Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2024-03-08-007270-a ● 6ab40636053249419a7042ad56c56764
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 21:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 14:16 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 14:16 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, вул Вербицького Архітектора, 28-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 20:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 20:44 |
перелік змін.docx | |
11 березня 2024 20:44 |
Протокол № 327.pdf | |
11 березня 2024 20:42 |
Додаток № 1 редагов 11.03.2024.doc | |
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 4.doc | |
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 6.doc | |
08 березня 2024 21:19 |
ТД (кап ремонт покрівлі 237).doc | |
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 5.doc | |
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 2.doc | |
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 3.doc |
11 березня 2024 20:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2024 20:44 |
перелік змін.docx
|
|||
11 березня 2024 20:44 |
Протокол № 327.pdf
|
|||
11 березня 2024 20:42 |
Додаток № 1 редагов 11.03.2024.doc
|
|||
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 4.doc
|
|||
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 6.doc
|
|||
08 березня 2024 21:19 |
ТД (кап ремонт покрівлі 237).doc
|
|||
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 5.doc
|
|||
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 2.doc
|
|||
08 березня 2024 21:19 |
Додаток № 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз’яснень до положень тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2024 09:10
Дата відповіді: 12 березня 2024 16:15
Шановний Замовник в п. 1 Роздіду Довідки 1 ТД, зазначена наступна вимога: на підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки, вони повинні бути дійсними на термін необхідний для проведення робіт на об’єкті.
Надайте будь ласка роз’яснення чи буде належним документом що підтверджує право власності на обладнання, інструменти тощо - оборотно-сальдова відомість ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, оборотно-сальдова відомість приймається як належний документ що підтверджує право власності на обладнання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-08-007270-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 09 березня 2024 09:07
Щодо усунення вимог передбачених тендерною документацією які обмежують конкуренцію
Шановний Замовник в п. 1.1.14 п. 1 Роздіду ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, зазначена вимога згідно якої Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: копію діючого сертифікату виданий Учаснику торгів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.
Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» закріплює стандарти в галузі промисловості, його основна мета підвищити безпеку ланцюгів постачання .
В свою чергу, ланцюг постачання це процес, пов’язаний з придбанням і транспортуванням сировини для виробництва, виготовленням товарів, доставкою готової продукції кінцевому споживачу та остаточним розрахунком угоди.
В свою чергу відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) що наведена в додатку 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Тобто предмет закупівлі абсолютно не передбачає необхідність Учаснику підвищувати безпеку ланцюгів постачання і як наслідок мати Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату виданого Учаснику торгів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», як таку що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» закріплює стандарти в галузі промисловості, його основна мета підвищити безпеку ланцюгів постачання .
В свою чергу, ланцюг постачання це процес, пов’язаний з придбанням і транспортуванням сировини для виробництва, виготовленням товарів, доставкою готової продукції кінцевому споживачу та остаточним розрахунком угоди.
В свою чергу відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) що наведена в додатку 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Тобто предмет закупівлі абсолютно не передбачає необхідність Учаснику підвищувати безпеку ланцюгів постачання і як наслідок мати Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату виданого Учаснику торгів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», як таку що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2024 17:15
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак,. згідно ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» „У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів”. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Зауважимо, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані документи. Згідно ч.6 ст. 23 вищезазначеного ЗУ „якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.”. Тобто, Замовник зобов’язаний розглянути Вашу пропозицію без вказаних Вами документів та прийняти її, якщо Учасник доведе, що продукція, яку він пропонує відповідає всім вимогам замовника. Щодо ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». У тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив замовник. Це передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку замовник бажає включити до тендерної документації . ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO..
Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо за Ваше звернення. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак,. згідно ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» „У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів”. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Зауважимо, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані документи. Згідно ч.6 ст. 23 вищезазначеного ЗУ „якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.”. Тобто, Замовник зобов’язаний розглянути Вашу пропозицію без вказаних Вами документів та прийняти її, якщо Учасник доведе, що продукція, яку він пропонує відповідає всім вимогам замовника. Щодо ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». У тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив замовник. Це передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку замовник бажає включити до тендерної документації . ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO..
Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-007270-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 09 березня 2024 09:07
2. Щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України
Шановний Замовник в Національному класифікаторі України "Класифікатор професій" , відсутні такі професії як монтажник та покрівельник.
На підставі вище зазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: зазначити назву професії (професійна назва роботи) відповідно до коду КП Національний класифікатор України "Класифікатор професій"
Розгорнути
Згорнути
На підставі вище зазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: зазначити назву професії (професійна назва роботи) відповідно до коду КП Національний класифікатор України "Класифікатор професій"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2024 17:14
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до Національному класифікаторі України "Класифікатор професій" в переліку класифікації професій є така професія як «Покрівельники» як і відповідно до переліку професійних назв робіт є професія «Монтажник». Замовник вважає прийнятним не визначати вузьку спеціалізацію даних спеціалістів для розширення можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасниками з урахуванням особливостей закупівлі. Наприклад: учасник на підтвердження наявності монтажника може надати документи на «Монтажника будівельного» або «Монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій». Таким чином, необхідність внесення змін до тендерної документації відсутня.
Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до Національному класифікаторі України "Класифікатор професій" в переліку класифікації професій є така професія як «Покрівельники» як і відповідно до переліку професійних назв робіт є професія «Монтажник». Замовник вважає прийнятним не визначати вузьку спеціалізацію даних спеціалістів для розширення можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасниками з урахуванням особливостей закупівлі. Наприклад: учасник на підтвердження наявності монтажника може надати документи на «Монтажника будівельного» або «Монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій». Таким чином, необхідність внесення змін до тендерної документації відсутня.
Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-007270-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 09 березня 2024 09:09
Щодо усунення вимог передбачених тендерною документацією які обмежують конкуренцію
Шановний Замовник в п. 2 Роздіду Довідки 1 ТД, зазначена наступна вимога: на всіх працівників зазначених в довідці надати медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду, медичні картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я.
Відповідно до правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) зазначені медичні книжки є обов’язковими для окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам зазначений в поставові КМУк «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» від 23 травня 2001 р. № 559.
В зазначеному переліку відсутні працівники що вимагається замовником для підтвердження відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання.
На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу надавати на всіх працівників зазначених в довідці медичні книжки форми 1-ОМК затверджені Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду, медичні картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, такою що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити зазначену вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) зазначені медичні книжки є обов’язковими для окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам зазначений в поставові КМУк «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» від 23 травня 2001 р. № 559.
В зазначеному переліку відсутні працівники що вимагається замовником для підтвердження відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання.
На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу надавати на всіх працівників зазначених в довідці медичні книжки форми 1-ОМК затверджені Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду, медичні картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, такою що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити зазначену вимоги з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2024 17:14
Шановний Учаснику!
Кодексом законів про працю України визначено, що працівник зобов'язаний проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди (ст. 159 КЗпП України, ст. 14 Закону України «Про охорону праці»). Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року (ст.169 КЗпП України). Також, статтею 17 Закону України «Про охорону праці» встановлено, що роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників.
Розділом ІІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246.
• працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи;
Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, було затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці 23.09.1994 року №263/121..
Замовник зважаючі на законні підстави перелічені вище може попросити надати відповідні документи про проходження працівниками медичного огляду.
Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Кодексом законів про працю України визначено, що працівник зобов'язаний проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди (ст. 159 КЗпП України, ст. 14 Закону України «Про охорону праці»). Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року (ст.169 КЗпП України). Також, статтею 17 Закону України «Про охорону праці» встановлено, що роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників.
Розділом ІІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246.
• працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи;
Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, було затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці 23.09.1994 року №263/121..
Замовник зважаючі на законні підстави перелічені вище може попросити надати відповідні документи про проходження працівниками медичного огляду.
Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-08-007270-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 02 квітня 2024 16:53
Дата подання: 02 квітня 2024 16:53
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначенням переможця процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2024 18:59
рішення від 04.04.2024 № 6047.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 18:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 № 6635.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 12:51
рішення від 15.04.2024 № 6635.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2024 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення № 431 від 08.03.2024р. рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРМОНТАЖЛЮКС" та рішення № 446 від 09.03.2024р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "УКРДОРБУД" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 "Завершальні будівельні роботи")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-007270-a. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6635-р/пк-пз від 15.04.2024
Номер скарги: UA-2024-03-08-007270-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 09 липня 2024 18:00
Дата подання: 09 липня 2024 18:00
СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції учасника в межах процедури закупівлі UA-2024-03-08-007270-a
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2024 18:36
рішення від 11.07.2024 № 11977.pdf
Дата публікації: 11 липня 2024 18:36
інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 №12382.pdf
Дата публікації: 19 липня 2024 16:56
рішення від 18.07.2024 №12382.pdf
Дата публікації: 23 липня 2024 11:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення № 1134 від 04.07. 2024р. рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРМОНТАЖЛЮКС" за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 "Завершальні будівельні роботи")", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-007270-a.. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12382-р/пк-пз від 18.07.2024.
Дата виконання рішення замовником: 16 серпня 2024 11:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
6 410 976,00
UAH з ПДВ
|
6 410 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД» |
6 898 637,81
UAH з ПДВ
|
6 898 637,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Рішення скасоване |
6 410 976,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 21:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 21:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД» #44703218 |
Рішення скасоване |
6 898 637,81
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 21:17
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Рішення скасоване |
6 410 976,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 11:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2024 09:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД» #44703218 |
Рішення скасоване |
6 898 637,81
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 11:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Відхилено |
6 410 976,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2024 11:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД» #44703218 |
Відхилено |
6 898 637,81
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2024 11:13
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 15:43 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 24 квітня 2024 15:42 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель № UA-2024-03-08-007270-a» з підстави, що передбачена п.п.2 п.50 Постанови, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Зокрема, тендерною документацією Замовника не враховано вимоги Наказу Мінрегіону від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» щодо врахування коефіцієнтів до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються Даний коефіцієнт (1,2) визначається Додатком Б (обов'язковий) до Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 №156, та являється важливою складовою формування інвесторської кошторисної документації. Відсутність можливості внесення змін до тендерної документації на стадії кваліфікації учасників створює неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
24 квітня 2024 15:43
|
Електронний підпис |
24 квітня 2024 15:42
|
Протокол № 649.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-03-08-007270-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 03 травня 2024 16:05
Дата подання: 03 травня 2024 16:05
Скарга на рішення Замовника про відміну відкритих торгів за процедурою закупівлі №UA-2024-03-08-007270-a
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну відкритих торгів за процедурою закупівлі №UA-2024-03-08-007270-a
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2024 17:54
Рішення від 07.05.2024 №8053.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 17:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 №8499.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 14:04
рішення від 14.05.2024 № 8499.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення № 649 від 23.04.2024р. рішення про відміну процедури закупівлі — "Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 "Завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-007270-a. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8499 -р/пк-пз від 14.05.2024.
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2024 15:52
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій