Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання приміщень та прилеглих територій
Очікувана вартість
2 194 560,00 UAH
UA-2024-03-07-012199-a ● 173ba6591db04f07879658bfd3e423f1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 21108013 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Степана Бандери, 43 |
Контактна особа: |
CАМСОНЕНКО Оксана Миколаївна +380958343740 ursmpfu@gmail.com |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 194 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 972,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
Прибирання приміщень та прилеглих територій (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 15:40 |
Зміни.docx | |
11 березня 2024 15:40 |
Прибирання 2024 зі змінами.docx |
11 березня 2024 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2024 15:40 |
Зміни.docx
|
|||
11 березня 2024 15:40 |
Прибирання 2024 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЗ
Дата подання: 11 березня 2024 15:05
Дата відповіді: 11 березня 2024 15:35
Прохання вказати кількість персоналу, для розрахунку кількості туалетного паперу та мила, або вкажіть необхідну кількість цих витратних матеріалів для коретного розрахунку ціни
Відповідь: Доброго дня! Штатна кількість працівників головного управління становить 720 осіб. Середньоденна кількість відвідувачів 1000 осіб.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 березня 2024 18:39
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:23
Шановний Замовник! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації "Учасник має надати Акт огляду об’єктів, послуги з прибирання яких є предметом даної закупівлі, підписаний учасником та замовником." Ця вимога обмежує коло потенційних учасників торгів, а саме є дискримінаційною для нашої компанії. Вимагаємо скасувати цю вимогу і внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно п. 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей) і містить в тому числі інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною і жодним чином не обмежує конкуренцію, адже замовник готовий в повній мірі сприяти будь-якому потенційному учаснику провести огляд об’єктів, про що підписати відповідний акт, наданий таким учасником.
Гарантії з вивозу та утилізації сміття
Дата подання: 12 березня 2024 18:59
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:23
Учасник (виконавець) надасть гарантії з вивозу та захоронення (утилізації) сміття. Чи можливо надати договір з організацією, що має дозвіл на захоронення або утилізацію відходів на етапі укладання договору з Переможцем?
Відповідь: Доброго дня! Гарантії з вивозу та захоронення (утилізації) сміття підтверджуються наданням договору з організацією, що має дозвіл на захоронення або утилізацію відходів у складі тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 158 603,02
UAH з ПДВ
|
2 158 603,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3082217193 |
Переможець |
2 158 603,02
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 09:49
|
Договір 76 | укладений |
25 березня 2024 09:47
|