Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров’яна, 2 групи, неколоті, ТУУ-00994207-005, від 1 м.куб. ДК 021:2015:03410000-7 Деревина.
Очікувана вартість
607 500,00 UAH
UA-2024-03-11-007241-a 8c90e755f0824a4dad318d1b74201240
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Постол

+380463161191 marinapostol91@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОСИНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛОСИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38860558
Місцезнаходження: 16663, Україна , Чернігівська обл., Ніжинський район, селище міського типу Лосинівка, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 90
Контактна особа: Марина Постол
+380463161191
marinapostol91@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Деревина дров’яна, 2 групи, неколоті, ТУУ-00994207-005, від 1 м.куб.
Місце поставки товару : 16663, Україна, Чернігівська обл., Ніжинський р-н., смт. Лосинівка, вул. Троїцька,90.
Учасник надає та включає в ціну товару :
- Здіснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару. Розвантаження на складі замовника із складанням товару.
Загальні умови поставки товарів :
- Поставка товару (деревини) здійснюється партіями, що погоджується сторонами залежно від фактичної потреби замовника, за адресою, вказаною замовником, в робочі дні та години з наданням відповідних документів.
- Дрова мають бути сухі, мокрі/сирі дрова не приймаються.Транспортний засіб має бути такий, який зможе проїхати до місця розвантаження деревини (потрібний попередній огляд заїзду, так як ускладнений під'їзд) .
- До ціни пропозиції включаються наступні витрати: податки і збори (обов’язкові платежі), оплата пересилання документації, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на поставку до закладу замовника, навантаження, розвантаження, СКЛАДАННЯ ДЕРЕВИНИ ( не допускається розвантаження насипом).
- Кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 метри кубічні
Деревина дров’яна, 2 групи, неколоті, ТУУ-00994207-005, від 1 м.куб.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16663, Україна, Чернігівська область, смт. Лосинівка, Троїцька,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

11 березня 2024 14:25
Проєкт договору деревина.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вид Можливі значення:
  • неколоті
  • Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 Можливі значення:
  • Так
  • Група порід Можливі значення:
  • друга
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 14 березня 2024 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович 559 800,00
    UAH з ПДВ
    559 800,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "ВОЛИНЕЦЬ ГРИГОРІЙ ЯКОВИЧ" 584 550,00
    UAH з ПДВ
    584 550,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    13 березня 2024 14:36
    Електронний підпис
    13 березня 2024 13:49
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група порід друга
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид неколоті
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 Так

    Публічні документи

    11 березня 2024 17:25
    Електронний підпис
    11 березня 2024 17:24
    Електронний підпис
    11 березня 2024 17:14
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група порід друга
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид неколоті

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович
    #3075923079
    Переможець 559 800,00
    UAH з ПДВ
    14 березня 2024 09:05

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 14 березня 2024 09:05

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович
    #3075923079
    559 800,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    01 липня 2024 12:51
    Електронний підпис зміни до договору
    16 квітня 2024 09:52
    04-23-448_20240416_0001.pdf зміни до договору
    16 квітня 2024 09:50
    Електронний підпис укладений
    18 березня 2024 10:38
    04-23-26_20240318_0001.pdf укладений
    18 березня 2024 10:32

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    15 квітня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    16 квітня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору №26 від 18 березня 2024 року та викласти п.5.1 Договору в наступній редакції: "5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів : поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника. Поставка Товару здіснюється в робочі дні з 09:00 по 16:00 год. Перша поставка товару повинна бути здійснена протягом 10 робочих днів після підписання договору. Строк (термін): до 31.05.2024 року."
    Номер договору про закупівлю: 26
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Ціни за одиницю:

    Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
    Деревина дров’яна, 2 групи, ТУУ, неколоті, сосна звичайна, 1 м, від 1 м.куб. 450 метр кубічний 1 244,00
    UAH

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 18 березня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 559 800,00
    UAH