Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
500 730 000,00 UAH
UA-2024-03-07-012100-a ● 97b4654581a3435d80175363bd21776f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706, +380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 500 730 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 10 тис. шт
Лот 2: 10 тис. шт
Лот 3: 10 тис. шт
Лот 1: 10 тис. шт
Лот 2: 10 тис. шт
Лот 3: 10 тис. шт
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-07-012100-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 12 березня 2024 17:28
Продовження терміну подання пропозицій
Згідно Додатку №10 до Оголошення, Учасник має надати документ про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, який готується уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
Також, додаток 10 визначає, що документ про відсутність заборгованості повинен бути датований після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Закупівлю оголошено: 07.03.2024 17:16, тобто по-факту учасник має лише 5 робочих днів на отримання довідки, але дана довідка виконується уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
Звертаємося з проханням продовжити термін подання пропозицій мінімум на 3 робочі дні з метою допущення максимальної кількості учасників.
Розгорнути
Згорнути
Також, додаток 10 визначає, що документ про відсутність заборгованості повинен бути датований після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Закупівлю оголошено: 07.03.2024 17:16, тобто по-факту учасник має лише 5 робочих днів на отримання довідки, але дана довідка виконується уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
Звертаємося з проханням продовжити термін подання пропозицій мінімум на 3 робочі дні з метою допущення максимальної кількості учасників.
Номер вимоги: UA-2024-03-07-012100-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРТАК.ЮА", Код ЄДРПОУ:44769530
Дата подання: 25 березня 2024 16:58
Вимога щодо неправомірного визначення переможя
07 березня 2024 року через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua, було опубліковано оголошення № UA-2024-03-07-012100-а, про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю - Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування), лот 1 у кількості 10 000 штук.
Кінцевий строк подання пропозицій за вищевказаними торгами 17.03.2024 року о 18-00.
ТОВ «УКРТАК.ЮА» є учасником процедури за лотом 1 та подало свою цінову пропозицію у строк встановлений Змовником.
Відповідно до Протоколу про розкриття пропозицій, за лотом 1, від 21.03.2024 року ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» було визнано переможцем процедури закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано на веб – порталі Уповноваженого органу 21.03.2024 року.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективністю та пропорційністю, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «УКРТАК.ЮА» не згодне із визнанням переможцем, за лотом 1, ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» та вважає, що цінова пропозиція останнього повинна бути відхилення у зв’язку із наступним:
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п. 4 Додатку №1 до Оголошення (Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції) встановлено, що у складі цінової пропозиції Учасник повинен завантажити - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору: Для юридичних осіб:
копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення, довіреність або доручення або інший документ.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» відсутні вищевказані документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника, щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору.
Відповідно до п. 8 Загальних положень Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, Затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином цінова пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не відповідає умовам Оголошенню, а визнання переможцем ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» з боку Замовника є передчасним.
У зв’язку із вищевикладеним та з метою уникнення застосування дискримінаційного підходу до розгляду цінових пропозицій учасників, просимо скасувати рішення про визнання переможцем за лотом № 1 ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» та розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до п. 8 Загальних положень Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, Затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Кінцевий строк подання пропозицій за вищевказаними торгами 17.03.2024 року о 18-00.
ТОВ «УКРТАК.ЮА» є учасником процедури за лотом 1 та подало свою цінову пропозицію у строк встановлений Змовником.
Відповідно до Протоколу про розкриття пропозицій, за лотом 1, від 21.03.2024 року ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» було визнано переможцем процедури закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано на веб – порталі Уповноваженого органу 21.03.2024 року.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективністю та пропорційністю, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «УКРТАК.ЮА» не згодне із визнанням переможцем, за лотом 1, ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» та вважає, що цінова пропозиція останнього повинна бути відхилення у зв’язку із наступним:
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п. 4 Додатку №1 до Оголошення (Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції) встановлено, що у складі цінової пропозиції Учасник повинен завантажити - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору: Для юридичних осіб:
копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення, довіреність або доручення або інший документ.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» відсутні вищевказані документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника, щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору.
Відповідно до п. 8 Загальних положень Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, Затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином цінова пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не відповідає умовам Оголошенню, а визнання переможцем ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» з боку Замовника є передчасним.
У зв’язку із вищевикладеним та з метою уникнення застосування дискримінаційного підходу до розгляду цінових пропозицій учасників, просимо скасувати рішення про визнання переможцем за лотом № 1 ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» та розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до п. 8 Загальних положень Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, Затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2024 16:26
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що відповідно п. 4 Додатку №1 до Оголошення про закупівлю Учасник в складі пропозицій повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи на право підпису документів цінової пропозиції та/або договору, а саме: надати копію виписки з протоколу засновників або копію наказу про призначення, довіреність або доручення або інший документ. В складі переможця наявний файл "Д.1_4 Протокол завод значний правовин 13.PDF" завантажений 16 березня 2024 16:51, в якому наявний протокол загальних зборів учасника №13-2024. Зазначений документ підтверджує наявність право підпису посадової особи та відповідає вимогам п. 4 Додатку №1 до Оголошення про закупівлю.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 166 910 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 834 550,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
10000 шт
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Дата доставки:
30 квітня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
165 980 000,00
UAH
|
165 980 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" |
140 000 000,00
UAH
|
115 999 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКРТАК.ЮА" |
155 800 000,00
UAH
|
116 000 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" #31778043 |
Переможець |
115 999 999,00
UAH
|
22 березня 2024 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 10:34
|
ДУ 2 Дог №110 04-24-РМ від 10.04.2024.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 22:12
|
ДУ 1 до Дог №110 04-24-РМ від 10.04.2024.pdf | зміни до договору |
03 травня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 18:12
|
Договір №110 04-24-РМ від 10.04.2024.pdf | укладений |
10 квітня 2024 15:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) | 10000 | штуки |
11 599,90
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110/04-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110/04-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) | 10000 | штука |
11 599,90
UAH
|