Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 40032148 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121 |
Контактна особа: |
Ірина Сова +380508116142 sovik40032148@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 5 948 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 741,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 59482.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 17:33 |
додаток2 (1).pdf | |
07 березня 2024 17:33 |
додаток4.pdf | |
07 березня 2024 17:33 |
додаток3.pdf | |
07 березня 2024 17:33 |
додаток1.pdf | |
07 березня 2024 17:33 |
тд_5552.pdf | |
07 березня 2024 17:33 |
додаток5.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 11 березня 2024 23:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000055 ● 066db62e2bb34b359e0003da66f8de52
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2024 № 131
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-07-012216-a 07.03.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 14:09:31
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки) за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-07-012216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 21.03.2024 № 5189-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 16:25:39
пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки) за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-07-012216-a), замовник вважає за необхідне надати наступні пояснення.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб замовника для забезпечення харчування пацієнтів. При підготовці технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями, затвердженими постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 р., Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, наказом МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737), тощо.
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
При складанні технічної специфікації замовником було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону.
Під час визначення предмета закупівлі та його характеристик Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог не призвела до можливості здійснення закупівлі послуг лише в одного виконавця/постачальника.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії замовник у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що усі посилання у тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
З вищевикладеного випливає, що замовником у процедурі закупівлі визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі у чіткій відповідності із законодавством України та з дотриманням основоположних принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначений замовником відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі за текстом – наказ №275). З урахуванням положень розділу ІІ наказу № 275 замовником було визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій.
Отримана замовником інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін.
Відповідну інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено замовником на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua.
Також, повідомляємо, що 21.03.2024 року комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5189-р/пк-пз, згідно якого зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі.
Частинами 22 та 23 Закону передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Не погоджуючись із рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник оскаржив його до Київського окружного адміністративного суду.
Згідно ухвали суду від 26.04.2024 року було відкрито провадження в адміністративній справі № 320/17277/24.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро