Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
Очікувана вартість
162 005 725,94 UAH
UA-2024-03-08-006224-a bb7876fda98a46b0855914e17c720115
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Качук

+380978633447 vtkbv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дмитро Качук
+380978633447
vtkbv@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2024 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 162 005 725,94 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810 028,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 1 620 057,26 грн. (1% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1620057.26 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія у розмірі 1% від від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 1 620 057,26 грн. (1% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 1620057.26 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Банківська гарантія у розмірі 1% від від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Банківська гарантія у розмірі 1% від від ціни договору.
12 березня 2024 17:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 17:25
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
08 березня 2024 15:38
АР 2.zip
08 березня 2024 15:38
АР 3.zip
08 березня 2024 15:38
ОВНС.zip
08 березня 2024 15:38
ОВ 3.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 6.zip
08 березня 2024 15:38
ЗВК.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 3.zip
08 березня 2024 15:38
ЗП 1.zip
08 березня 2024 15:38
СПЗ.zip
08 березня 2024 15:38
ЗП 2.zip
08 березня 2024 15:38
ПОБ.zip
08 березня 2024 15:38
ВК 1.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 2.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 5.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 1.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 6.zip
08 березня 2024 15:38
ЗП 3.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 4.zip
08 березня 2024 15:38
ЕТР 1.zip
08 березня 2024 15:38
ІТЗ ЦЗ.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 1.zip
08 березня 2024 15:38
РШЕ.zip
08 березня 2024 15:38
ОВ 1.zip
08 березня 2024 15:38
ОВ 2.zip
08 березня 2024 15:38
ЕТР 2.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 5.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 3.zip
08 березня 2024 15:38
РП Газ.zip
08 березня 2024 15:38
ЕП 2.zip
08 березня 2024 15:38
АР 1.zip
08 березня 2024 15:38
ОДР.zip
08 березня 2024 15:38
ГП сан зона.zip
08 березня 2024 15:38
ВК 2.zip
08 березня 2024 15:38
АР-П.zip
08 березня 2024 15:38
ЕП 1.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 2.zip
08 березня 2024 15:38
БЗ.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 4.zip
08 березня 2024 15:38
ЛОМ.zip
08 березня 2024 15:38
ЗК.zip
08 березня 2024 15:04
Додаток 1 до договору - проєкт календарного графіку.pdf
08 березня 2024 15:04
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf
08 березня 2024 15:04
Додаток 3 до договору - проєкт договірної ціни.pdf
12 березня 2024 17:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 17:25
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
08 березня 2024 15:04
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
08 березня 2024 15:38
АР 2.zip
08 березня 2024 15:38
АР 3.zip
08 березня 2024 15:38
ОВНС.zip
08 березня 2024 15:38
ОВ 3.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 6.zip
08 березня 2024 15:38
ЗВК.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 3.zip
08 березня 2024 15:38
ЗП 1.zip
08 березня 2024 15:38
СПЗ.zip
08 березня 2024 15:38
ЗП 2.zip
08 березня 2024 15:38
ПОБ.zip
08 березня 2024 15:38
ВК 1.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 2.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 5.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 1.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 6.zip
08 березня 2024 15:38
ЗП 3.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 4.zip
08 березня 2024 15:38
ЕТР 1.zip
08 березня 2024 15:38
ІТЗ ЦЗ.zip
08 березня 2024 15:38
КБ В 1.zip
08 березня 2024 15:38
РШЕ.zip
08 березня 2024 15:38
ОВ 1.zip
08 березня 2024 15:38
ОВ 2.zip
08 березня 2024 15:38
ЕТР 2.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 5.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 3.zip
08 березня 2024 15:38
РП Газ.zip
08 березня 2024 15:38
ЕП 2.zip
08 березня 2024 15:38
АР 1.zip
08 березня 2024 15:38
ОДР.zip
08 березня 2024 15:38
ГП сан зона.zip
08 березня 2024 15:38
ВК 2.zip
08 березня 2024 15:38
АР-П.zip
08 березня 2024 15:38
ЕП 1.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 2.zip
08 березня 2024 15:38
БЗ.zip
08 березня 2024 15:38
КБ 4.zip
08 березня 2024 15:38
ЛОМ.zip
08 березня 2024 15:38
ЗК.zip
08 березня 2024 15:04
Додаток 1 до договору - проєкт календарного графіку.pdf
08 березня 2024 15:04
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf
08 березня 2024 15:04
Додаток 3 до договору - проєкт договірної ціни.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000063 ● e8eeb73dc63d408aa18145972d829b7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.04.2024 № 87
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-03-08-006224-a 08.03.2024
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-19 16:54:13

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі, замовником якої є Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-006224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» пункту 12 Оголошення, в частині надання забезпечення виконання договору не пізніше дня укладення договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» документів, передбачених вимогами Форми ІІІ Додатку № 2 до Оголошення.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-24 17:16:46

Про надання відповіді на звернення

У відповідь на отриманий 19 квітня 2024 року запит від Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-006224-a) через електронну систему закупівель надається відповідь з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» пункту 12 Оголошення, в частині надання забезпечення виконання договору не пізніше дня укладення договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» документів, передбачених вимогами Форми ІІІ Додатку № 2 до Оголошення.

Наказом командувача Національної гвардії України від 19.05.2022 року №136 «Про визначення замовників капітального будівництва об’єктів Національної гвардії України» Центральну базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником будівництва по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро».
Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” (зі змінами), проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого згідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560 проекту будівництва.
Відповідно Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України є отримувачем бюджетних коштів, а тому не має відповідних, передбачених для головного розпорядника коштів повноважень.
Разом з тим, Законом України “Про Державний бюджет України на 2024 рік” від 09 листопада 2023 року № 3460-IX та наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.12.2023 року №1041 «Про внесення змін до Переліку житлових об’єктів, будівництво (придбання) яких передбачається фінансувати у 2023 році за рахунок коштів державного бюджету за програмою 1003090 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України» по загальному фонду за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету № 1003090 передбачено відповідні видатки, частину яких згідно повноважень головного розпорядника коштів спрямовано на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро».
Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленого проекту та позитивного експертного звіту від 28.06.2023 року №0107-23Е (копія додається) до нього, відповідно до яких було подано пропозиції щодо виділення коштів, які включені до розпорядження Головного управління Національної гвардії України.
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Центральна база) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 “Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану Центральна база керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 “Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України” визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, доводяться до Центральної бази на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Пунктом 8 Особливостей Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Під час здійснення оборонних закупівель державні замовники визначають предмет закупівлі відповідно до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, з урахуванням цих особливостей.
У зв’язку з тим, що постановою КМУ № 1275 відсутні граничні межі сум закупівель та немає офіційних роз’яснень Уповноваженого органу щодо застосування закупівель оборонними замовниками, замовник самостійно, залежно від специфіки та нагальності закупівлі, вирішує, яку вибрати процедуру закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби від 09 травня 2024 року Сторони погодили припинити зобов’язання та розірвати Договір за згодою Сторін.

2024-05-16 14:46:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionBidSecurity • усунуто

-

2024-05-16 15:56:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 162 000 000,00
UAH
162 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2024 21:13
Електронний підпис
19 березня 2024 21:13
Електронний підпис
19 березня 2024 21:11
Лист відгук 3.pdf
19 березня 2024 21:11
Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 21:11
Календарний графік.xlsx.p7s
19 березня 2024 21:11
Календарний графік.pdf.p7s
19 березня 2024 21:11
2863.imd
19 березня 2024 21:11
Договірна ціна.pdf
19 березня 2024 21:11
Лист відгук 4.pdf
19 березня 2024 21:11
Опис до статуту.pdf
19 березня 2024 21:11
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2024 21:11
Лист відгук 2.pdf
19 березня 2024 21:11
Рішення учасника.pdf
19 березня 2024 21:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx.p7s
19 березня 2024 21:11
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
19 березня 2024 21:11
Довідка досвід.pdf
19 березня 2024 21:11
Пояснення щодо ліцензії.pdf
19 березня 2024 21:11
Договір будівництво .pdf
19 березня 2024 21:11
Проект договору.pdf
19 березня 2024 21:11
Лист відгук 1.pdf
19 березня 2024 21:11
Договір обладнання.pdf
19 березня 2024 21:11
Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2024 21:11
Статут.pdf
19 березня 2024 21:11
Договір підряду 21.pdf
19 березня 2024 21:11
Додаток до ліцензії.pdf
19 березня 2024 21:11
2863_ДЦ_ДЦ.xls.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Переможець 162 000 000,00
UAH
22 березня 2024 15:02

Документи

22 березня 2024 15:02
Електронний підпис
22 березня 2024 14:58
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2024 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
162 000 000,00
UAH
Документи

Документи

22 березня 2024 15:02
Електронний підпис
22 березня 2024 14:58
Untitled.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2024 14:41
ДУ №1.pdf укладений
16 травня 2024 14:40
Електронний підпис укладений
05 квітня 2024 15:21
184.pdf укладений
05 квітня 2024 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2024 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби від 09 травня 2024 року Сторони погодили припинити зобов’язання та розірвати Договір за згодою Сторін.