Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столярні вироби (Металопластикові вікна, металопластикові двері (вхідні), металопластикові двері (міжкімнатні), металопластикові перегородки, склопакет, підвіконники та відливи) Код ДК 021:2015 – 44220000-8
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2024-03-08-001694-a ● b675c18c808941f391016a852200e23f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 01992653 |
Місцезнаходження: | 89300, Україна , Закарпатська обл., Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23 |
Контактна особа: |
Сможаник Юрій Васильович 380501971163 crlsvl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штуки
Металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
15 штуки
Металопластикові двері (вхідні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
40 штуки
Металопластикові двері (міжкімнатні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
9 штуки
Металопластикові перегородки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штуки
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
88 штуки
Відливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
88 штуки
Підвіконники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений Товар у встановленому Договором порядку впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту (дати) підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, що є невід’ємною частиною Договору. При цьому, Замовник оплачує Постачальнику вартість Товару в розмірі та за цінами, вказаними в такій видатковій накладній. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 20:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 20:23 |
Перелік змін від 18.03.24.doc | |
18 березня 2024 20:23 |
ТД зі змінами від 18.03.24.doc | |
18 березня 2024 20:23 |
Додаток 2 технічна специфікація зі змінами 18.03.24.docx | |
14 березня 2024 19:20 |
Перелік змін_від 14.03.2024.doc | |
14 березня 2024 19:15 |
ТД зі змінами 14.03.24.doc | |
14 березня 2024 19:13 |
Додаток 2 технічна специфікація зі змінами 14.03.24.doc | |
11 березня 2024 16:43 |
Перелік змін від 11.03.2024 р..doc | |
08 березня 2024 10:27 |
Додаток 3 Згода на обробку персональних даних.doc | |
08 березня 2024 10:27 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.doc | |
08 березня 2024 10:27 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc | |
08 березня 2024 10:27 |
Додаток 1 Кваліфікац. критерії.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги
Дата подання: 09 березня 2024 10:10
Дата відповіді: 11 березня 2024 14:25
Доброго дня. Чи передбачає закупівля демонтаж/монтаж предмета закупівлі?
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого запитання повідомляємо про внесення змін до Додатку №2 тендерної документації з уточненою інформацією
Технічне завдання
Дата подання: 09 березня 2024 12:06
Дата відповіді: 11 березня 2024 14:28
Добрий день!
У вашому тех завданні вказано що вхідних дверей має бути 15, та вони мають бути в золотому дубі!
В той же час в кресленнях в ламінації виділено тільки 8 одиниць.
Просимо вказати які саме ще дверв із креслень є ламінованими ? (крім зазначених 8)
Можливо якась кількість є білі?
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації з уточненою інформацією
Технічне завдання
Дата подання: 09 березня 2024 12:19
Дата відповіді: 11 березня 2024 15:25
Продовження !
Перегородок має бути 9? ( так вказано на початку в додатку 2)
Згідно креслень 14
Проохання чітко по групам розділити
вікна
вхідні дері ( які ручки ? чи потрібні дотягувачі)
внутрішні двері
перегородки
Просимо розділити по групам саме креслення!
В якому відділені буде встановлено конкретну конструкцію для тендеру це неважливо.
Важливо розуміти де перегородки , де вхідні і де внутрішні двері і яка система відкривання на дверях встановлена.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації з уточненою інформацією
Уточнення
Дата подання: 12 березня 2024 14:55
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:40
Шановний замовнику !
У вас в математиці хтось розуміється?
Визначтесь скільки позицій кожного товару ви хочете купити!!
вікон плануєте 105 - креслень 91
Дверей разом плануєте 55- креслень 66
Відливів плануєте 88 -інформація про 86 !
Це ви навмисно спотворюєте інформацію для включення корупційної складової , чи це прсто помилка!!!
Відповідь: Доброго дня Вам шановний учасник:
1. Кількість вікон планується 105 шт.
2. Металопластикових Вхідних дверей всього планується 15 шт. З них 8 шт. в двосторонньому кольорі горіх, 2 шт. білі, а також 5 шт. білого кольору які входять до складу конструкцій перегородок.
3. Перегородок планується 5 шт. Чотири перегородки будуть складатись із трьох частин - відкривна посередині. Одна перегородка складатиметься із двох частин-одна відкривна а інша глуха.
*В Технічній специфікації, у таблиці найменування в пункті номер 4, кількість Металопластикових перегородок вказана 9 шт, це саме вказані глухі (невідкривні частини), в свою чергу відкривні частини внесені до пункту номер 2 даної таблиці.
4. Дотягувачів непотрібно.
5. Всюди до дверей потрібні нажимні ручки двосторонні.
6. Щодо кількості відливів, то внесено зміни до документації. Їх повинно бути 88 шт.
7. Зверніть увагу, що віконна конструкція 2070х2700 мм. (Пральня) складається з двох вікон, та зєднювачем посередині.
1. Кількість вікон планується 105 шт.
2. Металопластикових Вхідних дверей всього планується 15 шт. З них 8 шт. в двосторонньому кольорі горіх, 2 шт. білі, а також 5 шт. білого кольору які входять до складу конструкцій перегородок.
3. Перегородок планується 5 шт. Чотири перегородки будуть складатись із трьох частин - відкривна посередині. Одна перегородка складатиметься із двох частин-одна відкривна а інша глуха.
*В Технічній специфікації, у таблиці найменування в пункті номер 4, кількість Металопластикових перегородок вказана 9 шт, це саме вказані глухі (невідкривні частини), в свою чергу відкривні частини внесені до пункту номер 2 даної таблиці.
4. Дотягувачів непотрібно.
5. Всюди до дверей потрібні нажимні ручки двосторонні.
6. Щодо кількості відливів, то внесено зміни до документації. Їх повинно бути 88 шт.
7. Зверніть увагу, що віконна конструкція 2070х2700 мм. (Пральня) складається з двох вікон, та зєднювачем посередині.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-08-001694-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 01 квітня 2024 21:15
Неправомірне обрання переможця
Згідно з додатком 1, Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту.
В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав перелік власного обладнання, що учасник буде використовувати, а саме: шуруповерт акумуляторний – 2 шт., дриль – 2 шт., перфоратор - 2 шт., болгарка (кутова шліфмашинка) – 2 штуки.
На підтвердження правових підстав володіння обладнанням учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ М» надано видаткову накладну №ВН-0707 від 07.07.2021.
Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Згідно статті 1 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV, активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому.
Таким чином, видаткові накладні не є підтвердженням, що активи зазначені у довідці (файл «Довідка обладнання .pdf») контролюються підприємством та факту правових підстав володіння. Зазначена позиція підтверджується ДАСУ, зокрема у моніторингу закупівлі UA-2023-06-02-005969-a.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі ігнорування, звертатимемось зі скаргами до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав перелік власного обладнання, що учасник буде використовувати, а саме: шуруповерт акумуляторний – 2 шт., дриль – 2 шт., перфоратор - 2 шт., болгарка (кутова шліфмашинка) – 2 штуки.
На підтвердження правових підстав володіння обладнанням учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ М» надано видаткову накладну №ВН-0707 від 07.07.2021.
Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Згідно статті 1 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV, активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому.
Таким чином, видаткові накладні не є підтвердженням, що активи зазначені у довідці (файл «Довідка обладнання .pdf») контролюються підприємством та факту правових підстав володіння. Зазначена позиція підтверджується ДАСУ, зокрема у моніторингу закупівлі UA-2023-06-02-005969-a.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі ігнорування, звертатимемось зі скаргами до АМКУ та ДАСУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2024 16:57
Шановний учасник, Комунальним некомерційний підприємством "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області було розглянуто вашу вимогу :
Згідно з додатком 1, Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав перелік власного обладнання, що учасник буде використовувати, а саме: шуруповерт акумуляторний – 2 шт., дриль – 2 шт., перфоратор - 2 шт., болгарка (кутова шліфмашинка) – 2 штуки. На підтвердження правових підстав володіння обладнанням учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ М» надано видаткову накладну №ВН-0707 від 07.07.2021. Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Згідно статті 1 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV, активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому. Таким чином, видаткові накладні не є підтвердженням, що активи зазначені у довідці (файл «Довідка обладнання .pdf») контролюються підприємством та факту правових підстав володіння. Зазначена позиція підтверджується ДАСУ, зокрема у моніторингу закупівлі UA-2023-06-02-005969-a. Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі ігнорування, звертатимемось зі скаргами до АМКУ та ДАСУ.
Детально проаналізувавши пропозицію учасника ТзОВ «Термопласт М», повідомляємо, що учасник повністю та належним чином виконав усі вимоги зазначені у ТД, в тому числі і Додатку 1, Розділу 1, а саме: у складі тендерної пропозиції було надано документ «Довiдка_про_наявн._обл.,_мат._бази_i_технол. рdf» з інформацією про наявність обладнання, устаткування та матеріально-технічної бази. На підтвердження наявності вказаного в довідці устаткування було надано оборотно-сальдову відомість про знаходження основних засобів на балансі та видаткові накладні. Вміст оборотно-сальдової відомості, де зазначено усі основні засоби підприємства, підтверджує наявність на балансі Тягач ВС4185ОТ, Тягач ВС1783ОК, Причiп BC4833XF, Причiп BC4677XF, що зазначені у заповненій Таблиці «А» поданій Учасником. Відповідно до розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» , пункту 2 «Інша інформація» У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. У складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Термопласт М», на виконання вимог тендерної документації, було долучено пояснення «Лист-поясн. про ін-цію щодо обладн. у бух. довідці pdf», про те, що Шуруповерт акумуляторний Bosch Professional GSR 12V-15 - 2шт., Дриль МЕТАВО SBE 650 -2 шт., Перфоратор BOSCH РВН 2100 RE -2 шт., Болгарка (кутова шлiфмашина) Bosch Professional GWS - 2шт., відноситься до категорії «Інші необоротні матеріальні активи», а тому інформація про дане обладнання відсутня в оборотно-сальдовій відомості про знаходження основних засобів на балансі учасника, з чого випливає, що учасником дотримано вимог чинного законодавства та тендерної документації в цілому. Відтак, відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 92 від 27.04.2000 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби"», шуруповерт акумуляторний, дриль, перфоратор, болгарка (кутова шліфмашинка) – належать до категорії «Інші необоротні матеріальні активи», тому підтвердження учасником наявності і правомірності експлуатації (застосування) даного обладнання, шляхом надання видаткових накладних, замовник вважає достатнім та таким, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині.
Просимо також звернути увагу, що для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати
- відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та/або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Список правовстановлюючих документів, які підтверджують право власності того чи іншого обладнання чи механізму не є вичерпним. Керуючись вимогою учасника ТОВ "ГЛОРІЯ-В", можна зробити висновок, що договір купівлі-продажу, додаткові угоди, специфікації, акти- приймання-передачі – також не будуть достатнім документами, які підтверджують право володіння. Відповідно до Розділ 2. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» пункт 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Жодних звернень щодо надання роз’яснень з приводу усунення порушення під час проведення тендеру не поступало, відтак можна вважати, що учасниками зрозумілі вимоги тендерної документації.
Відповідно до розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовником було надано чіткі вимоги щодо надання документів, які були в повному обсязі та належним чином підтверджені учасником шляхом надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оборотно-сальдової відомості про знаходження основних засобів на балансі учасника, листа-пояснення про неможливiсть вiдображення у наданiй бухгалтерськiй довiдцi про знаходження на балансi основних засобі устаткування, яке відноситься до інших необоротних матеріальних активів та видаткових накладних на товар.
Враховуючи вищевикладене, дана вимога не підлягає задоволенню.
Згідно з додатком 1, Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав перелік власного обладнання, що учасник буде використовувати, а саме: шуруповерт акумуляторний – 2 шт., дриль – 2 шт., перфоратор - 2 шт., болгарка (кутова шліфмашинка) – 2 штуки. На підтвердження правових підстав володіння обладнанням учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ М» надано видаткову накладну №ВН-0707 від 07.07.2021. Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Згідно статті 1 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV, активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому. Таким чином, видаткові накладні не є підтвердженням, що активи зазначені у довідці (файл «Довідка обладнання .pdf») контролюються підприємством та факту правових підстав володіння. Зазначена позиція підтверджується ДАСУ, зокрема у моніторингу закупівлі UA-2023-06-02-005969-a. Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі ігнорування, звертатимемось зі скаргами до АМКУ та ДАСУ.
Детально проаналізувавши пропозицію учасника ТзОВ «Термопласт М», повідомляємо, що учасник повністю та належним чином виконав усі вимоги зазначені у ТД, в тому числі і Додатку 1, Розділу 1, а саме: у складі тендерної пропозиції було надано документ «Довiдка_про_наявн._обл.,_мат._бази_i_технол. рdf» з інформацією про наявність обладнання, устаткування та матеріально-технічної бази. На підтвердження наявності вказаного в довідці устаткування було надано оборотно-сальдову відомість про знаходження основних засобів на балансі та видаткові накладні. Вміст оборотно-сальдової відомості, де зазначено усі основні засоби підприємства, підтверджує наявність на балансі Тягач ВС4185ОТ, Тягач ВС1783ОК, Причiп BC4833XF, Причiп BC4677XF, що зазначені у заповненій Таблиці «А» поданій Учасником. Відповідно до розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» , пункту 2 «Інша інформація» У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. У складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Термопласт М», на виконання вимог тендерної документації, було долучено пояснення «Лист-поясн. про ін-цію щодо обладн. у бух. довідці pdf», про те, що Шуруповерт акумуляторний Bosch Professional GSR 12V-15 - 2шт., Дриль МЕТАВО SBE 650 -2 шт., Перфоратор BOSCH РВН 2100 RE -2 шт., Болгарка (кутова шлiфмашина) Bosch Professional GWS - 2шт., відноситься до категорії «Інші необоротні матеріальні активи», а тому інформація про дане обладнання відсутня в оборотно-сальдовій відомості про знаходження основних засобів на балансі учасника, з чого випливає, що учасником дотримано вимог чинного законодавства та тендерної документації в цілому. Відтак, відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 92 від 27.04.2000 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби"», шуруповерт акумуляторний, дриль, перфоратор, болгарка (кутова шліфмашинка) – належать до категорії «Інші необоротні матеріальні активи», тому підтвердження учасником наявності і правомірності експлуатації (застосування) даного обладнання, шляхом надання видаткових накладних, замовник вважає достатнім та таким, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині.
Просимо також звернути увагу, що для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати
- відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та/або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Список правовстановлюючих документів, які підтверджують право власності того чи іншого обладнання чи механізму не є вичерпним. Керуючись вимогою учасника ТОВ "ГЛОРІЯ-В", можна зробити висновок, що договір купівлі-продажу, додаткові угоди, специфікації, акти- приймання-передачі – також не будуть достатнім документами, які підтверджують право володіння. Відповідно до Розділ 2. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» пункт 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Жодних звернень щодо надання роз’яснень з приводу усунення порушення під час проведення тендеру не поступало, відтак можна вважати, що учасниками зрозумілі вимоги тендерної документації.
Відповідно до розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовником було надано чіткі вимоги щодо надання документів, які були в повному обсязі та належним чином підтверджені учасником шляхом надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оборотно-сальдової відомості про знаходження основних засобів на балансі учасника, листа-пояснення про неможливiсть вiдображення у наданiй бухгалтерськiй довiдцi про знаходження на балансi основних засобі устаткування, яке відноситься до інших необоротних матеріальних активів та видаткових накладних на товар.
Враховуючи вищевикладене, дана вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-08-001694-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Код ЄДРПОУ:39484237
Скарга
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-08-001694-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Код ЄДРПОУ:39484237
Дата подання: 03 квітня 2024 20:55
Дата подання: 03 квітня 2024 20:55
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2024 18:43
рішення від 05.04.2024 № 6112.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2024 18:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2024 № 6572.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 11:33
рішення від 12.04.2024 № 6572.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 12:13
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-18-000009 • f823017e40b84f3bafdbbbbc4ae386ba
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-18
•
21:29
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Я, Зайцева Олена Володимирівна, є директором ТОВ "Глорія-В", яке брало участь у вказаній закупівлі. Звертаю увагу, що замовник визначив переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі.
Згідно з додатком 1, Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту.
В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав перелік власного обладнання, що учасник буде використовувати, а саме: шуруповерт акумуляторний – 2 шт., дриль – 2 шт., перфоратор - 2 шт., болгарка (кутова шліфмашинка) – 2 штуки.
На підтвердження правових підстав володіння обладнанням учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ М» надано видаткову накладну №ВН-0707 від 07.07.2021.
Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Згідно статті 1 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV, активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому.
Таким чином, видаткові накладні не є підтвердженням, що активи зазначені у довідці (файл «Довідка обладнання .pdf») контролюються підприємством та факту правових підстав володіння. Зазначена позиція підтверджується ДАСУ, зокрема у моніторингу закупівлі UA-2023-06-02-005969-a.
Враховуючи наведене, замовник неправомірно обрав переможця. У звязку з наведеним, прошу здійснити моніторинг закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
1 529 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
1 617 000,00
UAH з ПДВ
|
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 548 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КЕМЕНЯШ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ" |
1 889 000,00
UAH з ПДВ
|
1 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
1 817 000,00
UAH з ПДВ
|
1 817 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Переможець |
1 529 900,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 11:23
|
Договір №62 від 19.04.2024.pdf | укладений |
22 квітня 2024 11:22
|