Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту)
Очікувана вартість
207 000,00 UAH
UA-2024-03-08-003254-a ● 7cced7da0c194179a6aaea964fca01b1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 33311890 |
Вебсайт: | http://www.profcentre.odessa.ua |
Місцезнаходження: | 65076, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Іцхака Рабіна, буд. 18-А |
Контактна особа: |
Олена Нечаєнко +380487054406 nechaienko@profcentre.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 15:29 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 15:29 |
Очікувана вартість: | 207 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 035,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65008, Україна, Одеська область, м. Одеса, Вул. Іцхака Рабіна, 18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує послуги Виконавця, вартість яких вказана в п. 3.1. Договору, на підставі акту наданих послуг та наданого рахунку. Строк здійснення розрахунків – протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за розрахунковий місяць | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 14:26 |
ТД- обслуговування пожежної сигналізації_2024 (Нова редакція).doc | |
01 квітня 2024 14:26 |
3міни_ТД-обслуговування пожежної сигналізації_2024.doc | |
08 березня 2024 11:27 |
Проєкт договору.doc |
01 квітня 2024 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2024 14:26 |
ТД- обслуговування пожежної сигналізації_2024 (Нова редакція).doc
|
|||
01 квітня 2024 14:26 |
3міни_ТД-обслуговування пожежної сигналізації_2024.doc
|
|||
08 березня 2024 11:27 |
Проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація!
Дата подання: 14 березня 2024 15:43
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:48
Встановлена вимога до учасників: 1.3. Надати свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки: приладу для вимірювання опору заземлення; мегомметра; приладу комбінованого багатофункціонального, осцилографу, які мають бути чинними на момент подачі тендерної пропозиції. Доводимо до вашого відома, що оголошена вами процедура закупівлі за предметом "Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту". Для надання даних послуг учасники повинні мати матеріально-технічну базу та обладнання, яке встановлено відповідним нормативно-правовим актом, а саме Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до даної Постанови КМУ, учасники повинні мати:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
Тобто, ніякого осцилографу (а тим більше свідоцтва про повірку), учасники не повинні надавати і підтверджувати відповідно до предмету вашої закупівлі. Не створюйте дискримінаційних умов для участі. Видаліть дану вимогу, внесіть відповідні зміни в документацію та приведіть її у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що предметом закупівлі за «Кодом ДК 021:2015 – 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту)» є комплекс послуг зазначених в Додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в ТЕХНІЧНІЧНИХ ВИМОГАХ, та в Додатку 5 ПРОЕКТ ДОГОВІРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ в п.1.2., тому відповідно пункту 24 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови) нами передбачена наявність осцилографу. Таким чином, Ліцензійні умови містять вимогу щодо наявності осцилографу. Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
дискримінація
Дата подання: 14 березня 2024 15:52
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:50
Кваліфікаційна вимога до учасників щодо підтвердження наявності в них працівників відповідної кваліфікації: - НАЛАГОДЖУВАЛЬНИК ПРИЛАДІВ, АПАРАТУРИ та СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ, РЕГУЛЮВАННЯ та КЕРУВАННЯ (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (не менше 2-х осіб). На підтвердження надати документ (свідоцтво), що підтверджує розрядність. Для надання даних послуг учасники повинні мати працівників, які встановлено відповідним нормативно-правовим актом, а саме Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до даної Постанови КМУ, учасники повинні мати:14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох
Таким чином, в нормативно-правовому документі, який регулює діяльність субєктів господарювання у сфері надання протипожежних послуг, чітко встановлено кваліфікація працівників та їх кількість. Тобто, в учасника має бути:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду - 1 особа та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду - 1 особа. На якій підставі ви вимагаєте від учасників більше працівників? Дана вимога є дискримінаційною, що не раз підтверджувалось в оскаржуваних процедурах закупівель в АМКУ. Видаліть дані вимоги (щодо кількості працівників), внесіть відповідні зміни в документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що предметом закупівлі за «Кодом ДК 021:2015 – 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту)» є комплекс послуг зазначених в Додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в ТЕХНІЧНІЧНИХ ВИМОГАХ, та в Додатку 5 ПРОЕКТ ДОГОВІРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ в п.1.2., тому відповідно з Кадровими вимогами щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , наведеними у пункті 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови) в тендерної документації передбачено:
- наявність виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень , а саме:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів);
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб; та відповідно з Кадровими вимогами, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , наведеними у пункті 23 Ліцензійних умов передбачено:
- наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) для виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту.
Таким чином, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Також нагадуємо, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності даному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
- наявність виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень , а саме:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів);
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб; та відповідно з Кадровими вимогами, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , наведеними у пункті 23 Ліцензійних умов передбачено:
- наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) для виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту.
Таким чином, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Також нагадуємо, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності даному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-08-003254-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА "САКУРА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:44301501
Дата подання: 15 березня 2024 13:34
Дата подання: 15 березня 2024 13:34
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2024 16:24
Рішення від 18.03.2024 №4803.pdf
Дата публікації: 18 березня 2024 16:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 №5305.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 11:30
Рішення від 25.03.2024 №5305.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 09:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2024 № 5305-р/пк-пз, Замовником внесено зміни до тендерної документації, оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі Код ДК 021:2015 – 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту)
Номер скарги: UA-2024-03-08-003254-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015 – 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту)
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-03-08-003254-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 16 квітня 2024 12:19
Дата подання: 16 квітня 2024 12:19
Скарга
Скарга
на незаконні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту)»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2024 17:07
рішення від 18.04.2024 № 6896.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2024 17:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 № 7409.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 12:46
рішення від 25.04.2024 № 7409.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 10:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
49 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО" |
206 604,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
202 500,00
UAH з ПДВ
|
149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Переможець |
49 999,99
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 16:55
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 квітня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 16:09
|
Додаткова угода 1.doc.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 15:52
|
Договір 09 24 98.pdf | укладений |
02 травня 2024 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та п. 9.3. Договору Замовник та Виконавець дійшли спільної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1. Пункт 3.1 розділу 3 «ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору викласти в новій редакції: «3.1. Замовник оплачує послуги з обслуговування СПЗ на умовах, передбачених п. 3.2. Договору. Вартість послуг за період з травня 2024 року по 31 грудня 2024 року відповідно до РОЗРАХУНОКУ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ (Додаток 1 до Договору) складає: 44 444грн. 40 коп. (сорок чотири тисячі чотириста сорок чотири гривні, 40 копійок) (без ПДВ). Щомісячна вартість послуг складає: 5 555 грн. 55 коп. (п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень, 55 копійок) (без ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 09-24/98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |