Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем´янської, 12а»
Очікувана вартість
1 737 192,00 UAH
UA-2024-03-08-006342-a ● d11f90e42c554dd3905a86087049b742
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Ірина Власова +380512533124 ukbmmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 02:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:55 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 737 192,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 371,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає 8685.96грн Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8685.96 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії.Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем´янської, 12а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54022, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул.Зої Космодем´янської, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального будівництва в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Дата подання: 11 березня 2024 21:45
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:17
Згідно вимог п.2.2 Додатку №1 до тендерної документації вами встановлено наступну вимогу:
"На кожного з виконавців робіт надати копії документів: Копію диплому кваліфікованого робітника або копію свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою, що підтверджує її прийняття відповідним державним органом або з квитанцією №2 у разі подання електронної звітності." Дана вимога для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що кваліфікація одного з наших працівників, якого ми плануємо залучити до виконання робіт згідно предмету закупівлі, підтверджується ПОСВІДЧЕННЯМ, яке видане відповідним учбовим центром. Водночас Ви вимагаєте надати ВИКЛЮЧНО "копію диплому кваліфікованого робітника або копію свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації", чим обмежуєте в участі потенційних учасників процедури закупівлі. Просимо Вас внести зміни до оскаржуваної вище вимоги, та надати можливість потенційним учасникам надавати у складі пропозиції також ПОСВІДЧЕННЯ на підтвердження кваліфікації працівників-виконавців робіт. В іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Згідно умов тендерної документації Замовник вимагає копії свідоцтва/диплома/посвідчень або інших підтверджуючих документів про здобуття, присвоєння (підвищення) кваліфікації, якщо Ви надасте в складі своєї пропозиції ПОСВІДЧЕННЯ про підтвердження кваліфікації, це не буде вважатись порушенням вимог тендерної документації.
втрата чинності
Дата подання: 11 березня 2024 21:53
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:19
Згідно вимог п.2.2 Додатку №1 до тендерної документації вами встановлено наступну вимогу про надання: довідка про проходження наркологічного та психіатричного оглядів. Повідомляємо Вас, що дана вимога є некоректною та такою, що НЕ відповідає положенням чинного законодавства України, з огляду на наступне: 01.06.2022 втратили чинність попередні порядки проведення обов’язкових психіатричних і наркологічних оглядів, а саме:
Постанова КМУ «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення», затверджена 06.11.1997 № 1238 (далі – Постанова № 1238)
Постанова КМУ «Про затвердження Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих», затверджена 27.09.2000 № 1465 (далі – Постанова № 1465). Натомість із 29.06.2022 набув чинності новий Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ України від 18.04.2022 № 651 (далі – Наказ № 651). Відповідно наразі видається ДОВІДКА про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (Форма первинної облікової документації № 100-2/о), а не довідка про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, як ви цього вимагаєте. Довідка про проходження наркологічного та психіатричного оглядів не передбачена чинним законодавством України та НЕ видається. Просимо проаналізувати положення чинного законодавства України та привести у відповідність вимоги тендерної документації. В іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, до тендерної документації будуть внесені зміни.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 березня 2024 22:07
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:19
Згідно вимог п.2.2 Додатку №1 до тендерної документації вами встановлено наступну вимогу: Учасники у складі своїх пропозицій повинні надати підтвердження про • проходження спеціального навчанняНПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском;
Згідно п.2 ПРАВИЛ охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затверджених Наказ Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0433-18#Text ): 2. Ці Правила обов’язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме:
опалювальні котли теплопродуктивністю більше 0,1 МВт;
парові, водогрійні і пароводогрійні котли;
котли-бойлери, а також автономні пароперегрівачі і економайзери;
бойлери;
енерготехнологічні котли (парові та водогрійні, в тому числі содорегенераційні котли (далі - СРК));
котли-утилізатори (парові та водогрійні);
котельні мобільні установки (пересувні і транспортабельні) та енергопоїзди;
котли парові та рідинні, які працюють з високотемпературними органічними теплоносіями (далі - ВОТ);
посудини, що працюють під тиском води з температурою вище 110 °C або іншої рідини з температурою, що перевищує температуру кипіння при тиску 0,5 бар, без урахування гідростатичного тиску;
посудини, що працюють під тиском пари або газу, вищим 0,5 бар;
балони, призначені для транспортування і зберігання зріджених, стиснутих і розчинених газів під тиском, вищим 0,5 бар;
цистерни та бочки для транспортування і зберігання зріджених газів, тиск пари яких за температури до 50 °C перевищує тиск понад 0,5 бар;
цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення;
барокамери;
трубопроводи пари та гарячої води в межах котла;
трубопроводи пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар;
трубопроводи гарячої води з температурою вище 110 °C;
редукційно-охолоджувальні пристрої і колектори, що є складовою частиною трубопроводів пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар, і гарячої води з температурою води вище 110 °C."
Проаналізувавши вимоги Технічного завдання ми НЕ побачили обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар згідно вищезазначеного переліку. Таким чином, вимога що надання підтвердження про проходження спеціального навчання НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НЕ стосується виконання робіт згідно предмету даної процедури закупівлі, є дискримінаційною та незаконною. Просимо виключити оскаржувану вимогу з ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Дата подання: 11 березня 2024 22:55
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:27
Згідно вимог п.16 Додатку №1 до ТД Ви вимагаєте надати:Учасник повинен надати в складі пропозиції скан копію сертифіката або листа від виробника (дистриб´ютора) про проходження навчання (семінару) стосовно пожежного обладнання «Teletek», системи мовленнєвого оповіщення ТОВ «Вінтана Груп», системи кухонного пожежогасіння «BRAND KITCHEN SAFE».
Згідно даної вимоги Ви вимагаєте надати скан копію сертифіката або листа від виробника (дистриб´ютора) про проходження навчання (семінару) стосовно пожежного обладнання «Teletek». Повідомляємо Вас, що виробник компанія "teletek electronics jsc" знаходиться у Болгарії, зрозуміло, що компанія-виробник НЕ надасть нас як потенційному учаснику скан копію сертифіката або листа віпро проходження навчання (семінару) стосовно пожежного обладнання «Teletek». Але згідно Вашої вимоги, лист або сертифікат про проходження навчання (семінару) стосовно пожежного обладнання «Teletek» можна отримати також і від дистриб'ютора виробника. Проте, згідно інформації з мережі інтернет та інформації з офіційного сайту виробника "teletek electronics jsc", що знаходиться у Болгарії ВІДСУТНЯ інформація хто є офіційним дистриб'ютором компанії "teletek electronics jsc" в Україні. Звертаємось до ВАс, як Замовника торгів, та просимо Вас надати інформацію про офіційних дистриб'юторів виробника "teletek electronics jsc" в Україні. Дана вимога є ЯВНО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та НЕЗАКОННОЮ, і водночас з корупційною складовою. У разі відсутності відповіді на зазначене питання, будемо змушені завтра звертатись до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні вимоги ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Надаємо інформацію щодо офіційного дистриб’ютора виробника пожежного обладнання «Teletek»:посилання на сайт https://ufpsys.com/product-category/pozhezhna-syhnalizatsiya-teletek/. Контакти дистриб’ютора ТОВ ЮФП ГРУП
Україна, м.Київ, вказані на вищевказаному сайті. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки в складі тендерної документації надає обґрунтування даної вимоги, а саме:згідно пункту 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців, п.16: Замовник обґрунтовує встановлену вимогу: з метою надання учасником гарантії якісного і добросовісного виконання робіт, замовник вважає за необхідне встановлення даної вимоги з метою документального підтвердження компетентності працівників учасника. Замовником було прийнято рішення встановлення даної вимоги для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності дана вимога є необхідною, оскільки робочим проектом передбачене обладнання вищевказаного(них) виробника(ів) є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника за своїми якісними та технічними характеристиками.Також зазначаємо, що згідно п.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Україна, м.Київ, вказані на вищевказаному сайті. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки в складі тендерної документації надає обґрунтування даної вимоги, а саме:згідно пункту 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців, п.16: Замовник обґрунтовує встановлену вимогу: з метою надання учасником гарантії якісного і добросовісного виконання робіт, замовник вважає за необхідне встановлення даної вимоги з метою документального підтвердження компетентності працівників учасника. Замовником було прийнято рішення встановлення даної вимоги для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності дана вимога є необхідною, оскільки робочим проектом передбачене обладнання вищевказаного(них) виробника(ів) є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника за своїми якісними та технічними характеристиками.Також зазначаємо, що згідно п.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Невідповідність умов тендерної документації
Дата подання: 30 березня 2024 15:06
Дата відповіді: 01 квітня 2024 13:33
У Додатку 5 Технічного завдання Вами встановлена вимога - Кошторисну документацію, виконану у програмному комплексі АВК-5, яку слід подати у сканованому вигляді та яка повинна містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам відповідно до інформації, розміщеної в Додатку № 1 до тендерної документації.
У Додатку 1 документації встановлені кваліфікаційні вимоги по ст. 16 (МТБ, працівники та аналогічний договір). Встановіть конкретнішу вимогу щодо кошторисних розрахунків. Учасникам надавати розрахунки до Робочого проекту, Технічного завдання чи до кваліфікаційних вимог по статті 16 до Закону? Бо додаток 1 до ТД не містить інформацію про кількісні та технічні характеристики. Згідно умов ТД кошторисні розрахунки можуть НЕ відповідати технічному завданні чи робочому проекту? На підставі чого має бути складена договірна ціна та всі кошторисні розрахунки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Надаємо роз’яснення, що відповідно до Додатку 1 пункту 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), .п.5. зазначено: Документи про підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 5. Кошторисні розрахунки здійснюються відповідно до Технічного завдання та повинні відповідати Технічному завданню, наведеному в Додатку 5 тендерної документації. Технічне завдання (Додаток5), розроблено у відповідності до проектної документації(робочого проекту).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-08-006342-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 12 березня 2024 20:31
Дата подання: 12 березня 2024 20:31
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2024 16:58
рішення від 14.03.2024 № 4671.pdf
Дата публікації: 14 березня 2024 16:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 № 5299.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 13:01
рішення від 25.03.2024 № 5299.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради виконало Рішення комісії Антимонопольного комітету України № 5299 - р/пк-пз від 25.03.2024 р.шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем´янської, 12а, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого оргагу за № UA -2024-03-08-006342-а.Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Згідно протокольного рішення (протоколу0 уповноваженої особи управління капітального будівництва Миколаївської міської ради №29/03/24-ВТ від 29.03.2024 Вилучино встановлену вимогу - в Додатку 1 Тендерної документації, зокрема, в Розділі 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців)» пункт 16: «Під час виконання робіт Учасник повинен обов’язково враховувати робочий проект ТОВ «Стройзахист» наведений в Додатку 7. Учасник повинен надати в складі пропозиції скан копію сертифіката або листа від виробника (дистриб´ютора) про проходження навчання (семінару) стосовно пожежного обладнання «Teletek», системи мовленнєвого оповіщення ТОВ «Вінтана Груп», системи кухонного пожежогасіння «BRAND KITCHEN SAFE». РІШЕННЯ виконано.
Замовник обґрунтовує встановлену вимогу: з метою надання учасником гарантії якісного і добросовісного виконання робіт, замовник вважає за необхідне встановлення даної вимоги з метою документального підтвердження компетентності працівників учасника. Замовником було прийнято рішення встановлення даної вимоги для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності дана вимога є необхідною, оскільки робочим проектом передбачене обладнання вищевказаного(них) виробника(ів) є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника за своїми якісними та технічними характеристиками».
Номер скарги: UA-2024-03-08-006342-a.c2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 30 квітня 2024 14:14
Дата подання: 30 квітня 2024 14:14
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 02 травня 2024 16:29
рішення від 02.05.2024 № 7816.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 16:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙЗАХИСТ" |
1 504 292,03
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
1 435 142,63
UAH з ПДВ
|
1 319 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙЗАХИСТ" #44386920 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 12:25
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Відхилено |
1 319 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 16:48
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Очікує рішення |
1 637 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 10:22
|