актами передбачено такий документ для даного виду товару? ще і для учасника, який не є виробником????
Це під якого "улюбленця" прописані такі вимоги!?
Приберіть беззаконня.
Розгорнути
Згорнути
12. Додатково надати:
- протокол визначення радіонуклідного складу деревини;
- дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
На якій підставі учасник повинен вам надавати такі документи???
ТУ, відповідність якому ви вимагаєте не встановлює такі вимоги! Також національні стандарти д даного виду товару не встановлюють таких вимог!
Про які роботи з підвищеною небезпекою йде мова????? Надайте нормативно-правове обгрунтування встановленій вимозі і детальне пояснення!
Щодо декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - что стосовно якої матеріально-технічної бази йде мова?
Якими нормативно-правовими актами передбачено такий документ для даного виду товару? ще і для учасника, який не є виробником????
Це під якого "улюбленця" прописані такі вимоги!?
Приберіть беззаконня.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 21:37
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляю:
- щодо протоколу визначення радіонуклідного складу деревини:
Застосування вимог до екологічних характеристик товарів, послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону, у разі встановлення екологічних чи інших характеристик до предмету закупівлі, замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Екологічною характеристикою продукції є та що пов’язана з впливом на довкілля і здоров’я людини на одній або декількох стадіях життєвого циклу.
Абзацом другим пункту 5 цієї ж статті встановлена вимога що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи, що деревина має використовуватися для опалення закладів освіти, то має бути екологічно чистою, та її спалювання має бути безпечним для людей та навколишнього середовища.
- щодо дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: Під час здійснення публічних закупівель Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога в п. 12 Додатку 1 тендерної документації не є дискримінаційною, так як стосується усіх без виключення. Якщо учасник не є виробником деревини а є трейдером, він має здійснювати поставку товару великогабаритним транспортом, тож транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару, має відповідати вимогам законодавства з питань охорони праці.
- щодо протоколу визначення радіонуклідного складу деревини:
Застосування вимог до екологічних характеристик товарів, послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону, у разі встановлення екологічних чи інших характеристик до предмету закупівлі, замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Екологічною характеристикою продукції є та що пов’язана з впливом на довкілля і здоров’я людини на одній або декількох стадіях життєвого циклу.
Абзацом другим пункту 5 цієї ж статті встановлена вимога що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи, що деревина має використовуватися для опалення закладів освіти, то має бути екологічно чистою, та її спалювання має бути безпечним для людей та навколишнього середовища.
- щодо дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: Під час здійснення публічних закупівель Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога в п. 12 Додатку 1 тендерної документації не є дискримінаційною, так як стосується усіх без виключення. Якщо учасник не є виробником деревини а є трейдером, він має здійснювати поставку товару великогабаритним транспортом, тож транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару, має відповідати вимогам законодавства з питань охорони праці.
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008934-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455
Дата подання: 12 березня 2024 20:04
дискримінація
скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації );
А чому тільки з біржовий договір з постійними лісокористувачами??? чому не можна надати договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам?
Чим обумовлено дану дискримінаційну вимогу?
Розгорнути
Згорнути
А чому тільки з біржовий договір з постійними лісокористувачами??? чому не можна надати договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам?
Чим обумовлено дану дискримінаційну вимогу?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 21:36
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам ніяк не підтверджує законність походження деревини, оскільки зробити такий договір без підтвердження походження деревини не є проблемою для сторін такого договору. Потім такі «переможці закупівлі» зривають навчальні процеси в закладах освіти, оскільки не можуть поставити деревину в тій кількості та тих порід, що були передбачені згідно закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною.
Договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам ніяк не підтверджує законність походження деревини, оскільки зробити такий договір без підтвердження походження деревини не є проблемою для сторін такого договору. Потім такі «переможці закупівлі» зривають навчальні процеси в закладах освіти, оскільки не можуть поставити деревину в тій кількості та тих порід, що були передбачені згідно закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008934-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455
Дата подання: 12 березня 2024 20:17
дискримінаційна вимога
Вимога, що стосується аналогічного договору - такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель;
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію тільки тими учасниками, що мають аналогічний договір укладений з Замовником в розумінні Закону.
Зауважимо, що ЖОДЕН нормативно-правовий акт НЕ встановлює вимог, що обмежують права учасника вільно укладати договір з субєктом господарювання (будь-якої форми власності та організаційної форми), а навпаки Господарським та Цивільним кодексами закріплено право особи ВІЛЬНО укладати договори.
Зауважимо, що згідно ст 5 Закону Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст 22.Закону 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ЗАМОВНИКУ, ВАМИ встановлено ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу, що звужує конкуренцію і унеможливлює участь тих учасників, що мають аналогічні договори не з Замовниками (в розумінні Закону) - простими словами не через ПРОЗОРО, а зі звичайними субєктами господарювання, що не мають зобовязання укладати договори в порядку, що визначений ЗУ "про публічні закупівлі" (у тому числі з урахуванням особливостей).
Приберіть обмежувальну вимогу, інакше звернемось ДО АМКУ та ДАСУ!
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію тільки тими учасниками, що мають аналогічний договір укладений з Замовником в розумінні Закону.
Зауважимо, що ЖОДЕН нормативно-правовий акт НЕ встановлює вимог, що обмежують права учасника вільно укладати договір з субєктом господарювання (будь-якої форми власності та організаційної форми), а навпаки Господарським та Цивільним кодексами закріплено право особи ВІЛЬНО укладати договори.
Зауважимо, що згідно ст 5 Закону Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст 22.Закону 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ЗАМОВНИКУ, ВАМИ встановлено ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу, що звужує конкуренцію і унеможливлює участь тих учасників, що мають аналогічні договори не з Замовниками (в розумінні Закону) - простими словами не через ПРОЗОРО, а зі звичайними субєктами господарювання, що не мають зобовязання укладати договори в порядку, що визначений ЗУ "про публічні закупівлі" (у тому числі з урахуванням особливостей).
Приберіть обмежувальну вимогу, інакше звернемось ДО АМКУ та ДАСУ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 21:35
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: не є дискримінаційною, а надає можливість Замовнику перевірити достовірність наданої учасником в тендерній пропозиції інформації щодо виконання аналогічного договору. Надавши інформацію про поставку деревини ТОВ (ПП, ФОП) Замовник не може перевірити чи поставлявся товар даним контрагентам, в більшості такі поставки здійснюються лише на папері, без фактичної поставки.
Промоніторивши інформацію в електронній системі закупівель Prozorro по Вашій установі (ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455), є інформація про поставку деревини до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області. (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-28-007593-a). Згідно даної закупівлі поставка товару мала відбутися до 01 грудня 2022 року. Але згідно додаткової угоди №1 від 28.11.2022 року термін поставки було продовжено до 12 грудня 2022 року. Також згідно додаткової угоди №3 від 20.10.2022 року термін поставки було продовжено до 23 грудня 2022 року. Отже у Вас є досвід виконання аналогічного договору із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р.), але поставка товару виконана не вчасно.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною, а дає змогу Замовнику перевірити чи взагалі даний учасник фактично поставляв товар.
Промоніторивши інформацію в електронній системі закупівель Prozorro по Вашій установі (ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455), є інформація про поставку деревини до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області. (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-28-007593-a). Згідно даної закупівлі поставка товару мала відбутися до 01 грудня 2022 року. Але згідно додаткової угоди №1 від 28.11.2022 року термін поставки було продовжено до 12 грудня 2022 року. Також згідно додаткової угоди №3 від 20.10.2022 року термін поставки було продовжено до 23 грудня 2022 року. Отже у Вас є досвід виконання аналогічного договору із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р.), але поставка товару виконана не вчасно.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною, а дає змогу Замовнику перевірити чи взагалі даний учасник фактично поставляв товар.
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008934-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3099100120
Дата подання: 13 березня 2024 10:15
Усунення порушення в ТД
Відповідно до вимог ТД Замовник вимагає - Договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, бук, граб, ясен, клен, берест), діючий на 2024 р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації, в одночас - скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації ). Повідомляю Замовника про те, що відповідно до п. 4.3 Регламенту Біржі «Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка.». Тобто на даний час біржові договори з виробниками укладаються лише на квартал. Таким чином вимога Замовника суперечить Регламенту Біржі з проведення закупівель на деревину , що унеможливлює виконання вимоги Замовника. Вимагаю прибрати з ТД вимогу про те, що договори з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, бук, граб, ясен, клен, берест) мають бути діючими на 2024р, та замінити на формулювання - надати діючі договори.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2024 22:01
Доброго дня. Ваша вимога розглянута, та буде прийнята до уваги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-11-008934-a.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2971304607
Дата подання: 02 квітня 2024 22:16
Дата подання: 02 квітня 2024 22:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2024 18:57
рішення від 04.04.2024 № 6048.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 18:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 № 6512.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2024 15:21
рішення від 11.04.2024 № 6512.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії 6512-р/пк-пз від 11.04.2024, закупівля UA-2024-03-11-008934-a, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ЕКОРЕСУРС" та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Філії "Вінницьке лісове господарство" ДП "Ліси України" на веб-порталі Уповноваженого органу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА |
1 018 590,00
UAH з ПДВ
|
1 018 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ЕКОРЕСУРС" |
1 105 800,00
UAH з ПДВ
|
1 105 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Філія "Вінницьке лісове господарство" ДП "Ліси України" |
1 111 500,00
UAH з ПДВ
|
1 111 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ЕКОРЕСУРС" #45271934 |
Відхилено |
1 105 800,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 12:26
|
|
Філія "Вінницьке лісове господарство" ДП "Ліси України" #45066742 |
Відхилено |
1 111 500,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 16:16
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА #2971304607 |
Рішення скасоване |
1 018 590,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 12:58
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА #2971304607 |
Відхилено |
1 018 590,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 13:03
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій