Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 216 874,40 UAH
UA-2024-03-11-006489-a ● 7d938de4b1ec48209505210ebca71641
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04358477 |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., Білогородка, вул.Володимирська, 33 |
Контактна особа: |
Шкаранда Любов Миколаївна +380674348119 bilogorod.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 11:53 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 11:53 |
Очікувана вартість: | 7 216 874,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 084,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 17:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 10:32 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
14 березня 2024 10:32 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
14 березня 2024 10:32 |
перелік змін.pdf | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 3.docx | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 4.docx | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
14 березня 2024 10:32 |
перелік змін.pdf | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 4.docx | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 3.docx | |
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
11 березня 2024 15:56 |
Додаток 1.docx | |
11 березня 2024 15:56 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
11 березня 2024 13:56 |
Додаток 3.docx | |
11 березня 2024 13:56 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
11 березня 2024 13:56 |
Тендерна документація.pdf | |
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 4.docx | |
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 1.docx | |
11 березня 2024 13:55 |
Тендерна документація.pdf | |
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 4.docx | |
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 3.docx | |
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 1.docx |
14 березня 2024 17:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
перелік змін.pdf
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 3.docx
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 4.docx
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
перелік змін.pdf
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 4.docx
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 3.docx
|
|||
14 березня 2024 10:32 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
|||
11 березня 2024 15:56 |
Додаток 1.docx
|
|||
11 березня 2024 15:56 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
|||
11 березня 2024 13:56 |
Додаток 3.docx
|
|||
11 березня 2024 13:56 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
|||
11 березня 2024 13:56 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 4.docx
|
|||
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 1.docx
|
|||
11 березня 2024 13:55 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 4.docx
|
|||
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 3.docx
|
|||
11 березня 2024 13:55 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо розяснення
Дата подання: 13 березня 2024 20:33
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:46
Шановний Замовник! В підпункті 1.1.3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації наведений перелік обов’язково необхідної техніки до якого входять котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса не менше 23.
На підставі аналізу переліку робіт, що наведені в технічних вимогах до предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації) учасником було з’ясовано що зазначений коток має застосовуватися для улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску. На обсяг робіт 19,7 м3 кошторисною нормою передбачено використання вищезазначеного котку у кількості 0,591 години (норма КР18-20-1).
В свою чергу пунктом 4.1 Додатку № 3 до тендерної документації передбачена вимога згідно якої розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) виконати відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами) (далі – Настанова).
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Роз’яснення щодо заміни техніки неодноразово публікувалися в збірниках «Ціноутворення у будівництві» (№07 2023, №09 2023).
Іншими словами, норми Настанови дозволяють підряднику використовувати наявну в нього техніку.
На підставі вище зазначеного просимо надати роз’яснення чи не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, подання в складі тендерної пропозиції інших наявних у учасника машин та механізмів замінених відповідно до порядку передбаченого п. 5.9 Настанови, застосування якої вимагає Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що закупівля на Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) проводиться на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
Аналізуючи чинні РЕКН (Збірник1 земляні роботи та Збірник 27 автомобільні дороги) необхідно зауважити, що застосування різноманітних дорожніх котків різної ваги і типу необхідні для досягнення достатнього рівня ущільнення матеріалів (зокрема основ з піску) та запобігання подальшому просіданню основи і руйнуванню асфальтобетонного покриття.
Як Вами слушно вказано, застосування котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, маса не менше 23т необхідне для ущільнення основи з піску (норма КР18-20-1).
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що заміна механізмів, згідно з Настановою, здійснюється виключно на основі об’єктивних обставин, як наприклад ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика.
Роботи за даною закупівлею не є ускладненими і не мають обмежень будівельних майданчиків, які б перешкоджали розміщенню будівельної техніки. Будівельна техніка виконавця зможе розміщуватись вільно, зокрема згідно з планом дорожнього руху, погодженого в установленому порядку на час виконання робіт.
Крім того, зазначений Вами пункт 5.9 Настанови вказує, що у випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Якщо ж технологія та/або показники цих норм змінюються, то для визначення вартості даного виду робіт слід застосовувати індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу (п. 2.4. Настанови).
Отже, у разі заміни будівельних машин та механізмів Учасник повинен довести одночасно такі обставини / надати підтверджуючі документи:
- існують об’єктивні обставини, які унеможливлюють застосування механізму, передбаченого проектно-кошторисною документацією за предметом закупівлі;
- у випадку заміни технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) не змінюються
- у випадку, якщо технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) змінюються, застосувати розроблені та затверджені у встановленому порядку індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу.
На даний час, Замовником не вбачається об’єктивних обставин щодо заміни технічних ресурсів, зокрема котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, маса не менше 23т.
Аналізуючи чинні РЕКН (Збірник1 земляні роботи та Збірник 27 автомобільні дороги) необхідно зауважити, що застосування різноманітних дорожніх котків різної ваги і типу необхідні для досягнення достатнього рівня ущільнення матеріалів (зокрема основ з піску) та запобігання подальшому просіданню основи і руйнуванню асфальтобетонного покриття.
Як Вами слушно вказано, застосування котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, маса не менше 23т необхідне для ущільнення основи з піску (норма КР18-20-1).
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що заміна механізмів, згідно з Настановою, здійснюється виключно на основі об’єктивних обставин, як наприклад ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика.
Роботи за даною закупівлею не є ускладненими і не мають обмежень будівельних майданчиків, які б перешкоджали розміщенню будівельної техніки. Будівельна техніка виконавця зможе розміщуватись вільно, зокрема згідно з планом дорожнього руху, погодженого в установленому порядку на час виконання робіт.
Крім того, зазначений Вами пункт 5.9 Настанови вказує, що у випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Якщо ж технологія та/або показники цих норм змінюються, то для визначення вартості даного виду робіт слід застосовувати індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу (п. 2.4. Настанови).
Отже, у разі заміни будівельних машин та механізмів Учасник повинен довести одночасно такі обставини / надати підтверджуючі документи:
- існують об’єктивні обставини, які унеможливлюють застосування механізму, передбаченого проектно-кошторисною документацією за предметом закупівлі;
- у випадку заміни технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) не змінюються
- у випадку, якщо технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) змінюються, застосувати розроблені та затверджені у встановленому порядку індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу.
На даний час, Замовником не вбачається об’єктивних обставин щодо заміни технічних ресурсів, зокрема котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, маса не менше 23т.
Щодо роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 14 березня 2024 12:14
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:46
Шановний Замовник, в підпункті 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога: у випадку оренди, лізингу техніки тощо необхідно додати копії відповідних договорів з додатками, а також лист-згоду власника, на використання техніки на об’єкті, що є предметом закупівлі, адресований Замовнику.
Тобто цим пунктом тендерної документації Замовник дозволяє Учаснику на підставі відповідних договорів залучати техніку для виконання робіт що є предметом закупівлі , у третіх осіб.
В свою чергу в п.2.1.3 Додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога щодо мінімально-необхідної кількості працівників: в цьому переліку є водії машиністи – не менше 4 осіб.
Надайте будь-ласка роз’яснення, чи належним буде підтвердження працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надання в складі тендерної пропозиції Учасника інформації про водіїв машиністів (з документами про право керування будівельними машинами) які не є працівниками Учасника а залучені ним разом з технікою згідно договорів оренди, лізингу техніки тощо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 798 ЦК України передбачено, що договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує. Частина 1 статті 805 ЦК України вказує, що екіпаж не припиняє трудових відносин з наймодавцем. Витрати на утримання екіпажу несе наймодавець.
Отже, якщо учасник у складі пропозиції документально підтвердить, що він залучатиме будівельну техніку з екіпажем, то він може надати документи, що підтверджують трудові правовідносини екіпажу з наймодавцем/орендодавцем (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, цивільно-правовий договір, трудовій договір/трудова угода) і надати документи, що підтверджують їх кваліфікацію.
Тобто, у відповідному договорі має бути вказано, що техніка надається у користування з екіпажем, а його кваліфікаційні документи і категорія не повинні суперечити виду техніки, якою вони керуватимуть.
Окремо наголошуємо, що договори повинні бути укладені у формі та у спосіб, передбачений ЦК України та ГК України, зокрема з дотриманням вимог нотаріального посвідчення, якщо таке вимагається законом.
Отже, якщо учасник у складі пропозиції документально підтвердить, що він залучатиме будівельну техніку з екіпажем, то він може надати документи, що підтверджують трудові правовідносини екіпажу з наймодавцем/орендодавцем (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, цивільно-правовий договір, трудовій договір/трудова угода) і надати документи, що підтверджують їх кваліфікацію.
Тобто, у відповідному договорі має бути вказано, що техніка надається у користування з екіпажем, а його кваліфікаційні документи і категорія не повинні суперечити виду техніки, якою вони керуватимуть.
Окремо наголошуємо, що договори повинні бути укладені у формі та у спосіб, передбачений ЦК України та ГК України, зокрема з дотриманням вимог нотаріального посвідчення, якщо таке вимагається законом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-11-006489-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 12 березня 2024 20:32
Щодо усунення порушень чинного законодавства України
Шановний Замовник, в підпункті .2.1.1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації, зазначена наступна вимога: копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника, (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, цивільно-правовий договір, трудовій договір/трудова угода).
Відповідно до норм Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Тобто починаючи з 10 червня 2021 року роботодавець не має права вимагати паперову трудову книжку від працівника при його працевлаштуванні, а також вносити всі подальші записи до такої трудової книжки.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, щодо надання в складі тендерної пропозиції копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, як таку що прямо порушує норми чинного законодавства України, є дискримінаційною, обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до норм Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Тобто починаючи з 10 червня 2021 року роботодавець не має права вимагати паперову трудову книжку від працівника при його працевлаштуванні, а також вносити всі подальші записи до такої трудової книжки.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, щодо надання в складі тендерної пропозиції копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, як таку що прямо порушує норми чинного законодавства України, є дискримінаційною, обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 березня 2024 10:27
Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2024-03-11-006489-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 14 березня 2024 05:59
Щодо усенення порушень
Шановний Замовник! Пунктом 4.1 Додатку № 3 до тендерної документації передбачена вимога згідно якої розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) виконати відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами) (далі – Настанова).
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Роз’яснення щодо заміни техніки неодноразово публікувалися в збірниках «Ціноутворення у будівництві» (№07 2023, №09 2023).
Іншими словами, норми Настанови дозволяють підряднику використовувати наявну в нього техніку.
В свою чергу, в підпункті 1.1.3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації наведений перелік обов’язково необхідної техніки.
Зазначена вимога тендерної документації прямо суперечать положенням Настанови, обмежує конкуренцію та штучно звужує коло учасників.
На підставі вище зазначеного вимагаємо ввести зміни до тендерної документації, видалити підпункт 1.1.3 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації (перелік обов’язково необхідної техніки) і дозволити учасникам виконувати роботи технікою зазначеною у підсумковій відомості ресурсів розробленої відповідно до вимог Настанови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Роз’яснення щодо заміни техніки неодноразово публікувалися в збірниках «Ціноутворення у будівництві» (№07 2023, №09 2023).
Іншими словами, норми Настанови дозволяють підряднику використовувати наявну в нього техніку.
В свою чергу, в підпункті 1.1.3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації наведений перелік обов’язково необхідної техніки.
Зазначена вимога тендерної документації прямо суперечать положенням Настанови, обмежує конкуренцію та штучно звужує коло учасників.
На підставі вище зазначеного вимагаємо ввести зміни до тендерної документації, видалити підпункт 1.1.3 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації (перелік обов’язково необхідної техніки) і дозволити учасникам виконувати роботи технікою зазначеною у підсумковій відомості ресурсів розробленої відповідно до вимог Настанови.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 17:47
Шановний учаснику, Пунктом 4.1 Додатку № 3 до тендерної документації передбачена вимога згідно якої розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) виконати відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами) (далі – Настанова).
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Отже, Настанова, за дотримання умови об’єктивних обставин і незмінності технології і показників норм дозволяє заміняти технічні ресурси.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Додатку 1 розділ «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій» містить примітку* «У разі, якщо вимоги до предмета містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на спосіб виробництва, то до кожного такого посилання застосовується вираз «або еквівалент»
Отже, учасник може замінити технічні ресурси, якщо це в достатній мірі обґрунтовано і відповідає Настанові з визначення вартості у будівництві. У такому випадку тендерна документація не обмежує його надати у складі пропозиції відповідний еквівалент з обґрунтуваннями причин і нормативних підстав заміни.
Просимо Вас врахувати, що закупівля проводиться на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, яка одержала позитивний експертний звіт, а технічні ресурси відповідають технологічним вимогам до проведення робіт і переліку техніки, зазначеній у проектній документації.
Заміна механізмів, згідно з Настановою, здійснюється виключно на основі об’єктивних обставин, як наприклад ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика.
Роботи за даною закупівлею не є ускладненими і не мають обмежень будівельних майданчиків, які б перешкоджали розміщенню будівельної техніки. Будівельна техніка виконавця зможе розміщуватись вільно, зокрема згідно з планом дорожнього руху, погодженого в установленому порядку на час виконання робіт.
Крім того, пункт 5.9 Настанови вказує, що у випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Якщо ж технологія та/або показники цих норм змінюються, то для визначення вартості даного виду робіт слід застосовувати індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу (п. 2.4. Настанови).
Отже, у разі заміни будівельних машин та механізмів Учасник повинен довести одночасно такі обставини / надати підтверджуючі документи:
- існують об’єктивні обставини, які унеможливлюють застосування механізму, передбаченого проектно-кошторисною документацією за предметом закупівлі;
- у випадку заміни технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) не змінюються
- або у випадку, якщо технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) змінюються, застосувати розроблені та затверджені у встановленому порядку індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу.
На даний час, Замовником не вбачається об’єктивних обставин щодо заміни технічних ресурсів.
Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Отже, Настанова, за дотримання умови об’єктивних обставин і незмінності технології і показників норм дозволяє заміняти технічні ресурси.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Додатку 1 розділ «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій» містить примітку* «У разі, якщо вимоги до предмета містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на спосіб виробництва, то до кожного такого посилання застосовується вираз «або еквівалент»
Отже, учасник може замінити технічні ресурси, якщо це в достатній мірі обґрунтовано і відповідає Настанові з визначення вартості у будівництві. У такому випадку тендерна документація не обмежує його надати у складі пропозиції відповідний еквівалент з обґрунтуваннями причин і нормативних підстав заміни.
Просимо Вас врахувати, що закупівля проводиться на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, яка одержала позитивний експертний звіт, а технічні ресурси відповідають технологічним вимогам до проведення робіт і переліку техніки, зазначеній у проектній документації.
Заміна механізмів, згідно з Настановою, здійснюється виключно на основі об’єктивних обставин, як наприклад ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика.
Роботи за даною закупівлею не є ускладненими і не мають обмежень будівельних майданчиків, які б перешкоджали розміщенню будівельної техніки. Будівельна техніка виконавця зможе розміщуватись вільно, зокрема згідно з планом дорожнього руху, погодженого в установленому порядку на час виконання робіт.
Крім того, пункт 5.9 Настанови вказує, що у випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Якщо ж технологія та/або показники цих норм змінюються, то для визначення вартості даного виду робіт слід застосовувати індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу (п. 2.4. Настанови).
Отже, у разі заміни будівельних машин та механізмів Учасник повинен довести одночасно такі обставини / надати підтверджуючі документи:
- існують об’єктивні обставини, які унеможливлюють застосування механізму, передбаченого проектно-кошторисною документацією за предметом закупівлі;
- у випадку заміни технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) не змінюються
- або у випадку, якщо технологія виконання робіт та показники цих норм (РЕКН) змінюються, застосувати розроблені та затверджені у встановленому порядку індивідуальні кошторисні норми, які розроблені і погоджені у встановленому законодавством порядку для організації Учасника та пройшли відповідну експертизу.
На даний час, Замовником не вбачається об’єктивних обставин щодо заміни технічних ресурсів.
Номер вимоги: UA-2024-03-11-006489-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 14 березня 2024 21:05
Щодо усунення порушень чинного законодавства України
Шановний Замовник, в підпункті.2.1.3 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога щодо мінімально-необхідної кількості працівників: в цьому переліку є водії машиністи – не менше 4 осіб. В національному класифікаторі України "Класифікатор професій" відсутня професія водія машиніста.
Вимагаємо привести назву зазначеної професії у відповідність до вимог національного класифікатора України "Класифікатор професій" та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо привести назву зазначеної професії у відповідність до вимог національного класифікатора України "Класифікатор професій" та внести відповідні зміни до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2024 17:48
Шановний учаснику! Шановний учаснику! Відповідно до пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування У тендерній документації зазначаються, зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На виконання даного пункту Замовником в тендерній документації встановлено вимогу про наявність в учасника документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема про наявність водіїв та машиністів в кількості не менше 4 осіб. В тендерній документації відсутні вимога про наявність таких працівників як водій-машиніст. Таким чином зміни до тендерної документації не вноситимуться.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
7 166 795,93
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" |
5 977 941,83
UAH з ПДВ
|
5 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Відхилено |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 12:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" #42774816 |
Відхилено |
5 399 999,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 13:13
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій