Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт: «Реконструкція щитів 0,4 кВ та силових збірок (комплектна трансформаторна підстанція ін. №ТЦ5-10400020189/000, хімводоочистки №1, хімводоочистки №2, мазутного господарства, комплектна трансформаторна підстанція заглибних насосів, насосної ІІ підйому, очисних споруд) на ТЕЦ-5, м. Київ, вул.Промислова, 4.» Реконструкція щита 0,4 кВ хімводоочистки (ХВО-1)»
Очікувана вартість
38 793 124,75 UAH
UA-2024-03-07-010246-a ● c0ffc3ff2493410b99c79c963323941a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 38 793 124,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 387 931,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “За порушення Підрядником умов цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь повність або частково розмір наданого Підрядником забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником умов цього Договору до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить _5_ % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт: «Реконструкція щитів 0,4 кВ та силових збірок (комплектна трансформаторна підстанція ін. №ТЦ5-10400020189/000, хімводоочистки №1, хімводоочистки №2, мазутного господарства, комплектна трансформаторна підстанція заглибних насосів, насосної ІІ підйому, очисних споруд) на ТЕЦ-5, м. Київ, вул.Промислова, 4.» Реконструкція щита 0,4 кВ хімводоочистки (ХВО-1)»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) в розмірі до 17% від загальної ціни договору, що становить не більше ____ грн. __ коп. ( _____ грн. ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____ грн. ___ коп. ( ______ грн. __ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить не більше _____ грн. ___ коп. ( _____ грн. __ коп.), протягом 10-ти робочих днів від дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. | Аванс | 10 | Робочі | 17 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за фактично та якісно виконані роботи проводиться шляхом здійснення Замовником оплати протягом 40 робочих днів від дати підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в, Довідок КБ-3, з урахуванням суми сплаченого авансу за Договором. | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 83 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 09:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 09:15 |
Перелік змін 29.03.2024.docx | |
29 березня 2024 09:15 |
Dodatok_5_do_TS.pdf | |
29 березня 2024 09:15 |
Dodatok_4_TS.docx | |
29 березня 2024 09:15 |
Dodatok_3_-_Inshi_vimogi.docx | |
29 березня 2024 09:15 |
0_ТД (Особливості).docx | |
14 березня 2024 22:31 |
Перелік змін 14.03.2024.docx | |
14 березня 2024 22:31 |
0_ТД (Особливості).docx | |
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx | |
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx | |
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 1 п 47 Особливостей.docx | |
07 березня 2024 15:47 |
0_ТД (Особливості).docx | |
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 5 Proekt_dogovoru.docx | |
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx |
29 березня 2024 09:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2024 09:15 |
Перелік змін 29.03.2024.docx
|
||||||
29 березня 2024 09:15 |
Dodatok_5_do_TS.pdf
|
||||||
29 березня 2024 09:15 |
Dodatok_4_TS.docx
|
||||||
29 березня 2024 09:15 |
Dodatok_3_-_Inshi_vimogi.docx
|
||||||
29 березня 2024 09:15 |
0_ТД (Особливості).docx
|
||||||
14 березня 2024 22:31 |
Перелік змін 14.03.2024.docx
|
||||||
14 березня 2024 22:31 |
0_ТД (Особливості).docx
|
||||||
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx
|
||||||
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx
|
||||||
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 1 п 47 Особливостей.docx
|
||||||
07 березня 2024 15:47 |
0_ТД (Особливості).docx
|
||||||
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 5 Proekt_dogovoru.docx
|
||||||
07 березня 2024 15:47 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо договірної ціни
Дата подання: 12 березня 2024 09:39
Дата відповіді: 14 березня 2024 22:16
Просимо підтвердити, що в разі перемоги, у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, заробітна плата при складанні Договірної ціни визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення. Або чи є обмеження по рівню заробітної плати при складанні договірної ціни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Заробітна плата в складі прямих витрат визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням воєнного стану, підтвердженої розрахунком, але не більше рівня 18000 грн в режимі повної зайнятості.
щодо загальновиробничих та адміністративних витрат
Дата подання: 12 березня 2024 09:43
Дата відповіді: 14 березня 2024 22:16
У відповідності до п.5.2.5, п.5.2.7 Загальновиробничі витрати (ЗВВ) та Адміністративні витрати у складі ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються та включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону №573 від 31.12.2010 або за показниками наведеними в Додатках 18, 9 (для ЗВВ) та 26 (для Адміністративних витрат) Настанови. Просимо надати відповідь, в разі якщо ЗВВ та Адміністративні витрати учасника процедури закупівлі, визначені розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній звітний період, перевищують усереднені показники наведені в вказаних додатках до Настанови, чи має учасник торгів при розрахунку Договірної ціни включати свої розрахункові показники, які перевищують усереднені (при цьому надавши відповідні розрахунки Замовнику)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальновиробничі витрати (ЗВВ) та Адміністративні витрати у складі ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не повинні перевищувати усереднених показників згідно Додатків 18, 19 (для ЗВВ) та 26 (для Адміністративних витрат) Настанови.
Щодо надання додаткового часу для розгляду інформації та участі в закупівлі
Дата подання: 12 березня 2024 18:08
Дата відповіді: 14 березня 2024 22:17
Добрий день шановний Замовнику!
У зв'язку з великим обсягом інформації просимо Вас надати додатковий час для підготовки комерійної пропозциї та участі в закупівлі.
Відповідь: Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій буде перенесено.
щодо кінцевого строку подачі
Дата подання: 13 березня 2024 16:16
Дата відповіді: 14 березня 2024 22:17
У зв'язку з тривалим часом, необхідним для оформлення дозвільних документів для ознайомлення Учасником з проектною документацією, просимо Вас перенести кінцевий строк подачі тендерних пропозицій на 10 календарних днів.
Відповідь: Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій буде перенесено.
Опитувальні листи на обладнання
Дата подання: 15 березня 2024 10:12
Дата відповіді: 18 березня 2024 15:38
Для можливості підготовки якісної цінової пропозиції Учасником торгів та з метою запобігання не дієвої конкуренції під час проведення даної закупівлі, просимо Вас терміново розмістити на майданчику опитувальні листи на обладнання, що має поставити в рамках цієї закупівлі Учасник.
Відповідь: Опитувальні листи буде додано із відповідним внесенням змін до тендерної документації.
Просимо надати проєктну документацію
Дата подання: 19 березня 2024 09:23
Дата відповіді: 19 березня 2024 13:02
Добрий день! Просимо надати проєктну документацію, необхідну для детального розрахунку. Необхідні лінійні схеми, специфікація, принципові схеми, опитувальні листи на трансформатори.
Відповідь: Лінійні схеми, специфікація, принципові схеми, опитувальні листи на трансформатори буде додано із відповідним внесенням змін до тендерної документації.
Витяги з наказів на працівників
Дата подання: 29 березня 2024 10:11
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:16
Відповідно до п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання Учасником: «2.1. Копію наказу про прийняття на роботу, або цивільно-правові договори, або трудові договори».
Як зазначено в ТД Учасник повинен надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю відповідного персоналу та підтверджуючими копіями документів. Доводимо до Вашого відома, що Наказ про прийом на роботу може видаватись на декілька посадових осіб, в тому числі на посадових осіб, яких не планується залучати до виконання об’єму робіт по даній закупівлі із зазначенням інформації про їх посадові оклади - така інформація є комерційною таємницею підприємства, а також, інформація про працівників які вже не працюють на підприємстві на даний час, або знаходяться на тимчасово окупованих територіях, що унеможливлює отримати згоди на розголошення їх персональних даних.. Просимо підтвердити, що Учасник буде відповідати вимозі, щодо надання підтверджуючих копій документів на персонал який планується залучати до виконання робіт, надавши в складі своєї пропозиції - витяги з наказів по підприємству таких працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не зобов’язує учасників розголошувати комерційну інформацію. Для виконання вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації може бути надано наказ, проте вся інформація щодо посадових окладів/заробітної плати та інформація щодо осіб, що не будуть залучатися до виконання робіт, може бути прихована.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" |
34 780 000,00
UAH з ПДВ
|
34 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" #40169080 |
Переможець |
34 780 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 09:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 21:07
|
договір №3599КТЕЦ-24 від 30.04.2024.pdf | укладений |
30 квітня 2024 21:01
|