Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Ірина Власова +380512533124 ukbmmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 02:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:55 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 737 192,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 371,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає 8685.96грн Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8685.96 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії.Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального будівництва в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Україна, м.Київ, вказані на вищевказаному сайті. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки в складі тендерної документації надає обґрунтування даної вимоги, а саме:згідно пункту 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців, п.16: Замовник обґрунтовує встановлену вимогу: з метою надання учасником гарантії якісного і добросовісного виконання робіт, замовник вважає за необхідне встановлення даної вимоги з метою документального підтвердження компетентності працівників учасника. Замовником було прийнято рішення встановлення даної вимоги для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності дана вимога є необхідною, оскільки робочим проектом передбачене обладнання вищевказаного(них) виробника(ів) є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника за своїми якісними та технічними характеристиками.Також зазначаємо, що згідно п.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Дата подання: 12 березня 2024 20:31
Дата подання: 30 квітня 2024 14:14
Дата подання: 31 травня 2024 16:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000053 ● dcb9d7d82aaf4d8b9b92e8405c215324
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.05.2024 № 40-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-03-08-006342-a 08.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-28 10:45:00
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м. Миколаїв, вул. Зої Космодем´янської, 12а» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: A-2024-03-08-006342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 17:32:24
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем´янської, 12а»
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надаємо інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, відомість об’єму робіт, експертний звіт тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: службова записка(1арк);
- Експертний звіт(позитивний) від 20.11.2023 року № 15-0162/01-23 ( 7 арк);
- Проектно – кошторисна документація (інвесторська) (45 арк);
- Технічне завдання (18 арк);
- Проект (185арк);
-Кошторисні розрахунки локальн.
-Зведений кошторисний розрахунок -2(арк.);
-Том1 (завдання на проектування, тощо.)
- Том 2 (текстова частина, тощо)
- Висновок щодо контрольної перевірки проекту річного плану (плану) закупівлі департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради від 07.03.2024 №1020/21.01-08/24-2.
2. Надаємо інформацію щодо оприлюднення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду:
https://mkrada.gov.ua/content/publichni-zakupivli.html
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
- 1.ДНЗ 131- експертний звіт.pdf
- 2.Інвесторська кошторисна документація 131.PDF
- 3.Додаток 5 Технічне завдання.docx
- 5.КОШТОРИС локальн АПС 131.rar
- 6.Зведений кошторис u_248_СД_ССР.pdf
- 7.Том1 4-2023-СПС.СО.АСПГ-20231124T055839Z-001.zip
- 8.Том2 4-2023-ІТЗЦЗ-20231124T055900Z-001.zip
- 9.Висновок ДФК pdf.pdf
- 10.Службова записка.pdf
- П. 37. Протокол надання пояснення на запит моніторингу (1).docx
- Протокольне рішення.pdf
- 4.Проект 4-2023-СПС.СО.АСПГ ДНЗ №131 (С)_compressed (1).pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 15:03:27
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2024 № 43-З
Миколаїв
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-03-08-006342-a.b3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-08-006342-a, прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.05.2024 № 40-З «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙЗАХИСТ" |
1 504 292,03
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
1 435 142,63
UAH з ПДВ
|
1 319 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙЗАХИСТ" #44386920 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 12:25
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
1 319 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 13:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 16:48
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Рішення скасоване |
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 13:38
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
1 319 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 11:16
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Відхилено |
1 319 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 11:29
|
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Рішення скасоване |
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 16:28
|
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Переможець |
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 13:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2024 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 13:14
|
Додаткова угода №4 до договору 9-T від 04.11.24.PDF | зміни до договору |
04 листопада 2024 13:13
|
Кошторис до Додаткової угоди №4 до дог. № 9-T від 04.11.24.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 13:08
|
№131.zip | зміни до договору |
04 листопада 2024 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 14:08
|
АПС №131.7z | зміни до договору |
22 жовтня 2024 13:43
|
ДУ №3 договір №9-T.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2024 11:54
|
ДУ №2 до дог.9-Т від 08.08..pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 15:16
|
ДУ №1 до дог.9-Т.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2024 15:08
|
Договір 9-Т від 10.07.2024.pdf | укладений |
10 липня 2024 15:07
|
кошториси днз 131.zip | укладений |
10 липня 2024 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв"язку з значним терміном проведення публічної закупівлі продовжити строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до звернення ТОВ "Радар Південь" у звязку із збільшенням термінів постачання компонентів для виробництва пожежної сигналізації |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.2.1. та Додатки №1 і №3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 2.1. Договору, Додатки №1, №3 викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |