Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт підвального приміщення прибудови будівлі для використання під найпростіші укриття,
ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Очікувана вартість
2 028 723,37 UAH
UA-2024-03-08-005688-a ● a6a2dfde1c5243c69ca00c66470dc67b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут |
Код ЄДРПОУ: | 24978555 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Валерій Руденко +380933463407 val8588@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 14:26 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 14:26 |
Очікувана вартість: | 2 028 723,37 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 287,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвального приміщення прибудови будівлі для використання під найпростіші укриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 09:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 09:35 |
Перелiк змiн 13.03.docx | |
13 березня 2024 09:32 |
Додаток_№_1_Кваліфікаційні вимоги___2.docx | |
13 березня 2024 09:32 |
Тендерна документація__4.docx | |
11 березня 2024 12:14 |
Перелiк змiн 11.03.docx | |
08 березня 2024 14:09 |
Додаток_№_2_підстави для відмови.docx | |
08 березня 2024 14:09 |
Додаток_№_4_Проєкт_договору.docx | |
08 березня 2024 14:09 |
Додаток_№_3_технічні вимоги.docx |
13 березня 2024 09:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 березня 2024 09:35 |
Перелiк змiн 13.03.docx
|
||||||
13 березня 2024 09:32 |
Додаток_№_1_Кваліфікаційні вимоги___2.docx
|
||||||
13 березня 2024 09:32 |
Тендерна документація__4.docx
|
||||||
11 березня 2024 12:14 |
Перелiк змiн 11.03.docx
|
||||||
08 березня 2024 14:09 |
Додаток_№_2_підстави для відмови.docx
|
||||||
08 березня 2024 14:09 |
Додаток_№_4_Проєкт_договору.docx
|
||||||
08 березня 2024 14:09 |
Додаток_№_3_технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміст тендерної документації, Додатки та внесення змін
Дата подання: 11 березня 2024 11:38
Дата відповіді: 11 березня 2024 12:16
Доброго дня шановний Замовнику.
В змісті тендерної документації розміщено інформацію, що до тендерної документації додаються Додаток 3 Форма «Тендерна пропозиція» та Додаток 6 "Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах".
Просимо внести зміни та додати ці додатки, або видалити їх зі змісту тендерної документації, привести у відповідність зміст тендерної документації до номерів додатків, що розміщені в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше зауваження розглянуто, відповідні зміни внесено в тендерну документацію. Дякуємо за вашу уважність та сподіваємось на вашу участь в закупівлі.
Клас Наслідків
Дата подання: 12 березня 2024 11:19
Дата відповіді: 13 березня 2024 09:58
Доброго дня, шановний Замовнику, наше питання таке:
До якого класу наслідків відносяться послуги що відповідають предмету закупівлі за переліком робіт передбачених в Дефектному акту Додатку 3 до ТД?
Відповідь: Відповідно до розділу 4.1 ДСТУ 8855:2019 «Будівлі і споруди ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ)», клас наслідків зазначають у завданні на проектування, для послуг з поточного ремонту згідно п.1 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» не встановлені норми проектування.
Роботи з поточного ремонту не відносяться до робіт пов’язаних з будівництвом, тому на них не поширюються нормативно-правові акти, що діють у будівництві (розділ 1, ст.1, п.1.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)
Роботи з поточного ремонту не відносяться до робіт пов’язаних з будівництвом, тому на них не поширюються нормативно-правові акти, що діють у будівництві (розділ 1, ст.1, п.1.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)
Ліцензія, внесення змін
Дата подання: 12 березня 2024 15:00
Дата відповіді: 13 березня 2024 09:38
Замовником встановлено вимогу в пункті 8 Додатку 1 до тендерної документації а саме:
- Копія діючої ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності, без отримання документів дозвільного характеру зокрема ліцензій.
Порядок ліцензування будівництва регулювала Постанова № 256, що з реформою у сфері містобудівної діяльності втратила чинність 18.03.2020.
Через реформу архітектурно-будівельного контролю та нагляду видачу ліцензій будівельним компаніям скасували. Це й спричинило ситуацію, за якої фактично з березня 2020 року будівельні компанії, що діяли на ринку, не могли продовжити прострочену ліцензію, а новостворені компанії — її отримати.
Усе змінилося із запровадженням воєнного стану. КМУ врегулював набуття права на здійснення певних видів господарської діяльності, зокрема на підставі ліцензій, — ухвалив Постанову № 314.
Тож 18.03.2022 ліцензування будівельної діяльності отримало нове регулювання — можливість подавати декларацію про провадження господарської діяльності (далі — декларація).
Замість того щоб отримувати ліцензію як дозвільний документ, суб’єкт господарювання має подавати декларацію.
Суб’єкти господарювання, що працюють за ліцензіями, строк дії яких не завершився, не зобов’язані подавати декларацію та як і суб’єкти господарювання, що працюють за декларацією про провадження господарської діяльності не зобов’язані мати та подавати ліцензію.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки омежує право на участь в процедурі закупівлі учасників, що проводять господарську діяльність з будівництва в умовах воєнного стану, та мають документ, що дозволяє проводити таку діяльність, а саме декларацію про провадження господарської діяльності, що в свою чергу дозволяє виконувати роботи різного класу наслідків до яких також відноситься предмет закупівлі.
В зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації, та додати документ «декларація про провадження господарської діяльності» або прибрати «Копія діючої ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності», що в свою чергу дозволить приймати участь в закупівлі учасникам, які здійснюють діяльність відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше зауваження розглянуто, відповідні зміни внесено в тендерну документацію та додаток 1. Дякуємо за вашу уважність та сподіваємось на вашу участь в закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЛЬЯНС 1" |
1 787 986,67
UAH з ПДВ
|
1 787 986,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Тріумф |
2 016 637,66
UAH з ПДВ
|
2 016 637,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АЛЬЯНС 1" #41294701 |
Відхилено |
1 787 986,67
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 16:32
|
|
ПП Тріумф #32054539 |
Переможець |
2 016 637,66
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 08:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 14:46
|
Лист Тріумф.pdf | укладений |
30 серпня 2024 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 12:19
|
Скан___ДУ__43.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2024 11:29
|
Скан___43___Д.pdf | укладений |
20 квітня 2024 11:28
|
Скан___43.pdf | укладений |
20 квітня 2024 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) у зв'язку з проходженням експертизи кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
623 354,70
UAH (в тому числі ПДВ 103 892,45 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до частини першої статті 907 Цивільного кодексу України договір надання послуг може бути розірваний, у тому числі шляхом односторонньої відмови від договору, в порядку та на підставах, встановлених цим Кодексом. |