Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСТЕРСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04061754 |
Місцезнаходження: | 17044, Україна , Чернігівська обл., Остер, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 21 |
Контактна особа: |
Яцухненко Юлія 380633434250 julia.yatsukhnenko@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 12:11 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за постачальний товар протягом 10 днів з моменту підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (постачальний) товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) днів з моменту отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 10:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 10:46 |
Додаток 1 до тендерної документацii.pdf | |
11 березня 2024 10:46 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
11 березня 2024 10:46 |
Тендерна документація.pdf | |
11 березня 2024 10:46 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
11 березня 2024 10:46 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
11 березня 2024 10:46 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
11 березня 2024 10:46 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження реєстру наданих документів та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією.
Також, необхідно зазначити що Додатком 2 до тендерної документації передбачено наступне: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Примітки: Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками):
(a) сфера (галузь) застосування;
(b) призначення;
(c) методи/способи застосування;
(d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування».
Частина друга статті 158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які б надали йому еквівалент.
На виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №2 до Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 2 до тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000084 ● ce781d61f3b9492db6e85dd4878c0336
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 37-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16. UA-2024-03-11-002408-a 11.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-21 10:25:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: код 34130000-7 «Мототранспортні вантажні засоби» (Автомобіль типу пікап ДК 021:2015: код 34131000-4 – Пікапи)», очікуваною вартістю 1 435 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-11-002408-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 08.04.2024 № 109, укладеного з ТОВ «ВІДІ АВЕНЮ».
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 15:19:25
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-18-000084 закупівлі UA-2024-03-11-002408-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-18-000084 закупівлі UA-2024-03-11-002408-a, від 21 червня 2024 року оприлюдненого об 10:25:12, щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-03-11-002408-a уповноважена особа Остерської міської ради надає пояснення шляхом оприлюднення файлу "Пояснення на запит".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
1 357 920,00
UAH з ПДВ
|
1 357 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" |
1 434 996,00
UAH з ПДВ
|
1 434 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
1 357 920,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 15:37
|
|
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" #35411322 |
Переможець |
1 434 996,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 14:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2024 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:03
|
Договір№ 109.pdf | укладений |
08 квітня 2024 16:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автомобіль типу пікап ДК 021:2015: код 34131000-4 – Пікапи | 1 | штуки |
1 434 996,00
UAH з ПДВ
|