Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська багатопрофільна лікарня" Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02005711 |
Вебсайт: | http://www.medregion-zas.cv.ua |
Місцезнаходження: | 59440, Україна , Чернівецька обл., с. Юрківці, вул. Центральна,36 |
Контактна особа: |
Надія Штифюк +380966299241 crlzastavnabun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 816 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 488,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Поставка товару здійснюється партіями за рахунок постачальника.
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Набір реагентів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника за фактом постачання товару - у безготівковій формі згідно з видатковою накладною протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 17:21 |
Тендерна документація.docx | |
07 березня 2024 17:21 |
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx | |
07 березня 2024 17:06 |
рішення УО №7.PDF | |
07 березня 2024 17:06 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
07 березня 2024 17:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 березня 2024 17:21 |
Тендерна документація.docx
|
||
07 березня 2024 17:21 |
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx
|
||
07 березня 2024 17:06 |
рішення УО №7.PDF
|
||
07 березня 2024 17:06 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000075 ● 6d4b6cd359ee476db77313eaf513d5ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 27-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22.04.2024 року № 27-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-03-07-011999-a від 07.03.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 15:56:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Лабораторні реактиви для клінічної лабораторії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-011999-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178, а саме:
у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік підстав відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають переліку таких підстав для відхилення, визначених пунктом 44 Особливостей №1178;
у Додатку 2 зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені статтею 17 Закону та не враховано зміни, які внесені Особливостями № 1178 до переліку підстав для відмови в участі у відкритих торгах, чим не дотримано вимог пункту 47 Особливостей № 1178, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178?
3. Чому Вами не оприлюднено в окремому файлі перелік змін, які внесені до тендерної документації (внесено зміни у Додатку 3 до медико-технічних вимог предмета закупівлі)?
4. Чому Вами не відхилено учасника ФОП «Паляниця Людмила Василівна», якщо тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідала умовам тендерної документації, зокрема: учасник ФОП «Паляниця Людмила Василівна» не надала у складі пропозиції гарантійний лист щодо можливості доставки препаратів протягом 5-ти робочих днів з дня заявки (вимога про надання такого листа встановлена у пункті 8 Додатку 3 тендерної документації)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 11:48:32
Відповідь
1. Визначення розміру предмета закупівлі проведено з врахуванням фактичного використання лабораторних реактивів за 2023 рік та прогнозованої потреби на 2024 рік. Очікувану вартість товарів визначено шляхом порівняння наявних цінових пропозицій в мережі інтернет з врахуванням пріоритету найнижчої ціни за одиницю товару. Технічні та якісні характеристики визначені за ДСТУ 7274:2012 та 8056:2015
2. Тендерна документація складена з порушеннями вимог Особливостей №1178 у зв’язку із відсутністю юриста на підприємстві, значною завантаженістю та не достатністю необхідного досвіду працівника на якого з лютого 2024 року покладено обов’язки уповноваженої особи із проведення закупівель.
3. В системі прозоро перелік змін, які внесені до тендерної документації не оприлюднено окремим файлом через технічну помилку.
4. Замовником не було відхилено учасника закупівлі ФОП Паляниця Людмила Василівна, оскільки не було інших учасників для розгляду.
У зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень в тендерній документації замовником прийнято рішення про розірвання договору із постачальником.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-30 11:53:11
Відповідь до пункту 4
4. Постачальник ФОП «Паляниця Людмила Василівна» надала у складі пропозиції гарантійний лист щодо можливості доставки препаратів протягом 5-ти робочих днів з дня заявки, який знаходяться у папці Технічні вимоги\ файл Додаток 3 Медико-технічні вимоги.pdf сторінка 7 час завантаження на 13 бер. 23:31
Файл додаємо
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП "Заставнівська багатопрофільна лікарня" повідомляє про виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, виявлених у результаті поточного моніторингу № UA-M-2024-04-22-000075 закупівлі № UA-2024-03-07-011999-a. А саме : у КНП "Заставнівська багатопрофільна лікарня" видано наказ №92 від 08.05.2024р. "Про призначення координатора з питань організації закупівель", що додається, а також заплановано проходження фахового навчання ( підвищення кваліфікації) уповноваженої особи згідно Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 "Про особливості здійснення закупівель в умовах воєнного стану" з врахуванням останніх змін . Термін проходження навчання - травень-червень місяць 2024 року. Лист № 542 від 08.05.2024р та наказ № 92 від 08.05.2024р додаються.
2024-05-09 16:56:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Паляниця Людмила Василівна" |
815 931,30
UAH з ПДВ
|
815 931,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Паляниця Людмила Василівна" #2114604643 |
Переможець |
815 931,30
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 11:53
|
договір 85.pdf | укладений |
21 березня 2024 11:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Аланінамінотрансфераза (АЛТ) (кінетичний метод) Набір реагентів | 8 | набір |
1 019,66
UAH
|
Аспартатамінотрансфераза (АСТ) (кінетичний метод) Набір реагентів | 8 | набір |
1 033,25
UAH
|
Амілаза Набір реагентів | 8 | набір |
5 649,87
UAH
|
Білірубін прямий Набір реагентів | 3 | набір |
1 277,03
UAH
|
Білірубін загальний Набір реагентів | 18 | набір |
1 903,79
UAH
|
Білок загальний Набір реагентів | 18 | набір |
893,43
UAH
|
Глюкоза Набір реагентів | 18 | набір |
631,60
UAH
|
Креатинін Набір реагентів | 20 | набір |
1 465,33
UAH
|
Сечовина Набір реагентів | 25 | набір |
1 708,66
UAH
|
Тригліцериди Набір реагентів | 3 | набір |
2 193,25
UAH
|
Холестерин загальний Набір реагентів | 4 | набір |
1 442,55
UAH
|
Холестерин прямий високої щільності Набір реагентів | 2 | набір |
5 964,58
UAH
|
Холестерин прямий низької щільності Набір реагентів | 2 | набір |
10 840,41
UAH
|
Контроль біохімічних показників, рівень норма | 10 | набір |
7 406,37
UAH
|
Біохімічний мультикалібратор | 8 | набір |
9 071,95
UAH
|
Контроль біохімічних показників, рівень патологія | 10 | набір |
8 249,13
UAH
|
Миючий розчин для автоматичного аналізатору ExtraWash | 6 | набір |
2 733,60
UAH
|
Системний розчин для автоматичного аналізатора | 6 | набір |
2 733,60
UAH
|
Набір калібраторів для визначення холестеринів низької та високої щільности | 6 | набір |
3 054,61
UAH
|
Розчинник (ділюєнт) | 24 | набір |
3 434,42
UAH
|
Розчин лізуючий | 24 | набір |
3 434,42
UAH
|
Очисник ферментативний | 24 | набір |
1 053,91
UAH
|
Очисник для периферичної крові | 24 | набір |
1 053,91
UAH
|
Набір контролів для визначення ліпідів | 6 | набір |
11 138,98
UAH
|
Контрольна кров CBC-3D | 3 | набір |
2 747,00
UAH
|