Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Послуга з обслуговування програмного забезпечення для харчування «СУПіК: Система Управління Продуктами і Кухнею 2» в навчальних закладах Подільського району міста Києва)
Очікувана вартість
785 000,00 UAH
UA-2024-03-11-000077-a ● 0f5eeb775f864026bab00301ca923375
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444251502 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 08:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 13:29 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 13:29 |
Очікувана вартість: | 785 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з обслуговування програмного забезпечення для харчування «СУПіК: Система Управління Продуктами і Кухнею 2» в навчальних закладах Подільського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 08:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 08:15 |
Додаток № 1.doc | |
11 березня 2024 08:15 |
Додаток № 6.doc | |
11 березня 2024 08:15 |
Додаток № 5.doc | |
11 березня 2024 08:15 |
Додаток № 2.doc | |
11 березня 2024 08:15 |
ТД від 28.02.2024 № 18.doc | |
11 березня 2024 08:15 |
Додаток № 4 Проєкт договору.doc | |
11 березня 2024 08:15 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-11-000077-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 27 березня 2024 22:18
Порушення процедури закупівлі
Замовник порушив вимогу абзацу 1 пункту 43 Особливостей, оскільки не надав Учаснику ТОВ «Інтелект-Сервіс» право на виправлення помилок.
Згідно абз.2 п.43 «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.»
Всі зауваження Замовника, зазначені в протоколі від 22.03.2024 № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою підпадають під умови, зазначені вище, тобто це ті помилки, «ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.», адже відсутність бланку чи сертифікату ніяк не змінює сам предмет закупівлі (послуга з обслуговування програмного забезпечення, його найменування, вид послуг).
Окрім того, вимога тендерної документації щодо сертифікатів «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавства», «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах HACCP» є дискримінаційною, оскільки не має відношення до ІТ-сфери. Фахівці з інформаційних технологій та повинні мати освіту, кваліфікацію в сфері інформаційних технологій або економіки для обслуговування певного програмного забезпечення з обліку певної сфери господарювання. Дані сертифікати мають відношення лише до фахівців в сфері харчування, які є працівниками Замовника, оскільки лише Замовник несе відповідальність за організацію та облік харчування.
Отже, Замовник повинен був надати Учаснику можливість на усунення невідповідностей згідно абз 1 п.43 Особливостей, розмістивши у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відхиливши нашу пропозицію без вимоги на усунення невідповідностей, Замовник тим самим грубо порушив процедуру закупівлі.
Вимагаємо відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Інтелект-Сервіс» або відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно абз.2 п.43 «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.»
Всі зауваження Замовника, зазначені в протоколі від 22.03.2024 № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою підпадають під умови, зазначені вище, тобто це ті помилки, «ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.», адже відсутність бланку чи сертифікату ніяк не змінює сам предмет закупівлі (послуга з обслуговування програмного забезпечення, його найменування, вид послуг).
Окрім того, вимога тендерної документації щодо сертифікатів «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавства», «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах HACCP» є дискримінаційною, оскільки не має відношення до ІТ-сфери. Фахівці з інформаційних технологій та повинні мати освіту, кваліфікацію в сфері інформаційних технологій або економіки для обслуговування певного програмного забезпечення з обліку певної сфери господарювання. Дані сертифікати мають відношення лише до фахівців в сфері харчування, які є працівниками Замовника, оскільки лише Замовник несе відповідальність за організацію та облік харчування.
Отже, Замовник повинен був надати Учаснику можливість на усунення невідповідностей згідно абз 1 п.43 Особливостей, розмістивши у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відхиливши нашу пропозицію без вимоги на усунення невідповідностей, Замовник тим самим грубо порушив процедуру закупівлі.
Вимагаємо відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Інтелект-Сервіс» або відмінити процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2024 11:01
Шановний Учаснику! Уважно розглянувши вимогу ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" (далі – Учасник) на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Послуга з обслуговування програмного забезпечення для харчування «СУПіК: Система Управління Продуктами і Кухнею 2» в навчальних закладах Подільського району міста Києва), повідомляю наступне: відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації – тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну пропозиції, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) предмета закупівлі, у разі потреби: плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації).
В Додатку 3 «Технічні вимоги» тендерної документації міститься вимоги:
- надати навчальний план по підготовці персоналу, який буде задіяний в роботі з програмою, а саме: медичні сестри, комірники, технологи з харчування, бухгалтера, економісти та керівники закладів;
- надати в pdf-форматі бланк технологічної карти із програми (як підтвердження того, що форма такого бланка є у програмі), у відповідності до Постанови КМУ № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку";
- надати копії сертифікатів про успішне завершення навчання з наступних тем: «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавства», «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Дотримуючись пункту 2 та пункту 13 Постанови КМУ № 305 від 24.03.2021 р.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи.
Твердження Учасника, щодо того, що інформація не є істотною вимогою Замовника є хибним, оскільки це є складовою технічного завдання тендерної документації, що в свою чергу стане невід’ємною частиною договору.
Щодо нерозміщення повідомлення з вимогою усунення невідповідностей у технічному завдання: відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відтак, відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що запропонований Учасником, не є невідповідністю у розумінні п. 43 Особливостей та, відповідно, не підлягає виправленню.
Додатково звертаємо увагу, що Замовником було проаналізовано встановлену практику органу оскарження при проведенні закупівель, з питань, що є аналогічними та висвітлені в рішеннях комісії з оскарження закупівель, наприклад № 16277 від 11.10.2023р., № 14519 від 12.09.2023р.
В Додатку 3 «Технічні вимоги» тендерної документації міститься вимоги:
- надати навчальний план по підготовці персоналу, який буде задіяний в роботі з програмою, а саме: медичні сестри, комірники, технологи з харчування, бухгалтера, економісти та керівники закладів;
- надати в pdf-форматі бланк технологічної карти із програми (як підтвердження того, що форма такого бланка є у програмі), у відповідності до Постанови КМУ № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку";
- надати копії сертифікатів про успішне завершення навчання з наступних тем: «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавства», «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Дотримуючись пункту 2 та пункту 13 Постанови КМУ № 305 від 24.03.2021 р.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи.
Твердження Учасника, щодо того, що інформація не є істотною вимогою Замовника є хибним, оскільки це є складовою технічного завдання тендерної документації, що в свою чергу стане невід’ємною частиною договору.
Щодо нерозміщення повідомлення з вимогою усунення невідповідностей у технічному завдання: відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відтак, відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що запропонований Учасником, не є невідповідністю у розумінні п. 43 Особливостей та, відповідно, не підлягає виправленню.
Додатково звертаємо увагу, що Замовником було проаналізовано встановлену практику органу оскарження при проведенні закупівель, з питань, що є аналогічними та висвітлені в рішеннях комісії з оскарження закупівель, наприклад № 16277 від 11.10.2023р., № 14519 від 12.09.2023р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" |
615 000,00
UAH з ПДВ
|
615 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Юкрейніан Смарт Діджиталс |
785 000,00
UAH з ПДВ
|
785 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Відхилено |
615 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 10:10
|
|
ТОВ Юкрейніан Смарт Діджиталс #45248748 |
Переможець |
785 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 10:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 09:49
|
Дод.уг. № 1.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2024 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 09:43
|
Дог. № 72.pdf | укладений |
09 квітня 2024 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |