Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 116 036,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 580,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі акту приймання-передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками сторін в 10-денний строк з дня його підписання. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 13:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 13:02 |
Тендерна документація СТО.docx | |
08 березня 2024 13:02 |
Проект договору ТО авто.docx | |
08 березня 2024 13:02 |
Технічне завдання.doc | |
08 березня 2024 13:02 |
Форми до технічного завдання.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з частиною 1 Додатку 3 тендерної документації, з метою заощадження коштів на утримання Замовника місцезнаходження СТО Учасника не повинно перевищувати відстань в 3 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі.
Наше підприємство, на жаль, має негативний досвід позаминулих років, коли місцезнаходження СТО переможця перевищувало відстань в 3 км від місця знаходження Замовника. В умовах ускладненого дорожнього трафіку по місту Києву та області, шлях до СТО зазвичай займає великий проміжок часу (іноді більше години), що призводить до значних витрат палива, робочого часу співробітників підприємства, підвищеної амортизації машин та механізмів, тощо. Крім того, у зазначеному Замовником радіусі розміщуються понад 10 станцій технічного обслуговування автомобілів, що більш ніж достатньо для створення належних умов добросовісної конкуренції.
Отже, зазначена вимога обумовлена виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), згідно з якими закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності.
Вимоги про усунення порушення
Тендерною документацією, опублікованою в системі Prozorro Вами порушено норми статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них й добросовісної конкуренції серед учасників.
Дискримінація та обмеження добросовісної конкуренції вбачається в наступних вимогах тендерної документації:
1) Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Розміщення СТО на відстані в 3 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду).»
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників – СТО в м. Києві й призводить до підписання договорів з заздалегідь відомим колом Учасників, внаслідок чого за результатами торгів останніх трьох років ЄДИНИМИ Учасниками й відповідно Переможцями є ТОВ «Тайр Ленд» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС", з чого вбачається недобросовісна конкуренція й заздалегідь вирішене питання з потенційним підрядником, що є порушенням норм Закону України "Про захист економічної конкуренції
Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції:
1. У зв’язку з тим, що автомобілі Замовника в основному проходять планове технічне обслуговування та непередбачувані ремонтні роботи, з метою заощадження коштів на утримання Замовника місцезнаходження СТО Учасника повинно знаходитися на правому березі м. Києва на відстані не більше 15 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду).
2) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: Наявність в штаті 21 працівника (- слюсар по ремонту авто – не менше 10 осіб; автоелектрик – не менше 3 осіб; фахівець з продажу запасних частин – не менше 3 осіб; малярно-рехтувальна дільниця – не менше 3 осіб; майстри виробничих дільниць – не менше 2 осіб). При цьому, в тому ж Додатку 1 Замовник вимагає лише 10 підйомників СТО з огляду на одночасне обслуговування не менш 10 автомобілів Замовника.
За технічними можливостями, за наявності на СТО 10 автопідйомників не має потреби в наявності виробничого персоналу (слюсарів, електриків, мулярів тощо) в кількості 21 особи.
Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Про те, дана вимога повинна бути аргументована й наявність в потенційних Учасників даного кваліфікаційного критерію повинна забезпечувати спроможність виконання предмету закупівлі Замовника.
Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 2 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції:
Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (у кількості не менше десяти спеціалістів), які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно з формою наведеної Таблиці 2.
3) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Сума наданих послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозицій має становити не менше 50% від загальної вартості цього договору. Аналогічний договір повинен бути укладений за період 2023 року. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає: копію аналогічного договору, акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором.»
Дана вимога є порушенням норм пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
- Даною вимогою обмежується сума договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ.
- Даною вимогою обмежується рік укладення та виконання аналогічного договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому що тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ СТРОКІВ ДІЇ/ВИКОНАННЯ тощо.
Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 3 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції:
«Учасник закупівлі має надати довідку згідно з Таблицею 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору на надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів. Аналогічним договором вважається виконаний або частково виконаний договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає:
- копію аналогічного договору,
- акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором або акти наданих послуг (не менше одного), що підтверджують виконання такого договору.
З огляду на вищевикладене, закликаємо привести Тендерну документацію у відповідності до норм статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, внести зміни, що вимагаються та сприяти добросовісній та чесній конкуренції з надання послуг.
В разі залишення тендерної документації без змін та, внаслідок цього, визнання Переможцем знов одних й тих самих підрядників, залишаємо за собою право на звернення до сервісів Dozorro, органів Моніторингу ДАСУ, інших контролюючих та перевіряючих органів відповідно до їх компетенції, щодо правильності й законності дій, вчинених по даній закупівлі.
Тендерною документацією, опублікованою в системі Prozorro Вами порушено норми статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них й добросовісної конкуренції серед учасників.
Дискримінація та обмеження добросовісної конкуренції вбачається в наступних вимогах тендерної документації:
1) Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Розміщення СТО на відстані в 3 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду).»
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників – СТО в м. Києві й призводить до підписання договорів з заздалегідь відомим колом Учасників, внаслідок чого за результатами торгів останніх трьох років ЄДИНИМИ Учасниками й відповідно Переможцями є ТОВ «Тайр Ленд» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС", з чого вбачається недобросовісна конкуренція й заздалегідь вирішене питання з потенційним підрядником, що є порушенням норм Закону України "Про захист економічної конкуренції
Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції:
1. У зв’язку з тим, що автомобілі Замовника в основному проходять планове технічне обслуговування та непередбачувані ремонтні роботи, з метою заощадження коштів на утримання Замовника місцезнаходження СТО Учасника повинно знаходитися на правому березі м. Києва на відстані не більше 15 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду).
2) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: Наявність в штаті 21 працівника (- слюсар по ремонту авто – не менше 10 осіб; автоелектрик – не менше 3 осіб; фахівець з продажу запасних частин – не менше 3 осіб; малярно-рехтувальна дільниця – не менше 3 осіб; майстри виробничих дільниць – не менше 2 осіб). При цьому, в тому ж Додатку 1 Замовник вимагає лише 10 підйомників СТО з огляду на одночасне обслуговування не менш 10 автомобілів Замовника.
За технічними можливостями, за наявності на СТО 10 автопідйомників не має потреби в наявності виробничого персоналу (слюсарів, електриків, мулярів тощо) в кількості 21 особи.
Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Про те, дана вимога повинна бути аргументована й наявність в потенційних Учасників даного кваліфікаційного критерію повинна забезпечувати спроможність виконання предмету закупівлі Замовника.
Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 2 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції:
Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (у кількості не менше десяти спеціалістів), які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно з формою наведеної Таблиці 2.
3) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Сума наданих послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозицій має становити не менше 50% від загальної вартості цього договору. Аналогічний договір повинен бути укладений за період 2023 року. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає: копію аналогічного договору, акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором.»
Дана вимога є порушенням норм пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
- Даною вимогою обмежується сума договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ.
- Даною вимогою обмежується рік укладення та виконання аналогічного договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому що тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ СТРОКІВ ДІЇ/ВИКОНАННЯ тощо.
Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 3 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції:
«Учасник закупівлі має надати довідку згідно з Таблицею 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору на надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів. Аналогічним договором вважається виконаний або частково виконаний договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає:
- копію аналогічного договору,
- акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором або акти наданих послуг (не менше одного), що підтверджують виконання такого договору.
З огляду на вищевикладене, закликаємо привести Тендерну документацію у відповідності до норм статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, внести зміни, що вимагаються та сприяти добросовісній та чесній конкуренції з надання послуг.
В разі залишення тендерної документації без змін та, внаслідок цього, визнання Переможцем знов одних й тих самих підрядників, залишаємо за собою право на звернення до сервісів Dozorro, органів Моніторингу ДАСУ, інших контролюючих та перевіряючих органів відповідно до їх компетенції, щодо правильності й законності дій, вчинених по даній закупівлі, а також засобів масової інформації, антикорупційних органів для отримання громадської оцінки.
1. Згідно з частиною 1 Додатку 3 тендерної документації, метою заощадження коштів на утримання Замовника місцезнаходження СТО Учасника не повинно перевищувати відстань в 3 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі.
Наше підприємство, на жаль, має негативний досвід позаминулих років, коли місцезнаходження СТО переможця перевищувало відстань в 3 км від місця знаходження Замовника. В умовах ускладненого дорожнього трафіку по місту Києву та області, шлях до СТО зазвичай займає великий проміжок часу (іноді більше години), що призводить до значних витрат палива, робочого часу співробітників підприємства, підвищеної амортизації машин та механізмів, тощо. Крім того, у зазначеному Замовником радіусі розміщуються понад 10 станцій технічного обслуговування автомобілів, що більш ніж достатньо для створення належних умов добросовісної конкуренції.
Отже, зазначена вимога обумовлена виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), згідно з якими закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності.
2. Відповідно до частини 2 Додатку 3 тендерної документації Учасник надає інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надаючи оцінку та складаючи зазначену вимогу потенційний учасник не враховує той факт що СТО - переможець буде займатися не лише обслуговуванням/ремонтом виключно автомобілів які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, а також автотранспортом інших фізичних та юридичних осіб. Враховуючи значний автопарк Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, а також той факт що ми є організацією критичної інфраструктури у якої існує постійна необхідність обстеження та експлуатаційного нагляду технічного стану об’єктів критичної інфраструктури, які розміщуються в тому числі у віддалених, важкодоступних місцях, серед іншого з відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації, у Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області немає можливості тижнями очікувати черги для проведення регламентних та непередбачуваних робіт.
3. Відповідно до п.31 та п. 32 ст. 1 Закону :
- тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
- тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до абз. 2 п.п. 1 п. 3 Додатку № 1 Замовником «Сума наданих послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозицій має становити не менше 50% від загальної вартості цього договору.» Учасники процедури закупівлі мають можливість надати один або декілька аналогічних договорів, але виконання їх повинно бути не менше 50% від суми аналогічного (их) договору (ів).
Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, які допомагають йому пересвідчитися, що учасники мають спроможність належно надати конкретні послуги у потрібному замовникові обсязі. Встановлення такого кваліфікаційного критерію визначається статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Також, наголошуємо на тому, що очікувана вартість закупівлі складає понад 10 млн. грн. при цьому Замовником не вимагається забеспечення тендерної пропозиції. Отже, для гарантії спроможності надати послуги у повному обсязі учасниками процедури закупівлі Замовником встановлені відповідні кваліфікаційні крітерії.
Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000014 ● 42f4b5e812264872a0f128a51aedd1ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 15-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.05.2024 №15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-08-004957-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 15:23:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС», відповідно до розрахунку вартості послуг по машині Chevrolet Aveo (файл «Chevrolet Aveo.pdf»), вартість послуги під номером 58 «Прокачати гальмівну систему» та по машині Hyundai Accent (файл «Hyundai Accent.pdf») вартість послуги під номером 65 «ШРКШ внутрішній замінити (колеса зняті)», прийняті, як такі, що відповідають дійсності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 16:54:34
Відповідь на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Служба або Замовник) розглянула запит про надання пояснень по закупівлі послуг: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004957-a) та надає такі пояснення:
1. Стосовно надання інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, повідомляємо:
Фінансування по даній закупівлі здіснювалося з видатків, передбачених на утримання Замовника. Технічні та якісних характеристик предмета закупівлі визначалися за потребами Замовника, обгрунтованими в Технічному завданні тендерної документації. З огляду на це, ретельно проаналізувавши ціни на ринку пропонуємих аналогічних послуг та цін на них, Замовником визначено усередненні показники для перелічених послуг у Технічному завданні тендерної документації і визначено очікувану вартість даних послуг.
2. Стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті та визначення цих показників, повідомляємо:
До виконання пункт 4 підпункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання держаних коштів» (зі змінами), відносяться органи місцевого самоврядування. Органами місцевого самоврядування являються виборні та інші органи територіальних громад, наділені повноваженнями вирішувати питання місцевого значення, Служба не відноситься до такого органу. Категорія Замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Джерелом фінансування по даній закупівлі визначено - видатки, передбачені на утримання Замовника.
Таким чином, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, не підлягає під виконання пункт 4 підпункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання держаних коштів» (зі змінами) по цій закупівлі.
3. Стосовно надання інформації про розрахунки вартості послуг по машині Chevrolet Aveo (файл «Chevrolet Aveo.pdf»), вартість послуги під номером 58 «Прокачати гальмівну систему» та по машині Hyundai Accent (файл «Hyundai Accent.pdf») вартість послуги під номером 65 «ШРКШ внутрішній замінити (колеса зняті)», прийняті, як такі, що відповідають дійсності, повідомляємо:
Відповідно до розрахунку вартості по автомобілю Chevrolet Aveo (файл «Chevrolet Aveo.pdf») , вартість послуги під номером 58 « Прокачати гальмівну систему» , допустили арифметичну помилку вартість послуги 440,00 грн без ПДВ . По автомобілю Hyundai Accent (файл «Hyundai Accent.pdf» ) вартість послуги під номером 65 «ШРКШ внутрішній замінити (колеса зняті)» , по кількості нормо годин допущена помилка замість 1,2 н/г за заміну деталі повинно бути 1,5 н/г, сума ремонту відповідає заявленій ціні 825,00 грн без ПДВ.
Такі дані ніяким чином не впливають на ціну тендерної пропозиції Учасника-Переможця та не суперечать вимогам Замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 18:27:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС», допущені ним арифметичні помилки у розрахунках вартості послуг, прийняті, як такі, що відповідають дійсності, а саме:
1) При розрахунку вартості послуг по автомобілю Chevrolet Aveo по послузі №58 «Прокачати гальмівну систему» допущено арифметичну помилку, а саме при вартості людино години - 550 гривень без ПДВ, при кількості обслуговані – 1 та терміну виконання послуги - 0,8 людино години, у тендерній пропозиції учасника вартість послуги визначено 4400,0 гривень без ПДВ (файл – «Chevrolet Aveo.pdf»)), при тому що фактично вартість вказаної послуги становить 440 гривень без ПДВ (550 х 1 х 0,8) тобто завищення вартості послуги становить 3960 гривень без ПДВ.
Разом з цим, до загальної вартості послуг з ремонту автомобіля Chevrolet Aveo учасник у тендерній пропозиції включив вартість вищевказаної послуги разом з допущеною арифметичною помилкою (№ п/п 7 у файлі «Лист погодження тех. завдання.pdf»).
Аналогічні випадки арифметичних помилок, які призвели до завищення загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів та невідповідної вартості одиниці запчастин:
Hyundai Accent послуга № 65 «ШРКШ внутрішній замінити (колеса зняті)» розрахована вартість - 660 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 825 грн без ПДВ;
Hyundai Tucson послуга № 63 «Зняти/установити полувісь» розрахована вартість - 495 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 795 грн без ПДВ;
Mercedes 550 послуга № 98 «Д/монтаж карти ї дверки» розрахована вартість - 360 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 366 грн без ПДВ;
Mercedes 550 запчастина № 62 «Генератор» вказана вартість за одиницю вказана - 100 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції загальна вартість одиниці – 6487,6 грн без ПДВ;
Mitsubishi Outlander послуга № 41 «АКПП - демонтаж/монтаж» розрахована вартість - 4130 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 4133 грн без ПДВ;
Renault Duster послуга № 31 «Система випуска відпрацьованих газів: перевірити на відсутність пошкоджень, негерметичність і ослаблення кріплення» розрахована вартість - 275 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 440 грн з ПДВ;
Renault Kadjar послуга № 21 «Перевірка кондиціонера» та № 24 «Заправка кондиціонера» розрахована вартість - 660 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 825 грн без ПДВ;
Skoda Kodiaq послуга № 33 «Д/монтаж переднього глушника» розрахована вартість - 385 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 440 грн без ПДВ;
TOYOTA Highlander послуга № 17 «Лямбда-зонд демонтаж/монтаж /заміна» розрахована вартість - 885 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 1062 грн без ПДВ;
TOYOTA Highlander послуга № 48 «Заміна кермової тяги» розрахована вартість - 354 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 357 грн без ПДВ.
2) При розрахунку вартості послуг по автомобілю Renault Sandero по послузі №11 «Демонтаж/монтаж/заміна водяного насоса» допущено арифметичну помилку, а саме при вартості людино години - 550 гривень без ПДВ, при кількості обслуговані – 1 та терміну виконання послуги – 2,5 людино години, у тендерній пропозиції учасника вартість послуги визначено 1100,0 гривень без ПДВ (файл – «Renault Sandero.pdf»)), при тому що фактично вартість вказаної послуги становить 1375,0 гривень без ПДВ (550 х 1 х 2,5) тобто заниження вартості послуги становить 275 гривень без ПДВ.
Разом з цим, до загальної вартості послуг з ремонту автомобіля Renault Sandero учасник у тендерній пропозиції включив вартість вищевказаної послуги разом з допущеною арифметичною помилкою (№ п/п 16 у файлі «Лист погодження тех. завдання.pdf»).
Аналогічні випадки арифметичних помилок, які призвели до заниження загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів та невідповідної вартості одиниці запчастин:
Mercedes 550 послуга № 2 «Сервіс по заміні гальмівної рідини» розрахована вартість - 864 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 764 грн без ПДВ
Mercedes 550 запчастина № 37 «Трос стояночного гальма» вказана вартість за одиницю вказана - 4695,83 грн без ПДВ, запчастини №38 «Супорта переднього гальма» та №39 «Супорт задні гальма» вказана вартість за одиницю - 4860,66 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції загальна вартість кожної одиниці запчастин – 100,00 грн без ПДВ;
Audi A-6 послуга № 61 «Д/монтаж скоби з направляючими пальцями, задні гальма» розрахована вартість - 252 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 225 грн без ПДВ.
Nissan X-Trail послуги № 43 «Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)» та № 44 «Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)» розрахована вартість - 236 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 220 грн без ПДВ.
HYUNDAI H-1 послуга № 36 «Д/монтаж опори редуктора» розрахована вартість - 1100 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 110 грн без ПДВ.
Mitsubishi Outlander послуги № 43 «Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)» та № 44 «Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)» розрахована вартість - 236 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 118 грн без ПДВ
Renault Duster послуги № 36 «Д/монтаж опори редуктора», №42 «Перевірка передня та задня вісь автомобіля (перевірка розвал/сходження)» розрахована вартість – 1540 грн без ПДВ, , у тендерній пропозиції – 2,8 та 770 грн відповідно
Renault Duster послуга №98 «Д/монтаж карти передньої дверки» розрахована вартість - 275 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 220 грн без ПДВ.
Toyota HI ACE послуги № 41 «КПП - демонтаж/монтаж» та №55 «Заміна гальмівних шлангів передніх» розрахована вартість - 3540 та 590 грн без ПДВ відповідно, у тендерній пропозиції – 3300 грн та 490 грн без ПДВ відповідно.
TOYOTA Highlander послуга № 88 «Заміна ременя генератора» розрахована вартість -295 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 95 грн без ПДВ.
Toyota Land Cruiser послуга № 57 «Д/монт/заміна троса стояночного гальма заднього» розрахована вартість -885 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 795 грн без ПДВ.
3)Також, допущено арифметичні помилки при розрахунку загальної вартості послуг по автомобілям Hyundai Santa Fe(бензин) (файл «Hyundai Santa Fe(бензин).pdf») та Hyundai Santa Fe(диз.пал) (файл «Hyundai Santa Fe(диз.пал).pdf»), а саме невірно обрахована загальна сума вартості послуг.
4) Крім того, допущені арифметичні помилки при розрахунку загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту, відповідно до Листа погодження (файл «Лист погодження тех. завдання.pdf»), а саме невірно обрахована загальна ціна відповідно до кількості автомобілів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 17:54:08
Відповідь на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Служба або Замовник) розглянула запит про надання пояснень по закупівлі послуг: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004957-a) стосовно: 1) При розрахунку вартості послуг по автомобілю Chevrolet Aveo по послузі №58 «Прокачати гальмівну систему» допущено арифметичну помилку, а саме при вартості людино години - 550 гривень без ПДВ, при кількості обслуговані – 1 та терміну виконання послуги - 0,8 людино години, у тендерній пропозиції учасника вартість послуги визначено 4400,0 гривень без ПДВ (файл – «Chevrolet Aveo.pdf»)), при тому що фактично вартість вказаної послуги становить 440 гривень без ПДВ (550 х 1 х 0,8) тобто завищення вартості послуги становить 3960 гривень без ПДВ. Разом з цим, до загальної вартості послуг з ремонту автомобіля Chevrolet Aveo учасник у тендерній пропозиції включив вартість вищевказаної послуги разом з допущеною арифметичною помилкою (№ п/п 7 у файлі «Лист погодження тех. завдання.pdf»). Аналогічні випадки арифметичних помилок, які призвели до завищення загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів та невідповідної вартості одиниці запчастин: Hyundai Accent послуга № 65 «ШРКШ внутрішній замінити (колеса зняті)» розрахована вартість - 660 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 825 грн без ПДВ; Hyundai Tucson послуга № 63 «Зняти/установити полувісь» розрахована вартість - 495 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 795 грн без ПДВ; Mercedes 550 послуга № 98 «Д/монтаж карти ї дверки» розрахована вартість - 360 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 366 грн без ПДВ; Mercedes 550 запчастина № 62 «Генератор» вказана вартість за одиницю вказана - 100 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції загальна вартість одиниці – 6487,6 грн без ПДВ; Mitsubishi Outlander послуга № 41 «АКПП - демонтаж/монтаж» розрахована вартість - 4130 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 4133 грн без ПДВ; Renault Duster послуга № 31 «Система випуска відпрацьованих газів: перевірити на відсутність пошкоджень, негерметичність і ослаблення кріплення» розрахована вартість - 275 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 440 грн з ПДВ; Renault Kadjar послуга № 21 «Перевірка кондиціонера» та № 24 «Заправка кондиціонера» розрахована вартість - 660 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 825 грн без ПДВ; Skoda Kodiaq послуга № 33 «Д/монтаж переднього глушника» розрахована вартість - 385 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 440 грн без ПДВ; TOYOTA Highlander послуга № 17 «Лямбда-зонд демонтаж/монтаж /заміна» розрахована вартість - 885 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 1062 грн без ПДВ; TOYOTA Highlander послуга № 48 «Заміна кермової тяги» розрахована вартість - 354 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 357 грн без ПДВ. 2) При розрахунку вартості послуг по автомобілю Renault Sandero по послузі №11 «Демонтаж/монтаж/заміна водяного насоса» допущено арифметичну помилку, а саме при вартості людино години - 550 гривень без ПДВ, при кількості обслуговані – 1 та терміну виконання послуги – 2,5 людино години, у тендерній пропозиції учасника вартість послуги визначено 1100,0 гривень без ПДВ (файл – «Renault Sandero.pdf»)), при тому що фактично вартість вказаної послуги становить 1375,0 гривень без ПДВ (550 х 1 х 2,5) тобто заниження вартості послуги становить 275 гривень без ПДВ. Разом з цим, до загальної вартості послуг з ремонту автомобіля Renault Sandero учасник у тендерній пропозиції включив вартість вищевказаної послуги разом з допущеною арифметичною помилкою (№ п/п 16 у файлі «Лист погодження тех. завдання.pdf»). Аналогічні випадки арифметичних помилок, які призвели до заниження загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів та невідповідної вартості одиниці запчастин: Mercedes 550 послуга № 2 «Сервіс по заміні гальмівної рідини» розрахована вартість - 864 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 764 грн без ПДВ Mercedes 550 запчастина № 37 «Трос стояночного гальма» вказана вартість за одиницю вказана - 4695,83 грн без ПДВ, запчастини №38 «Супорта переднього гальма» та №39 «Супорт задні гальма» вказана вартість за одиницю - 4860,66 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції загальна вартість кожної одиниці запчастин – 100,00 грн без ПДВ; Audi A-6 послуга № 61 «Д/монтаж скоби з направляючими пальцями, задні гальма» розрахована вартість - 252 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 225 грн без ПДВ. Nissan X-Trail послуги № 43 «Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)» та № 44 «Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)» розрахована вартість - 236 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 220 грн без ПДВ. HYUNDAI H-1 послуга № 36 «Д/монтаж опори редуктора» розрахована вартість - 1100 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 110 грн без ПДВ. Mitsubishi Outlander послуги № 43 «Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)» та № 44 «Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)» розрахована вартість - 236 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 118 грн без ПДВ Renault Duster послуги № 36 «Д/монтаж опори редуктора», №42 «Перевірка передня та задня вісь автомобіля (перевірка розвал/сходження)» розрахована вартість – 1540 грн без ПДВ, , у тендерній пропозиції – 2,8 та 770 грн відповідно Renault Duster послуга №98 «Д/монтаж карти передньої дверки» розрахована вартість - 275 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 220 грн без ПДВ. Toyota HI ACE послуги № 41 «КПП - демонтаж/монтаж» та №55 «Заміна гальмівних шлангів передніх» розрахована вартість - 3540 та 590 грн без ПДВ відповідно, у тендерній пропозиції – 3300 грн та 490 грн без ПДВ відповідно. TOYOTA Highlander послуга № 88 «Заміна ременя генератора» розрахована вартість -295 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 95 грн без ПДВ. Toyota Land Cruiser послуга № 57 «Д/монт/заміна троса стояночного гальма заднього» розрахована вартість -885 грн без ПДВ, у тендерній пропозиції – 795 грн без ПДВ. 3)Також, допущено арифметичні помилки при розрахунку загальної вартості послуг по автомобілям Hyundai Santa Fe(бензин) (файл «Hyundai Santa Fe(бензин).pdf») та Hyundai Santa Fe(диз.пал) (файл «Hyundai Santa Fe(диз.пал).pdf»), а саме невірно обрахована загальна сума вартості послуг. 4) Крім того, допущені арифметичні помилки при розрахунку загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту, відповідно до Листа погодження (файл «Лист погодження тех. завдання.pdf»), а саме невірно обрахована загальна ціна відповідно до кількості автомобілів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Такі дані ніяким чином не впливають на ціну тендерної пропозиції Учасника-Переможця та не суперечать вимогам Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 43 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | Аргументовані заперечення на висновок. Висновок буде оскаржено в суді. |
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Документи:
29 травня 2024 12:33
|
Електронний підпис |
29 травня 2024 12:32
|
Заперечення_на_висновок.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС" |
9 233 565,07
UAH з ПДВ
|
9 233 565,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС" #39023397 |
Переможець |
9 233 565,07
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 14:58
|
ДУ № 2 від 01.11.2024.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2024 16:46
|
до ДУ № 1 від 15.05.2024 (ч.3).pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 16:44
|
до ДУ № 1 від 15.05.2024 (ч.ІІ).pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 16:44
|
ДУ № 1 від 15.05.2024 (ч.1).pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 15:56
|
Протокол №7-3-2024 від 26.04.2024.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. Chevrolet Nsva -1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. FLAT Fiorino-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. HYNDAI TUCSON-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Договір №124-24 від 26.04.2024.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. Hyundai Santa FE.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. Hyundai Santa FE-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. HYUNDAI H-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. Hyundai-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. MAZDA CX-9-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. MERSEDES S-550.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. Mitsubishi Outander.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. NISSAN X-TRAIL -1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. Renault Dokker - 1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:55
|
Роз. Renault Sandreo - 1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз. Renault Duster - 1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз. Renault Kadjar - 1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз. Toyota HI ACE -1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз. Toyota Lend Cruiser1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз. VOLKSWAGEN MULTIVAN - T5.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз. Volkswagen Caddy -1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз.Aydi A-6.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз. TOYOTA PROACE -1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз.Chevrolet Aveo A-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз.Renault Long-1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз.Skoda Kodiaq -1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Роз.TOYTOTA Highlander - 1.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), та п.3.2, п.12.2. Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 51 253,26 грн (п’ятдесят одна тисяча двісті п’ятдесят три гривні 26 копійок), в тому числі ПДВ: 8 542,21 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 9 182 311,81 грн (дев’ять мільйонів сто вісімдесят дві тисячі триста одинадцять гривень 81 копійка), у тому числі ПДВ: 1 530 385,30 грн.». 2. Відповідно до п. 12.2. Договору, Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 1 до Договору – Перелік транспортних засобів Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області. |
Номер договору про закупівлю: | 124-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | до ДУ № 1 від 15.05.2024 (ч.3) |
Номер договору про закупівлю: | 124-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | до ДУ № 1 від 15.05.2024 (ч.3) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 12.2. Договору, Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 1 до Договору – Перелік транспортних засобів Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області. |
Номер договору про закупівлю: | 124-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |