Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проєктної документації по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) по вул. Чорновола м.Нетішин Нетішинської міської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області»
Очікувана вартість
1 723 680,00 UAH
UA-2024-03-08-006534-a ● 60e7b0d6b74345b3bf02a80d3cd20ffc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40388924 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Процишин Борис 30384291200 tkukbnmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 13:29 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 13:29 |
Очікувана вартість: | 1 723 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 618,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розроблення проєктної документації по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) по вул. Чорновола м.Нетішин Нетішинської міської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розроблення проєктної документації по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) по вул. Чорновола м.Нетішин Нетішинської міської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) проєктних робіт на об’єктах будівництва: | 10% |
Понад 3 млн. гривень: | 10% |
Понад 1,7 млн. грн. до 3 млн. грн. включно: | 5% |
До 1,7 млн. грн. включно: | 0% |
Строк виконання робіт: | 10% |
До 60 календарних днів включно: | 10% |
Від 61 календарного дня до 120 календарних днів включно: | 5% |
Від 121 календарного дня: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 6 працівників: | 10% |
Від 4 до 6 працівників включно: | 5% |
До 3 працівників включно: | 0% |
15 березня 2024 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 15:57 |
Тендерна документація ПКД ДНЗ №2_редакція №3.pdf | |
15 березня 2024 15:57 |
Перелік змін внесених в тендерну_редакція №3.pdf | |
15 березня 2024 15:57 |
Оголошення_редакція №3.pdf | |
15 березня 2024 15:57 |
Додатки до тендерної_редакція №3.docx | |
11 березня 2024 21:52 |
Додатки до тендерної_нова редакція.docx | |
11 березня 2024 21:52 |
Перелік змін внесених в тендерну документацію.pdf | |
08 березня 2024 15:42 |
Тендерна документація проектні ПРУ Чорновола.pdf | |
08 березня 2024 15:42 |
Додатки до тендерної.pdf | |
08 березня 2024 15:42 |
Оголошення проектні ПРУ Чорновола.pdf |
15 березня 2024 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 березня 2024 15:57 |
Тендерна документація ПКД ДНЗ №2_редакція №3.pdf
|
||||||
15 березня 2024 15:57 |
Перелік змін внесених в тендерну_редакція №3.pdf
|
||||||
15 березня 2024 15:57 |
Оголошення_редакція №3.pdf
|
||||||
15 березня 2024 15:57 |
Додатки до тендерної_редакція №3.docx
|
||||||
11 березня 2024 21:52 |
Додатки до тендерної_нова редакція.docx
|
||||||
11 березня 2024 21:52 |
Перелік змін внесених в тендерну документацію.pdf
|
||||||
08 березня 2024 15:42 |
Тендерна документація проектні ПРУ Чорновола.pdf
|
||||||
08 березня 2024 15:42 |
Додатки до тендерної.pdf
|
||||||
08 березня 2024 15:42 |
Оголошення проектні ПРУ Чорновола.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ворд
Дата подання: 08 березня 2024 22:31
Дата відповіді: 11 березня 2024 21:57
Просимо замовника продублювати всі файли документів у форматі ворд для подальшої можливості заповнення таблиць, форм і т.д. В форматі пдф редагувати не можливо. Чи ви пропонуєте всім учасникам претендентам набирати все в ручну?
Відповідь: Файл "Додатки до тендерної_нова редакція.docx" дозавантажений у форматі DOCX, у ньому наявні усі необхідні форми та таблиці для заповнення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 березня 2024 19:24
Дата відповіді: 14 березня 2024 17:12
Просимо вас, прибрати дискримінаційну вимогу, додатку 1, підпункт 3.1.1, а саме загальна вартість аналогічних договорів на 1,7 млн. грн. (Два з яких мають вартувати не менше 700 тис.грн).
Оскільки це скорочує кількість потенційних учасників.
Відповідь: Кваліфікаційна вимога щодо мінімальної загальної вартості аналогічних договорів, передбачена в підпункті 3.1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, встановлена з метою якісного відбору потенційних виконавців робіт по предмету закупівлі, оскільки розроблення масштабних проєктів, на зазначену в тендерній документації очікувану вартість робіт, можна підтвердити лише вартістю аналогічних робіт по інших об'єктах та іншими необхідними документами, які вимагаються замовником згідно умов тендерної документації. Тому замовник встановлює вимогу щодо мінімальної загальної вартості аналогічних договорів.
Вид робіт аналогічних
Дата подання: 11 березня 2024 22:27
Дата відповіді: 14 березня 2024 17:34
Чи вважатиметься порушення якщо будуть надані аналогічні договори на капремонт чи реконструкцію існуючих об'єктів цивільного захисту? Чому ви зазначили тільки нове будівництво? Чого тільки не менше 3 аналогічних? А не 4 чи 5?
Відповідь: Відповідно до пункту 3.7 ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво (із змінами) (далі – ДБН) капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають:-втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації; дооснащення, заміну виробничого устатковання та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання);благоустрій території, у тому числі щодо забезпечення доступності для маломобільних груп населення.
Пунктом 3.21 ДБН передбачено, що реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (загальна площа, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня, доступність для маломобільних груп населення. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Відповідно до пункту 3.11 ДБН нове будівництво - зведення будівель та споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення.
Враховуючи вищевикладене, за своєю суттю роботи по капітальному ремонту (реконструкції) не містять всі об’єми робіт, які виконуються під час нового будівництва будівель та споруд, та не можуть відображати досвіду виконання аналогічних договорів на належному рівні, тому замовник передбачив у пункті 3.1.1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, що аналогічним вважається договір за предметом закупівлі щодо виготовлення (розроблення) проєктної документації по об’єктах, які включають роботи із нового будівництва захисних споруд цивільного захисту.
Отже, подання учасником аналогічних договорів на виконання (розроблення) проєктної документації по капітальних ремонтах та реконструкції, вважатиметься порушенням умов тендерної документації
Пунктом 3.21 ДБН передбачено, що реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (загальна площа, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня, доступність для маломобільних груп населення. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Відповідно до пункту 3.11 ДБН нове будівництво - зведення будівель та споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення.
Враховуючи вищевикладене, за своєю суттю роботи по капітальному ремонту (реконструкції) не містять всі об’єми робіт, які виконуються під час нового будівництва будівель та споруд, та не можуть відображати досвіду виконання аналогічних договорів на належному рівні, тому замовник передбачив у пункті 3.1.1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, що аналогічним вважається договір за предметом закупівлі щодо виготовлення (розроблення) проєктної документації по об’єктах, які включають роботи із нового будівництва захисних споруд цивільного захисту.
Отже, подання учасником аналогічних договорів на виконання (розроблення) проєктної документації по капітальних ремонтах та реконструкції, вважатиметься порушенням умов тендерної документації
Вартість
Дата подання: 12 березня 2024 12:05
Дата відповіді: 15 березня 2024 16:15
Доброго дня!Підкажіть у вартість входить проходження експертизи проекту?
Відповідь: Відповідно до пункту 4 Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, очікувана вартість предмету закупівлі обрахована відповідно до пунктів 2.6, 2.8, 2.9, 5.1 та мінімального відсоткового показника вартості проектних робіт, встановленого таблицею 1 додатку 1 до КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, яка не включає в себе вартість експертизи проєктної документації.
В продовження теми вартості договорів. Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 березня 2024 17:46
Дата відповіді: 17 березня 2024 23:46
Для того щоб оцінити кваліфікацію учасників, ви просите надати 3 аналогічних договори на будівництво споруд цивільного захисту, які пройшли експертизу та внесені в реєстр ЄДЕССБ, а отже ви цілком можете встановити об'єм робіт які виконанала проєктна організація. Ціновий критерій не є показником кваліфікації учасника, оскільки згідно технічного завдання на процедуру, укриття розраховане на 270 осіб, при подачі аналогічного договору, що меньше по вартості за 700 тис., але укриття призначене для більшої кількості людей, як в цьому випадку оцінити кваліфікацію. Враховуючи аукціони по процедурам які проходять, заявлена вартість може набагато відрізнятися від результатами за аукціоном.
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо вартості договорів, а для підтвердення кваліфікації ввести критерій кількості людей, що переховуються в укритті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник при підготовці тендерної документації використав кваліфікаційний критерій «вартість аналогічних договорів», а не «кількість укриваємих осіб», оскільки достовірність інформації про кількість укриваємих осіб перевірити складно, тому що дана інформація зазначається в проєктній документації, яка захищаються Законом України «Про авторське право і суміжні права». Окрім того вартість проєктних робіт обраховується відповідно до пунктів 2.6, 2.8, 2.9, 5.1 та відсоткового показника вартості проектних робіт, встановленого таблицею 1 додатку 1 до КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, та напряму залежить від кінцевої вартості будівельних робіт по об’єкту, тому більша вартість проєктних робіт означає більшу вартість передбачених будівельних робіт на об’єкті.
Кошторис пкд
Дата подання: 15 березня 2024 23:31
Дата відповіді: 18 березня 2024 16:19
В зміненому п.7.1 додатку 1 ви зазначаєте що: "кошторисна документація підписана посадовою особою учасника та відповідними (сертифікованими) спеціалістами із накладенням печатки, а
також в електронному вигляді у відповідному форматі". Просимо пояснити який саме відповідний сертифікат вам потрібен? І який саме відповідний формат вам потрібен? Згідно Настанови кошторис підписує ГІП або ГАП! Яку ви пропонуєте накласти печатку в електронному форматі? Це має бути печатка проектувальника? Чи керівники фірм ? У вас є всі рекомендовані програмні комплекси рекомендовані мінрегіоном для можливості відкривання кошторису для розрахунків пкд? Як ви будете перевіряти кошторис в електронному форматі? У вас є відповідні фахівці? Навряд. Напевно все це є у відомого вам переможця під диктовку якого ви прописуєте штучні забаганки та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В додатку 1 до Тендерної документації відсутній пункт 7.1. Прошу уточнити питання та викласти суть питання чітко та лаконічно.
Містобуди
Дата подання: 16 березня 2024 00:07
Дата відповіді: 19 березня 2024 16:01
Чи є у замовника містобудівні умови та обмеження згідно вимог ст. 29 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності? Без містобудів проектувати не можна.
Відповідь: Станом на 19.03.2024 року містобудівні умови відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 березня 2024 22:37
3 аналогічні договори
Ви вимагаєте надати не менше 3х аналогічних договорів, що є порушенням. В практиці оскарження в АМКУ є непоодинокі ухвали про незаконність вимоги замовника більше ніж 2шт аналогічних договорів! Просимо не давати підстави для оскарження вимоги про 3 договори.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2024 21:50
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Ні в Закону України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо аналогічного договору, і також не встановлено кількості необхідних для подання аналогічних договорів.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів.
На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників.
Результатом закупівлі є розроблення проєктної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту, від функціонування якої безпосередньо залежить безпека життя та здоров’я людей, що проживають на території відповідної територіальної громади.
Також варто зазначити, що в першу чергу захисна споруда цивільного захисту буде збудована на території закладу дошкільної освіти. Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг. У зв’язку із вищевикладеним замовник передбачає надання досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), щоб переконатися у професійності учасників та у їхній здатності виконувати проєктні роботи саме по конкретним видам робіт, у передбачених тендерною документацією обсягах та строках.
Скаржником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Ні в Закону України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо аналогічного договору, і також не встановлено кількості необхідних для подання аналогічних договорів.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів.
На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників.
Результатом закупівлі є розроблення проєктної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту, від функціонування якої безпосередньо залежить безпека життя та здоров’я людей, що проживають на території відповідної територіальної громади.
Також варто зазначити, що в першу чергу захисна споруда цивільного захисту буде збудована на території закладу дошкільної освіти. Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг. У зв’язку із вищевикладеним замовник передбачає надання досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), щоб переконатися у професійності учасників та у їхній здатності виконувати проєктні роботи саме по конкретним видам робіт, у передбачених тендерною документацією обсягах та строках.
Скаржником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 березня 2024 22:46
Код проєкту
Вимога щодо надання коду проєкту в ЄДЕСБ є незаконною тому що обов'язкова реєстрація проєкту в ЄДЕССБ виникли після набуття чинності ПКМК від 23 червня 2021 р. № 681Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Тобто всі аналогічні проєкти які підтверджують досвід учасника до даної постанови не мають такого коду. Це в свою чергу зменшує конкуренцію та зменшує кількість учасників, тобто вказана вимога суперечить п.5 ст.14 закону. Просимо видалити дану вимогу про коли.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2024 21:41
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 2 пункту 2.5 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
Тому учасник має право надати лист-роз'яснення у якому вказати чому він не може зазначити в довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно таблиці 3 інформацію яку передбачено надати.
Тому учасник має право надати лист-роз'яснення у якому вказати чому він не може зазначити в довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно таблиці 3 інформацію яку передбачено надати.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 березня 2024 23:07
Нове будівництво
Вимога про надання аналогічних договорів виключно для нового будівництва є дискримінаційною тому що окрім нового будівництва є види робіт як реконструкція чи капітальний ремонт аналогічних об'єктів цивільного захисту, що свідчить про досвід учасника. Просимо не створювати штучні незаконні вимоги та не давати підстави для оскарження умов закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2024 21:44
Ваша Вимога прийнята до уваги та відповідні зміни внесенні в Додаток 1 до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 09 березня 2024 23:59
Стадії
Для класу наслідків СС2, СС3 проєкт розробляється не в одну стадію РП, а в дві стадії П та Р згідно вимог ДБН А 2.2.3-2014. Просимо виправити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2024 21:45
Ваша вимога прийнята до уваги та відповдні зміни внесенні до Додатку 2 до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 11 березня 2024 17:32
СС3 наслідки
згідно п.4.15 ДСТУ 8855:2019 сховища цивільного захисту незалежно від місця розташування місткості та класу відносяться до СС3- значні наслідки. Просимо виправити п.14 дод.2 завдання на проєктування. для СС3 проєкт розробляється в дві стадії П,Р згідно п.4.6.2 ДБН А.2.2.3-2014
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2024 21:46
Ваша вимога прийнята до уваги та відповдні зміни внесенні до Додатку 2 до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 11 березня 2024 22:16
3 договори
зазначена вимога про надання не менше 3х аналогічних договорів неодноразово підтверджена рішенням АМКУ як дискримінаційна. Просимо виправити. https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/chy-pravomirno-vstanovliuvaty-vymohu-shchodo-naiavnosti-3-analohichnykh-dohovoriv-shcho-ukladeni-iz-zamovnykamy-kontrahentamy-za-rezultatamy-konkurentnoho-vidboru/. Просимо надати відповідь чи ви хочете отримати аналогічне оскарження вимоги про 3шт аналог договорів в АМКУ? Без проблем -буде. Очевидно що ви тягнете свого учасника з 3ма договорами.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2024 16:37
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо аналогічного договору, і також не встановлено кількості необхідних для подання аналогічних договорів. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів.
На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників. Результатом закупівлі є розроблення проєктної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту, від функціонування якої безпосередньо залежить безпека життя та здоров’я людей, що проживають на території відповідної територіальної громади.
Замовником проведено аналіз аналогічних закупівель в електронній системі закупівель «Прозорро» та виявлено понад 6 учасників, які виконували аналогічні роботи по трьох різних договорах.
Необхідно звернути увагу, що в ЕСЗ «Прозорро» не відображені закупівлі між приватними організаціями та установами, та для проведення аналізу не бралися до уваги розроблення проєктної документації на нове будівництво будівель, у яких відповідно до норм чинного законодавства України передбачається наявність захисних споруд цивільного захисту, що в свою чергу також цілком підпадає під критерії виконання аналогічних робіт відповідно до предмету оголошеної закупівлі, що свідчить про широке коло учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі та спростовує думку щодо «притягнення свого учасника з трьома договорами».
Також варто зазначити, що в першу чергу захисна споруда цивільного захисту буде збудована на території закладу дошкільної освіти. Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг. У зв’язку із вищевикладеним замовник передбачає надання досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), щоб переконатися у професійності учасників та у їхній здатності виконувати проєктні роботи саме по конкретним видам робіт, у передбачених тендерною документацією обсягах та строках.
Отож, Скаржником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо аналогічного договору, і також не встановлено кількості необхідних для подання аналогічних договорів. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів.
На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників. Результатом закупівлі є розроблення проєктної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту, від функціонування якої безпосередньо залежить безпека життя та здоров’я людей, що проживають на території відповідної територіальної громади.
Замовником проведено аналіз аналогічних закупівель в електронній системі закупівель «Прозорро» та виявлено понад 6 учасників, які виконували аналогічні роботи по трьох різних договорах.
Необхідно звернути увагу, що в ЕСЗ «Прозорро» не відображені закупівлі між приватними організаціями та установами, та для проведення аналізу не бралися до уваги розроблення проєктної документації на нове будівництво будівель, у яких відповідно до норм чинного законодавства України передбачається наявність захисних споруд цивільного захисту, що в свою чергу також цілком підпадає під критерії виконання аналогічних робіт відповідно до предмету оголошеної закупівлі, що свідчить про широке коло учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі та спростовує думку щодо «притягнення свого учасника з трьома договорами».
Також варто зазначити, що в першу чергу захисна споруда цивільного захисту буде збудована на території закладу дошкільної освіти. Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг. У зв’язку із вищевикладеним замовник передбачає надання досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), щоб переконатися у професійності учасників та у їхній здатності виконувати проєктні роботи саме по конкретним видам робіт, у передбачених тендерною документацією обсягах та строках.
Отож, Скаржником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.a7
Статус:
Скасована
Учасник: ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:03328965
Дата подання: 12 березня 2024 09:56
Щодо правок в п. 4.4 Договору
Дана вимога стосується редакційної правки в п. 4.4 Договору щодо погодження замовником проектної документації, де додати, що термін погодження з Замовником не входить в терміни виконання проектних робіт.
Скасована
Дата: 12 березня 2024 10:13
Причина: Введено помилково
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.b8
Статус:
Скасована
Учасник: ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:03328965
Дата подання: 12 березня 2024 09:59
Правки п. 3.4 Договору
Вимога стосується редакційної правки п. 3.4 в новій редакції: Початок робіт відраховується з моменту підписання сторонами даного Договору та отримання Виконавцем усіх вихідних даних на проектування.
Скасована
Дата: 12 березня 2024 10:12
Причина: Введено помилково
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.c9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 14 березня 2024 18:20
3 аналогічні договори
вкотре повідомляємо, що вимога сама про 3шт аналогічні договори є незаконно. Звісно, із характеру ваших відповідей всім вже цілком зрозуміло що ви тягнете когось свого відомого вам переможця. Ви пишете: "На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників." - це ви так його описали. Не складе великої складності його вирахувати при бажанні. Ну добре, тоді вам скоріш за все доведеться доводити свої аргументи в оскарженні в АМКУ, якщо доводи учасників які посилаються на абсолютно ідентичну вимогу аналогічного хитро зробленого замовника. Ну ви здогадайтеся, чи буде АМКУ виносити протилежне собі рішення, якщо раніше це ж саме АМКУ вирішила, що ця вимога є дискримінаційною ?!?. Тоді побачимо які ви надасте документальні докази на свою користь. Ви пишете: "Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг." Цікаво, чим ви обґрунтуєте, що при реконструкції чи капітальному ремонту існуючих захисних споруд в лікарнях чи в закладах освіти вимоги є нижчим ??? Де це написано ? який ДБН чи ДСТУ?. Надайте документальні докази чи нормативне обґрунтування !? Ви самі собі щось придумали- самі в це повірили, і намагаєтеся видати бажане за дійсне. Отже, рекомендуємо Вам не створювати і не придумати всіяли нісенітниці, і надавати підстав для скарження умов закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2024 23:47
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо що вичерпна відповідь була викладена у відповіді на вимогу №UA-2024-03-08-006534-a.c6. Ваші рекомендації будуть взяті до відома при підготовці тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006534-a.c10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 16 березня 2024 12:03
погодження проєкту
п. 15 3) додатку 2 суперечить п.6.ст.31 ЗУ Про регулювання згідно якого: Проектна документація на будівництво об’єктів та зміни до неї не потребують погодження державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ та організацій, отримання будь-яких інших погоджень, узгоджень, висновків тощо, не передбачених цим Законом. Просимо усунути порушення Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2024 16:04
В підпункті 3 пункту 15 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що необхідно погоджувати ПРОЕКТНІ РІШЕННЯ, а не проектну документацію. Тому порушень норм Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" зі сторони замовника не вбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРАФІТЕК ПРО» |
1 182 065,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 770 000 | Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "МБЛ КОМПАНІ" |
1 219 205,50
UAH з ПДВ
|
991 000,00
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 770 777.78 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" |
1 317 159,40
UAH з ПДВ
|
1 317 159,40
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 922 011.58 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРАФІТЕК ПРО» #44759323 |
Переможець |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2024 10:24
|
Додаткова угода №2 до №3.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 14:09
|
Додаткова угода №1 до №3.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 14:38
|
Договір №3.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виділення Виконавцеві коштів у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна виділених Виконавцеві коштів у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |