Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги фізичної охорони об'єкта АТ «СЕНС БАНК» за адресою: м.Київ, б-р Миколи Міхновського (перейм. б-р Дружби Народів), підземний перехід, 26 літ.А (ТЦ «Квадрат»)
Очікувана вартість
2 635 200,00 UAH
UA-2024-03-08-006738-a a60df3360e844707810c9c1a2be8ab5f
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Худотепла Наталія

380666364353 nkhudoteplaya@sensebank.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Код ЄДРПОУ: 23494714
Вебсайт: https://sensebank.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 100
Контактна особа: Худотепла Наталія
380666364353
nkhudoteplaya@sensebank.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2024 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2024 18:01
Початок аукціону: 20 березня 2024 15:02
Очікувана вартість: 2 635 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 176,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 рік
Загальна вартість послуг охорони за 12 місяців, грн. з податками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Вартість наданих послуг з охорони здійснюється щомісячно, протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Замовником рахунку та підписання Сторонами Акту приймання-передавання наданих послуг за місяць, за який здійснюється оплата послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість годин
Дата подання: 10 березня 2024 09:14
Дата відповіді: 12 березня 2024 12:49
Шановний замовнику, у Вас 2025 рік теж високосний, чи на законодавчому рівні планують усі роки зробити 366 днів?
Відповідь: Щановний учаснику, найближчим часом будуть внесені зміни в Тендерну документацію з розрахунком на 365 днів. Дякуємо за запитання.
де КЕП?
Дата подання: 10 березня 2024 09:17
Дата відповіді: 12 березня 2024 12:50
чи 8 березня вдалося?
Відповідь: Шановний учаснику. Уточніть, будь ласка, Ваше запитання.
Додаткові документи
Дата подання: 10 березня 2024 09:44
Дата відповіді: 12 березня 2024 12:50
Доброго дня. У тендерній документації Вами зазначено: "Замовник має право звернутися до учасника, якого ЕСЗ обрала переможцем за найменшою ціною, з проханням надати додаткові документи (копії таких документів), подання яких не було передбачено цією Тендерною документацією. У разі ненадання таких документів (копій таких документів) впродовж 5-ти (п’яти) робочих днів, тендерна пропозиція учасника визнається такою, що не відповідає умовам закупівлі." Не робіть видимість конкурентної закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Уточніть, будь ласка, Ваше запитання.
Які саме документи вимагаються?
Дата подання: 11 березня 2024 10:09
Дата відповіді: 12 березня 2024 15:09
За вимогою: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; На підтвердження надати довідку у довільній формі із зазначенням інформації: o загальна кількість працівників, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони; o працівників, що будуть залучатись до надання послуг Замовнику (чисельність працівників для виконання умов Договору повинна бути не меншою ніж 16 осіб) із зазначенням П.І.Б., посади, кваліфікації, освіти та досвіду цих працівників. На підтвердження надати документи, що підтверджують інформацію Учасника про відповідність цьому критерію; Які саме документи, що підтверджують інформацію Учасника про відповідність цьому критерію, вимагаються?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, можуть бути подані будь які офіційні документи, що видані компетентним органом чи організаціями, відповідно завірені, що підтверджують перебування у штаті працівників на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони- загальної кількості працівників та працівників, що будуть залучатись до надання послуг Замовнику (чисельність працівників для виконання умов Договору повинна бути не меншою ніж 16 осіб), набуття освіти та відповідного досвіду роботи останніх.
Залучення субпідрядника
Дата подання: 11 березня 2024 10:16
Дата відповіді: 12 березня 2024 12:48
Доброго дня! Чи передбачаєте можливість учасниками залучення субпідрядника для підтвердження наявності працівників?
Відповідь: Шановний учаснику, залучення субпідрядних організацій для підтвердження наявності працівників Замовником не розглядаються. Дякуємо за запитання.
Процедура оголошена не вірно!!!!
Дата подання: 13 березня 2024 09:20
Дата відповіді: 13 березня 2024 10:53
У вас документи не підрисані КЕП. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повинен підписувати документи КЕП. Де він?
Відповідь: Шановний Учасник! АТ «СЕНС БАНК» (далі – Банк) як незамовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для закупівлі товарів/робіт/послуг, у тому числі для закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об'єкта АТ «СЕНС БАНК» за адресою: м.Київ, б-р Миколи Міхновського (перейм. б-р Дружби Народів), підземний перехід, 26 літ.А (ТЦ «Квадрат»)), використовує електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ) в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 та наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція), оскільки пунктом 1 розділу ІІ Інструкції незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ шляхом здійснення закупівель до порядку, аналогічному для спрощених закупівель.
Крім того, норми Закону «Про публічні закупівлі», не містить вимог щодо забов’язання Замовника публікувати закупівлю із накладанням електронного підпису.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-08-006738-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 09 квітня 2024 11:30
ВИМОГА щодо дій Замовника при кваліфікації пропозицій
№ 01 від 09.04.2024 р.
АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ
"СЕНС БАНК"
03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100

Скаржник: Приватне підприємство
«ШЕРИФ-ЗАХИСТ»
02093, м. Київ, вул. Поліська, буд.22, к. 126
Код ЄДРПОУ 37153018
Тел: +38050 722 12 40
e-mail: tender@sheriff.com.ua

Замовник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"СЕНС БАНК"
03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100
Код ЄДРПОУ 23494714

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-03-08-006738-a

ВИМОГА
щодо дій Замовника при кваліфікації пропозицій

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (спрощена закупівля) «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об'єкта АТ «СЕНС БАНК» за адресою: м.Київ, б-р Миколи Міхновського (перейм. б-р Дружби Народів), підземний перехід, 26 літ.А (ТЦ «Квадрат»)».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-08-006738-a.
Приватне підприємство «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» (далі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Очікувана вартість закупівлі 2 635 200,00 грн. з ПДВ.
Кінцева дата подання тендерних пропозицій – 19 березня 2024 року до 18:01.
Тендерні пропозиції на участь в процедурі закупівлі було подано 3 наступними учасниками:
Учасник Остаточна пропозиція Статус
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУПОЛ 89" 2 372 500 грн з ПДВ Визнаний переможцем
Вимога про усунення порушення: до 28.03.24, 17:50
2 Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕМІДА БЕЗПЕКА" 2 376 000 грн з ПДВ Очікує рішення
3 ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 2 417 760 грн з ПДВ Очікує рішення

Дата розкриття пропозицій – 20 березня 2024 року о 15:31.
Відповідно до тендерної документації: Для оцінки тендерних пропозицій використовується єдиний критерій оцінки «Ціна» (питома вага критерію – 100% (з ПДВ)) згідно наступної методики: Тендерна пропозиція, яка містить найнижчу Ціну, визнається найбільш економічно вигідною. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна, яка зазначається в екранній формі учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ).
Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "КУПОЛ 89" і прийнято її, про що оприлюднено повідомлення про намір підписати договір.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки вважає, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам документації, і мала бути відхилена.

Враховуючи зазначене, ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» подає дану вимогу.

І. Вимога тендерної документації викладена наступним чином: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) 3 розряду працівників, що будуть залучатись до надання послуг Замовнику, які зазначені у Довідці про наявність працівників;
На підтвердження надати копії чинних документів

У складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" надано свідоцтва про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник для Білан Микола Миколайович та Побєгов Єдуард Вячеславович.
У складі пропозиції Переможця відсутні додатки до свідоцтв вищеперелічених охоронників, що не підтверджує набуття даними охоронниками кваліфікації 3 розряду.
Таким чином, з документів, наявних у складі пропозиції не вбачається, що ТОВ "КУПОЛ 89" підтвердив наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості не менше 16-ти осіб, а отже, це порушує вимогу тендерної документації.
Замовник у разі виявлення невідповідностей, мав звернутися до Переможця з вимогою про усунення порушень з цієї підстави, але цього зроблено не було.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" відсутнє підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше 16-ти осіб.
Отже, пропозиція ТОВ "КУПОЛ 89" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

ІІ. Вимога тендерної документації викладена наступним чином: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 5 договорів з різними клієнтами за останні 5 років)
На підтвердження надати:
- довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів із зазначенням нформації: найменування клієнта, дата договору, предмет договору.
- копію договорів з рекомендаційними листами служби безпеки клієнтів (не менше 1 (одного) рекомендаційного листа на кожен з наданих договорів, зазначених у Довідці).

Тобто Замовник чітко передбачає, що у складі пропозиції потрібно надати копію договорів з рекомендаційними листами служби безпеки клієнтів (не менше 1 (одного) рекомендаційного листа на кожен з наданих договорів, зазначених у Довідці), тобто якщо договорів 5, то і рекомендаційних листів має бути також 5.
У складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" надає довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів з переліком 5-ти аналогічних договорів. До зазначеної довідки подаються 5 копій договорів, як того вимагає тендерна документація. Також ТОВ "КУПОЛ 89" надає рекомендаційний лист від клієнта Альфа-Банк.
Проте у складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" відсутні рекомендаційні листи від 4 інших клієнтів, вказаних ним у довідці про виконання аналогічних договорів.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" не надано рекомендаційні листи від 4 інших клієнтів, вказаних ним у довідці про виконання аналогічних договорів, як це визначено тендерною документацією.
Замовник звернувся до ТОВ "КУПОЛ 89" з вимогою про усунення порушень з цієї підстави, але ТОВ "КУПОЛ 89" не виправив цю вимогу та не завантажив до своєї пропозиції 4 рекомендаційні листи клієнтів.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" відсутнє підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Отже, пропозиція ТОВ "КУПОЛ 89" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

ІІІ. Вимога тендерної документації викладена наступним чином: Вимоги до виконавців (охоронців) які будуть залучатися до виконання функцій з надання Замовнику послуг фізичної охорони:
• Віковий ценз – 25-45 років.
У складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" надає довідку з переліком працівників охорони (виконавців) у кількості 16-ти охоронників та підтверджує відсутність судимості у них шляхом надання копій довідок МВС про відсутність судимості. У цих довідках вказана дати народження вищезгаданих охоронників.
Проаналізувавши вік охоронників, вказаних у довідці про наявність працівників, з’ясовано, що вік 9-ти з них не відповідає вимогам тендерної документації, а саме віковий ценз – 25-45 років.
Вік охоронників не відповідає вимогам тендерної документації для:
1. Абрикосов Олександр Анатолійович 08.03.1972 р.н. – 52 роки
2. Білан Микола Миколайович 22.08.1973 р.н. – 50 років
3. Єгоров Олексій Олексійович 01.07.1975 р.н. – 48 років
4. Ломака Віктор Вікторович 11.03.1961 р.н. – 62 роки
5. Мовчанюк Василь Григорович 04.04.1967 р.н. – 57 років
6. Москаленко Володимир Миколайович 16.11.1970 р.н. – 53 роки
7. Рибас Віталій Леонідович 06.01.1973 р.н. – 51 рік
8. Сикерин Євгеній Семенович 05.02.1964 р.н. – 60 років
9. Хорольський Ігор Вікторович 09.02.1969 р.н. -55 років
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" надано перелік працівників, що не відповідають вимогам тендерної документації у частині вікового цензу 25-45 років.
Замовник у разі виявлення невідповідностей, мав звернутися до ТОВ "КУПОЛ 89" з вимогою про усунення порушень з цієї підстави, але цього зроблено не було.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "КУПОЛ 89" відсутнє підтвердження наявності праціників, що відповідють вимогам тендерної документації Замовника.
Отже, пропозиція ТОВ "КУПОЛ 89" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена.

З огляду на вищезазначене, вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозиції учасників, та прийняв пропозицію, яка не відповідає вимогам документації.
Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозицій необ’єктивно та упереджено визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, що може вказувати на можливі корупційні зв’язки між ТОВ "КУПОЛ 89" та представником Замовника, що відповідаьний за проведення тендеру.

Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції, яка не відповідала вимогам документації.


ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "КУПОЛ 89".
4. Завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2024 11:36
За результатом розгляду наданої Вимоги, Банком прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі та повторного проведення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУПОЛ 89" 2 592 960,00
UAH з ПДВ
2 372 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕМІДА БЕЗПЕКА" 2 487 840,00
UAH з ПДВ
2 376 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 2 610 480,00
UAH з ПДВ
2 417 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2024 14:14
Електронний підпис
28 березня 2024 14:10
Електронний підпис
28 березня 2024 14:10
Копії описів_27.03.pdf.p7s
28 березня 2024 14:10
Копія ліцензії_27.03.pdf.p7s
28 березня 2024 14:10
Специфікація_27.03.xlsx.p7s
28 березня 2024 14:10
Технічні вимоги_27.03.pdf.p7s
28 березня 2024 14:10
Накази працівників_28.03.pdf
28 березня 2024 14:10
Копії описів_27.03.pdf
28 березня 2024 14:10
Копія ліцензії_27.03.pdf
28 березня 2024 14:10
Специфікація_27.03.xlsx
28 березня 2024 14:10
Тендерна пропозиція_27.03.pdf
28 березня 2024 14:10
Технічні вимоги_27.03.pdf
18 березня 2024 22:26
Електронний підпис
18 березня 2024 22:26
Електронний підпис
18 березня 2024 15:42
Електронний підпис
18 березня 2024 15:42
Електронний підпис
18 березня 2024 15:42
Дислокація-розрахунок.pdf
18 березня 2024 15:42
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2024 15:42
Проект Договору.pdf
18 березня 2024 15:42
Лист.pdf
18 березня 2024 15:42
Проект Договору.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Лист.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Статут.pdf
18 березня 2024 15:42
Витяг ЄП.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Статут.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Протокол.pdf
18 березня 2024 15:42
Аналогічні договора.rar.p7s
18 березня 2024 15:42
Ліцензія.pdf
18 березня 2024 15:42
Відгук.pdf
18 березня 2024 15:42
Аналогічні договора.rar
18 березня 2024 15:42
Протокол.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Витяг ЄП.pdf
18 березня 2024 15:42
Працівники.pdf
18 березня 2024 15:42
Ліцензія.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Працівники.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Виписка.pdf
18 березня 2024 15:42
Відгук.pdf.p7s
18 березня 2024 15:42
Виписка.pdf.p7s

Публічні документи

19 березня 2024 10:49
Електронний підпис
19 березня 2024 10:47
Структура власноті.pdf
19 березня 2024 10:47
Статут Феміда Безпека.PDF
19 березня 2024 10:47
Рекомендований лист КАБ.pdf
19 березня 2024 10:47
наказ_ліцензія МВС.PDF
19 березня 2024 10:47
Додаток 2.pdf
19 березня 2024 10:47
Договір.docx
19 березня 2024 10:47
Договір оренди.pdf
19 березня 2024 10:47
Довідка лобіювання.pdf
19 березня 2024 10:47
Витяг про несудимість.pdf
19 березня 2024 10:47
Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 10:47
Додаток 1.2. Специфікація.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 11:30
Електронний підпис
19 березня 2024 11:30
Електронний підпис
19 березня 2024 11:29
Опис.jpg
19 березня 2024 11:29
Кваліфікація.pdf
19 березня 2024 11:29
Довідка (1).zip
19 березня 2024 11:29
12. Кива.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Пропозиція.pdf
19 березня 2024 11:29
Статут ШЗ 2023.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
14. Кошкін.pdf
19 березня 2024 11:29
1. Дерев'янко.pdf
19 березня 2024 11:29
6. Рекеда.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
10. Дяченко.pdf
19 березня 2024 11:29
Витяг ЄДР від 26.02.2024.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
16. Логойко.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
11. Житніков.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
ТЗ.pdf
19 березня 2024 11:29
4. Лідін.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
2. Бабаченко.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
9. Бойко.pdf
19 березня 2024 11:29
Специфікація.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
3. Філозоп.pdf
19 березня 2024 11:29
13. Козак.pdf
19 березня 2024 11:29
Кваліфікація.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Довідка (1).zip.p7s
19 березня 2024 11:29
16. Логойко.pdf
19 березня 2024 11:29
9. Бойко.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Рішення.pdf
19 березня 2024 11:29
Підрозділ у м. Київ.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Рішення.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
5. Польовик.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
3. Філозоп.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
ТЗ.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
5. Польовик.pdf
19 березня 2024 11:29
Договір.pdf
19 березня 2024 11:29
довідки.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
10. Дяченко.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
14. Кошкін.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Витяг платника ПДВ ШЗ.jpg
19 березня 2024 11:29
15. Курка.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
12. Кива.pdf
19 березня 2024 11:29
Витяг ЄДР від 26.02.2024.pdf
19 березня 2024 11:29
13. Козак.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Довідка.zip.p7s
19 березня 2024 11:29
довідки.pdf
19 березня 2024 11:29
Опис.jpg.p7s
19 березня 2024 11:29
6. Рекеда.pdf
19 березня 2024 11:29
8. Білієнко.pdf
19 березня 2024 11:29
15. Курка.pdf
19 березня 2024 11:29
Аналогічний 4 - Кий авто.pdf
19 березня 2024 11:29
8. Білієнко.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Договір.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Витяг платника ПДВ ШЗ.jpg.p7s
19 березня 2024 11:29
Специфікація.pdf
19 березня 2024 11:29
Підрозділ у м. Київ.pdf
19 березня 2024 11:29
7. Прохор.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
Довідка.zip
19 березня 2024 11:29
11. Житніков.pdf
19 березня 2024 11:29
4. Лідін.pdf
19 березня 2024 11:29
Статут ШЗ 2023.pdf
19 березня 2024 11:29
1. Дерев'янко.pdf.p7s
19 березня 2024 11:29
2. Бабаченко.pdf
19 березня 2024 11:29
7. Прохор.pdf
19 березня 2024 11:29
Пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУПОЛ 89"

ТОВ "ФЕМІДА БЕЗПЕКА"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Очікує рішення 2 417 760,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 15:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕМІДА БЕЗПЕКА"
#42587549
Очікує рішення 2 376 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 15:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУПОЛ 89"
#42603654
Переможець 2 372 500,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 13:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 17:50

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів просимо доповнити наступним: 1. Надати Тендерну пропозицію (Додаток 1.1. Тендерної документації) та Специфікацію (Додаток 1.2. Тендерної документації) за результатом аукціону. 2. Надати підписаний Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги». 3. Зазначити повне найменування учасника в п. 4.1. Тендерної пропозиції (Додаток 1.1. Тендерної документації). 4. Заповнити п. 4.6. «Інші особливі умови» Тендерної пропозиції (Додаток 1.1. Тендерної документації) відповідно до умов п. 4.6 Розділу 1 Тендерної документації. 5. Надати Копію Ліцензії на вимогу п. 12 Розділу 1 та п. 16.4 Додатку 3 Тендерної документації 6. Надати Копії документів, що підтверджують право власності та/або оренди на об’єкт, в якому дислокується діючий підрозділ охорони Учасника в м. Києві, відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації; 7. Надати довідку на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: 1. Загальна кількість працівників, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони; 2. Працівників, що будуть залучатись до надання послуг Замовнику (чисельність працівників для виконання умов Договору повинна бути не меншою ніж 16 осіб) із зазначенням П.І.Б., посади, кваліфікації, освіти та досвіду цих працівників. Та підтверджуючі документи - офіційні документи, що видані компетентним органом чи організаціями, відповідно завірені, що підтверджують перебування у штаті працівників на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони- загальної кількості працівників та працівників, що будуть залучатись до надання послуг Замовнику (чисельність працівників для виконання умов Договору повинна бути не меншою ніж 16 осіб), набуття освіти та відповідного досвіду роботи останніх. 8. Довідка про виконання аналогічних договорів не містить дату договору, відповідно до вимог п. 12 Розділу .1 Тендерної документації; 9. Надати рекомендаційні листи служби безпеки клієнтів (не менше 1 (одного) рекомендаційного листа на кожен з наданих договорів, зазначених у Довідці); 10. Надати Наказ про призначення Директора на посаду (відповідно п. 5 Додатку 3 документації). 11. Надати копію ОПИСу документів для проведення відповідної реєстраційної дії державним реєстратором або тотожного документу) проведення таких реєстраційних дій (Статуту, доповнень та змін до Статуту)

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУПОЛ 89"
#42603654
2 372 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 квітня 2024 11:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна процедури закупівлі згідно Рішення ТК №22 від 11.04.2024
Документи:
15 квітня 2024 11:37
Протокол №22 від 11.04.2024_ФО_публ_2.pdf