Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Емаль
Очікувана вартість
21 400,00 UAH
UA-2024-03-08-000920-a ccf81d4e7d05489a862d951813acdae2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комаровська Дар'я Володимирівна

+380443338140 d.komarovskaia.kvf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВКП "Київводфонд"
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б
Контактна особа: Комаровська Дар'я Володимирівна
+380443338140
d.komarovskaia.kvf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2024 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2024 09:00
Початок аукціону: 26 березня 2024 11:30
Очікувана вартість: 21 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Емаль алкідна зелена 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
16 штуки
Емаль алкідна синя 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
10 штуки
Емаль алкідна біла 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
10 штуки
Емаль алкідна чорна 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
4 штуки
Емаль алкідна жовта 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
4 штуки
Емаль алкідна вишнева 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
10 штуки
Емаль алкідна коричнева 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
10 штуки
Емаль алкідна сіра 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умоп проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:14
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:50
У п.1.3. зазначено, що Постачальник зобов’язаний поставити Покупцеві Товар, комплектність, якість якого відповідає стандартам, технічним вимогам до Товару, діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується сертифікатом якості/походження та/або паспортом виробника, що надаються Постачальником разом з Товаром. Товар повинен бути можливим до використання за цільовим призначенням. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Чинних ГОСТів на лакофарбову продукцію на фарбу не існує. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни привести у п.1.3. проєкту договору: 1.3. Постачальник зобов’язаний поставити Покупцеві Товар, комплектність, якість якого відповідає ДСТУ / ТУ / технічним вимогам до Товару, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується сертифікатом (паспортом) якості/походження та/або паспортом виробника, що надаються Постачальником разом з Товаром. Товар повинен бути можливим до використання за цільовим призначенням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, найближчим часом в оголошення будуть внесені зміни. Дякую за Ваше запитання
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:15
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:51
У п.4.4. зазначено, що У випадку виявлення Покупцем в процесі прийняття Товару неналежної якості, невідповідності Договору, складається акт невідповідності Товару за участю представників Постачальника та Покупця. В такому разі Покупець повертає Товар, а Постачальник в зазначеному у п. 4.2 Договору місці зобов’язаний протягом 1–го календарного дня з дати підписання акту невідповідності прийняти Товар неналежної якості (невідповідності) та замінити його в цей же строк на Товар належної якості (відповідності). Замовник визначає строк для заміни Товару 1 (один) календарний день, що є недостатнім в умовах воєнного стану. Також відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» строк для заміни неякісного товару – 14 календарних днів. Просимо привести у відповідність до норм законодавства п.4.4 проєкту договору: 4.4. У випадку виявлення Покупцем в процесі прийняття Товару неналежної якості, невідповідності Договору, складається акт невідповідності Товару за участю представників Постачальника та Покупця. В такому разі Покупець повертає Товар, а Постачальник в зазначеному у п. 4.2 Договору місці зобов’язаний протягом 14–ти календарних дня з дати підписання акту невідповідності прийняти Товар неналежної якості (невідповідності) та замінити його в цей же строк на Товар належної якості (відповідності). За аналогією просимо внести аналогічні зміни до п.4.5 проєкту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
Закон України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
Споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
Тому вказані Вами норми законодавства не регулюють правовідносини договору поставки
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:15
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:51
У п.4.9. передбачено, що Постачальник разом з Товаром зобов’язаний надати Покупцю всі необхідні документи на Товар: видаткові накладні, документи щодо якості та походження Товару (гарантійні талони, товарно-транспортні накладні та інші). Ненадання разом з Товаром зазначених у цьому пункті Договору документів є підставою для неприйняття та не оплати Покупцем Товару. Для лакофарбової продукції гарантійний талон не видається. Просимо виключити «гарантійні талони» з п.4.9 проєкту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
Перелік зазначених в п.4.9. документів не є вичерпним та містить приклад можливих документів які Постачальник разом з Товаром зобов’язаний надати Покупцю. Дякую за Ваше запитання
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:16
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:52
У п.4.10. зазначено, що Постачальником встановлено гарантійний строк на Товари: __________ днів з дати прийняття Покупцем Товару. ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. У разі заміни товару, його строк придатності обчислюється з дати виготовлення, а отже, Постачальник не може гарантувати якість товару протягом строку більше аніж визначено виробником. Просимо привести у відповідність до норм чинного законодавства п.4.10 проєкту договору: 4.10. Постачальником встановлено строк (термін) придатності на Товари: __________ днів з моменту виготовлення Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
Стандартами, технічними умовами (у разі наявності) або договором щодо товарів, призначених для тривалого користування чи зберігання, можуть передбачатися більш тривалі строки для встановлення покупцем у належному порядку зазначених недоліків (гарантійні строки). Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами (у разі наявності). Дякую за Ваше запитання
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:16
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:52
Положення договору містять подвійну відповідальність за одне й те саме порушення умов договору. Просимо виключити пункт 6.4., бо відповідальність за поставку неякісного товару передбачена п.6.7. Статтею 61 Конституції України гарантована заборона подвійного притягнення до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
Відповідь: Шановний учасник,
П. 6.4. та 6.7. містять відповідальність за різні порушення умов договору.
В п. 6.4 зазначено, що у випадку поставки Товару, що не відповідає вимогам якості, Договору Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 5% від вартості неякісного або невідповідного Товару.
В. п. 6.7 зазначено, що у разі заміни якісним (відповідним) Товаром у термін понад 5 календарних днів з дати виявлення недоліків, Постачальник повинен надати взамін таку ж кількість Товару належної якості (відповідності) та сплатити штраф у розмірі 20 % від вартості неякісного (невідповідного) Товару.
Дякую за Ваше запитання
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:16
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:53
У п.7.2. зазначено, що Сторона, яка не може виконати зобов’язань за Договором або виконала їх неналежним чином у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), зобов`язана письмово повідомити іншу Сторону в триденний строк з дня виникнення неможливості виконання зобов’язань та надати письмове документальне підтвердження виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що призвели до невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є сертифікат, довідка, видані Стороні Торгово-промисловою палатою України або її територіальним органом, або інший документ, який засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) і офіційно оприлюднений Торгово-промисловою палатою України або її територіальним органом. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Також Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Пропонуємо внести зміни до п.7.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 7.2. Сторона, яка не може виконати зобов’язань за Договором або виконала їх неналежним чином у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), зобов`язана письмово повідомити іншу Сторону в п’ятнадцятиденний строк з дня виникнення неможливості виконання зобов’язань та надати письмове документальне підтвердження виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що призвели до невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є сертифікат, довідка, видані Стороні Торгово-промисловою палатою України або її територіальним органом або іншого компетентного органу, або інший документ, який засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) і офіційно оприлюднений Торгово-промисловою палатою України або її територіальним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
Стосовно внесення змін до п.7.2., щодо строку письмового повідомлення у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) найближчим часом в оголошення будуть внесені зміни.
Відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» ТПП видає сертифікати, щодо форс-мажорних обставин.
Дякую за Ваше запитання
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:18
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:53
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, обставини непереборної сили визначені в проєкті договору та чинним законодавством. Дякую за Ваше запитання
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 березня 2024 11:18
Дата відповіді: 13 березня 2024 08:54
Шановний Замовник! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, найближчим часом в оголошення будуть внесені зміни. Дякую за Ваше запитання
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2024 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" 14 745,36
UAH з ПДВ
14 745,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 16 102,08
UAH з ПДВ
16 102,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОСЕНКО С.В. 18 128,00
UAH з ПДВ
17 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 17 922,00
UAH з ПДВ
17 385,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2024 12:28
Електронний підпис
24 березня 2024 12:28
Електронний підпис
24 березня 2024 12:27
Статут 2023.pdf.p7s
24 березня 2024 12:27
Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2024 12:27
Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 березня 2024 12:27
СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ.pdf
24 березня 2024 12:27
Статут 2023.pdf
24 березня 2024 12:27
СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ.pdf.p7s
24 березня 2024 12:27
Додаток 6 Специфікація.pdf

Публічні документи

29 березня 2024 09:48
Електронний підпис
29 березня 2024 09:46
Довідка (1).zip
22 березня 2024 15:55
Електронний підпис
22 березня 2024 15:55
Електронний підпис
22 березня 2024 15:55
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf.p7s
22 березня 2024 15:55
4. Специфікація.pdf.p7s
22 березня 2024 15:55
4. Витяг ЄДРПОУ (08.03.2024).pdf.p7s
22 березня 2024 15:55
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
22 березня 2024 15:55
2. Код доступу (10.06.2021).pdf.p7s
22 березня 2024 15:44
4. Витяг ЄДРПОУ (08.03.2024).pdf
22 березня 2024 15:44
1. Цінова пропозиція.pdf
22 березня 2024 15:44
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf
22 березня 2024 15:44
4. Специфікація.pdf
22 березня 2024 15:44
2. Код доступу (10.06.2021).pdf

Публічні документи

22 березня 2024 14:25
Електронний підпис
22 березня 2024 14:25
Електронний підпис
22 березня 2024 14:25
Лист_сертифікати.pdf.p7s
22 березня 2024 14:25
Установчі документи_.pdf
22 березня 2024 14:25
++6_Лист договір згода.pdf.p7s
22 березня 2024 14:25
++6_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 березня 2024 14:25
++3_2_Паспорт та ІПН.pdf.p7s
22 березня 2024 14:25
++7_Специфікація.pdf.p7s
22 березня 2024 14:25
++1_Цінова пропозиція.pdf.p7s
22 березня 2024 14:25
Лист_сертифікати.pdf
22 березня 2024 14:25
++1_Цінова пропозиція.pdf
22 березня 2024 14:25
++6_Лист договір згода.pdf
22 березня 2024 14:25
++6_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
22 березня 2024 14:25
++2_Повноваження.pdf
22 березня 2024 14:25
++2_Повноваження.pdf.p7s
22 березня 2024 14:25
++7_Специфікація.pdf
22 березня 2024 14:25
++3_2_Паспорт та ІПН.pdf
22 березня 2024 14:25
Установчі документи_.pdf.p7s

Публічні документи

22 березня 2024 15:30
Електронний підпис
22 березня 2024 15:29
СЕС емалі ПФ.pdf
22 березня 2024 15:29
Витяг з ЄДРПОУ 18.03.2024.pdf
22 березня 2024 15:28
4 Копія витягу ПДВ.pdf
22 березня 2024 15:28
3 Копія статуту 2023_описи.pdf
22 березня 2024 15:28
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП КОСЕНКО С.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"
#40529883
Рішення скасоване 14 745,36
UAH з ПДВ
27 березня 2024 10:52
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"
#40529883
Відхилено 14 745,36
UAH з ПДВ
27 березня 2024 10:57
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 16 102,08
UAH з ПДВ
27 березня 2024 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2024 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
16 102,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 15:10
Договір _ 31-К від 09.04.2024 року.pdf укладений
09 квітня 2024 15:08