Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2024-03-08-002214-a ef3d99e631d642b9a283030a3978f4fc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Отрешко Юлія Олександрівна

+380974248726 zmdlvm_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛІКАРНЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ
Код ЄДРПОУ: 00699164
Місцезнаходження: 69089, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Героїв 37-го батальйону, 88
Контактна особа: Отрешко Юлія Олександрівна
+380974248726
zmdlvm_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2024 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2024 16:00
Початок аукціону: 20 березня 2024 14:12
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69089, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Героїв 37-го батальйону, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69089, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Героїв 37-го батальйону, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 березня 2024 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 10:43
Вимоги_до_Учасника.pdf
08 березня 2024 10:43
Оголошення про спрощену закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо гранічних цін
Дата подання: 11 березня 2024 16:22
Дата відповіді: 12 березня 2024 08:52
Добрий день! Прохання пояснити фразу в тендерній документації: "...Моноблок - 3 шт. (23000,00 грн. за 1 шт. товару), ноутбук -2 шт. (27000,00 грн. за од.)..." Це максимально допустимі значення цін, чи навпаки, мінімально допустимі? Може на них взагалі не звертати уваги? Якщо ці цифри важні, то вони надані з ПДВ, або без ПДВ? Які ціни давати ФОП без ПДВ, а які ціни давати ТОВ з ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Це максимально допустима ціна як з ПДВ так і без ПДВ, хто як працює. Ми бюджетна організація, і у нас такі граничні ціни на компютерну техніку.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-26-000027 ● 0ea59f11bb264b7fac13b14eebd684af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2024 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


26.03.2024 № 17-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 26.03.2024 № 17-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

4. UA-2024-03-08-002214-a, яку проводить Запорізька районна державна лікарня ветеринарної медицини.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Стосовно виявлених порушень при проведенні закупівлі Запорізька районна державна лікарня ветеринарної медицини повідомляє наступне. Порядок проведення закупівель регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. В ч. 1 статті 2 Закону – зазначено, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:….. юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків В частині 1 ст. 3 Закону зазначено, що Цей Закон застосовується…..до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частин другої, третьої і сьомої цієї статті. Частиною 7 статті 3 Закону зазначено, що Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: 1) якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників, у тому числі частково (за лотом). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю; 2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору про закупівлю з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу; 3) якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із: виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі; оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується; розірванням договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендеру, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника; 4) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю; 5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі; 6) якщо здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності; 7) якщо закупівля товарів здійснюється з використанням електронного каталогу; 8) якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засноване(а) громадською організацією осіб з інвалідністю та отримало(а) дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства; 9) якщо здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно – спортивної реабілітації та забезпечення підготовки і участі національних збірних команд України з видів спорту в міжнародних спортивних заходах, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно – оздоровчих та спортивних заходів України. У разі здійснення закупівлі у випадках, передбачених цією частиною, замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Отже, виходячи з вищевикладених правових норм закупівля на 114 998 гривень за спрощеною процедурою Запорізькою районною державною лікарнею ветеринарної медицини відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 5 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Пункт 9 Постанови КМУ № 1178 не стосується діяльності Запорізької районної державної лікарні ветеринарної медицини при проведенні спірної закупівлі. Пункт 13 Постанови КМУ № 1178 вказує наступне - Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли…. замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309 від 22.12.2022 року станом на день проведення закупівлі місто Запоріжжя, яке входить у склад Запорізького району Запорізької області входило до переліку територій бойових дій. Крім цього потрібно зазначити що Закон має вищу юридичну силу, тому до даних правовідносин потрібно застосовувати норми ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі. Придбання машин для обробки даних здійснювалося з власних коштів спеціального фонду бюджету Запорізької районної державної лікарні ветеринарної медицини.

2024-05-03 10:48:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  3. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Руденко Сергій Михайлович" 121 200,00
UAH з ПДВ
114 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. 121 831,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ПРО" 122 973,00
UAH з ПДВ
122 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2024 13:24
Електронний підпис
19 березня 2024 13:24
Електронний підпис
19 березня 2024 13:20
юридичні копія.pdf
19 березня 2024 13:14
Витяг 19.03.2024.pdf
19 березня 2024 13:13
цінова пропозиція.pdf
19 березня 2024 13:13
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
19 березня 2024 13:13
сертифікати.zip

Публічні документи

18 березня 2024 22:28
Електронний підпис
18 березня 2024 22:24
Кваліфікаційні — копия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Руденко Сергій Михайлович"

ФОП ВОЛОШИНОВА О.О.

ТОВ "ВСЕСВІТ ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Руденко Сергій Михайлович"
#2456207951
Переможець 114 998,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 11:53

Документи

21 березня 2024 11:53
Електронний підпис
21 березня 2024 11:43
Рішення _15 від 21.03.2024.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2024 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Руденко Сергій Михайлович"
#2456207951
114 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2024 11:53
Електронний підпис
21 березня 2024 11:43
Рішення _15 від 21.03.2024.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 13:43
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 13:17
Договор 22 від 26.03.2024 року.pdf укладений
26 березня 2024 13:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Моноблок 3 штуки 21 096,00
UAH
Ноутбук 2 штуки 25 855,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково було внесено невірний № договору
Номер договору про закупівлю: 114998.00
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково було внесено не вірний номер договору, вірний № договору 22 від 26.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: 114998.00
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Моноблок 3 21 096,00
UAH
Ноутбук 2 25 855,00
UAH