Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень ДК 021:2015: код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»)
Очікувана вартість
404 000,00 UAH
UA-2024-03-08-005300-a ● 202222fefa7040a795a489c2c8742115
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УСАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04377888 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., с. Усатове, пров. Урядовий, будинок 63 |
Контактна особа: |
Ольга Анатоліївна Бобуйок +380974116151 olya_sud@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 14:37 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 14:37 |
Очікувана вартість: | 404 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень ДК 021:2015: код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67630, Україна, Одеська область, Одеський район, с. Іллінка, вул. Міжлиманська, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги, які надаються здійснюється щомісячно протягом 10 днів з дня отримання акту надання послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 13:32 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf | |
08 березня 2024 13:32 |
Тендерна документація.pdf | |
08 березня 2024 13:32 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
08 березня 2024 13:32 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
08 березня 2024 13:32 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
08 березня 2024 13:32 |
Додаток 3 до тендерної документацii.pdf | |
08 березня 2024 13:32 |
Додаток 1 до тендерної документацii.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо формату тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2024 19:35
Дата відповіді: 13 березня 2024 09:07
Просимо завантажити тендерну документацію у форматі Word (DOCX) для зручності підготовки тендерної пропозиції
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не містить вказівок та обов’язків для Замовника оформляти тендерну документацію у певному визначеному форматі, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання тендерної документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель. Зважаючи на викладене, формат, в якому оприлюднена тендерна документація замовником, повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-08-005300-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СПЕЦПІДРОЗДІЛ "ГРОМ", Код ЄДРПОУ:43232631
Дата подання: 27 березня 2024 11:23
Дата подання: 27 березня 2024 11:23
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 березня 2024 16:45
рішення від 29.03.2024 № 5703.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 16:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 № 6248.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 15:42
рішення від 08.04.2024 № 6248.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 11:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Альфа-Україна Плюс |
286 200,00
UAH з ПДВ
|
246 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" |
299 999,00
UAH з ПДВ
|
246 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ" |
369 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ „ОХОРОНА-01“" |
357 432,00
UAH з ПДВ
|
357 432,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦПІДРОЗДІЛ "ГРОМ" |
403 750,00
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Альфа-Україна Плюс #36553941 |
Переможець |
246 480,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 09:35
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 09:23
|
Договір 1904.pdf | укладений |
22 квітня 2024 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктом 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості»), уклали додаткову угоду до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1904/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |