Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

LED лампа
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2024-03-07-011371-a 87b014d1eae941569cfaebfa338ee2b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимченко Ольга

380442819785 olgayt8558@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 36038290
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тимченко Ольга
380442819785
olgayt8558@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2024 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 18 березня 2024 13:04
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подана у формі електронної банківської гарантії у розмірі 10 050,00 грн (десять тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок). Забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника. Строк дії наданого забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції учасника. В разі продовження строку дії пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Учасник процедури закупівлі в складі документів пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10050 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Надання забезпечення виконання умов договору. Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: з застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Учасник зобов`язується перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов’язань Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Розмір забезпечення має складати 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Місцезнаходження Замовника:м. Київ, Максима Залізняка 3 Код ЄДРПОУ: 36038290 IBAN UA198201720355149003000054607 в Дерказначейська служба України м. Київ. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM», код 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» UA-2023____. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 штуки
LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2024
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунки між Виконавцем та Замовником здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару/партії Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подана у формі електронної банківської гарантії у розмірі 10 050,00 грн (десять тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок). Забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника. Строк дії наданого забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції учасника. В разі продовження строку дії пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Учасник процедури закупівлі в складі документів пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії.

Сума забезпечення: 10050 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Надання забезпечення виконання умов договору. Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: з застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Учасник зобов`язується перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов’язань Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Розмір забезпечення має складати 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Місцезнаходження Замовника:м. Київ, Максима Залізняка 3 Код ЄДРПОУ: 36038290 IBAN UA198201720355149003000054607 в Дерказначейська служба України м. Київ. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM», код 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» UA-2023____. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
07 березня 2024 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 16:36
ДОДАТОК №4 Проєкт договору.docx
07 березня 2024 16:36
Оголошення для проведення закупівлі нова редакція.doc
07 березня 2024 16:36
ДОДАТОК №1 Технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-07-011371-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Союз-Світло", Код ЄДРПОУ:33104255
Дата подання: 29 березня 2024 11:40
Вимога
Шановний Замовнику! Хочемо Вам нагадати, що основною метою створення системи «Про-зоро», як зрозуміло з її назви – це забезпечення прозорості процесу державних закупівель, чітке дотримання всіх вимог Замовника для всіх учасників. Згідно Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - UA-2024-03-07-011371-a (Найменування предмета закупівлі: LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM, згідно до ДК 021:2015 – 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання».) кваліфікаційними критеріями до учасника являлися :

1. Авторизаційний лист, виданий офіційним представником виробника товару на території України на повноваження участі у даній закупівлі, адресований на ім’я замовника. Лист (оригінал з печаткою) має містити:
- підтвердження можливості представника виробника товару відпустити повний обсяг то-вару;
- назву та номер закупівлі;
- найменування товару та його кількість.
2. Завірені мокрою печаткою Декларації (Сертифікати) про відповідність на дану продукцію офіційним представником виробника на території України.

ТОВ «ЕЛКОР» в своій пропозиції надало цінову пропозицію на наступну продукцію : LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM (див. файл «цінова пропозиція.pdf).
Виробником цієї продукції є підприємство LEDVANCE Gmbh (Німеччина).Уповноваженим представником виробника в Україні є підприємство зі 100% іноземною інвестицією «Ледванс» -ПІІ «Ледванс»(м.Київ,вул.Ділова,5 ,тел.(044) 583-59-00,сайт www.ledvance.ua ) Цю інформацію стосовно виробника та його офіційного представника в Українв,ТОВ «ЕЛКОР» підтверджує, надаючи у складі документів файл «длекларація .pdf»,,завіряючи цю декларацію своєю печаткою, а не печаткою офіційного представника виробника товару на території України, тим самим не виконує кваліфікаційну вимогу Замовника. ТОВ «ЕЛКОР» надає в своїй пропозиції авторизаційний лист –файл «Авторизаційний лист.pdf» ,але виданий не офі-ційним представником ПІІ «Ледванс» ,а його дистрибютором –ТОВ «АСТ-Світлотехніка» ,де вказана неправдива інформація стосовно офіційного представника виробника товару на те-риторії України і дана скан-копія цього листа, без оригіналу печатки, що також є порушенням Вашим кваліфікаційним вимогам, а також наводить на думку на можливу підробку цього документа. Цілком слушно, що Ви надаєте ТОВ «ЕЛКОР» «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», де вказані ці перераховані невідповідності та термін щодо іх усунення.
У відповідь на це повідомлення ТОВ «ЕЛКОР» надає декларацію про відповідність (файл-«Декларація ЛЕД лампи т.м. ОСРАМ 804,264-до 04.08.2024 р.pdf » не завіреною печаткою, а надав цвітну копію декларації., а також файл «автор .лист та декларація відповідності.pdf» знову з неправдивою інформацією щодо предствника виробника та незавіреними оригінала-ми печатки. Незважаючи на не усунення невідповідностей, Ви чомусь признаєте ТОВ «ЕЛКОР» переможцем закупівлі –файл «84-3.PDF»,порушуючи тим самим як і вимоги тендерної документації, так і «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей». Зважаючи на ці порушення вимагаємо від Вас скасувати рішення про признання ТОВ «ЕЛКОР» переможцем даної закупівлі. У разі невиконання наших вимог будемо змушені звертатися в Антимонопольний комітет України та в інші відповідні структури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2024 10:37
«У пропозиції спрощеної закупівлі (з урахуванням часу, надану учаснику на виправлення недоліків) ТОВ «ВП «ЕЛКОР» надано авторизаційний лист від ТОВ «АСТ-Світлотехніка», яка є офіційним дистриб’ютором компанії ПII «ЛЕДВАНС», яка в свою чергу є ексклюзивним власником ліцензії на використання торговельних марок OSRAM та LEDVANCE (товару, що є предметом закупівлі). За наданими матеріалами у складі пропозиції спрощеної закупівлі встановлено що ТОВ «АСТ-Світлотехніка» є офіційним дистриб’ютором компанії, яка є ексклюзивним представником виробника Товару та, в свою чергу уповноважила ТОВ «ЕЛКОР» здійснювати реалізацію Товару та приймати участь у закупівлі. Крім того, у складі пропозиції спрощеної закупівлі зазначеним учасником було надано Декларацію про відповідність Товару від ПII «ЛЕДВАНС» від 04.10.2022 № UA.TR.0696-22 з додатком.
Враховуючи наведене, з метою мінімізації витрат бюджетних коштів, зважаючи на послідовність наявності документів, що підтверджують можливість постачання оригінального Товару, що відповідає предмету закупівлі, пропонуємо визначити ТОВ «ЕЛКОР» переможцем спрощеної закупівлі».

Документи подані скаржником

29 березня 2024 11:40
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2024 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «НВП «ВІАН» 184 884,00
UAH з ПДВ
184 884,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛКОР" 220 596,00
UAH з ПДВ
220 596,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Союз-Світло" 323 640,00
UAH з ПДВ
323 640,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 березня 2024 17:00
Електронний підпис
15 березня 2024 17:00
Електронний підпис
15 березня 2024 16:55
Відомості про учасника.pdf
15 березня 2024 16:55
Про ліцензування.pdf
15 березня 2024 16:55
Про санкціі.pdf
15 березня 2024 16:55
Про санкціі.pdf.p7s
15 березня 2024 16:55
Довідка Про довкілля.pdf.p7s
15 березня 2024 16:55
Про обьєднання.pdf.p7s
15 березня 2024 16:55
Про довіреність.pdf
15 березня 2024 16:55
Довідка Про довкілля.pdf
15 березня 2024 16:55
Про обьєднання.pdf
15 березня 2024 16:55
Про резидента.pdf
15 березня 2024 16:55
Про резидента.pdf.p7s
15 березня 2024 16:55
Про ліцензування.pdf.p7s
15 березня 2024 16:55
Довідка 47 Особливостей.pdf
15 березня 2024 16:55
Витяг Віан 23.01.24.pdf.p7s
15 березня 2024 16:55
Про довіреність.pdf.p7s
15 березня 2024 16:55
Громадянство директора.pdf
15 березня 2024 16:55
Витяг Віан 23.01.24.pdf

Публічні документи

03 квітня 2024 17:59
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:19
забезпечення ua_payment (15).pdf
22 березня 2024 15:27
Електронний підпис
22 березня 2024 15:25
автор лист №.pdf
17 березня 2024 14:00
Електронний підпис
15 березня 2024 12:47
проект договору.pdf
15 березня 2024 12:47
Авторизаційний лист.pdf
15 березня 2024 12:47
FW_ гарантія на 10 050 грн.zip
15 березня 2024 12:47
гарантійний лист.pdf
15 березня 2024 12:47
дист згода.pdf
15 березня 2024 12:47
Статут.pdf
15 березня 2024 12:47
витяг ПДВ.pdf
15 березня 2024 12:47
витяг з реєстру.pdf
15 березня 2024 12:47
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2024 10:20
Електронний підпис
15 березня 2024 10:07
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2024 10:07
Технічні х-ки товару.pdf
15 березня 2024 10:07
Копія Виписки.pdf
15 березня 2024 10:07
Авторизаційний лист.pdf
15 березня 2024 10:07
74286465532600.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «НВП «ВІАН»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛКОР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Союз-Світло"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «НВП «ВІАН»
#31166456
Відхилено 184 884,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 10:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛКОР"
#39639319
Переможець 220 596,00
UAH з ПДВ
28 березня 2024 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 15:42

Документи

21 березня 2024 10:44
Електронний підпис
21 березня 2024 10:43
84-1.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

У пропозиції учасника виявлено не відповідність, а саме: Учасником надано авторизаційний лист підписаний ТОВ «АСТ-Світлотехніка» не від офіційного представника виробника Товару та не було адресовано на ім’я замовника. Також, надано Декларацію про відповідність № UA.TR.0695-22, що не завірена мокрою печаткою та не засвідчує відповідність даного товару у Додатку, а саме: LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM. У вимогах Оголошення вимагалось : 1. Авторизаційний лист, виданий офіційним представником виробника товару на території України на повноваження участі у даній закупівлі, адресований на ім’я замовника. Лист (оригінал з печаткою) має містити: підтвердження можливості представника виробника товару відпустити повний обсяг товару; назву та номер закупівлі; найменування товару та його кількість. 2. Завірені мокрою печаткою Декларації (Сертифікати) про відповідність на дану продукцію офіційним представником виробника на території України. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Авторизаційний лист виданий офіційним представником виробника товару на території України на повноваження участі у даній закупівлі, адресований на ім’я замовника. 2. Декларації (Сертифікати) про відповідність на дану продукцію офіційним представником виробника на території України з усіма необхідними реквізитами відповідно до технічних характеристик товару.

Документи

28 березня 2024 16:43
Електронний підпис
28 березня 2024 16:42
84-3.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2024 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛКОР"
#39639319
220 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2024 16:43
Електронний підпис
28 березня 2024 16:42
84-3.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2024 15:41
Договір 195.PDF укладений
16 квітня 2024 15:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM 3100 штуки 71,16
UAH з ПДВ