Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт по опаленню та вентиляції приміщення рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2024-03-08-004457-a 6ff4622351804c3ba0b730e9609afbaa
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирило Червонченко

+380639681130
+380567560160
tender4kgmbkl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: Кирило Червонченко
+380639681130, +380567560160
tender4kgmbkl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2024 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по опаленню та вентиляції приміщення рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 12:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-08-004457-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:39494345
Дата подання: 12 березня 2024 14:56
Оскарження умов закупівлі
Доброго дня. Уважно вивчивши умови закупівлі: ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт по опаленню та вентиляції приміщення рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31), зазначаємо наступне:
Поточний ремонт вентиляції операційного приміщення не може проводитись без проектної документації, тому що для виконання даних робіт необхідний чіткий розрахунок витрати повітря, теплопритоків та тепловитрат , рівню шуму та вібрацій згідно ДБН В.2.2-10:2022 Основні положення заклади охорони здоров’я .
Захист від повітряного та структурного шуму
16.4 За наявності джерела шуму відстань до лікувальної споруди, звукоізоляцію вікон та інших огороджувальних конструкцій слід визначати розрахунком згідно з ДБН В.1.1-31, ДБН В.1.2-10.
16.5 Проєктування будівель закладів охорони здоров’я повинно передбачати заходи захисту від зовнішніх та внутрішніх джерел акустичної енергії приміщень цих закладів та прилеглих до них територій згідно з ДБН В.2.5-39, ДБН В.2.5-64, ДБН В.2.5-67.
16.6 Допустимі рівні звуків та звукових тисків в закладах охорони здоров’я та на прилеглих до них територіях наведені у ДБН В.1.1-31
16.7 Рівні шуму в виробничих приміщеннях закладів охорони здоров’я повинні відповідати ДСН 3.3.6.037.
16.8 Достатність запланованих заходів захисту від шуму повинна бути доведена розрахунками очікуваних рівнів звуку та/або рівнів звукових тисків в октавних смугах в приміщеннях будівлі та на прилеглій до нього території згідно з ДБН В.1.1-31, ДСТУ-Н Б В.1.1-32, ДСТУ-Н Б В.1.1-33, ДСТУ-Н Б В.1.1-34, ДСТУ-Н Б В.1.1-35, ДСН 463. Палати, кабінети лікарів, кабінети діагностики, приміщення для огляду пацієнтів і процедурні кімнати не повинні мати спільних огороджувальних конструкцій з приміщеннями, в яких розташовуються джерела шуму (харчоблок, пральня, майстерні, шахти ліфтів тощо) і запахів (харчоблок, пральня).
А вентиляційне обладнання буде розташовано у 5 метрах біля операційного столу, що є проти державних норм перелічених вище, адже Шум вентиляційної установки будет понад 70дБ. Вентиляційне обладнання планують розмістити відразу за прорізами на стіні, що створить додатковий зайвий шум та вібрації у приміщенні операційної. Розміщення поруч з вентиляційною машиною інверторного компресорно-
конденсаторного блоку Hitachi RAS-4.0HNSKQ також створить зайвий шум та вібрацію.
Згідно ДБН В.2.2-10:2022 Основні положення заклади охорони здоров’я .
Захист від вібрації
16.9 Проєктування будівель закладів охорони здоров’я повинно передбачати заходи захисту від зовнішніх та внутрішніх джерел вібрації приміщень.
16.10 Рівні вібрації на прилеглих до закладів охорони здоров’я територіях не повинні викликати порушення цілісності огороджувальних конструкцій будівель протягом терміну їх експлуатації.
16.11 Рівні вібрації на прилеглих до закладів охорони здоров’я територіях повинні забезпечувати допустимі рівні вібрації в їх приміщеннях згідно з ДСН 3.3.6.039 та ДСП 173. ДБН В.2.2-10:2022 45 16.12 Тривалість впливу вібрації обґрунтовується розрахунком.
Також необхідний розрахунок швидкості повітря у повітроводах , відсутність балансуючої арматури у дефектному акті , що не дає змоги вірно налагодити систему. Попри це все є ще запитання про відстуність розрахунків та застосування технології ламінарних потоків повітря, це також одне з важливих вимог вентиляції операційної кімнати. Необхідно забезпечити 100% резервування опалювальних приладів згідно ДБН В.2.5-67:2013, у \ дефектному акті наданим замовником є тільки резервування приточних та витяжних машин, але є ще зволожувач, котрий згідно нормативної документації повинен підтримувати вологість у приміщеннях 55-60%. Та відсутність резервного комресорно-кондесаторного блоку. Згідно закону про публічні закупівлі, замовник має надати чіткі характеристики на обладнання яке закуповуються , а у нашому випадку ми не маємо чітких технічних даних на обладнання. Ми маємо тільки назву, але специфіка цього ринку не має можливості знайти технічну документацію у інтернеті, оскільки кожне замовлення індивідуальне. Підібрати аналоги згідно державних норм ми не можемо, оскілки вентиляція приміщення розраховується не тільки з площі приміщення, але ще важливо розуміти скільки людей буде у ньому знаходитись, яке обладнання щоб зрозуміти теплопритоки та кількість повітря необхідних для компенсації. На підставі вище переліченого ми вважаємо умови цієї закупівлі дискримінаційними для учасників, просимо надати проектно технічну документацію, та чітке технічне завдання для підбору власного обладнання, та технічні паспорта та характеристики на обладнання котре описано у дефектному акті. У разі ненадання зазначених вище документів, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
З повагою, директор ТОВ БМП ПРОМБУД Мороз Ю.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2024 16:30
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Роботи з поточного ремонту по опаленню та вентиляції приміщення рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 будуть виконуватися згідно з робочим проєктом на опалення та вентиляцію рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом «Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 та із залученням організації, що здійснює контроль за виконанням робіт та використанням матеріальних ресурсів відповідно до встановлених вимог (технічний нагляд). Проект розроблений відповідно до чинних норм і правил проєктування:
- ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування»;
- ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»;
- ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»;
- ДБН В.2.2-10:2022 «Заклади охорони здоров`я»;
- ДСПіН № 294 від 04.06.2007 "Гігієнічні вимоги до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенологічних процедур";
- ДСНіП № 354 від 21.02.2023 "Санітарно-протиепідемічні вимоги до новозбудованих, реставрованих і реконструйованих закладів охорони здоров'я".
При проектуванні були враховані всі особливості приміщення з урахуванням вимог до чинних норм і правил проектування (в тому числі вимоги до обладнання щодо рівню шуму та вібрацій), перелік необхідного обладнання та видів робіт викладений в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в Дефектному акті на Поточний ремонт по опаленню та вентиляції приміщення рентген операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31. В ньому відображені обсяги робіт, перелік обладнання, із зазначенням показників потужності та продуктивності, а саме:
- камера припливна Aerostar GreenSTR-3 (або аналог) із секцією зрошення продуктивністю до 1,65 м3/год ( в комплекті з електронагрівачем, потужністю - 33,3 kW, касетного фільтру G4, реверсивного теплообмінника, приточного вентилятору основного, продуктивністю - 1,65 м3/год, касетного фільтру F7, касетного фільтру F9 та парогенератором UE025;
- повітророзподільники, призначені для подавання повітря у робочу зону, масою до 20 кг BOX-HEPA-610x610x78 + HEPA-фільтр Н13;
- шумоглушники перерізом 400х250 мм;
- клапанів вогнезатримувальні периметром до 1600 мм;
- заслінки повітряні із ручним приводом діаметром до 800 мм;
- інверторний компресорно-конденсаторний блок Hitachi RAS-4.0HNSKQ або аналог;
- камера витяжна Aerostar GreenSTR-2 (або аналог) до 1,5 м3/год (в комплекті з касетним фільтром G4, касетним фільтром F9, витяжного вентилятору основного, продуктивністю - 1,5 м3/год та шумопоглиначем;
- витяжні колони 250х250х2450 h;
- заслінки повітряні із ручним приводом діаметром до 200 мм;
- опалювальні конвектори з вбудованим термостатом 1,5 кВт;
- надано перелік повітропроводів оцинкований з листової сталі;
- та інші технічні вимоги.
Таким чином, в Додатку 3 до тендерної документації, а саме Дефектному акті, чітко зазначена назва вентиляційного обладнання (Aerostar GreenSTR-3, Aerostar GreenSTR-2, парогенератор UE025, інверторний компресорно-конденсаторний блок Hitachi RAS-4.0HNSKQ) , потужність камери припливної (продуктивністю до 1,65 м3/год), камери витяжної (продуктивністю до 1, м3/год), електронагрівач (потужністю - 33,3 kW), опалювальні конвектори з вбудованим термостатом (потужністю - 1,5 кВт) та необхідні фільтри (касетний фільтр G4, касетний фільтр F9, касетний фільтр F7 та BOX-HEPA-610x610x78 + HEPA-фільтр Н13).
Стосовно зауваження щодо відсутності балансуючої арматури у дефектному акті, відповідаємо наступне.
У Додатку 3 до тендерної документації, а саме у Дефектному акті, зазначена необхідність використання повітророзподільного та регулюючого обладнання (балансуюча арматура), а саме:
- № ч.ч. - 6. Установлення заслінок повітряних і клапанів повітряних КВР із ручним приводом діаметром до 800 мм – 4 шт.,
- № ч.ч. - 21. Установлення грат жалюзійних сталевих з вивірянням і закріпленням площею в світлі до 0,25 м2 (Решітка регульована 150х200) – 6 шт.,
- № ч.ч. – 22. Установлення грат жалюзійних сталевих з вивірянням і закріпленням площею в світлі до 0,25 м2 (Решітка регульована 150х250) – 6 шт.,
- № ч.ч. – 23. Установлення заслінок повітряних і клапанів повітряних КВР із ручним приводом діаметром до 200 мм – 3шт.
Стосовно зауваження щодо розміщення вентиляційного обладнання, відповідаємо наступне:
Ви надали фотографію, яка ніяким чином не відноситься до приміщення рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом (на фотографії приміщення рентген-операційної № 298). Таким чином, висновки щодо розміщення вентиляційного обладнання не обґрунтовані та є виключно Вашими припущеннями.
Щодо зауваження про відсутність технічних даних на обладнання відповідаємо наступне: вся детальна інформація стосовно технічних характеристик цього обладнання є у відкритому доступі:
- Aerostar, каталог обладнання - https://aerostar.ua/ua/catalogue,
- парогенератор UE025- https://www.carel.com/documents/10191/0/+030220625/424e7378-92ac-49bc-80b5-6700e387bdc5?version=1.1,
- Hitachi-https://documentation.hitachiaircon.com/glb/en/vrf/ras-hnskq, https://aerostar.ua/ua/catalogue/hitachi,
- інше вентиляційне обладнання - https://www.ccktm.com/oborudovanie/duct-ventilation/.
Це свідчить про те, що будь-який Учасник закупівлі має можливість знайти технічну документацію у мережі Інтернет та отримати консультацію у виробника обладнання. Отже, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана в Додатку 3 до тендерної документації викладена в достатньому обсязі для того, щоб учасники змогли підготувати та надати тендерну пропозицію. Також після визначення учасника переможцем, Замовник зобов’язується надати робочий проєкт, оскільки він використовуються безпосередньо під час виконання робіт. Окрім зазначеного повідомляємо, що будь-який учасник має можливість здійснити огляд об’єкта для визначення умов виконання робіт та отримання необхідної додаткової інформації.
Таким чином, зауваження, висунуті Вами, є необґрунтованими.

Документи подані скаржником

12 березня 2024 14:56
Вимога.pdf

Документи

14 березня 2024 16:30
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОПТІМАЛС" 2 155 347,53
UAH з ПДВ
2 155 347,53
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2024 17:48
Електронний підпис
22 березня 2024 17:48
Витяг-2349473-САДОВИЙ-2024-03-10.pdf
22 березня 2024 17:48
Довідка Садовий А.Ю..zip
22 березня 2024 17:48
Довідка ТОВ Оптімалс.zip
22 березня 2024 17:46
1 Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2024 17:46
29 Додаток 2.pdf
20 березня 2024 19:21
Електронний підпис
20 березня 2024 19:21
11 Довідка досвід.pdf
13 березня 2024 18:00
Електронний підпис
13 березня 2024 18:00
Електронний підпис
13 березня 2024 17:59
34 Аналогічні договори 4.pdf
13 березня 2024 17:57
11 Довідка досвід.pdf
11 березня 2024 17:32
Електронний підпис
11 березня 2024 17:32
Електронний підпис
11 березня 2024 17:31
1 Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2024 19:41
Електронний підпис
10 березня 2024 19:41
Електронний підпис
10 березня 2024 19:37
29 Додаток 2.pdf
10 березня 2024 19:37
56 Інформаційна довідка.pdf
10 березня 2024 19:37
58 Довідка.pdf
10 березня 2024 19:37
57 Гарантійний лист.pdf
10 березня 2024 19:37
Витяг-2349473-САДОВИЙ-2024-03-10.pdf
10 березня 2024 19:37
43 Договір оренди майна.pdf
10 березня 2024 19:37
13 Гарантійний лист.pdf
10 березня 2024 19:37
34 Аналогічні договори 2.pdf
10 березня 2024 19:37
42 Довідка з банку.pdf
10 березня 2024 19:37
Довідка Садовий А.Ю..zip
10 березня 2024 19:37
34 Аналогічні договори 1.pdf
10 березня 2024 19:37
0 Реєстр документів.pdf
10 березня 2024 19:37
37 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2024 19:37
49 Опис та код.pdf
10 березня 2024 19:37
47 Наказ директор.pdf
10 березня 2024 19:37
Довідка ТОВ Оптімалс.zip
10 березня 2024 19:37
53 Статут.pdf
10 березня 2024 19:37
34 Аналогічні договори 3.pdf
10 березня 2024 19:37
11 Довідка досвід.pdf
10 березня 2024 19:37
1 Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2024 19:37
38 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2024 19:37
36 Будівельна ліцензія.pdf
10 березня 2024 19:37
54 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТІМАЛС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОПТІМАЛС"
#42467190
Переможець 2 155 347,53
UAH з ПДВ
22 березня 2024 08:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 15:39

Вимога про усунення невідповідностей

Підпункти 3.1 та 3.2 Додатку 1 до тендерної документації містять наступні вимоги щодо підтвердження учасником наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): "3.1. Довідка, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 7 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.2. Додатково, для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кольорову копію договору з усіма додатками і додатковими угодами до нього та кольорові копії документів, що підтверджують повне його виконання (акти приймання-передачі та/або видаткові накладні тощо). Під аналогічним договором мається на увазі договір на виконання поточного або капітального ремонту, до складу робіт якого обов’язково включені роботи з опалення та вентиляції. Ваша пропозиція містить документ вих №11 від 21.11.2021 р. "ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі" (далі - Відомості). Додатково, для підтвердження виконання аналогічного договору вами у складі тендерної пропозиції надані копії договорів з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь їх виконання (акти виконаних робіт). ВИЯВЛЕНА НЕВІДПОВІДНІСТЬ: У стовпці "Вартість виконаного договору, грн" зазначені суми договорів на момент їх укладання, без урахування укладених сторонами додаткових угод на зменшення вартості договорів. ВИМАГАЮ: Надати оновлену довідку згідно зі зразком, що наведений у Додатку 7 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2024 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІМАЛС"
#42467190
2 155 347,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 13:44
Дог.190-24.pdf укладений
28 березня 2024 13:43
Додатки до договору.pdf укладений
28 березня 2024 13:43