Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 50110000 - 9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та обслуговування транспортних засобів)
Очікувана вартість
2 526 000,00 UAH
UA-2024-03-08-007002-a ● ff34b65cd0f64c8dac76a1301f6907b6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26514713 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пілотська 1 |
Контактна особа: |
Рожанчук Анна Миколаївна +380671331620 km.oblmedcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 12:32 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 12:32 |
Очікувана вартість: | 2 526 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Закупівля проводиться на 2024 рік. Відкриті торги з особливостями. Вид предмета закупівлі – послуга. Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі Джерело фінансування: Фінансування здійснюється за рахунок коштів Національної служби здоров’я України. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою." Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями). Тендерні пропозиції з ціною, вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, до розгляду не приймаються.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та обслуговування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, за місцем розташування транспорту Замовника або на відповідній обладнаній станції технічного обслуговування у м. Хмельницькому Хмельницькій області, що повинна знаходитися по віддаленості не більше 7 км від основного пункту базування Замовника, (м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20) – детальна інформація наведена в Додатку 2 до Тендерної Документації .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем Актах здачі – приймання робіт (наданих послуг) Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів після надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 11:32 |
24_Додаток 1_(кваліфікаціи_ні критеріі_) - зміни 18.03.24.docx | |
18 березня 2024 11:32 |
23_ТД_(Ремонт ХМ) - зміни 18.03.24.doc | |
18 березня 2024 11:32 |
21_Оголошення про вiдкритi торги - зміни 18.03.24.docx | |
18 березня 2024 11:17 |
22_Перелік змін - 18.03.2024.docx | |
18 березня 2024 11:17 |
20_Протокол про внесення змін - 18.03.2024.pdf | |
13 березня 2024 17:22 |
15_Перелік змін - 13.03.2024.docx | |
13 березня 2024 17:22 |
Протокол 4 від 13.03.2024_20240313_0001.pdf | |
08 березня 2024 17:38 |
12_Додаток 4 (цінова пропозиція).doc | |
08 березня 2024 17:38 |
11_Додаток_3_1_Лист_згода_.doc | |
08 березня 2024 17:38 |
10_Додаток 3 (Проект договору).doc | |
08 березня 2024 17:38 |
8_Додаток 2 (тех.вим.).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-08-007002-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:43985513
Дата подання: 13 березня 2024 16:56
Щодо кваліф.вимог
Шановний Замовнику.
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію вимог.
1. Відповідно до пункту 1.3.5.Додатку 1 документації Замовник зазначає, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ.
Даною вимогою Замовник штучно обмежив конкуренцію з тією причини, що за результатом огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме автопідйомників видаються НЕ ЛИШЕ висновки експертизи, а також Акти статичного й динамічного випробування підйомників, що є абсолютно тотожніми документами.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.5. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: «Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження або акт статичного й динамічного випробування на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ
2. Відповідно до пункту 1.3.6. Додатку 1 документації Учасник у складі пропозиції надає підтвердження наявною діючою ліцензією щодо стенду для розвалу-сходження коліс. Проте, обладнання СТО яким є стенд розвал-сходження коліс відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягає ліцензуванню, ліцензуванню підлягають лише види діяльності.
Також наголошуємо, що обладнання - стенду для розвалу-сходження коліс може та потребує отримання свідоцтв калібрування, що підтверджують робочий стан та точність вимірювань.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.5. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: Учасник у складі пропозиції надає підтвердження у вигляді свідоцтва повірки (калібрування) щодо стенду для розвалу-сходження коліс
Розгорнути
Згорнути
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію вимог.
1. Відповідно до пункту 1.3.5.Додатку 1 документації Замовник зазначає, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ.
Даною вимогою Замовник штучно обмежив конкуренцію з тією причини, що за результатом огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме автопідйомників видаються НЕ ЛИШЕ висновки експертизи, а також Акти статичного й динамічного випробування підйомників, що є абсолютно тотожніми документами.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.5. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: «Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження або акт статичного й динамічного випробування на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ
2. Відповідно до пункту 1.3.6. Додатку 1 документації Учасник у складі пропозиції надає підтвердження наявною діючою ліцензією щодо стенду для розвалу-сходження коліс. Проте, обладнання СТО яким є стенд розвал-сходження коліс відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягає ліцензуванню, ліцензуванню підлягають лише види діяльності.
Також наголошуємо, що обладнання - стенду для розвалу-сходження коліс може та потребує отримання свідоцтв калібрування, що підтверджують робочий стан та точність вимірювань.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.5. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: Учасник у складі пропозиції надає підтвердження у вигляді свідоцтва повірки (калібрування) щодо стенду для розвалу-сходження коліс
Скасована
Дата: 13 березня 2024 16:57
Причина: Помилка при створенні
Номер вимоги: UA-2024-03-08-007002-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:43985513
Дата подання: 13 березня 2024 16:57
Щодо кваліф вимог
Шановний Замовнику.
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію вимог.
1. Відповідно до пункту 1.3.5.Додатку 1 документації Замовник зазначає, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ.
Даною вимогою Замовник штучно обмежив конкуренцію з тією причини, що за результатом огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме автопідйомників видаються НЕ ЛИШЕ висновки експертизи, а також Акти статичного й динамічного випробування підйомників, що є абсолютно тотожніми документами.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.5. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: «Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження або акт статичного й динамічного випробування на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ
2. Відповідно до пункту 1.3.6. Додатку 1 документації Учасник у складі пропозиції надає підтвердження наявною діючою ліцензією щодо стенду для розвалу-сходження коліс. Проте, обладнання СТО яким є стенд розвал-сходження коліс відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягає ліцензуванню, ліцензуванню підлягають лише види діяльності.
Також наголошуємо, що обладнання - стенду для розвалу-сходження коліс може та потребує отримання свідоцтв калібрування, що підтверджують робочий стан та точність вимірювань.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.6. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: Учасник у складі пропозиції надає підтвердження у вигляді свідоцтва повірки (калібрування) щодо стенду для розвалу-сходження коліс
Розгорнути
Згорнути
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію вимог.
1. Відповідно до пункту 1.3.5.Додатку 1 документації Замовник зазначає, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ.
Даною вимогою Замовник штучно обмежив конкуренцію з тією причини, що за результатом огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме автопідйомників видаються НЕ ЛИШЕ висновки експертизи, а також Акти статичного й динамічного випробування підйомників, що є абсолютно тотожніми документами.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.5. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: «Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження або акт статичного й динамічного випробування на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ
2. Відповідно до пункту 1.3.6. Додатку 1 документації Учасник у складі пропозиції надає підтвердження наявною діючою ліцензією щодо стенду для розвалу-сходження коліс. Проте, обладнання СТО яким є стенд розвал-сходження коліс відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягає ліцензуванню, ліцензуванню підлягають лише види діяльності.
Також наголошуємо, що обладнання - стенду для розвалу-сходження коліс може та потребує отримання свідоцтв калібрування, що підтверджують робочий стан та точність вимірювань.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації й вимогу п.1.3.6. Додатку 1 документації викласти в наступній редакції: Учасник у складі пропозиції надає підтвердження у вигляді свідоцтва повірки (калібрування) щодо стенду для розвалу-сходження коліс
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2024 17:59
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
Стосовно першого питання.
Згідно пункту 28 особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимога, що Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ не є дискримінаційною.
Як Ви й самі зазначили: висновки експертизи, а також Акти статичного й динамічного випробування підйомників - є подібними документами, але враховуючи повний (більш розширений) перелік викладеної інформації в документі висновку експертизи Замовником було встановлено дану вимогу.
Відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині.
Що стосується другого питання. Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Стосовно першого питання.
Згідно пункту 28 особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимога, що Учасник повинен надати висновок експертизи за результатами експертного обстеження на кожен з вказаних у довідці автопідйомників, що видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію Управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників, та/або Атестат про акредитацію НААУ не є дискримінаційною.
Як Ви й самі зазначили: висновки експертизи, а також Акти статичного й динамічного випробування підйомників - є подібними документами, але враховуючи повний (більш розширений) перелік викладеної інформації в документі висновку експертизи Замовником було встановлено дану вимогу.
Відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині.
Що стосується другого питання. Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " ЛІДЕР СЕРВІС" |
2 110 000,00
UAH з ПДВ
|
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "ХМЕЛЬНИЧЧИНА-АВТО" |
2 270 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " ЛІДЕР СЕРВІС" #32929163 |
Переможець |
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 18:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 19:57
|
31_Д.У. _2 від 12.04.24р.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 19:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 17:36
|
30_Д.У._1 від 04.04.24р..pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 17:00
|
28_Договір з ТОВ Лідер Сервіс - 040424 від 04.04.24р..pdf | укладений |
08 квітня 2024 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.п. 5 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п.п.5 пункту. 12.3 Договору, Сторони погодили зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Відповідно до зазначеного, Сторони вирішили зменшити суму Договору на 15,00 грн. (п'ятнадцять гривень 00 копійок) 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума Договору становить: 1 899 984,00 гривень (один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 316 664 грн. 00 коп. (триста шістнадцять тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 00 копійок) та складається з вартості нормо/годин та вартості запасних частин.» 3. Внести зміни до пункту 3.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.2. Вартість 1 (однієї) нормо/години, згідно з Договором, становить: 468,74 грн. з ПДВ. та залишається не змінною протягом дії Договору.» Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції від «04» квітня 2024 року, що є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. 4. Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції від «04» квітня 2024 року, що є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. 5. Інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 040424 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.п. 5 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п.п.5 пункту. 12.3 Договору, Сторони погодили зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Відповідно до зазначеного, Сторони вирішили зменшити суму Договору на 32,00 грн. (тридцять дві гривні 00 копійок) 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума Договору становить: 1 899 952,00 гривень (один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 316 658 грн. 67 коп. (триста шістнадцять тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 67 копійок) та складається з вартості нормо/годин та вартості запасних частин.» 3. Внести зміни до пункту 3.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.2. Вартість 1 (однієї) нормо/години, згідно з Договором, становить: 468,72 грн. з ПДВ. та залишається не змінною протягом дії Договору.» Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції від «12» квітня 2024 року, що є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. 4. Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції від «12» квітня 2024 року, що є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. 5. Інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 040424 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |