Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02001280 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 |
Контактна особа: |
Левунь Ольга Ярославівна 380352435732 levunolga21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування - власні надходження. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 17:07 |
перелік змін внесених до тендерної документації.docx | |
14 березня 2024 17:07 |
Тендерна_документація_за_Особливостями нова редакція.docx | |
14 березня 2024 17:06 |
Додаток 5 Форма_пропозицiя.docx | |
14 березня 2024 16:54 |
Додаток 3 Технічні_вимоги нова редакція.docx | |
08 березня 2024 17:18 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
08 березня 2024 17:18 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
08 березня 2024 17:18 |
Додаток 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx |
14 березня 2024 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 березня 2024 17:07 |
перелік змін внесених до тендерної документації.docx
|
||||||
14 березня 2024 17:07 |
Тендерна_документація_за_Особливостями нова редакція.docx
|
||||||
14 березня 2024 17:06 |
Додаток 5 Форма_пропозицiя.docx
|
||||||
14 березня 2024 16:54 |
Додаток 3 Технічні_вимоги нова редакція.docx
|
||||||
08 березня 2024 17:18 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
||||||
08 березня 2024 17:18 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
08 березня 2024 17:18 |
Додаток 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують чинні правовідносини учасника із виробником наразі широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки саме офіційного товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення перш за все найбільш надійного постачальника, який не лише поставить якісний легально розмитнений на території України товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Окрім того, дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника.
Вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ, та за результатами розгляду учасникам на такі вимоги тендерної документації у задоволенні скарг було відмовлено.
Враховуючи той факт, що закупівля здійснюється для бюджетної установи у вкрай непростий та нестабільний для держави час, Замовник просто зобов'язаний бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам чинного законодавства України. Також звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, його авторизованого партнера або від офіційного представництва в Україні.
Також зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва.
Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем!
Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями. ,
Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують чинні правовідносини учасника із виробником наразі широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки саме офіційного товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення перш за все найбільш надійного постачальника, який не лише поставить якісний легально розмитнений на території України товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Окрім того, дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника.
Вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ, та за результатами розгляду учасникам на такі вимоги тендерної документації у задоволенні скарг було відмовлено.
Враховуючи той факт, що закупівля здійснюється для бюджетної установи у вкрай непростий та нестабільний для держави час, Замовник просто зобов'язаний бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам чинного законодавства України. Також звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, його авторизованого партнера або від офіційного представництва в Україні.
Також зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
50 982,00
UAH з ПДВ
|
50 982,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
50 982,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 16:40
|
Договір 244.pdf | укладений |
04 квітня 2024 16:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комп'ютер Core i3-12100 3.3-4,3GHz | 2 | штуки |
17 649,00
UAH з ПДВ
|
Ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P (15.6" FHD/Intel N200(3.7GHz)/8Gb/256Gb SSD/UMA/Linux/Silver) | 1 | штуки |
15 684,00
UAH з ПДВ
|