Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання код 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2024-03-11-002843-a ● 6de56a68331048f08bafa63b15e78355
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000300 |
Вебсайт: | http://www.4mkl.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Гладченко +380542787308 ekonom4smkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 182 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Для проведення послуг з ремонту медичної техніки Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком до тендерної документації, оскільки вказана послуга за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даної послуги.
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-11-002843-a
Джерело фінансування : кошти НСЗУ
Очікувана вартість предмета закупівлі : 182 000,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі затверджених коштів в фінансовому плані.
Місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги: за місцем розташування обладнання на території Замовника за адресами : 40004 м. Суми, вул. Хворостянка,3, вул. Металургів, 38, вул. Ковпака,7 та відповідно до регламенту, нормативно-технічної або експлуатаційної документації виробника обладнання, за необхідності – на території Виконавця за згодою сторін
Строк надання послуг: З моменту укладання договору до 31 грудня 2024 року включно.
ЗАМОВНИК оплачує надані ВИКОНАВЦЕМ послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг.
Розгорнути
Згорнути
Для проведення послуг з ремонту медичної техніки Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком до тендерної документації, оскільки вказана послуга за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даної послуги.
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-11-002843-a
Джерело фінансування : кошти НСЗУ
Очікувана вартість предмета закупівлі : 182 000,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі затверджених коштів в фінансовому плані.
Місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги: за місцем розташування обладнання на території Замовника за адресами : 40004 м. Суми, вул. Хворостянка,3, вул. Металургів, 38, вул. Ковпака,7 та відповідно до регламенту, нормативно-технічної або експлуатаційної документації виробника обладнання, за необхідності – на території Виконавця за згодою сторін
Строк надання послуг: З моменту укладання договору до 31 грудня 2024 року включно.
ЗАМОВНИК оплачує надані ВИКОНАВЦЕМ послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 місяць
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38, вул. Хворостянка, 3 , вул. Ковпака,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК оплачує надані ВИКОНАВЦЕМ послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 11:02 |
Додаток № 4 до тендерної документації (цінова пропозиція) (ремонт медобладнання).docx | |
11 березня 2024 11:02 |
Тендерна документація з особливостями (ремонт та обслуговування медичного обладнанняя).docx | |
11 березня 2024 11:02 |
Додаток № 3 до тендерної документації ( проект договору)(ремонт медобладнання).docx | |
11 березня 2024 11:02 |
Додаток № 1 до тендерної документації ( кваліфікаційні та п 47 Особливостей)(ремонт медобладнання).docx | |
11 березня 2024 11:02 |
Додаток № 2 до тендерної документації (медико-технічні вимоги)(ремонт мед обладнання).doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП МЕДТЕХСЕРВІС" |
182 000,00
UAH з ПДВ
|
182 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП МЕДТЕХСЕРВІС" #32602392 |
Переможець |
182 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 12:55
|
Договор №53.24 від 26.03.2024 р. ТОВ ДП МедТехСервіс.pdf | укладений |
26 березня 2024 12:52
|