Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Контактна особа: |
Ніконенко Людмила Борисівна 380577378328 kdh2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 638 420,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 192,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної, з відстрочкою платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 10:44 |
ТД ОЛІЯ.docx | |
08 березня 2024 10:44 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000044 ● 51d5f2d5a3254042bfee906be21015fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024 №61
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 08.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 61
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2024-03-08-002172-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 12:15:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-08-002172-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надайте відповідь, яким чином згідно Додатку №2 до тендерної документації свідоцтво про навчання працівника(ів) за темою «Законодавчі вимоги щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР (програми-передумови, система аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок). Загальні вимоги та положення ДСТУ ISО 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»(ISO22000^2018) видане на Зайцеву Оксану Іванівну яка не зазначена в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають знання та досвід надану у складі тендерної пропозиції підтверджує відповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 14:41:10
Відповідь на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 року.
Замовником розглянуто запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Комунальним підприємством «Комбінат дитячого харчування» закупівля товару здійснюється на виконання заходів Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2018-2024 роки затвердженої рішенням 16 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 08.11.2017№ 826/17 (зі змінами), рішення Харківської міської ради від 20.12.2023 №665 з метою забезпечення організації харчування у 2024 році учнів закладів загальної середньої освіти, які навчаються за очною формою навчання в умовах воєнного стану та громадян, які перебувають під тимчасовим соціальним захистом, на базі закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності міста Харкова , ураховуючи введений в Україні воєнний стан , на підставі ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , керуючись ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з урахуванням вимог до ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України та підтверджують їх походження, безпечність і якість. Отже технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують специфіку потреб користувачів.
В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2024-03-08-002172-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 2 638 420,68 грн. з ПДВ.
1. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 .
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку.
Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товари, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" ( моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни додається).
2. Сторінка офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.kharkivosvita.net.ua/document/10766
3. Згідно Додатку № 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: Олія соняшникова рафінована за ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири : Постачання продукції повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані гарантувати дотримання вищезазначених нормативно-правових актів в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час постачання товару а також надати документи, що підтверджує впровадження учасником - оператором ринку системи НАССР з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» а саме:
- свідоцтво про навчання працівника(ів) за темою «Законодавчі вимоги щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР (програми-передумови, система аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок). Загальні вимоги та положення ДСТУ ISО 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»(ISO22000^2018)
Учасником ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ у складі тендерної пропозиції на дану вимогу надано сертифікат , що підтверджує кваліфікацію «Внутрішній аудитор систем менеджменту безпечності харчових продуктів»(міжнародний стандарт ISO 22000:2018 «Система менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги») на ім’я Зайцева Оксана Іванівна , що повністю відповідає вимогам тендерної документації. В вимогах тендерної документації вимагалось тільки свідоцтво про навчання працівника(ів) за темою «Законодавчі вимоги щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР(програми-передумови, система аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок). Загальні вимоги та положення ДСТУ ISО 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»(ISO22000^2018) , що підтверджує впровадження учасником - оператором ринку системи НАССР з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» . Також , згідно гарантійного листа про достовірність інформації ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ від 15.03.2024р. №25/15-03 гарантує, що інформація та документація , яка надана у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі , є достовірною.
Згідно п 5.2.( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось:
а) інформацію у формі таблиці на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом
уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить
інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівника(ків) відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору :
П.І.Б. Посада Досвід роботи на останньому місці роботи рнокпп
В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід наданої у складі тендерної пропозиції ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ вказані працівники , які згідно з вимогами тендерної документації п. 5.2 мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Таким чином, в тендерній документації вимагається документальне підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та працівника(ів), які пройшли навчання щодо безпечності харчових продуктів на основі принципів НАССР. Вимоги Тендерної документації не передбачають що особа(и), яка пройшла(и) навчання буде обов’язково здійснена для виконання умов договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-002172-a від 23.04.2024 року І. Як вбачається із аналізу підпункту 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати інформацію у формі таблиці на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівника(ків) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору – постачання олії рафінованої. Для таких працівників, трудові функції яких, пов’язані із безпосереднім виконанням договору про закупівлю, передбачено надання документів, які підтверджують трудові відносини або цивільно-правові відносини із учасником закупівлі, медичні книжки та документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками. Отже, підпункт 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації висуває вимоги до учасника щодо підтвердження договірних (трудових, цивільно-правових) відносин не з усіма найманими працівниками ФО-П ЗАЙЦЕВА ЄВГЕНА КОСТЯНИТИНОВИЧА, а виключно з тими працівниками, які будуть безпосередньо приймати участь у виконанні умов договору. На виконання вимог, встановлених підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ФОП ЗАЙЦЕВИМ ЄВГЕНОМ КОСТЯНИТИНОВИЧЕМ, у складі тендерної пропозиції, надана Довідка № 4/15-03 від 15.03.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. У свою чергу, у Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: Олія соняшникова рафінована за ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири», окрім іншого, зазначено, що: «Постачання продукції повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані гарантувати дотримання вищезазначених нормативно-правових актів в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час постачання товару, а також надати документи, що підтверджує впровадження учасником - оператором ринку, системи НАССР, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме: -свідоцтво про навчання працівника (ів) за темою «Законодавчі вимоги щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР (програми-передумови, система аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок). Загальні вимоги та положення ДСТУ ISО 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»(ISO22000^2018)…». За для виконання даної вимоги, учасником надано сертифікат від 02.02.2024 № SIС.St.IA.019.ISO22000.2310, виданий на ім’я Зайцевої Оксани Іванівни, що підтверджує кваліфікацію «Внутрішній аудитор систем менеджменту безпечності харчових продуктів» (міжнародний стандарт ISO 22000:2018 «Система менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги»). Враховуючи, що Зайцева Оксана Іванівна не є працівником, яка безпосередньо мала б бути задіяна ФО-П ЗАЙЦЕВИМ ЄВГЕНОМ КОСТЯНИТИНОВИЧЕМ для виконання умов договору із постачання олії рафінованої, вимоги щодо подання інформації та документів, встановлені підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на неї не розповсюджувались. У відповідності до тендерної документації достатнім підтвердженням перебування Зайцевої Оксани Іванівни, як сертифікованого аудитора, у трудових відносинах із ФО-П ЗАЙЦЕВИМ ЄВГЕНОМ КОСТЯНИТИНОВИЧЕМ є гарантійний лист № 25/15-03 від 15.03.2024 року про достовірність інформації та документів, які надані ФОП ЗАЙЦЕВИМ ЄВГЕНОМ КОСТЯНТИНОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі товару, у відповідності до пункту 4.8. Додатка № 7 до тендерної документації, оскільки інших підтверджуючих документів тендерною документацією від учасника не вимагалось. За таких обставин, висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби про необхідність зазначення Зайцевої Оксани Іванівни у Довідці № 4/15-03 від 15.03.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, є безпідставним, необґрунтованим, а отже неправомірним. ІІ. Крім того, у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-002172-a зазначено, що КП «КДХ» допустило порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178» (далі – Особливості). Відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. У відповідності до пункту 22 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно із пунктом 33 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Отже, відсутність інформації про Зайцеву Оксани Іванівни у Довідці № 4/15-03 від 15.03.2024 року, як про працівника ФОП ЗАЙЦЕВА ЄВГЕНА КОСТЯНТИНОВИЧА, яке ніби то є встановленим порушенням, не відноситься, ні до умов технічної специфікації, ні до інших вимог щодо предмета закупівлі, а тому не є правильною кваліфікацією, допущених порушень. ІІІ. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-002172-a є актом індивідуальної дії та породжує для КП «КДХ» обов`язок розірвати договір № 16-К від 01.04.2024 року про закупівлю не відповідає критеріям: обґрунтованості, розсудливості, пропорційності. Якщо припустити, що КП «КДХ» допустило порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, розірвання договору поставки, приведе до порушення прав та інтересів ФОП ЗАЙЦЕВА ЄВГЕНА КОСТЯНТИНОВИЧА та в подальшому матиме негативні наслідки для репутації КП «КДХ», а отже є непропорційним у співвідношенні із виявленими недоліками тендерної пропозиції. ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ відмовився від розірвання договору за взаємною згодою сторін. Законодавчих підстав та підстав передбачених договором для одностороннього розірвання договору № 16-К від 01.04.2024 року про закупівлю товару у КП «КДХ» не має. Окремо, звертаємо увагу, що за результатами проведення відкритих торгів ціна товару - олії рафінованої, запропонована учасником, на 25% менше від очікуваної вартості товару, що є відчутною економією бюджетних коштів. КП «КДХ» планує звернутися до адміністративного суду з метою оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-002172-a.
2024-04-26 11:04:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" 07.05.2024 року оскаржило висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-002172-a від 23.04.2024 року щодо закупівлі олії соняшникової рафінованої (ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири) до Харківського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 520/13348/24 від 16.05.2024 |
Дата відкриття провадження: | 16 травня 2024 |
Документи:
23 травня 2024 17:10
|
Електронний підпис |
23 травня 2024 17:07
|
Ухвала про прийняття позовної заяви.docx |
07 травня 2024 14:47
|
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ.docx |
23 травня 2024 17:10
|
Електронний підпис |
07 травня 2024 15:38
|
Електронний підпис |
23 травня 2024 17:07
|
Ухвала про прийняття позовної заяви.docx |
07 травня 2024 14:47
|
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ |
1 986 264,00
UAH з ПДВ
|
1 986 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ #3334402714 |
Переможець |
1 986 264,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 15:35
|
прот. тех помилка адреса.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 14:52
|
дог.ОЛІЯ.pdf | укладений |
02 квітня 2024 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Переможець за предметом закупівлі: Олія соняшникова рафінована за кодом ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ звернувся з листом про те, щоб вважати в ЗВІТІ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-08-002172-a дійсним адресу місцезнаходження постачальника вказану в Договорі про закупівлю № 16-К від 01.04.2024р. : 61105, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Самаркандська, буд.46. ФОП ЗАЙЦЕВ ЄВГЕН КОСТЯНТИНОВИЧ було внесено зміни до адреси місцезнаходження на їхньому електронному майданчику. |
Номер договору про закупівлю: | 16-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол тех помилка |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |