Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 14323014 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Дмитро Качук +380978633447 vtkbv@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 162 005 725,94 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810 028,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія у розмірі 1 620 057,26 грн. (1% від очікуваної вартості предмета закупівлі). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1620057.26 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія у розмірі 1% від від ціни договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 95 |
Виконання робіт | За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 17:25 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf | |
08 березня 2024 15:38 |
АР 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
АР 3.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ОВНС.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ОВ 3.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ 6.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЗВК.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 3.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЗП 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
СПЗ.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЗП 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ПОБ.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ВК 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 5.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 6.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЗП 3.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 4.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЕТР 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ІТЗ ЦЗ.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
РШЕ.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ОВ 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ОВ 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЕТР 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ 5.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ 3.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
РП Газ.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЕП 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
АР 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ОДР.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ГП сан зона.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ВК 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
АР-П.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЕП 1.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ 2.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
БЗ.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
КБ 4.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЛОМ.zip | |
08 березня 2024 15:38 |
ЗК.zip | |
08 березня 2024 15:04 |
Додаток 1 до договору - проєкт календарного графіку.pdf | |
08 березня 2024 15:04 |
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf | |
08 березня 2024 15:04 |
Додаток 3 до договору - проєкт договірної ціни.pdf |
12 березня 2024 17:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2024 17:25 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
АР 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
АР 3.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ОВНС.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ОВ 3.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ 6.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЗВК.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 3.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЗП 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
СПЗ.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЗП 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ПОБ.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ВК 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 5.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 6.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЗП 3.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 4.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЕТР 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ІТЗ ЦЗ.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ В 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
РШЕ.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ОВ 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ОВ 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЕТР 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ 5.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ 3.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
РП Газ.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЕП 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
АР 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ОДР.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ГП сан зона.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ВК 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
АР-П.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЕП 1.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ 2.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
БЗ.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
КБ 4.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЛОМ.zip
|
|||
08 березня 2024 15:38 |
ЗК.zip
|
|||
08 березня 2024 15:04 |
Додаток 1 до договору - проєкт календарного графіку.pdf
|
|||
08 березня 2024 15:04 |
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf
|
|||
08 березня 2024 15:04 |
Додаток 3 до договору - проєкт договірної ціни.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000063 ● e8eeb73dc63d408aa18145972d829b7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2024 № 87
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-03-08-006224-a 08.03.2024
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 16:54:13
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі, замовником якої є Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-006224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» пункту 12 Оголошення, в частині надання забезпечення виконання договору не пізніше дня укладення договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» документів, передбачених вимогами Форми ІІІ Додатку № 2 до Оголошення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:16:46
Про надання відповіді на звернення
У відповідь на отриманий 19 квітня 2024 року запит від Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-006224-a) через електронну систему закупівель надається відповідь з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» пункту 12 Оголошення, в частині надання забезпечення виконання договору не пізніше дня укладення договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» документів, передбачених вимогами Форми ІІІ Додатку № 2 до Оголошення.
Наказом командувача Національної гвардії України від 19.05.2022 року №136 «Про визначення замовників капітального будівництва об’єктів Національної гвардії України» Центральну базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником будівництва по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро».
Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” (зі змінами), проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого згідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560 проекту будівництва.
Відповідно Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України є отримувачем бюджетних коштів, а тому не має відповідних, передбачених для головного розпорядника коштів повноважень.
Разом з тим, Законом України “Про Державний бюджет України на 2024 рік” від 09 листопада 2023 року № 3460-IX та наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.12.2023 року №1041 «Про внесення змін до Переліку житлових об’єктів, будівництво (придбання) яких передбачається фінансувати у 2023 році за рахунок коштів державного бюджету за програмою 1003090 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України» по загальному фонду за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету № 1003090 передбачено відповідні видатки, частину яких згідно повноважень головного розпорядника коштів спрямовано на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро».
Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленого проекту та позитивного експертного звіту від 28.06.2023 року №0107-23Е (копія додається) до нього, відповідно до яких було подано пропозиції щодо виділення коштів, які включені до розпорядження Головного управління Національної гвардії України.
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Центральна база) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 “Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану Центральна база керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 “Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України” визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, доводяться до Центральної бази на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Пунктом 8 Особливостей Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Під час здійснення оборонних закупівель державні замовники визначають предмет закупівлі відповідно до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, з урахуванням цих особливостей.
У зв’язку з тим, що постановою КМУ № 1275 відсутні граничні межі сум закупівель та немає офіційних роз’яснень Уповноваженого органу щодо застосування закупівель оборонними замовниками, замовник самостійно, залежно від специфіки та нагальності закупівлі, вирішує, яку вибрати процедуру закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби від 09 травня 2024 року Сторони погодили припинити зобов’язання та розірвати Договір за згодою Сторін.
2024-05-16 14:46:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionBidSecurity • усунуто
-
2024-05-16 15:56:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" |
162 000 000,00
UAH
|
162 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" #35557259 |
Переможець |
162 000 000,00
UAH
|
22 березня 2024 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 14:41
|
ДУ №1.pdf | укладений |
16 травня 2024 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 15:21
|
184.pdf | укладений |
05 квітня 2024 15:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2024 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби від 09 травня 2024 року Сторони погодили припинити зобов’язання та розірвати Договір за згодою Сторін. |